fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 črc 2024 03:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 256 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 srp 2004 08:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To Kamil:
Tlak benzínu se dá změřit na liště vstřikování, která je umístěná zezadu na hlavě motoru. Na její pravé straně je ventilek jako na kole a dá se měřit měřičem na pneu. Co se týče sníženého tlaku na druhém válci, tak bych tipoval výfukový ventil. Známému odešel po 70t. km a já jsem měnil na dvou válcích po 130t km.
Měli jste při měření do válce vstříknout malé množství motorového oleje. Jestli pak zůstanou měřené hodnoty stejné tak je problém ve ventilech.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 srp 2004 09:24 
Dik Stando za radu. S kolegou jsme to taky typovali na ventyl, takže mi nezbyde nic jiného než sundat hlavu. Kolik asi tak stoji ten ventil. musi se neco pak donastavit. Souvisí s tím i barva svíček, nebo by to mohlo být něco jiného.

Dale bych se chtěl zeptat, vim že by to mělo byt v jinem oddilu, ale nahodou jsem se zajimal o diagnostiku a zjistil jsem, že na svem fordu mam stndartni vicepinovy konektor tzv ovalny - fordy od roku 96, ale taky jsem podle popisu našel u motoru konektor s třemi piny zakryty červenou krytkou jak tomu je u fordu do roku 95. Takže teď nevim proč tam jsou oba dva, ktery je ten spravny, nebo jestli to je jen přežitek ten v motoru.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 srp 2004 13:19 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ventil by se mozna menit nemusel, zalezi na stavu, casto staci opracovat ventil i sedlo lehce a zabrousit. Jinak ventil snad kolem 400, ale pokud starsi a dobry, nemuselo by to vadit a byl by urco za min. Ale jak rika Standa, nez zacnes delat ventily, zkus zmerit kompresi s olejem do valcu, staci tak 5cl, nedavno jsme delali jeden motor, ktery mel taky podobny propad komprese, po naliti oleje to dost stouplo, kdyz se to rozebralo, byl zapecenej stiraci krouzek, vubec nepruzil, ale olej to taky nezralo. Svicky pro kontrolu vizualni by se mely demontovat po jizde delsi a chcipnout co nejdriv, jinak zkresleny volnobehem muze bejt.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srp 2004 06:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Šlubání ,motoru prostě zmizelo tak rychle jak nastalo. Aniž bych cokoliv vyměnil tak je zatím klid. No niceméně včera večer jsem vyměnil palivový filtr. Tlak paliva byl před výměnou 200kPa. Koupil jsem originální filtr Motorcraft označení EFG 6. U Forda stojí 382,- Kč a jeho výměna je bez problému. U mého auta je umístěný na podvozku a to zezadu na palivové nádrži. Nový filtr šel ústy profouknout zcela zlehka, skoro bez znatelného odporu. Demontovaný filtr šel profouknout dost ztuha, asi tak jak se nafukuje gumový balónek. Tlak změřený po výměně filtru je 220kPa. Domnívám se že filtr se asi někdy ucpal a pak zase zprůchodnil, zatím jsem ale jeho obal nerozřezal.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2004 09:00 
jo dela mi to taky.Taky seslapnu plyn trosku vic a je to v pohode.
Na 1 a 2 to skube pri rozbehu.Kolega kopul sieru a ta mu dela to same.
Tak ja skusim ty kabely a svicky a dam vedet.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2004 13:21 
Ahoj. Tak jak tady popisujete, ze vam to cuka, tak me to taky cukalo a uz necuka :-) Moje zavada byla takova, ze mi to cukalo v zavislosti na teplote, ale ne motoru. Cukalo to docela nehorazne asi tak 5-10 km a pak se auto zase rozjelo a vypadalo to ze je vse vporadku. Ale po vymene svicek mi po 1000 km jedna svicka odesla. praskla keramika. Takze jsem vymenil svicky, ale porad to cukalo. Tak jsem udelal vsechny mozne veci, jako je komprese vge valcich, vymena vsech filtru atd. a porad nic. Tak jsem jel na diagnostiku. Kdyz to ten chlapek chtel pripojit, tak zjistil, ze jsou spatny kabely na svickach a ze tu diagnostiku bez dobrych kabelu nemuze snad ani udelat. No kazdopadne jak uz tu nekolikrat bylo zmineno, ze kabely muzou vypadat dobre jak vzhledove, tak i co se tyce po el. strance, chce je to asi nechat zkouknout u odbornika. Podle nej jsem mel 2 uplne odelany. jeden jsem pak poznal i ja, kdyz mi ukazal na co presne mam koukat. Druhy ani nahodou a to rikal, ze tohle je krasne viditelny, ze pry se to nekdy neda okem poznat. Mimochodem meli by mit max 20 kohm. Kdyz jsem je meril ja, mely vsechny do 10 kohm. Pak mi to projel diagnostikou a vse ostatni bylo vporadku, krome katalizatoru, ktery tam neni :-) Ale na to regoval tak, ze ten motor pak jede vic od podlahy a ze by se mela i trochu snizit spotreba.
A proc mi praskla svicka? pry to tam pak sleha jiskry okolo keramiky. No kazdopadne mi skoro chtel vymeni zase svicky, ale vypadaly jeste podle nej docela dobre (najeto cca 200km), tak jsme je nemenily.
Jeste jeden poznatek jsem z nej vymamil. Kdyz auto zacne pocukavat jen tak zlehka, je to pry z 90% jeden z kabelu. Pokud to dela to co me, ze se to chova naprosto nestandartne, pak je nacnutych kabelu vice. Kazdopadne jsem byl docela spokojenej, protoze cena si myslim byla docela prizniva oproti Fordovi. Ford mi rekl: diagnostika+odhaleni zavady 2500 kc . Tady www.auto-roch.cz jsem za opravu dal 1920 kc, z cehoz bylo 1650 kc kabely. Takze mi da se ricti, ze mi udelali diagnostiku zdarma. Na prvni dojem pomerne prijemni lide. Jeli se s tim se mnou projet pred opravou, po te mne usadili do nejake spolecenske mistnosti, udelali mi kavu a asi po jedne hodine za mnou prisel technik, at se jdu podivat na to co s tim je, souhlasil jsem s vymenou tech kabelu, ukazal mi, jak dela diagnostiku, jel se se mnou opet projet. A to vse bez nejakeho objednavani. pouze jsem si tam zavolal, kdy muzu prijet a bylo mi receno zitra kdykoli :-) Delaji tam jen znacku FORD :-) Doufam ze vam to nejak pomuze. pripadne dotazy rad odpovim na mailu jiranekt@mk.cvut.cz nebo icq 60607251


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2004 13:38 
tak jsem se chtel objednat do servisu(delaj fordy, ale ne znackovej).
Ze na 90 procent je to u 16v svicky nebo kabely.Volal jsem jeste jednomu, a ten ze je to na díl(protoze mne to dela za studena,a chce to pak zkouset az kdyz bude zas studeny).Takze to raci dam tomu druhymu, a i kdyby to meli byt svicky nebo kabely, aspon si to po vystydnuti vyzkousi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 zář 2004 10:59 
Tak jsem na podobně. Po ránu (prvních pár km) se auto nechce moc vytáčet a lehce poškubává. Příčina bude zřejmě v palivovém filtru - má 120 tkm (už jsem ho koupil), ve svíčkách (mají najeto jen 15 tkm, doma mám ještě jedny) nebo kabelech (proměřím).
Zase budu mít o víkendu co dělat. Ještě mě čeká výměna silentbloků na levém rameni (oba vytržené) a kompletní výměna tlumičů - koupil jsem Kayabu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 zář 2004 14:12 
Již delší dobu řeším tento problém, který jsem tady již dříve zmiňoval. Postupně jsem provedl tyto kroky. Měření tlaků válců, na poprvé u jednoho kamaráda druhý válec vadný, při dalších různých měřeních před opravou tlaky na všech válcích 13, oprava se nekonala. Diagnostika psala chybu 552, čidla proměřena v servise OK, pročištěno čidlo hned u vzduchového filtru (teď mi vypadlo jaký to je) - auto od té doby bylo živější, doporučeno vyčištění volnoběžného ventilu a klapky sání - černé jak uhel, po vyčištění auto chytlo druhý den, výkon opět zpět, jede jak nové, problém stále přetrvává ale je o 50 procent menší. Výměna vzduchového filtru. Nakonec po delším pročítání tohoto fóra jsem se pustil do pojistkové skříně pod volantem. Zjištěno, že většina relátek a propojek nedrží jak má, přitlaženy. Od té doby zatím tři dny klid. Asi nějaký studeňák, uvidím časem. Ještě mě čeká kontrola palivovýho filtru a zkouška jiných kabelů ke svíčkám, ty zatím nemám a nechtějí se mi kupovat. Nevím, zda přetrvává chyba 552, nebyl čas to zjistit.

Ford Escord Sedan, Chia, rv 96, 1.6 Zetec EFI 16V


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 09:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Tak v mém případě to poškubávání při akceleraci mezi 2000-3000ot a občasný problém se startem až na 2 či 3 pokus zpusobil palivový filtr. Po jeho výměně se žádný ze jmenovaných problému neobjevil. Plechový obal filtru jsem včera rozřezal a byl jsem vcelku překvapen, že plechový vnitřek byl jako nový, akorát papírová harmonika byla naprosto černá a její profouknutí jde hodně ztěžka. Do filtru se tedy žádné hrubší nečistoty nedostanou, ale ucpal se opravdu velmi jemnými částečkami. V nádrži je na sání do palivového čerpadla plastová siťka, která už hrubší nečistoty odfiltruje. Jak dlouho na autě filtr byl to nevím, já jsem s ním najezdil 35 000 km.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: docela solidni skubani
PříspěvekNapsal: 27 lis 2004 12:35 
cau,
ja mam problem. s tim, ze mi pri jizde obcas a hlavne za studena poradne skube motor pri jemnem seslapnuti plynu,jinak receno na volnobeh ok, brzdeni motorem ok, pridani plynu ok, ale lehke seslapnuti plynu mezi 1500-3000 to skube, jako by motor nachvilku uplne chcipnu a pak zase naskocil, az si obcas pripadam, ze skacu po silnici. Svicky relativne nove, kabely nevim, ale vypadaji dobre :D, komprese ok. v lete to nedela, spis mirne kolisani otacek na volnobeh, ale myslim zadna hruza. vesinou se to objevi jen v zimnich mesicich, tak myslim nejake cidlo, ale diag. ok. az na odpojenou lambdu. jo a jinak kdyz je lambda pripojena, tak zadna zmena. ze by to byly ty kabely?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2004 20:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ahoj.

Od minulého čtvrtka mám Ford Escort Kombi 1.8 16V 85kW, koupil jsem ho v autobazaru, má mít najeto cca 70 000 km (jsem ochoten tomu věřit :lol: ),interiér pěkný, lak vcelku dobrý, dobrý gumy, dobře sedí, drží stopu, živý auto..., no prostě byl jsem jím nadšenej. Snad jen cyklovač stěračů mi silně chybí :cry: . Včera jsem ještě vzal na drobnou projížďku rodiče, taky byli nadšení. Dnes ráno jsem jel do práce, až na déšť a mlhu vše v pohodě, auto jelo dobře, přijel jsem tedy do práce v dobré náladě.

Odpoledne na mne padla ňáká depka, no a cestou domů začlo auto zlobit. Nastartoval jsem v pohodě, pár prvních kilometrů taky v pohodě, pak jsem zastavil kvůli drobnýmu nákupu a při další jízdě to začalo. Nejdřív jsem měl pocit, že motor jde nějak víc nahlas, asi jako když je naprasklej vejfuk. Přičítal jsem to rozrušení z práce a přesvědčoval se, že se mi to zdá. Za chvíli se mi zdálo, že už to jde zas normálně. Ale motor se každou chvíli jakoby zakuckal, vždy když byly otáčky kolem 2000/min, měl jsem pocit, jako když mne něco drží, když jsem přidal, udělal to blaf blaf a dál v pohodě, ale stejná situace se opakovala při každým dalším řazení. Tak jsem z toho takovej trochu rozčarovanej :? . Auto jsem zvyklej řídit stylem "pohoda, klídek", takže povětšinou držím ty otáčky kolem těch 2000/min.

No, teď tady v diskusi vidím, že s tím má problémy spousta lidí. Tak prosím o radu, jak postupovat, pokud to bude dělat dál. Zkusit vyměnit kabely, pak svíčky, nechat otestovat Lambda sondu, nebo začít něčím úplně jiným?

Můžete mi poradit nějaký opravdu dobrý servis na Královéhradecku nebo Náchodsku (no řekněme od Broumova až po Pardubice)?
Stejnak jsem to chtěl dát na nějakou úvodní prohlídku, abych věděl, na čem jsem. No, pokud se k tomu dostanu někdy za světla, ty základní věci bych zkusil nejdřív vyměnit sám.

Je to můj první příspěvek zde, tak se omlouvám za tu délku. Příště už budu stručnější - snad :wink: .
Díky. Nagant

Jo - a motor chytá napoprvé, volnoběh stabilní, tichý chod, nevynechává.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2004 21:10 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Začal bych s kabelama. U většiny to jsou kabely.
Mě to škubalo ve 2 a ve 4 tisicich. Po výměně kabelů to přešlo. Záhy jsem měnil i svíčky, měli hodně najeto.
Ty kabely se dají proměřit, ale pozor není to 100%.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2004 11:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Mrazíku, prosímtě kolik asi stojí kabely ke svíčkám? Hodlám se je vyměnit, ale nevím kolik za ně mám čekat. A jsou nutný(nebo lepší) origo Ford, nebo je dělají i jiný firmy (Bosch,...)?

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2004 12:22 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Kabely bych koupil originál MotorCraft u Forda a počítej nějakých 1600 Kč. Nekupoval bych jiné, nejsou s nimi dobré zkušenosti.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Servis
PříspěvekNapsal: 30 lis 2004 14:46 
Servis + vrakoviste u Pardubic: Dipa - Svojšice
Značkový v Hradci: Detax
Značkový Pardubice: Auto IN


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2004 00:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Díky za rady, podívám se v mototechnách po těch zapalovacích kabelech. Jaké je přesné označení originál kabelů Motorcraft? Nagant

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: kabely
PříspěvekNapsal: 08 pro 2004 01:47 
mě měnili kabely asi před rokem ve značkovém servisu, tak doufám, že tam dali origo.Motorcraft, ale nenapadlo mě zkoumat co na nich je napsané, výměna stála 2200,-Kč


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: svíčky
PříspěvekNapsal: 08 pro 2004 01:51 
ještě jsem zapomněl, s těma kabelama měnili i svíčky, takže ta cena v předchozím příspěvku je za kabely, svíčky a práci


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2004 11:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
mrazik píše:
Kabely bych koupil originál MotorCraft u Forda a počítej nějakých 1600 Kč. Nekupoval bych jiné, nejsou s nimi dobré zkušenosti.


Mrazíku, v čem spočívají ty špatné zkušenosti s neoriginálními kabely?
Jde o kabely nějakých konkrétních výrobců? Nagant

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 256 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz