fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Duležite:Motor stratil vykon
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=6791
Stránka 2 z 3

Autor:  Nagant [ 06 srp 2006 12:40 ]
Předmět příspěvku: 

To asi ne, lambda sonda se elektricky vyhřívá jen krátkou dobu po nastartování, během chodu motoru ji po prohřátí výfuku dostatečně vyhřívají výfukové plyny.
Problémy může dělat třeba nějaká netěsnost na výfukovém potrubí před lambdou a snad ještě kus za ní.

Autor:  -petr- [ 06 srp 2006 13:10 ]
Předmět příspěvku: 

Že je lambda sonda K.O. si můžeš vyzkoušet i tak, že když ji odpojíš, problémy zmizí...

Autor:  Pa9 [ 06 srp 2006 13:18 ]
Předmět příspěvku:  .

no budu skouset a uvidi se ale vse nesvedcuje te lambde jo jeste se chci zeptat kde se nachazi ten volnobezny ventil

Autor:  Nagant [ 06 srp 2006 13:43 ]
Předmět příspěvku: 

O tom je tu už spousta témat.
Nejdřív ale pořádně vyčisti ty konektory, nech vyschnout a pečlivě zapoj (do cvaknutí), pak reset ŘJ a uvidíš.

Autor:  Pa9 [ 06 srp 2006 19:20 ]
Předmět příspěvku:  .

Dalsi poznatek:haprovani zacina az teplota na ukazateli opousti bile pole jinak za studena ok i volnobech drzi nemuze to byt termostat

Autor:  Nagant [ 06 srp 2006 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, v ten okamžik mi to taky na chvíli přestalo táhnout (bylo to znát, i když ne nějak extrémně), ale už nevím, čím se to odstranilo.
Každopádně to kolísání otáček je divné. Možná si zkus pročíst témata o vadných hydraulických zdvihátkách. Ale to by při pracovní teplotě motoru asi nezlobilo (nevím, zda tě to trápí i tehdy).

Autor:  Pa9 [ 06 srp 2006 20:02 ]
Předmět příspěvku:  .

uz si nevim rady procitam si to tu ale neda se to k nicemu prirovnat napadly me jeste kabely ke svickam ale to by zas asi nedelalo bordel s volnobehem.Asi to zitra zavezu do servisu protoze jinak by to asi bylo badani na dlouhou trat a nechce se mi ten motor trapit.

Autor:  MV [ 06 srp 2006 20:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

Pa9 píše:
proto to asi taky dela to co to dela kdyz slapnu prudceji na plyn lambda se zahreje a chvili to jede

Pokud sešlápneš plyn víc jak asi do 3/4, tak ŘJ signál z lambdy ignoruje a upraví dávkování směsi kvůli požadavku s důrazem na výkon.
Proto je možný, že to se špatnou lambdou jede líp po dobu většího sešlápnutí plynu - směs se připravuje dle tabulky.

Autor:  -petr- [ 06 srp 2006 20:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: .

Pa9 píše:
Dalsi poznatek:haprovani zacina az teplota na ukazateli opousti bile pole jinak za studena ok i volnobech drzi nemuze to byt termostat

Opět další shoda s mým případem, když jsem měl v háji lambda sondu. Termostatem tohle rozhodně není.

Jinak co píše MV by taky ukazovalo LS. MV - dík, to mi vysvětluje, proč po sešlápnutí plynu na zem auto i s tou špatnou LS vystřelilo jak z praku..

Autor:  Pa9 [ 06 srp 2006 21:53 ]
Předmět příspěvku:  .

dam teda na vas a obetuju ty 3000 a koupim tu lambdu a uvidi se starsi nechci davat jelikoz tomu moc neverim da se ta lambda vyndat aniz bych musel shodit koleno?jo a vam to prestalo blbnout po vymene.

Autor:  -petr- [ 07 srp 2006 08:15 ]
Předmět příspěvku: 

I když jsem si byl na 80% jistý, že zdrojem mých problémů před rokem byla lambda sonda, přesto jsem si nechal udělat diagnostiku (Bosch), která to 100% potvrdila. Nechtěl jsem riskovat vyhození 3.500 CZK, kdyby to náhodou bylo něco jiného.
Ano, po výměně LS a opětovném nastavení výchozích hodnot v RJ zcela bez problémů.

Autor:  Pa9 [ 08 srp 2006 20:30 ]
Předmět příspěvku:  .

Tak a je po problemu mam vymenenou lambdu a je klid

Autor:  -petr- [ 08 srp 2006 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

Bezva, to jsem rád.... :-D :smt023

Autor:  Pa9 [ 08 srp 2006 21:31 ]
Předmět příspěvku:  .

ja taky konecne pozitek z jizdy jaste vymenit ty klepkajici cepy a olej a je to uplne GOOD 8)

Autor:  Pa9 [ 09 srp 2006 19:10 ]
Předmět příspěvku:  .

No spokojenost z nove lambdy je ale mam pocit ze to vice basti

Autor:  -petr- [ 09 srp 2006 19:13 ]
Předmět příspěvku: 

RJ jsi po výměně resetoval, předpokládám.

Autor:  Pa9 [ 09 srp 2006 19:36 ]
Předmět příspěvku:  .

jasne ale spis to bude asi jenom muj blby vrtkavy pocit vzal sem 6l to se rucicka ani nepohne najel sem 60km a zda se mi ze je to tam kde to bylo ale je to i tim ze ted jezdim do prace +-7km a je to ze studenym motorem jinak na dovolene mi to vychazelo na 100km 6.2+- ale to bylo 32 stupnu a trasy nemely pod 50km takze spis to sou jen me vrtochy a taky mam 16 kola

Autor:  Pa9 [ 09 srp 2006 19:43 ]
Předmět příspěvku:  .

205 sirka pneu taky dela svoje

Autor:  -petr- [ 09 srp 2006 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

Podle toho co píšeš bych ve spotřebě neviděl nejmenší problém. Ty kola na se poznají a krátké trasy ještě víc. Mně to po výměně zpočátku žralo taky nějak více, kdo ví čím...teď 6.8l/100km na delší trasy, považuju to za hodně dobrou spotřebu na tento motor při normální jízdě.

Autor:  Pa9 [ 09 srp 2006 20:09 ]
Předmět příspěvku:  .

ja si taky myslim ze nez RJ si da vsecko do poradku tak si to trochu papne a + ty kratke trasy a ty kolca ale vsim sem si ze rano kdyz je auto studene tak mi to ukazuje min benzinu nez odpoledne kdyz je prohrate

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/