fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

na neutral ci s kvaltem
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23603
Stránka 2 z 2

Autor:  vylefi [ 20 kvě 2009 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

tomin píše:
Tak to absolut. nechapu. Ze by jenom 1.8 chodila normalne ?

to vylefi: u te 1.8 s eec iv mas overene ze treba na 2000 to fakt vypne ?


Zítra jedu 28km cestu tak to ještě ověřím. Ale když jsem to zkoušel tak na otáčkoměru bylo 2000, a na PP 0.

Autor:  tomin [ 20 kvě 2009 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

To Krtek: tak to mi rekni co ? :-)
Mam overene, ze pokud ma jednotka v pameti zapsanou chybu napr. skrtici klapky, tak se na to vykasle uplne, ale uplne. Ne ze zmeni otacky kdy to bude zavirat. Nic takoveho jsem v programu jednotky nenasel. Tam pisou, ze se to vypne uplne pokud je nejaka chyba. A to VAHY, TPS nebo VSS.

Ja to meril oscikem na 3 autech s 1.6 zetecem a na svem i diagnostikou. Kdyz nemam v pameti chyb nic, zavira spolehlive nad 3000.
Ale je to jeste podminene uplne ohratym motorem.

Autor:  Wizzy [ 20 kvě 2009 21:08 ]
Předmět příspěvku: 

Můžu potvrdit, že se mi to chovalo stejně (vypínalo palivo někde nad 2700rpm a to ještě jen někdy) a auto jsem měl naprosto v pořádku.

Autor:  Krtek-NA [ 21 kvě 2009 07:48 ]
Předmět příspěvku: 

No tak jen někdy, to je přesně chování podle palivový mapky v jednotce - to bude vše v pořádku... :wink:
Může to být banalita - cokoliv, nevím možná VSS, nebo ůplně něco nesouvisejícího, těžko říct.
Dle mýho je nesmysl a nepraktický aby to vypínalo u 3000 ot. min. :!:

Autor:  Wizzy [ 21 kvě 2009 08:05 ]
Předmět příspěvku: 

Krtku zdá se to nesmyslné, ale ta jednašvestka to tak prostě má, za studena má i docela vysoký volnoběh, v zimě jsem se studeným motorem mohl docela dobře jezdit bez plynu. Nevím proč to tak u Forda udělali, jen se mohu domýšlet, ale je to prostě tak.

Autor:  Alexa [ 21 kvě 2009 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

řídící jednotka by měla odstavit vstřikování (při ubrání plynu)nad 1500-1700, pod touto hranicí začne vtřikovat jako při volnoběhu.

Autor:  vylefi [ 21 kvě 2009 21:32 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem to zkoušel ......... při 110km/h na čtverku jsem pustil plyn - spotřeba 00l/100km - v otáčkách 3100-2000 (pak jsem zas šlápnul na pedál). Auto od cca 1500 začne samo táhnout na "volnoběh" -nějaká malá spotřeba tam je.

Mám teda asi nějaké čudné auto :lol:

Jinak ten volnoběch vám taky dělá tak že: Nastartujete - motor naskočí a jede na cca 1500 otáček ...... po cca 5-10s (co setrvává v 1500) spadne na 900-1000?

Autor:  vylefi [ 21 kvě 2009 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

Alexa píše:
řídící jednotka by měla odstavit vstřikování (při ubrání plynu)nad 1500-1700, pod touto hranicí začne vtřikovat jako při volnoběhu.

tak to sedí!!!!!!!! (aspoň u mě)

Autor:  Bumerank [ 21 kvě 2009 21:58 ]
Předmět příspěvku: 

vylefi píše:
......Jinak ten volnoběch vám taky dělá tak že: Nastartujete - motor naskočí a jede na cca 1500 otáček ...... po cca 5-10s (co setrvává v 1500) spadne na 900-1000?

mě jo, ale místo 1500 je tam kolem 1200 a pak to jde na 1000..ale myslím, že jen za studena :-)

Autor:  vylefi [ 21 kvě 2009 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

Bumerank píše:
vylefi píše:
......Jinak ten volnoběch vám taky dělá tak že: Nastartujete - motor naskočí a jede na cca 1500 otáček ...... po cca 5-10s (co setrvává v 1500) spadne na 900-1000?

mě jo, ale místo 1500 je tam kolem 1200 a pak to jde na 1000..ale myslím, že jen za studena :-)


Nejsem si jistý těma 1500 (možná to je 1300-1400)

Autor:  spooon [ 21 kvě 2009 23:28 ]
Předmět příspěvku: 

však už psali dříve, že 1.8ma funguje jako jediná normálně :wink:

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/