fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Jak chutnají tyhle mrazy vašemu autu?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=4588
Stránka 2 z 4

Autor:  Martin 1,6 [ 23 led 2006 18:12 ]
Předmět příspěvku: 

MV- Jako by jsi popisoval můj motor. Taky se mi občas stává, že startér udělá několikrát jen dzzzn a zkouším to znovu a znovu až zabere, ale nakonec stejně pořádně neprotočí. A vlétě, když je motor moc uhřátý, tak nestartuju taky. Jen něco cvakne a nic. Kvůli tomu jsem kupoval novou aku, že je to kvůli ní, ale asi ne. Mohl bys mi poradit, kde jsi pořídil tu cívku a za kolik? A co kdybych koupil startér někde na vrakovišti? Vyplatí se to? Poradte prosím někdo. Díky.

Autor:  dj.DEKL [ 23 led 2006 18:47 ]
Předmět příspěvku: 

Praha -15, Transit 2.5D, Shell V-Power-Diesel, několikrát nažhaveno, nechytlo... propojení s dalším Transitem...motor točí,žhaví jako blázen a stejně nechytne...takže lano,dvojáčka a na 100metrech stejně nechytlo a nakonec se přetrhlo lano :-D Svázat lano a po dalších asi 500m jsme to přesvědčili aby chytnul... divím se, že jsme neoddělali rozvoďák.

a jinak KÁčko 1.3 krásně chytlo na první pokus asi po 3 sekundách.

Autor:  Dave [ 23 led 2006 19:25 ]
Předmět příspěvku: 

Plzen -15 a autiko vcelku v poho trosku hlasitejsi motor a cca po 30sekundach me to zdechlo :? nechápu proč. Druhej start v poho uz sel jak hodinky :-) Jo jeste sem mel lechce přimrzlé dveře ale jen u spolujezdce :shock: no a řazení také o dost tužší ale to mne nevadí ba naopak. Jo ještě v takovém počasí dost proklínam kovovou hlavici řadičky :evil:

Autor:  MV [ 23 led 2006 22:23 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 1,6: ono se to tu někde už řešilo, že tohle chování startéru bude často problém těchto motorů kolem r.91. První problém, tedy nevyjíždějící pastorek(točil naprázdno), jsem už před dobou vyřešil vyčištením a promazáním vysouvacího mechanizmu a volnoběžky.
Cívku jsem kupoval v autodílech v Plzni, origo Bosch, stála asi 700,-(měl jsem slevu, normálně stojí přes 900,-). Zvažoval jsem koupit použitej startér, ale to není hned a za rozumnou cenu, navíc otázkou je v jakým stavu. A jinak se můj startér jevil dobře(pastorek+volnoběžka, ložiska, komutátor,...). Když jsem pak ten starej elektromagnet rozebral, tak byly úplně opálený a vyhřátý kontakty toho stykače a díky přechodovýmu odporu zlobilo spínání startéru nebo neměl sílu. Zajímavý je, že startér zlobil u ohřátýho motoru, za studena i v mrazech většinou dobrý.

Autor:  Návštěvník [ 23 led 2006 22:47 ]
Předmět příspěvku: 

JA rano v -15 jen tak tak, ted je tu -19 a ja musim domu z prace! Je tam origo batery Motorcraft.

Autor:  Martin 1,6 [ 23 led 2006 23:41 ]
Předmět příspěvku: 

MV: Pěkná pálka teda. Dneska jsem se nas*al a startér vytáhnul. Přes den hnusných -15 sice ale slivovička zahřívala dobře. :lol: Tak jak jsi říkal ty, vyčistil jsem to, promazal a šup s tím zpátky. Je to trochu lepší ale nastartovat se mi nepodařilo. Asi už musím mít po katíku s toho benzínu ve výfuku. :? Taky jsem si všiml, že je asi svařovaný či co. V hliníku v místě kde drží cívka je svar. Vypadá to, na nějakou dost hnusnou fušeřinu. Takže to už asi nebudu řešit a poohlédnu se po vrakovištích. No nic. Zítra se pokusím nastartovat Mondíka bez žhavení.

Autor:  fat [ 24 led 2006 07:22 ]
Předmět příspěvku: 

Včera odpoledne jsem auto nedobrovolně zazimoval. Na teploměru -19 a baterka jenom ťuk a ťuk a chcíp. Byla už slabá, tak mě to nepřekvapilo. Dneska ráno -25 pěškobus ... humus !!!!!

Autor:  Standa [ 24 led 2006 07:31 ]
Předmět příspěvku: 

Včera -25.8°C motor chytil na jedno otočení, v garáži bylo +7°C. Pak 9 hodin v práci při -19°C chytil také na jedno převalení motoru. Motor se pak prohřeje až po 12 km jízdy. Dneska ráno -28°C, a motor byl na provozní teplotě až po 15km jízdy. Zatím tedy vše chodí jak má, jen je to trochu tužší.

Autor:  Pavel Handlovský [ 24 led 2006 08:31 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes rano -25 a auto nevedelo chytit otacky startoval som na 3-krat nevladal tocit s tym stuhnutym olejom (mam 5W30) tak som hned po starte troska podrzal motor v otackach a uz nezhasol. Aj prevodovka bola tuha ako keby som miesal vo furiku maltu :lol: . Ale cca po 10km pracovna teplota Ok.

Autor:  zdenal8 [ 24 led 2006 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

Mě to teď nejezdí. Auto je na výměně motoru. Odešlo olejové čerpadlo a pak i motor. Jinak to v mrazech chytalo na první otočení. Uvidim, jak na tom bude s novym motorem.

Autor:  hameluk [ 24 led 2006 13:16 ]
Předmět příspěvku: 

Tak včera jsem to přechválil, tentokrát jsem ráno nenatočil - bylo dokonce o jeden stupínek tepleji než včera - -25°C :( Řekl bych, že baterka točila docela dlouho a statečně, motor tak jakoby pokuckával, jakoby už už měl naskočit - a nic :cry: Pomohlo přetažení ke garážím, ve kterých mají startovací vozík na startování Tater a traktorů :-D To byla taková síla, že jsem myslel, že je venku +30°C :lol:

Autor:  Milan_H [ 24 led 2006 14:20 ]
Předmět příspěvku:  starty

Já jsem dával na podzim nové svíce Motorcraft AYFS22PP a mám "smíšené" pocity. Vloni mi to i v zimě chytalo se starými svíčkami napoprvé (pravda, nebyly tak extrémní mrazy), byly to taky AYFS22PP . Dneska (bylo minus 25!) jsem startoval napopáté. Včera to bylo podobné. Celkem jsem se bál o baterku, naštěstí ji mám nabitou. Trochu mi to startování připomnělo starté časy s Fiestou 1.8D. Mám podezření, že ty svíčky nejsou nicmoc, blblo mi to i při menších mrazech. Po nastartování to vždycky zase hned chcíplo. Jednu svíčku, která se mi zdála nejhorší jsem vyměnil za starou a přestalo to zlobit. Teď zase v těch velkých mrazech mám, jak jsem psal, problém to vůbec nastartovat. Co s tím? Odpovím si sám: počkat do jara...

Autor:  deekay [ 24 led 2006 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

Rano v -15 start v pohode a to auto par dni stalo, prvni otoceni klicku, starter se otocil asi 5x. Start provazel klapot nez se naplnily hydra ale pak pohoda. A kdyz se motor zahreje tak pak auto v tomhle pocasi kraaasne taha :D

PS: taky mam ty samy motorcrafti svicky a no problem

Autor:  Martin 1,6 [ 24 led 2006 22:23 ]
Předmět příspěvku: 

-15°C to nic není přece. To ti chytnout musí jako nic. :) U nás ráno -27°C. Startování čehokoliv bez šance. :(

Autor:  deekay [ 24 led 2006 23:13 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 1,6 píše:
-15°C to nic není přece. To ti chytnout musí jako nic. :) U nás ráno -27°C. Startování čehokoliv bez šance. :(


No neni a vsak taky chyta... v praze holt nizsi teploty nejsou

Autor:  cendler [ 25 led 2006 00:19 ]
Předmět příspěvku: 

Tak já dneska skoro stejně jako včera, jen to bylo trochu horší, mám už dědečka baterku tak se mu do toho moc nechtělo, jde vidět že popojíždění po měste se nic nedobije, tak jsem ji teď večer vyndal a hodil na nabíječka aby ho vrátila do mladých let.

Autor:  otas.pe [ 26 led 2006 21:35 ]
Předmět příspěvku: 

No u nás předevčírem ráno -22. Auto chytlo (ale ne plamenem) ale bylo mi toho motoru upřímě líto. Jinak fakt chytá super, žádný problémy s volnoběhem, akorát to v tomhle mrazu chlastá jak svině. Jezdím trasy 17 km a mám na půl nádrže najeto 270 km. Je mi zle... :-D

Autor:  Lubak [ 27 led 2006 08:46 ]
Předmět příspěvku:  Mrazy

S tou spotřebou je to šupec, v těhlech mrazech krátký tratě hrůza, jezdím do práce 6 kilometru dokud nebyli extremní mrzy jezdil jsem škdovkou ale ted zamrzly dveře tak jsem nucenej jezdit Esckem, ale každý den venku -16 až -22 a zatím vždy napopvé naskočil, ale sptořeba nic moc tedy

Autor:  stinyx [ 28 led 2006 09:02 ]
Předmět příspěvku:  kosa jak v ruském filmu

Taktéž jsem byl nucen v nechutném mraze -24 stupňů trápit svého miláčka. Motor sice chytl na první šup, ale očividně se mu nechtělo. Pištěním oleje- asi v servu - nebo snad v motoru a velmi zvýšenými otáčkami motoru, než bývá obvyklé mi dával jasně najevo, že nemá v úmyslu v takovém mraze někam vyrážet. Dal jsem mu proto asi pět minut, aby to vydýchal - a hlavně abych nezmrzal v nevytopeném voze. Překvapil mě jak rychle se umí zahřát- a to nemám ani zakrytý chladič - když nepočítám těch pět minut, tak byl na provozní teplotě skoro na stejném místě jako v létě.

Autor:  Martin 1,6 [ 28 led 2006 11:46 ]
Předmět příspěvku: 

Když tady čtu o tom chladiči. Myslíte, že to má nějaký smysl ho zakrývat? Vždyť termostat je daleko účinější než jakékoli zakrytí chladiče ne. Nikdy jsem chladič nezakrýval a provozní teploty motor dosáhnul vždy. I když mu to v tom mrazu trvalo déle.

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/