fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Rozdil mezi katalyzatory
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=2330
Stránka 2 z 2

Autor:  PH [ 19 kvě 2005 10:52 ]
Předmět příspěvku: 

Ja bych ho nejradeji nechal udelat primo na miru, ale jaksi jsem nenarazil zatim na nikoho,kdo by to umel vypocitat. Ladeny na moje auto dela snad jen Remus ale ten je odladeny na normalni provoz. Konkretne Supersprint ma v nabidce taky jen RS turbo a navic pouze zadni tlumic. Kompletni vyfuk (i kdyz bez svodu) ma snad jen Powersprint a opet pro RS turbo.

105k neni malo, ale takovy V-Tec od Hondy ma kolem 160k v zakladu. Chci byt s essrotem konkurenceschopny na sprintech a jak to tak vidim, tak mam asi tak jedinou variantu,co se uprav motoru tyce, ktere jsem se ale chtel vyhnout.

Autor:  carPWR [ 19 kvě 2005 10:56 ]
Předmět příspěvku: 

PH píše:
Ja bych ho nejradeji nechal udelat primo na miru, ale jaksi jsem nenarazil zatim na nikoho,kdo by to umel vypocitat. Ladeny na moje auto dela snad jen Remus ale ten je odladeny na normalni provoz. Konkretne Supersprint ma v nabidce taky jen RS turbo a navic pouze zadni tlumic. Kompletni vyfuk (i kdyz bez svodu) ma snad jen Powersprint a opet pro RS turbo.

105k neni malo, ale takovy V-Tec od Hondy ma kolem 160k v zakladu. Chci byt s essrotem konkurenceschopny na sprintech a jak to tak vidim, tak mam asi tak jedinou variantu,co se uprav motoru tyce, ktere jsem se ale chtel vyhnout.


...to je sice pravda, ale V-tec ma tech 160 koni nekde az v 7500 otackach, proste to je jinej motor....

Autor:  NTI [ 19 kvě 2005 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

PH: ted se v tom stracim ty mas XR3i a mas motor 1.6??

Autor:  PH [ 19 kvě 2005 11:17 ]
Předmět příspěvku: 

CarPWR: chci auto na na sprinty, takze koupe silnejsiho je mi k nicemu. Nebo mas pocit, ze Mondeo ma vykon odpovidajici, WRX STI, nebo EVU? Asi tezko. nevedet co s penezma, tak si koupim Skylina a jsem v klidu, ale na to proste nemam, takze resim variantu upravy toho, co vlastnim.

NTI: jj, mam xr3i MK4 77kW, nejsilnejsi esco te doby bez turba. MK4 se ve vetsim obsahu nez 1,6 nedelaly (kdyz nepocitam Cossie, ale to je v podstate uplne jine auto)

Autor:  Lukas1 [ 19 kvě 2005 11:28 ]
Předmět příspěvku: 

Vetsina co tu maji escorty nebo fiesty jsou sportovne zalozeny mlady lidi a snazej se nejak na svim milackovi "realizovat" a koupi kravy v podobe mondea (auto pro usedly)se nic navyresi mondeo je uz takovy neohrabany at je v nem motor sebelepsi.
Ale skoda, ze se debata o vyfuku strhla v "pro a proti ladeni"

Autor:  Lukas1 [ 19 kvě 2005 11:49 ]
Předmět příspěvku: 

To PH
Jeste k tomu VVTi 160PS od hondy ten ma na nejostrejsi vacce uhel otevreni kolem 300° ale krom toho ma este 2 vacky s mensim uhlem.
Kdybys dal do esca vacku 300° tak bys musel vymenit pul hlavy a pak by ses s tim mel problem i rozjet. Za tech 105PS bych se nestydel honda mela v 86 roce motor 1.8l s karburatorama a vykonem 105PS (prelude).
Apokud ti jde o sprint tak to skus se snizenim hmotnosti konkretne nejlip vsech rotacnich casti (kola, setrvak,remenice) a nejakyho konika tam jeste taky urcite vyloudis i kdyz urcite ne tech 160PS (pokud se teda nevrhnes na tu 1.6 Turbo)
Jo a s tim Supersprintem kdyz ho tam nemaj tak ho nedelaj protoze by to na serii asi moc vykonu nedalo

Autor:  NTI [ 19 kvě 2005 12:26 ]
Předmět příspěvku: 

Koukal jsem co se da vymacknout ze ZETEC 2.0 pripadne 1.8 jsou to stejne motory (az na vrtani) a z toho 2.0 se da vymacknout neco pres 200HP ale mas uz hodne ostrou vacku (RACE ZETABP320M od 3500ot/min) ... to neni na normalni jezdeni ;) ...
Jinak se da u te 1.8 dosahnout cca 170HP s ostrejsi vackou (FAST ROAD ZETABP270BH) a komplet prepracovanym sanim a patricnou korekci dodavky paliva ;)
Kdyz se k tomu prida nejaka prace na hlave (zvetsene kanalky a ventily) a komplet vyfuk tak jeste neco naroste ;)

Autor:  carPWR [ 19 kvě 2005 12:46 ]
Předmět příspěvku: 

PH píše:
CarPWR: chci auto na na sprinty, takze koupe silnejsiho je mi k nicemu. Nebo mas pocit, ze Mondeo ma vykon odpovidajici, WRX STI, nebo EVU? Asi tezko. nevedet co s penezma, tak si koupim Skylina a jsem v klidu, ale na to proste nemam, takze resim variantu upravy toho, co vlastnim.

NTI: jj, mam xr3i MK4 77kW, nejsilnejsi esco te doby bez turba. MK4 se ve vetsim obsahu nez 1,6 nedelaly (kdyz nepocitam Cossie, ale to je v podstate uplne jine auto)


...nojo, jenze STIcko ma 2.0/218kobyl, EVO ma jeste vic, tusim neco kolem 260ti...myslim, ze na ty asi nemas, to bys musel mit cosworth, ten muze mit prej i 350-400 koni no :-) ale to je nekde jinde...

Autor:  carPWR [ 19 kvě 2005 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

Lukas1 píše:
Vetsina co tu maji escorty nebo fiesty jsou sportovne zalozeny mlady lidi a snazej se nejak na svim milackovi "realizovat" a koupi kravy v podobe mondea (auto pro usedly)se nic navyresi mondeo je uz takovy neohrabany at je v nem motor sebelepsi.
Ale skoda, ze se debata o vyfuku strhla v "pro a proti ladeni"


...me je 21, taky se rad svezu rychle a rad blbnu, ale proste kdyz to vezmu vzhledem k financim, je daleko levnejsi si silnejsi auto rovnou koupit, kdybych chtel auto na kraviny, tak si koupim golfa 2.8mu za 60 litru a mam klid, ale co s takovym kramem....

Autor:  Lukas1 [ 19 kvě 2005 15:30 ]
Předmět příspěvku: 

To carPWR
Jenze to je vsechno o penezich a pokud mas moznost tak motor se necha poskadlit i za malo(me motor s tesnenima a remenem prijde tak kolem 7000 a upravy jsou na zvyseni ucinnosti takze kdyz pojedu normalne tak bude brat kolem 7l a vykon kolem 150PS) me by se taky libilo 2.0turbo ale ta spoteba povyny je jinde 2.8 ani nemluvim. A neni to to pravy kdyz ma clovek hned pod kapotou z 75PS nejakejch 260PS to si pak ani nemusis uzit. Je lepsi k vykonu pristupovat zodpovedne. A tema upravama pridavas postupne a taky se postupne ucis. Ja mel moznost ridit BMW M3 3.2l s prevodovkou SMG uprava motoru hartman 280kW! a reknu ti ze jsem se bal slapnout na plyn to s tebou skube ze nevis ci ses . Pak me s tim svez majitel a to byla nejhorsi jizda myho zivota .
Takze radsi pomalu.

Autor:  carPWR [ 20 kvě 2005 10:05 ]
Předmět příspěvku: 

Lukas1 píše:
To carPWR
Jenze to je vsechno o penezich a pokud mas moznost tak motor se necha poskadlit i za malo(me motor s tesnenima a remenem prijde tak kolem 7000 a upravy jsou na zvyseni ucinnosti takze kdyz pojedu normalne tak bude brat kolem 7l a vykon kolem 150PS) me by se taky libilo 2.0turbo ale ta spoteba povyny je jinde 2.8 ani nemluvim. A neni to to pravy kdyz ma clovek hned pod kapotou z 75PS nejakejch 260PS to si pak ani nemusis uzit. Je lepsi k vykonu pristupovat zodpovedne. A tema upravama pridavas postupne a taky se postupne ucis. Ja mel moznost ridit BMW M3 3.2l s prevodovkou SMG uprava motoru hartman 280kW! a reknu ti ze jsem se bal slapnout na plyn to s tebou skube ze nevis ci ses . Pak me s tim svez majitel a to byla nejhorsi jizda myho zivota .
Takze radsi pomalu.


..no to mas pravdu, ja jen nejsem zastancem toho, ze auto tunis, to ja si spis za cas koupim zase silnejsi a silnejsi no....

Autor:  NTI [ 20 kvě 2005 10:12 ]
Předmět příspěvku: 

Neni nad to kdyz "poskadlis" nekoho v aute ktere na to rozhodne nevypada :) ...
Treba jedes si tak 130 po dalnici a zrovna predjizdis ... tu se na tebe nalepi nejaky s odpustenim blbec co jede 2 metry za tebou a zacne zurive blikat dalkovyma ... a kdyz se neuklidni tak hodim za 3 a nad 180 uz se vetsinou zacnou vzdalovat ... pokud to neni najaky "sviznejsi" auto tak nema na to aby me predjel :))

Kolikrat potkas lidi v autech co si mysli co nemaji za karu ... :))

Autor:  carPWR [ 20 kvě 2005 10:22 ]
Předmět příspěvku: 

NTI píše:
Neni nad to kdyz "poskadlis" nekoho v aute ktere na to rozhodne nevypada :) ...
Treba jedes si tak 130 po dalnici a zrovna predjizdis ... tu se na tebe nalepi nejaky s odpustenim blbec co jede 2 metry za tebou a zacne zurive blikat dalkovyma ... a kdyz se neuklidni tak hodim za 3 a nad 180 uz se vetsinou zacnou vzdalovat ... pokud to neni najaky "sviznejsi" auto tak nema na to aby me predjel :))

Kolikrat potkas lidi v autech co si mysli co nemaji za karu ... :))


..to mas pravdu, to se mi taky stava a v tom okamziku, kdyby mi nekdo nabidnul, ze mi predela motor z 1.6/90k na 200k, tak do toho jdu :D

...ale pak se zase uklidnim

Autor:  NTI [ 20 kvě 2005 10:35 ]
Předmět příspěvku: 

Nemusis nutne ladit stavajici motor, muzes si ten motor z vyjonejsiho auto koupit, z nejake bouracky a narvat ho do svyho auta ... to neni zas takovy problem ... ale pak resis zase problem s vahou

Autor:  carPWR [ 20 kvě 2005 10:37 ]
Předmět příspěvku: 

NTI píše:
Nemusis nutne ladit stavajici motor, muzes si ten motor z vyjonejsiho auto koupit, z nejake bouracky a narvat ho do svyho auta ... to neni zas takovy problem ... ale pak resis zase problem s vahou


..no ver mi, ze pocitam s tim, ze pokud se mi nedejboze rozbije automat, sezenu si 1.8 zetec s manualem no...ale kdyz me se automat uz zalibil :( :roll:

Autor:  Alven [ 22 dub 2008 19:22 ]
Předmět příspěvku: 

zdravim, ozivuju tema protoze nejsem moc moudrej z toho co se napsalo... mam rs2000 a neprosel jsem emisema - nejspis spatnej kat... je tedy na rs2000 nejakej specifickej, nebo stejnej jako treba na 1,8?

Autor:  NTI [ 16 dub 2009 12:46 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mam svody 4-2-1 od Ashley (AFM 126)

Obrázek

ale co za ne dal dat :shock: ?

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/