fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 05 črc 2024 18:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2005 15:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Už si nepamatuju jestli tyhle samé hodnoty ale taky jsem naměřil takový "blbosti". Jeden jsem rozebral a ten potenciometr opravdu nemá lineární charakteristiku. Někde tu byl odkaz na hodnoty jaké máš naměřit, tak od těch jsem se docela lišil.

No ale ta "zem" na čidlu je u mě nějaká divná, teď jezdím tak že ji mám natvrdo ukostřenou na motor a šlape to. Bez TPS se mi motor chová celkem normálně a volnoběh mi drží cca 900-1100. S TPS okolo 500-600 což je dost málo ale nic necuká tak to nechávám...

Zkus to změřit normálně na motoru, mělo by stačit zapnutý zapalování...

Bez MAF mi motor na volnoběh vůbec nechce běžet, až tak od 1500rpm...

A diagnostiku jsi zkoušel? Mě to vyblikala i dioda...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2005 18:28 
Na diagnostice jsem to měl a všechno OK. Ty hodnoty totiž nejsou mimo rozsah výstupních hodnot, takže to diagnostika asi nepozná. Zítra se to chystám změřit přímo na motoru a jestli to bude pořád stejný tak hurá pro nový senzor :( . A co ta spotřeba, může to vadný čidlo na to mít vliv?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2005 20:17 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Může to mít vliv na spotřebu, protože to je jedna z informací, podle které řídící jednotka počítá složení paliva. Já chybu také našel až po přímém napojení a sledování za jízdy.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2006 09:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
A jak se to čidlo polohy škrticí klapky vymontuje? Myslím, že jsou tam 2 šrouby, je ještě někde něco, co se musí povolit, nebo dát na to pozor? V mrazu bych to nerad odrauboval.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2006 10:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
jestli to máš stejný jako já tak odšroubovat ty dva šrouby a jeden konektor. při montáži ho tam nasadíš trochu pootočenej aby tam šel, otočíš do správný polohy a přišroubuješ. myslím že tam není co zkazit

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2006 10:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ok, dík, takže sundat konektor, povolit šrouby a vytáhnout.

Měl jsem obavu, zda se něco nemusí dělat s tím segmentem, co je na něm lanko, někde něco nastavovat do speciální polohy než to půjde sejmout apod.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2006 13:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak snímač polohy škrticí klapky jsem vyšrouboval a proměřil. Zdá se mi v pořádku, při referenčním napětí 5V naměřím od 0,5 V do 4,5 V, žádné výkyvy při přidávání či ubírání, jde to rovnoměrně. Tak ještě oměřit to přímo v autě.
Při rychlém přidání plynu mi auto škubne a při dalším sešlapování plynu akceleruje velmi pomalu, pomalu nabírá rychlost, je poměrně líné.

Doplňuji: Tak jsem namontoval snímač do auta, oměřil přiváděné napětí, je správné, 5 V. Zkusil jsem nastartovat bez snímače, volnoběh byl dost nestabilní a při sešlápnutí plynu mi otáčky klesaly místo aby stoupaly.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2006 21:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
ten snímač je prostě divnej, mě se to pořád nechová správně. 5V tam mam, zem tam je a stejne mam problém třeba kolem 3tisíc při akceleraci, tak divně zakucká a potom zase táhne. a volnoběh to drží jen něco málo přes 500rpm za tepla, studený i 1100. ventil volnoběhu ale funguje, váha taky

už to neřešim, na druhej motor, stejnej, ale dost vážně uvažuju o 2xweber a bude po starostech :D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2006 21:41 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Nagant i Milos.l - doporučuji se napojit u řídící jednotky na signálový kabel od škrtící klapky - PIN 47. Doporučuji sledovat, jak se hodnoty mění a zvláště na volnoběh musí být hodnota stálá a nesmí lítat.
Osobně se mi hodnota 0.5V zdá nízko, ale pokud je měřena na dorazu tak asi to je v pohodě, protože na dorazu to nikdy není. Jamel hodnoty 0.96 - 4 a kousek, to uz si nepamatuju :) .
Ja měl ještě problémy s poklesem výkonu kolem 4300 ot a byl to špatný MAF.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2006 21:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
milos.l píše:
.... a stejne mam problém třeba kolem 3tisíc při akceleraci, tak divně zakucká a potom zase táhne......


přešně tohle mi to taky dělalo - měl jsem špatnej MAP (tuším měří podtlak vzduchu v sání) viz.:http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=231&postdays=0&postorder=asc&start=100 ..... ty tam MAP mít nebudeš a místo něj máš MAF, kterej asi zastává obdobnou funkci, takže zkus prověřit ještě tohle

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2008 17:31 
Offline
Nováček

Registrován: 25 zář 2008 19:19
Příspěvky: 5
Bydliště: Prachatice
Nemeril nekdo ty hodnoty z TPS misto v napeti primo Kohm? nechci k tomu pripojovat zdorj 5V, bez plynu sem nameril asi 0,8 KOHM a na plny plyn 4KOHM. Jestli to nekdo meril tak pls napiste.

Diky

_________________
Escort 5dv 1,6 16V Ghia


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz