fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Rezonator? Ano či NE?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=3172
Stránka 2 z 5

Autor:  Návštěvník [ 12 srp 2005 09:34 ]
Předmět příspěvku:  fakt super

Muj email je horalukas(zavinac)seznam.cz diky moc za info

Autor:  kupis [ 14 srp 2005 18:59 ]
Předmět příspěvku: 

Jakej je průměr trubky u katu na Esco 91 1.4i? Víte to někdo nebo budu muset pod auto? :cry:

A neviděl jste někdo jinej E-Shop, kde mají rezonátory typu KatLook, než je ten Tuning RS?
Dík

Autor:  dj.DEKL [ 14 srp 2005 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

www.streetpro.cz

Autor:  mike33 [ 18 srp 2005 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

Takže jsem pomalu otestoval novej rezonátor v kombinaci se sportovním vzducháčem a jsem moc spokojenej. Do 3.000 otáček je auto v klidu a pak to začne táhnout, do té doby neslyšnej rezonátor začne bručet a auto táhne vlastně zhruba o 1.000 ot/min. dříve něž před tím. Dřív jsem to držel okolo 4.000 ot/min. kdy kulminoval toč. moment, tak to táhlo super, teď je to vlasně celý posunutý dolů. Jak psali ale ostatní, pokud jen s autem popojíždíte po městě a nehoníte to do otáček, tak nic nepoznáte. Na volné cestě a u předjíždění je to už o něčem jiném! Připomínám, že jezdím jen na Natural 95, žádnej V Power, ale každopádně to s ním zkusím, pojede to určitě ještě líp. Když jsem tam párkrát natankoval 98 okt. benzin, bylo to znát, auto šlo daleko líp po plynu!! :lol:

Autor:  nicus [ 18 srp 2005 19:18 ]
Předmět příspěvku: 

Ne že bych byl nějakej velikej šetřílek, ale chci se zeptat, jestli je to nějak znát na spotřebě paliva ?

Autor:  Návštěvník [ 30 říj 2005 22:40 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud je kat v pořádku, tak bych ho tam určitě nechal :!:
oni asi konstruktéři věděli proč ho tam dávají

rezonátor jsem dával na Báwo, kat byl v háji, táhne to trošku líp a spotřeba je skoro stejná.

Autor:  PH [ 31 říj 2005 00:20 ]
Předmět příspěvku: 

Oni ti konstrukteri museli hlavne brat v potaz spis cistotu ovzdusi, nez maximalni vykon. A pokud je ten kat treba 15 let stary, tak uz toho stejne moc nezvladne... :wink:

Autor:  Lukas1 [ 31 říj 2005 13:23 ]
Předmět příspěvku: 

Ja bych tam nechal radsi ten katalyzator. Standa jednou psal, ze kat je stejny i pro RS2000. Tak si vemte jak brzdi motory o objemu 1.4, 1.6, 1.8.
Ja mam na aute taky origo kat 14 let stary a emise prosly naprosto excelentne. Ono to mozna s rezonatorem jede vic ale spotreba v zime nebude asi nic moc. Nebo s vam to jen zda ze to jede vic. On kdyz toc moment pomalu klesne ze 140 na 120 Nm tak to moc nezaregistrujete a kdyz pak behem 300 ot skoci zpet na 140 tak v tom okamziku je to raketa. S katem mate dejme tomu 135 Nm ale zato temer konstantne.

Autor:  JanRypal [ 20 lis 2006 15:35 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to prosim ještě někdo shrňte pro méně chápavé...
Můj katalyzátor je po smrti. Co musim udělat abych tam dal místo něho dynamizer (třeba ten z tunning-centra za 1000)? A projde to pak emisema? Musim tam něco dát, protože prázdný kat dělá pěkně debilní zvuk.

Autor:  Mišell [ 24 lis 2006 00:37 ]
Předmět příspěvku: 

No vidíte to,a mě v servisu(tuning.firma)říkali,že když má auto kat,tak je dobrý ho tam mít,že když tam není,tak to je prej v něčem blbý. A když rezonátor,tak místo střeďáku...což se mi zamlouvá dost,protože je to levnější než střeďák a zvuk to bude mít jen o malinko hlubší,protože to bude tlumit koncák.

Autor:  Pavel 1.6 [ 01 pro 2006 22:51 ]
Předmět příspěvku: 

Máte někdo nové zkušenosti s rezonátorem?Já sem musel vymlátit kat,
protože byl vypálenej a rachotil-klasika.Motor moc nehoním a uvítal bych
trochu větší zátah od spodu.Ještě bych koupil lepší filtr.Vím že se to tu
probíralo,tak jen jestli jsou další poznatky.Dík.

Autor:  Đestroyer [ 03 pro 2006 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

Ja mam rezonator misto katu ... trochu to tahne lip od spoda ale jinak neni skoro poznat ze by tam byl. Po namontovani se mi akorat zviraznil zvuk ladaku (takovy pekny bublani). Ale spis co sem slysel tak je lepsi misto katu namontovat trubku.

Autor:  Huskye [ 04 pro 2006 14:40 ]
Předmět příspěvku: 

Možná jdu s křížkem po funuse, ale na www.autodoplnky.cz prodávají sportovní rezonátory s tím, že se nemají montovat samotné, ale společně se sportovním katalizátorem, aby to mělo ten správný účinek. Dělá se to přesně podle tipu auta, starý katoš se vymění za sportovní a za něj se nandá ten rezonátor, má to zvednout kusek výkon a zároveň by to nemělo mít negativní vliv na emise, takže to projde technickou... Nemám s tím zkušenosti, jen vím, že to tam píšou, protože jsem o tom uvažoval, vzhledem k tomu, že mám katoš taky v dupě.. Nejlepší je to asi ejště skombinovat se sportovním výfukem (celá koncová část) a sportovní sání.. pak už by mohl nějaký malý nárůst být znatelný... :-) určitě minimálně ve zvuku :-P

Autor:  PH [ 19 pro 2006 05:36 ]
Předmět příspěvku: 

jj, autodoplnky.cz jsou opravdu "odbornici"

Autor:  Lubak [ 19 pro 2006 08:55 ]
Předmět příspěvku: 

HM rezonátor spolu se sprotovním katalyzátorem.
U nás ve firmě se sprotvní katalyzátory vyráběj a nepřál bych ti vidět tu cenu co kvalitní sportovní katalyzátor stojí.

Autor:  SONIC [ 19 pro 2006 09:27 ]
Předmět příspěvku: 

Lubak píše:
HM rezonátor spolu se sprotovním katalyzátorem.
U nás ve firmě se sprotvní katalyzátory vyráběj a nepřál bych ti vidět tu cenu co kvalitní sportovní katalyzátor stojí.


Presne tak. pokud to ma mit nejakej ucinek je cena uplne jinde. Tudiz, nez rezonator za 1000, to si dej radsi tu trubku. Vyjde to nastejno kvalitni rezonator s nejakym ucinkem je kolem 8000. Ale vsechno je spojeno se vsim, tudiz bez svodu nema valnej efekt krom emisi kde te vyryzej.

Autor:  PH [ 19 pro 2006 13:02 ]
Předmět příspěvku: 

nekde jsem videl prodavat "sportovni" katy kolem 3000,- ale vzhledem k tomu, ze od jakekoliv renomovane firmy stoji zhruba 10x tolik, tak bych tomu moc neveril.

Autor:  Pavel 1.6 [ 19 pro 2006 13:59 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pořád nevím na čem sem. :? :cry:

Autor:  PH [ 19 pro 2006 14:08 ]
Předmět příspěvku: 

Ja bych doporucoval koupit nejaky uni kat a namontovat ho tam. Vymlaceny katalyzator nic neprida, spis naopak, stejne jako kdyz je uz zaneseny.
Co se filtru tyce, tak vlozka ti trochu pomkuze vyhnat motor rychleji do otacek a konus i lehce zmeni zvuk. Kdybys chtel konus, tak se mi tu vali posledni od Supersportu a necham ho za 400,- Na reference se muzes zeptat Wizzyho, jeden si ode mne bral

Autor:  Pavel 1.6 [ 19 pro 2006 15:21 ]
Předmět příspěvku: 

PH píše:
Ja bych doporucoval koupit nejaky uni kat a namontovat ho tam. Vymlaceny katalyzator nic neprida, spis naopak, stejne jako kdyz je uz zaneseny.
Co se filtru tyce, tak vlozka ti trochu pomkuze vyhnat motor rychleji do otacek a konus i lehce zmeni zvuk. Kdybys chtel konus, tak se mi tu vali posledni od Supersportu a necham ho za 400,- Na reference se muzes zeptat Wizzyho, jeden si ode mne bral

Dík, ale já bych rač origo vložku do aerboxu.
Má cenu schánět jetej kat? Dá se poznat, co ještě vydrží?

Stránka 2 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/