fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Top Speed ?!
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=2727
Stránka 2 z 4

Autor:  -petr- [ 13 čer 2005 18:07 ]
Předmět příspěvku: 

to Standa: Dík za odpověď, ty nikdy nezklameš :-)

Autor:  carPWR [ 14 čer 2005 08:56 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
Standa píše:
Poslední escorty Mk7 mají převodovku IB5 jak na motorech 1,6 66kW tak na 1,8 85kW. Maximálka je tedy závislá jen na tom do jakých otáček se motor na 5° dostane. Zkoušel jsem to rozjet na max jen jednou a do 180 to vcelku plynule zrychlovalo, ale pak se to zastavilo asi by to chtělo vítr v zádech nebo trochu z kopce, protože motor už to nemohl ukroutit. Motor 1,6 má křivku Mk z maximem okolo 3000ot a pak již Mk jenom klesá, ta 1,8 je na tom podstatně líp. (Mk= kroutící moment, nebo točivý moment)


svata pravda, vsak ta 1,8ka ma maximalku nejakych 198 km/h oproti 177km/h. to uz musi byt dost velky dodatecny kroutak na techto dodatecnych 21km/h.
V 1,8ce jsem nikdy nejel, zajimalo by me, jak se chova v normalnich otackach okolo 2000-3000 rpm. nevite nekdo, jestli pocitove je ta 1,8ka o hodne zivejsi? Ja ji chtel, ale moc nebyly a spis jsem hledal auto ve vybornem stavu.


kamarad ma 1.8/85kw a kdyz to netocis, prijde me, ze to jede stejne jako to moje, myslim, ze nejvetsi rozdil bude nad 4000, kdy moje esco ma tech 136Nm a on 150Nm nebo kolik...jinak maximalku to nevim, on s tim jezdi pomalu... :smt078

Autor:  carPWR [ 14 čer 2005 08:58 ]
Předmět příspěvku: 

FIBO píše:
Já jsem jel max. 180 Km/h, ale motor by ještě šel dál, jenže auto bylo už dost nestabilní asi obutí 175/70/13.


to me prekvapuje, ja mam teda 185/60 R14 a auto pri 180 naprosto klidny, pocitove naprosto super (clovek se "neboji" jet rychle)

Autor:  Bendy&Macíček [ 14 čer 2005 09:21 ]
Předmět příspěvku: 

carPWR píše:
FIBO píše:
Já jsem jel max. 180 Km/h, ale motor by ještě šel dál, jenže auto bylo už dost nestabilní asi obutí 175/70/13.


to me prekvapuje, ja mam teda 185/60 R14 a auto pri 180 naprosto klidny, pocitove naprosto super (clovek se "neboji" jet rychle)


Ty gumy dělají hrozně moc, nebo dosta zbytek taky tlumiče, než jsem je vyměnil, už jsem ve 140 brzdil jak to plavalo :evil:

Autor:  Návštěvník [ 14 čer 2005 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

carPWR píše:
M. píše:
Standa píše:
Poslední escorty Mk7 mají převodovku IB5 jak na motorech 1,6 66kW tak na 1,8 85kW. Maximálka je tedy závislá jen na tom do jakých otáček se motor na 5° dostane. Zkoušel jsem to rozjet na max jen jednou a do 180 to vcelku plynule zrychlovalo, ale pak se to zastavilo asi by to chtělo vítr v zádech nebo trochu z kopce, protože motor už to nemohl ukroutit. Motor 1,6 má křivku Mk z maximem okolo 3000ot a pak již Mk jenom klesá, ta 1,8 je na tom podstatně líp. (Mk= kroutící moment, nebo točivý moment)


svata pravda, vsak ta 1,8ka ma maximalku nejakych 198 km/h oproti 177km/h. to uz musi byt dost velky dodatecny kroutak na techto dodatecnych 21km/h.
V 1,8ce jsem nikdy nejel, zajimalo by me, jak se chova v normalnich otackach okolo 2000-3000 rpm. nevite nekdo, jestli pocitove je ta 1,8ka o hodne zivejsi? Ja ji chtel, ale moc nebyly a spis jsem hledal auto ve vybornem stavu.


kamarad ma 1.8/85kw a kdyz to netocis, prijde me, ze to jede stejne jako to moje, myslim, ze nejvetsi rozdil bude nad 4000, kdy moje esco ma tech 136Nm a on 150Nm nebo kolik...jinak maximalku to nevim, on s tim jezdi pomalu... :smt078


ako si prišiel na to že máš 136 Nm nad 4000 ot. ? Vrchol Mk máš pri 3000 ot., potom ideš dole ...

Autor:  carPWR [ 14 čer 2005 12:39 ]
Předmět příspěvku: 

Majo píše:
carPWR píše:
M. píše:
Standa píše:
Poslední escorty Mk7 mají převodovku IB5 jak na motorech 1,6 66kW tak na 1,8 85kW. Maximálka je tedy závislá jen na tom do jakých otáček se motor na 5° dostane. Zkoušel jsem to rozjet na max jen jednou a do 180 to vcelku plynule zrychlovalo, ale pak se to zastavilo asi by to chtělo vítr v zádech nebo trochu z kopce, protože motor už to nemohl ukroutit. Motor 1,6 má křivku Mk z maximem okolo 3000ot a pak již Mk jenom klesá, ta 1,8 je na tom podstatně líp. (Mk= kroutící moment, nebo točivý moment)


svata pravda, vsak ta 1,8ka ma maximalku nejakych 198 km/h oproti 177km/h. to uz musi byt dost velky dodatecny kroutak na techto dodatecnych 21km/h.
V 1,8ce jsem nikdy nejel, zajimalo by me, jak se chova v normalnich otackach okolo 2000-3000 rpm. nevite nekdo, jestli pocitove je ta 1,8ka o hodne zivejsi? Ja ji chtel, ale moc nebyly a spis jsem hledal auto ve vybornem stavu.


kamarad ma 1.8/85kw a kdyz to netocis, prijde me, ze to jede stejne jako to moje, myslim, ze nejvetsi rozdil bude nad 4000, kdy moje esco ma tech 136Nm a on 150Nm nebo kolik...jinak maximalku to nevim, on s tim jezdi pomalu... :smt078


ako si prišiel na to že máš 136 Nm nad 4000 ot. ? Vrchol Mk máš pri 3000 ot., potom ideš dole ...


automat to ma jinak, ma 136Nm/4000 oproti beznymu manualu, kterej ma 134/3000...

Autor:  Bendy&Macíček [ 14 čer 2005 12:45 ]
Předmět příspěvku: 

to MAJO: s carPWR se nebav on má všechno jinak a extra :smt026

Autor:  carPWR [ 14 čer 2005 12:48 ]
Předmět příspěvku: 

Bendy&Macíček píše:
to MAJO: s carPWR se nebav on má všechno jinak a extra :smt026


no fuj, ty ses ale zlej :smt022

Autor:  Bendy&Macíček [ 14 čer 2005 12:59 ]
Předmět příspěvku: 

carPWR píše:
Bendy&Macíček píše:
to MAJO: s carPWR se nebav on má všechno jinak a extra :smt026


no fuj, ty ses ale zlej :smt022


Ale mám pravdu ... máš něco extra... kolik je tady lidí s automatem :smt056

Autor:  Návštěvník [ 14 čer 2005 13:35 ]
Předmět příspěvku: 

Nuž, ja som si len pozrel graf priebehu krútiaceho momentu u 1.6.

Aj tak je to jedno, keby ťa pri týchto pokusoch zmerali chlpatí u nás, máš to za 7000Sk ... Po našej dialnici lieta čierny zafóliovaný policajný PASSAT 2,8 benzín s inštrumentami, a rozdáva radosť ... Normálne je problém mu ujsť ... :smt101

Švagor mal v piatok požičanú ročnú 450k Corvettu, na dvojke šiel 140 km/h, s tým by to možno vydalo :smt025

Autor:  carPWR [ 14 čer 2005 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Bendy&Macíček píše:
carPWR píše:
Bendy&Macíček píše:
to MAJO: s carPWR se nebav on má všechno jinak a extra :smt026


no fuj, ty ses ale zlej :smt022


Ale mám pravdu ... máš něco extra... kolik je tady lidí s automatem :smt056


no, co ja vim, tak jen dj.deklovo otec ma taky automata...

Autor:  dj.DEKL [ 14 čer 2005 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

Jojo je to pravda :) a není to vůbec špatný! :wink:

Autor:  carPWR [ 14 čer 2005 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

dj.DEKL píše:
Jojo je to pravda :) a není to vůbec špatný! :wink:


ja vim, je to bezva, jen lidi co to neznaj - brblaj no :-)

Autor:  Bendy&Macíček [ 16 čer 2005 07:34 ]
Předmět příspěvku: 

carPWR píše:
dj.DEKL píše:
Jojo je to pravda :) a není to vůbec špatný! :wink:


ja vim, je to bezva, jen lidi co to neznaj - brblaj no :-)


vživotě bych si ten krám nekoupil :smt005

kecám, nevím obecně bych jej moc nechtěl, ale u Forda jsem na to slyšel chvalozpěvy.

Tak kolik lidi má automat ... udělám na to téma :-) to mě zajímá

Autor:  carPWR [ 16 čer 2005 09:34 ]
Předmět příspěvku: 

Bendy&Macíček píše:
carPWR píše:
dj.DEKL píše:
Jojo je to pravda :) a není to vůbec špatný! :wink:


ja vim, je to bezva, jen lidi co to neznaj - brblaj no :-)


vživotě bych si ten krám nekoupil :smt005

kecám, nevím obecně bych jej moc nechtěl, ale u Forda jsem na to slyšel chvalozpěvy.

Tak kolik lidi má automat ... udělám na to téma :-) to mě zajímá


ja te nekda svezu, zatim kazdyho kdo predtim rikal, ze by to zaboha nechtel, kdyz sem pak svezl, tak zmenil nazor.

Autor:  Bendy&Macíček [ 16 čer 2005 09:43 ]
Předmět příspěvku: 

carPWR píše:
vživotě bych si ten krám nekoupil :smt005

kecám, nevím obecně bych jej moc nechtěl, ale u Forda jsem na to slyšel chvalozpěvy.

Tak kolik lidi má automat ... udělám na to téma :-) to mě zajímá


ja te nekda svezu, zatim kazdyho kdo predtim rikal, ze by to zaboha nechtel, kdyz sem pak svezl, tak zmenil nazor.[/quote]

OK někdy na srazu to zkusíme :-)

Autor:  M. [ 16 čer 2005 11:01 ]
Předmět příspěvku: 

Bendy&Macíček píše:
carPWR píše:
vživotě bych si ten krám nekoupil :smt005

kecám, nevím obecně bych jej moc nechtěl, ale u Forda jsem na to slyšel chvalozpěvy.

Tak kolik lidi má automat ... udělám na to téma :-) to mě zajímá


ja te nekda svezu, zatim kazdyho kdo predtim rikal, ze by to zaboha nechtel, kdyz sem pak svezl, tak zmenil nazor.


OK někdy na srazu to zkusíme :-)[/quote]

ja bych to fakt nechtel :D ale chapu, ze je mnoho duvodu, proc lide radsi jezdi v automatu... asi je to pohodicka, ale ja rad kvedlam :D
BTW jak se ti to chova v zime pri rozjezdech, kdyz to hodne klouze? Mas tam neco jako ASR?

Autor:  carPWR [ 16 čer 2005 11:27 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
Bendy&Macíček píše:
carPWR píše:
vživotě bych si ten krám nekoupil :smt005

kecám, nevím obecně bych jej moc nechtěl, ale u Forda jsem na to slyšel chvalozpěvy.

Tak kolik lidi má automat ... udělám na to téma :-) to mě zajímá


ja te nekda svezu, zatim kazdyho kdo predtim rikal, ze by to zaboha nechtel, kdyz sem pak svezl, tak zmenil nazor.


OK někdy na srazu to zkusíme :-)


ja bych to fakt nechtel :D ale chapu, ze je mnoho duvodu, proc lide radsi jezdi v automatu... asi je to pohodicka, ale ja rad kvedlam :D
BTW jak se ti to chova v zime pri rozjezdech, kdyz to hodne klouze? Mas tam neco jako ASR?[/quote]

..ja s tim v zime jezdim minimalne, ale jednou sem mel pred garazi led a je to trochu do kopce, tak sem uz myslel, ze to nevyjedu (letni gumy)...ale je pravda ze to hrabe jen na sterku no...

Autor:  M. [ 16 čer 2005 12:31 ]
Předmět příspěvku: 

tak to jo... s letnakama bych byl s manualem taky v pytli... to uz je pak asi jedno :D

Autor:  lion [ 26 bře 2006 19:19 ]
Předmět příspěvku: 

Sem taky zkoušel co to dá a vyšlo to tak že na tachecu bylo 190 a ještě pomalu zrychlovalo ale musím podotknout že motor potřebuje seřídit po šestnácti letech má dost.

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/