Tak jsem hledal, a: něco je zde, něco jinde, tak napíšu sem...
V cábu mám motor 1.6CVH 105ps a je trošku "divnej"
Když jedu normálka pohoda, otáčky třeba okolo 2tis, rychlost odpovídající, tak je pohoda. Ovšem přišlápnu a motor začne sice ihned zrychlovat, ale jakoby po určitém přírustku otáček (cca +/- 400ot) cukne, pak zas vyleze o dalších 400ot, zase cukne a tak dále
Tak to jde až do cca 4200ot. Poté vystřelí a táhne bez problémů až do "kšá"
-> těch 6200ot, víc mu nedávám.
Čím by to tak mohlo být? Podotýkám, že poloha pedálu se v průběhu nemění(tudíž čidlo polohy klapky můžem vyloučit, a pokaždé je jiná poloha klapky -> v závisloti na "startovních otáčkách"), kabely neprobíjí(testováno za běhu motoru "vlastním tělem" -> komu někdy kabely probíjeli a šáhl si na ně za běhu, ví jak to kope
) svíčky jsou ok. MAP funkční(po odpojení netáhne), Lambda zánovní(chybu nehlásí). Spotřeba ok okolo 7litrů(jde o cábo, takže je to dobré). Na místě při prošlapování to nědělá, dělá to pouze za jízdy.
Tak co by to mohlo býti? (tenhle motor jsem měl tak rok ve fiestě a tam jsem o něm nevěděl, abs bez problémů)