fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Co zpusobi upaleni vyfukoveho ventilu? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23086 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | futura [ 28 dub 2009 07:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, tenhle motor ma jeste map a ne MAF. Sorry, ne ECU, ale EDIS. |
Autor: | KaCzaba [ 28 dub 2009 08:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
map je na turbo ne?meri tlak vzduchu....a nac je ta druha krabicka?mohlo by to mit vliv? |
Autor: | futura [ 28 dub 2009 09:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Strikacka musi mit udaj o mnozstvi vzduchu, meraky ruznej princip, tohle ma tu krabku map. EDIS je vykonna jednotka zapalovani, ECU vymysli,posle pokyn, ECU provede. |
Autor: | KaCzaba [ 28 dub 2009 10:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
koukal jsme co tam jeste zbylo tak vlevo je jeste jakysi kondik z nej dva draty a vede prez nej podtlak.to je k cemu?te dto jdu vse vymenit a dat druny ventil na vracecku....uz mi z toho jebne.ten merak na lambdu byl mysleny jak? |
Autor: | futura [ 28 dub 2009 11:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takovej ten stribrnej valecek s hadickou a konektorem ovlada prisavani par z aktivniho uhli. |
Autor: | KaCzaba [ 28 dub 2009 14:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
aha,tak tam taky cgyba nebude,a co jeste klapka?jak se ladi potenciometr???diky tobe budu mit za chvili CVH zmakly.diky |
Autor: | futura [ 28 dub 2009 15:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Potak se bohuzel ladit neda i kdyz u nekterejch XR se da rozebrat, ma tam ty zacvakavaci packy, ale ja uz bych to nedelal, je tam par kurvitek, ktery ruzne vyskakujou a vubec ja kamos s elektrikou nejsem.Znalej by s tim mohl pripadne neco udelat, novej me kdysi stal 2,5 tacu, to neni zrovna potesujici a je svarenej. Ladit se da i volnobezak pokud mas ten kovovej, pistek uvnitr je stazenej matickou prtavou, tady bacha na to ze pred pistkem i za nim jsou dve pruziny, kazda jina , pri rozebrani beznym se to rozleti vcetne podlozky pod matkou a badej co potom s tim. S klapkou jde hejbat, ale taky spis v krajnim pripade, musi se na to udelat ohnuty bazmek z hrebiku jako sperhak malej, pristup je jen zespoda, musi se klapka jednou rukou drzet otevrena, pootocit pul otacky a nasadit druhej sperhak s dalsim britem posunuty, protoze na jednu otacku jednim sperhakem tam neni misto.Rikam, je to spis o staticky naladeni po rozebrani, nebo potom vylozene o jemny doladovani, kdyz jsi pacient, jinak zbytecne pracny.Jo jeste ten volnobezak, vetsinou blbne proto, ze pistek je potazenej necim jako teflonem a ta vrstva bejva mistama osoupana, takze to nebeha jako novy, nahradit se mi to nepodarilo, ale muze to rozumne fungovat i v tomhle stavu.Jeste jsem si vybavil, na zvyseni nebo snizeni otacek volnobehu pri jemnym ladeni je prioritne sroub pridavnyho vzduchu v klapce, tusim utahovanim se zvysujou, povolovanim snizujou, ale chce to nezne, ma jemnou spicku a ladit po pul otackach klidne, nekdy se muze stat, ze to moc nereaguje, takze nebejt rozcarovanej. |
Autor: | KaCzaba [ 28 dub 2009 17:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
prave ze se tim sroubkem nic nedeje |
Autor: | KaCzaba [ 28 dub 2009 17:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
jinak problem stale pretrvava.pri tak 3/4 zatizeni plynu je citit neco pod 3tis ot a nez se dostanu na 3.5 jakoby uduseni a pulzace plynu...jako bych mirne ubiral a pridaval...nevim cim to...uz sjem toho povymenoval tolik ze za chvili jsme u konce.jednou mam otacky na volnobeh krasne kolem tisicovky a pak 1500 |
Autor: | tomin [ 28 dub 2009 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co ta lambda ? Merils ? |
Autor: | KaCzaba [ 28 dub 2009 23:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
ptal jsem se tady jak ji mam zmerit.nevim jak mam merit lambdu.a cim |
Autor: | tomin [ 29 dub 2009 00:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vezmes DIGITALNI merak a pripojis ho na kostru a na vyvod ktery vede od lambdy do ECU jednotky. Pak nastartujes a pockas az se lambda ohreje. Pak by se napeti melo zacit pohybovat nekde v rozmezi 0.3 az 0.8V (cca do jedne minuty). 0.3 je tusim chuda, 0.8V bohata. Pak pojedes, budes koukat na merak (obcas muzes chvilku kouknout i na silnici). Je normalni ze napeti prestane kmitat pri prudke akceleraci a pri brzdeni motorem. Jinak krome prechodu by to melo porad oscilovat. |
Autor: | KaCzaba [ 29 dub 2009 06:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
diky diky to zni rozumne |
Autor: | Wizzy [ 29 dub 2009 07:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Obávám se, že normálnmí měřák nebude to cyklování lambdy stíhat a navíc ovlivní hodnotu,m co z té lambdy leze, ne nadarmo se kvůli tomu vyrábí indikátor, který je tu někde popsaný a který je navržen tak, aby to stíhal a svým odporem neovlivňoval měřené hodnoty. |
Autor: | tomin [ 29 dub 2009 09:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Wizzy: jakykoliv digitalni merak naprosto vyhovi. Dneska ma kazdej dig.m. vstupni odpor v radek MegaOhmu a to je bohaty na to, aby to lambdu nezatizilo. Ten merak s A277D, co je tady nekde uverejneny, ma vstupni odpor skoro urcite mensi(=horsi) nez bezny dig.mer. a taky je to jeste pouzitelny. Rychlost sledovani neni dulezita. Jde jen o to, aby se udaj znatelne menil, pak vis, ze lambda regulace chodi. Pokud se bude menit jen malo, napr. jen o par 10mV, je neco spatne. |
Autor: | Standa [ 29 dub 2009 12:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Normálním měřákem to jde a dokonce je tady i popsaný postup měření: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 5&start=62 |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |