fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

CVH RS turbo cca 180 koní
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=3878
Stránka 2 z 4

Autor:  Bery [ 09 lis 2005 23:05 ]
Předmět příspěvku: 

Dawe píše:

Podle me to nebude horsi jak 20.000 E ale zalezi taky z ceho ty pisty budou :-D


Jestli budou bankovky tak tam pujdou kovaný písty od firmy Accralite stojí stejně jako ty od MAHLE a navíc je dělají i pro Zetec konverzi a mají je v abnormálních volikostech tak jinak to vychází jako 4 a 5 výbrus nebo tak něco.Prostě jsou od STD větší v průměru asi o 2,5 mm.

Autor:  deekay [ 10 lis 2005 09:05 ]
Předmět příspěvku: 

Co vim tak po mensi uprave anglani na ZVH konverzi pisty z calibry turbo, ma akorat tusim trochu jinej rozmer pistniho cepu, takze je potreba upravit ojnice, nicmene pisty z prvnich verzi calibry turbo by mely bejt kovany a hlavne s idealni kompresi.

Autor:  Bery [ 10 lis 2005 12:41 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
Co vim tak po mensi uprave anglani na ZVH konverzi pisty z calibry turbo, ma akorat tusim trochu jinej rozmer pistniho cepu, takze je potreba upravit ojnice, nicmene pisty z prvnich verzi calibry turbo by mely bejt kovany a hlavne s idealni kompresi.


To jsem nevěděl. Další námět k zamyšlení.

Autor:  Bery [ 06 pro 2005 10:26 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pánové myslím že závada byla nalezena. První poznatky na ty mě přivedl "Standa" a pak se mi to potvrdilo z několika stran. Chyba byla v tom jak motor byl novej a měl vule tak stekal ne moc ale přece benzín po stěnách válců do oleje to mělo za následek znehodnocení oleje a připadné nemazání a pak vše ostatní šlo samo turbo odešlo a válce se vydřeli do strany (příkladný to ukaz) . Výměna oleje nastala až když jsem nechál zrepasovat turbo to ale už bylo pozdě. Vyměnit olej dřív jezdil bych do dnes a ušetřil pár desetitisíc korun. To jenom pro příště. A doporučuji všem nenechávat běhat studený motor na volnoběh déle než pár minut (pár = dvě). To platí u benzínových motorů.

Autor:  Honza [ 22 pro 2005 07:17 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj. Konečně diskuze i o turbo motorech.
Chci jen reagovat na to stékání benzínu. Chtěl jsem svůj motor nechat v původním stavu, jen klasická repase a nějaké to zlepšení díky hlavě a vačici. Samozřejmně jsem u toho studoval i běžné závady těchhle motorů. A narazil jsem na problém "vypalování pístů". Nakonec až byl celý motor zgenerálkovaný, tak jsem se rozhodl, že ho ještě jednou rozeberu a použiji konverze na EFi vstřikování. Je přesnější a prakticky nezničitelné oproti původnímu MFi. Bohužel na zkušenosti si budete muset ještě dlouho počkat. Nejsou vdolky a spíš se tím bavím, než abych jezdil.

A abych nezapomněl, vzhledem k tomu, že tam budu dávat i blok z EFi, tak budu mít svůj původní blok (LNB)volný. Tak pokud by si jej potřeboval ozvi se.

Autor:  Bery [ 24 pro 2005 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

Přiznám se ještě jsem se na to nedostal tak nevím rozsah škod. Jinak co se týká děravích pístů tak to znám.EFI není vůbec špatný řešení.Díry vznikají prý nedostatkem paliva.

Autor:  Šíša [ 25 pro 2005 00:13 ]
Předmět příspěvku: 

Honza píše:
Ahoj. Konečně diskuze i o turbo motorech.
Chci jen reagovat na to stékání benzínu. Chtěl jsem svůj motor nechat v původním stavu, jen klasická repase a nějaké to zlepšení díky hlavě a vačici. Samozřejmně jsem u toho studoval i běžné závady těchhle motorů. A narazil jsem na problém "vypalování pístů". Nakonec až byl celý motor zgenerálkovaný, tak jsem se rozhodl, že ho ještě jednou rozeberu a použiji konverze na EFi vstřikování. Je přesnější a prakticky nezničitelné oproti původnímu MFi. Bohužel na zkušenosti si budete muset ještě dlouho počkat. Nejsou vdolky a spíš se tím bavím, než abych jezdil.

A abych nezapomněl, vzhledem k tomu, že tam budu dávat i blok z EFi, tak budu mít svůj původní blok (LNB)volný. Tak pokud by si jej potřeboval ozvi se.


Asi jsem trouba, aleprosil bych vysvětlit rozdíl v EFI(staré označení pro výce bodové vstřikování -> "vždy dva válce najednou") a MFI(????) Díky

Autor:  Bery [ 25 pro 2005 15:02 ]
Předmět příspěvku: 

MFI je mechanická stříkačka která má vstřiky ovládané tlakem paliva od rozdělovače který určuje množství a EFI má čveřici elektricky ovládaných vstřiku řídicí jednotkou.

Autor:  Bery [ 10 lis 2008 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

Tak už zase jezdím ......................

Autor:  angličák [ 10 lis 2008 17:58 ]
Předmět příspěvku: 

....co se stalo? dalsi GO??? zajimave tema...konecne se sesli lidi co tomu rozumi....

Autor:  ricci9 [ 10 lis 2008 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

Vítej do klubu K.O motorů :-D Asi před měsícem mě taky odešel motor u RST, ještě přesně nevím co se tam odehrálo, ale motor nemá skoro tlaky. Takže přes zimu musím stihnou go motoru. Vypočítával jsem veny dílů a obýč Go vychází na nějakejch 50 litrů když tam nebudu dělat žádné uprvy,. Motor s upravama vychází něco kolem kila. Takže já bud ted půjdu bud tou vyžší cestou nebo střední. Nebo kdyby ted to byla nějaká volovina tak Go motoru ještě odložím, ale volovina to určitě nebude. Co tam máš vše za upravy že to tipuješ na 180 k. Jinak bych se na tu tvojí káru rád podíval. přece jenom v těhlech autech se nějákej pátek hrabu.

Autor:  Bery [ 11 lis 2008 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

angličák píše:
....co se stalo? dalsi GO??? zajimave tema...konecne se sesli lidi co tomu rozumi....


Odešli uplně pístní kroužky a to ne ,že by popraskali.Špatný olej vysoká provozní teplota atd..... Ted je to překroužkovaný a daný v kupě jak před tím jen plnící tlak turba podstatně menší a asi určitě nenastavená přesně vačka.Uskladněný zazimovaný vyjíždí se příští rok cca. v brěznu musí se dodělat chladič oleje jezdit nastavovat ladit a postupně zvedat výkon.

Autor:  Bery [ 11 lis 2008 09:49 ]
Předmět příspěvku: 

ricci9 píše:
Vítej do klubu K.O motorů :-D Asi před měsícem mě taky odešel motor u RST, ještě přesně nevím co se tam odehrálo, ale motor nemá skoro tlaky. Takže přes zimu musím stihnou go motoru. Vypočítával jsem veny dílů a obýč Go vychází na nějakejch 50 litrů když tam nebudu dělat žádné uprvy,. Motor s upravama vychází něco kolem kila. Takže já bud ted půjdu bud tou vyžší cestou nebo střední. Nebo kdyby ted to byla nějaká volovina tak Go motoru ještě odložím, ale volovina to určitě nebude. Co tam máš vše za upravy že to tipuješ na 180 k. Jinak bych se na tu tvojí káru rád podíval. přece jenom v těhlech autech se nějákej pátek hrabu.


Ceny máš docela v oku. Jestli máš zbytečný peníze tak proč ne jinak to nemá cenu je s tím spojený celý auto. Chce to pak pořádný podvozek větší kola (uprava karoserije) dobrý pneumatiky zvětšit brzdy ve předu a do zadu kotouče uložení veškerých ramen alspoň do polyuretan a dobrou karoseriji která se nebude kroutit (o schnilých nosníkách nemluvě). Není s tím autem problém jezdit přes 250 km.

Autor:  Bery [ 12 lis 2008 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

ricci9 píše:
Co tam máš vše za upravy že to tipuješ na 180 k. Jinak bych se na tu tvojí káru rád podíval. přece jenom v těhlech autech se nějákej pátek hrabu.


Nic co by zas až tak stálo za zmíňku.Blok po výbrusu (0,5mm) takže nový písty ,přeměření kliky nová kluzná ložiska, ojniční a hlavní, z uhlované ojnice, vysokotlaká olejová pumpa, odlehčený setrvačník, vyvážení. To je v kostce spodek. Hlava vyleštěný kanály, jiný vačkový set od KENTu (vačka pružiny zdvihátka) ,ale teď už nevím kolika stupňová, pevnostní šrouby do hlavy to je duležitý. Pak už jenom načipováný počítač víc benzínu a plnící tlak turba 2,5 baru a víc.

Autor:  ricci9 [ 12 lis 2008 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

Ty jsi dobrej co víc než 2,5 bar :-D já fouknul max 1,5 bar a už jsem měl o to strach. at se zeptáš kohokoliv 2,5 bar fakt foukat nemužeš. Nebo mužeš, ale zas nepočítej že ti to dlouho vydrží. vem si těsnění pod hlavou standart, ojnice standart, písty standart. Na kolik tě vyšly písty?

Autor:  Bery [ 12 lis 2008 21:18 ]
Předmět příspěvku: 

ricci9 píše:
Ty jsi dobrej co víc než 2,5 bar :-D já fouknul max 1,5 bar a už jsem měl o to strach. at se zeptáš kohokoliv 2,5 bar fakt foukat nemužeš. Nebo mužeš, ale zas nepočítej že ti to dlouho vydrží. vem si těsnění pod hlavou standart, ojnice standart, písty standart. Na kolik tě vyšly písty?


No jo byly tam taky takový chvilky. To už byly špičky pokusu, měl jsem dojem, že to pořád není ono a nejede to. Než pude těsnění pod hlavou a ojnice tak kolem 1,5 baru jdou na před šrouby v hlavě. Písty taky snesou porci když jsou nový musí tam jít na odpovídající množství vzduchu dost benzínu nesmí to být chudý a nebát se plamene z výfuku či detonacích nespálený směsy. Jinak písty jsem měl z Anglije a v prosinci 2004 mě přišli na necelých 250 liber . Tenkrát to byla cena o 50% míň než kde koliv jinde.

Autor:  Bery [ 12 lis 2008 23:15 ]
Předmět příspěvku: 

Škoda ,že jsem to nestihl ten výkon motoru změřit alspoň na brzdě. Možná bych se divil.

Autor:  ricci9 [ 13 lis 2008 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

To je dobrá cena? odkud z prahy jsi docela bych to tvoje rst zkouknul.

Autor:  Bery [ 15 lis 2008 20:48 ]
Předmět příspěvku: 

Když to vydržíš do března příštího roku.

Autor:  mariS [ 25 lis 2008 13:15 ]
Předmět příspěvku: 

taky bych to chtel videt;) uz znam docela dost lidi co maji RST.. na malej klubik uz by to bylo :-) akorat maloktery auto bezne jezdi, spis sou ve fazi vecnych oprav a uprav.. ale prijde mi ze jich pribyva

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/