catrr píše:
prominte my ale musím oponovat i když je těsnění pod hlavou v pr.... tak to do červeného pole myslím ručičku nejde.Bud to jde špatně topení ,neb když už je to moc vadný tak jdou z výfuku páry je to dost vidět.Pokud při provozní teplotě otevřeš expansku a jde velký tlak je těsnění odepsaný.Pokud se to hřeje až do červeného pole je bud termostat neb pumpa v háji
No podle mě jo, aspoň v tom případě, že ti tlak z válců jde do chladící soustavy, protože jak to spaluje, tak to ty plyny ohřejvaj, takže cca 2minuty po natočení motoru je ručka u červenýho, natlakovaná soustava jak svině, a ikdyž nepovolíš víčko, abys ten tlak odpustil, tak to vybleje samo i s vodou, která samozřejmě vaří
S tim topenim i s kouřem samozřejmě souhlas, k tomu se nedá nic namýtat
_________________
Ford Escort 1,8TD, 66KW, 98, MK VII , bílý sedan - GHIA
Ford Escort 1,8TD, 66KW, 98, MK VII , bílý kombík
předtím: 1) Ford Escort 1,8TD, 66KW, 98, MK VII , červený kombík
2) Ford Escort 1,3, 96, MK VII , zelená metal - kombi
3) Ford Escort 1,6D, 40KW, 88, MK IV, bílý 3dv. - mazlík
4) Škoda 120LS, 86, bílá v plný palbě, po úpravách motor favorit 135, LPG, aj. moje první auto po autoškole...
)