fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Přetížení alternátoru?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=4747
Stránka 2 z 2

Autor:  mr.rus [ 20 čer 2006 12:00 ]
Předmět příspěvku: 

... když si pustím muziku , tak mám co dělat aby mi to nezdechlo . . .
je teda fakt , že palivový filtr mám původní , chtěl jsem ho vyměnit ale nepovolil jsem ten šroub , škoda , nový filtr vozím v autě . .

Autor:  Nagant [ 23 čer 2006 08:09 ]
Předmět příspěvku: 

A jak je to s výměnou ložisek ve víku a tělese, lze je nějak amatérsky vyrazit a narazit nová, nebo je to odborná práce, na nějaké stahováky?

Autor:  Standa [ 23 čer 2006 10:59 ]
Předmět příspěvku: 

Přední ložisko u řemenice zůstalo po demontáží ve víku a stačí ho tedy vyklepnout např. měděnou kulatinou potřebného průmeru. Zpátky se do víka opět naklepe pomocí kulatiny která bude jen o něco menší než vnější průměr ložiska. Při nabíjení musí jít přenášená síla jen přes vnější kroužek ložiska. Zadní ložisko ovšem zůstane na kotvě a tam bude pro demontáž potřebný odpovídající stahovák. Myslím že bude stačit nějaký menší universální se 2 nebo 3 packama. Pro zpětnou montáž bude potřeba trubka s vnitřním průměrem jen o něco větším než průměr kotvy, tak aby se při nabíjení její čelo opřelo o vnitřní kroužek ložiska.
Jak už jsem psal v mém návodu tak ložiska byly v perfektním stavu a nebylo je potřeba měnit. Jak mám zkušenosti tak originální ložiska vydrží po vyčištění a promazání mnohem víc než ložiska nová. Podmínkou je, že ložiska ještě nemají vůli a vnitřní dráhy jsou lesklé bez nějakých stop po opotřebení.

Autor:  Nagant [ 07 srp 2006 18:21 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě bych se rád zeptal, zda od alternátoru máte veden také kabel ukostření (resp. kam), či zda je to kostřeno pouze přes držáky alternátoru.

A jaké minimální napětí musí být na aku při běhu motoru při zapnutí všech myslitelných elektrických spotřebičů?

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/