fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

bublání v expanzce
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=5533
Stránka 2 z 2

Autor:  catrr [ 22 pro 2008 15:27 ]
Předmět příspěvku: 

prominte my ale musím oponovat i když je těsnění pod hlavou v pr.... tak to do červeného pole myslím ručičku nejde.Bud to jde špatně topení ,neb když už je to moc vadný tak jdou z výfuku páry je to dost vidět.Pokud při provozní teplotě otevřeš expansku a jde velký tlak je těsnění odepsaný.Pokud se to hřeje až do červeného pole je bud termostat neb pumpa v háji

Autor:  Roman Švestka [ 22 pro 2008 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
prominte my ale musím oponovat i když je těsnění pod hlavou v pr.... tak to do červeného pole myslím ručičku nejde.Bud to jde špatně topení ,neb když už je to moc vadný tak jdou z výfuku páry je to dost vidět.Pokud při provozní teplotě otevřeš expansku a jde velký tlak je těsnění odepsaný.Pokud se to hřeje až do červeného pole je bud termostat neb pumpa v háji


No podle mě jo, aspoň v tom případě, že ti tlak z válců jde do chladící soustavy, protože jak to spaluje, tak to ty plyny ohřejvaj, takže cca 2minuty po natočení motoru je ručka u červenýho, natlakovaná soustava jak svině, a ikdyž nepovolíš víčko, abys ten tlak odpustil, tak to vybleje samo i s vodou, která samozřejmě vaří :!: S tim topenim i s kouřem samozřejmě souhlas, k tomu se nedá nic namýtat ;-)

Autor:  catrr [ 22 pro 2008 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

potom nefunguje velkej chladící okruh protože to tě hned propustí termostat, a v tom řípadě co Ty píšeš už jde bílá pára z výfuku, je t narušený na straně od sání když se stlačuje jde to do chladícího okruhu

Autor:  Pulytr [ 25 pro 2008 18:47 ]
Předmět příspěvku: 

Moje zkusenost pred 3rokama byla takova, koupe auta z bazaru, po par km prestalo topit topeni, po dalsich par km cervene pole a pak zavareni ;)

Kamarad z fordu zjistil, vodni pumpa v cudu, jelikoz jsem to uvaril a zdalo se mu ze cejti spolodiny z nadrzky a delal se tam docela rychle tlak tak dobre odhad i tesneni. Pro jistotu zmeril tlaky a bylo to tak. Sundal hlavu a vymenil tesneni. Jelikoz nenechava nic nahode nechal zmerit i hlavu jestli neni praskla nebo ohla protoze po uvareni se prej takhle muze znicit. Nahradni hlavu osazenou jsem tady na foru pro jistotu sehnal za 1tisic kdyby tamta byla v cudu. Nakonec ta stara byla v pohode takze ji akorat nechal zbrousit, dal to do kupy a od te doby jezdim posledni 3 roky bez starosti. Zadne vareni, zadnej ubytek vody, proste nic naprosta spokojenost.

Co jsem se z toho poucil je, ze kdyz auto z bazaru tak minimalne 30-50km projizdka. Pokud mi to neumoznej tak se otacim a at je to auto sebehezci za super cenu tak odchazim.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/