fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:58 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Storr pokud chceš investovat nějaké peníze do výkonu, sežeň si 2.0 16V Zetec z Mondea (tady to bude chtít i s převodovkou MTX a stím se svezou i poloosy.
Nebo motor 1.8 16V 130 PS z XR3i, kde můžeš nechat stávající převodovku, ale musíš se k ní chovat hezky.
Vyhodou je, ze nemusis menit elektriku, jen prohodit motor a je to. Samozřejmě i řídící jednotku.
No a pak ještě komplet RS2000 brzdy, to bych udělal jako první.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 15:02 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
No ja ti nevim, naladeni podvozku na Fabii RS mi spise cpe do hlavy, ze pokud nenastane chyba mezi volantem a pedaly tohodle auta, tak asi nebudes mit moc slepicich skalpu. Ten podvozek se preci naramne povedl a kroutak naftaku, vsak to ma pres 300Nm ne? To musi byt ze zatacky driv nez najdes pravou nohou pedal zivota. Kolik ma RS2000?

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 15:06 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
mrazik píše:
Storr pokud chceš investovat nějaké peníze do výkonu, sežeň si 2.0 16V Zetec z Mondea (tady to bude chtít i s převodovkou MTX a stím se svezou i poloosy.
Nebo motor 1.8 16V 130 PS z XR3i, kde můžeš nechat stávající převodovku, ale musíš se k ní chovat hezky.
Vyhodou je, ze nemusis menit elektriku, jen prohodit motor a je to. Samozřejmě i řídící jednotku.
No a pak ještě komplet RS2000 brzdy, to bych udělal jako první.

Kolik ma to mondeo? 125kw To bude peknej macek takovej motor ne?
Ta 18 se mi jevi jako moc pekne reseni a ty brzdy, to je jisto jiste samozrejmost.
Ten motor bude pocitam uplne stejny, takze by to melo jit kus za kus a pak uz si to jen uzivat a s Pani prevodovkou jednat jako v rukavickach.
Dotaz, RS2000 ma 4xkotouc, nebo 2+2?

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 15:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Podvozek na fábii se povedl????

smůla toho auta je v motoru......je to ropák a brzo zdechá a kde já tahám 1ku tam musí řadit za 2. - prostě má hovno rozsah otáček.

Jen pro upresneni..........mondeo motor 2,0 má 136 PS. 125kW má, ale šestivál - tedy 2,5litr.
RS 2000 má 4xkotouč - (260mm vepředu a 270mm vzadu - proč 270? protože zadní brzda je kombinace kotoučové-provozní a bubnové-ruční.)

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 15:26 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Storr 2.0 Zetec nebo 1.8 Zetec nebo 1.6 Zetec jsou úplně, ale úplně stejné motory, jen mají jiné vrtání. Takže kam se vejde 1.6, bejde se i 2.0.
Jinak motor z Mondea ma 100 kw - 136 koní. Oproti 1.8 96kW - 130 koní má lepší průběh výkonu a momentu.
RS2000 má kotouče na všech 4 kolech a rozhodně tuto konverzi doporučuji, šak sem ji taky absolvoval.

Storr a jsme zase u toho. Fabia RS má přeci krouťák, tak musí bejt strašně rychlá, ne ? Krouťák ti je k ničemu,když nemáš výkon a pokud ho máš jen chvilku a pak hned musíš řadit, je to k ničemu. Ono to auto nejede špatně, ale na RS2000 skutečně nemá. Prostě ji ujede jak na zrychlení, tak v pružném zrychlení, i na maximálku. Prostě realita.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 15:36 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
A co zavodni dieslove motory? Kdo by s tim jezdil, kdyz se s tim nedalo vyhravat. Ted nekdy to preci nekde vyhralo.
A myslim ze kroutak je dost dulezitej.
Teba si vezmi takove BMVV.
Udelalo radovy sestivalec 3litry, motor vsechn dob, osadilo ho myslim ze dvema turby a co se nestalo.
Mas tam kroutak 400Nm, coz je dokonce o nejakych 35 vic nez ma M3 a vsechna ta sila je uz od 1200 ot/min, to je skoro volnobeh.
Pri normalnim jezdeni je to auto rychlejsi a to i pres to, ze M3 ma vic koni, tedy vetsi vykon jak ty rikas.
Tak kde je potom pravda? Pod kapotou nebo na sedacce?

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 15:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
ach joooooo, to je tak, když se porovnávaj hrušky s jabkama..........no nic...........to bychom se tu mohli přít a hádat a debatovat roky a nedošli bychom k ničemu.................motor......jj, čím víc foukaček, tím lépe,co?......No, tak si vem foukanej benziňák o objemu 2,0 a foukanej naftak o objemu 2,0 - podotýkám sériovej..........a foukanej jedním větrníkem....................

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 15:49 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Storr pochop jednu vec.
ZAVODNI AUTA NEMAJI SE SERIOVÝMI NIC NIC NIC NIC SPOLEČNÉHO !!!
Jsou to speciály, se specálními motory ze špičkových materálů a jen tvar kastle je podobný - ve většině případů to je stejně laminát nebo uhlíková vlákna. Takhle se můžeme bavit o Formuli 1, která z 1.5 litru objemu dostává 800 koní.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 16:13 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
No ne pockejte, to je s vama tezky. Ja chapu ze ten ford jede lip. Jo je to s nim asi prijemny nevim nemam ho, ale kdyz obecne prihlednes k te fabii, je to super auto. A s tema vetrnikama, prijdu si jak honzik co mu kupujete na pouti lizatka. Ja to vsechno co rikate beru. Nejde srovnavat zavodak a tak, ale zase sem se ptal jak je na tom zavodni disesel, kdyz souperi se zavodnimi benziny. Stejne jako seriovka fabie a seriovka ford. Jen se mi nezda ta menecenost krouticiho momentu.
Kdyz to zkouseli treba na zavodnich tratich tak treba porsche nez se roztoci ma trosku vrasky i z obycejneho 2,3 naftaku. A to ma nejakych 3x vic koni. A to vsechno jen proto ze ten naftak nemusi na nic cekat.
Nechci hadat ani debatovat na temata zcela jasna, proti vam nemam sanci :) jste 2 :)
Ted spis resim tu moji pumpu. Mam ji vymenit i s rozvody za 8tis, nebo jen pumpu za 1500 a pres zimu si sehnat to mondeo a brzdy z RS a na jare vyjet?

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 17:05 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Storr s tou Fabii RS a Escort RS2000 je to nekolikrat vyzkoušené. Kroutící moment prostě nestačí, potřebuješ výkon, pak potřebný rozsah otáček. Stačí si srovnat zrychlení na 100 u obou aut
Fabia RS - 9.6 sekundy
Escort RS2000 - 8.3 sekundy
Věř mi, že rozdíl 1.3 vteřiny je fakt hodně.
Srovnavani zavodnich aut je o ničem, hraje tam roli miliony faktorů a nemá cenu se tím zabývat.
Které Porsche se zapotí oproti dieselu ? Uvěřím, až v obou budou sedět profíci, protože pokud v tom Porsche seděl amatér, pak byl problém v něm.
Mimochodem diesel pokud je pod 2000 otáček, musí čekat na roztočení turba - v dnešní době už je tento jev částečně eliminovaný.
Storr chce to více praxe, o hodně více informací, ale každý jsme nějak začínal.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 17:16 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
No tak jo, za informace a zkusenosti budu jen vdecny, jsem porad mladej debil, nic nevim nic neumim.
Tak se na me prosim nezlobte, kdyz budu mit obcas pro vas debilni otazky.
Budu je mit jen jednou. Jo a byl jsem ted u nas u mechanika a zatim jsme dosli k zaveru,
ze bude lepsi poohlednout se nekde po lepsim motoru a az u nej udelat rozvody a vymenit vodni pumpu.
Protoze jak on mi rikal, a to uz je snad pravda a mam to jako dalsi informaci, tak motor 1.6 16V Zetec,
tak to je motor pro lidi co se dobre staraji a jezdi. Ne pro me, pro mladyho debila co si zacal vydelavat,
a chce se hezky svezt. Tech 1200 kilo to proste nikdy moc nerozhybe.

Tak tedy prosim o informace ohledne prodeju motoru.
Kde bych mohl nejaky sehnat a podle vas bude tedy nej? podle me to mondeo 100kw
abych namusel menit prevodovku a hlavne aby me to hned ted na zacatku nepolozilo s prachama.
diky
cauweSs

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 17:56 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
No konečně z tebe začínají padat slova, který i dávají smysl, já obdivuju mrazíkovu trpělivost :-) (dnes jiskřím humorem, pozor na mě). Ale ten motor, co se ti líbí (1,8 130 kobyl) tu prodával Dawe za deset a tenkrát k němu měl i další věci, jako převodovku MT75, sportovní podvozek, RSkový brzdy, 16" kola a podobné drobnosti. Zkus mu napsat, ten motor nějak nemohl udat, ale už je to nějaký pátek, třeba to ještě má...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 19:23 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Wizzy nemá nemá

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2006 07:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:48
Příspěvky: 109
Bydliště: Zábřeh n. Moravě
no tka jednoduche srovnani.. Dieslova fabka RS ma svoj tridu a my s RS sk N taky.. ale davame ji porad slusny obklad. okolo 30vt. staci? videl jsi nekdy jet tu dieslovou fabii? nestaci ani radit tot k fabii
k tomu motoru.. na ktere strane mas starter? pred a nebo za motorem.. je to dulezita informace zd abudes muset miti i jinou prevodovku a nebo ne.

_________________
2 x Ford Escort RS Cosworth
Gr A 321 PS - 560 Nm grey Injectors, ALS, Water Injectors, Launch Control, Handbreake Rellease.
Open Cup 380 PS -460 Nm Green Injectors with ALU Intercoler RS 500


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2006 09:10 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
storr píše:
Jenze ja jel s tim fordem vickrat a i kdyz sem ho tocil, tak jsem z nej proste nic vic nedostal. Proste 120 a konec. tech 120+ to da na 3, pak dam 4 a vic uz to proste nejede. Co si myslite o tom Tlumici vyfuku na konci? ten remus. Muze to mit nejaky nezadouci vliv?
Nebo nejake jine veci, ktere zkontrolovat, abych si byl jistej, ze takhle to proste ma jezdit a ne lip.
K te prevodovce z feldy bych rekl ze ma opravdu kratsi prevody.
diky
cauweSs


Fakt je, ze 3ka tahne sakra o dost lip nez 4ka, je tam dost rozdil v prevodu. Ale ted jsem jel o vikendu po D1, jsou tam casto omezeny rychlosti na 80, nekdy i pod kopcem a tam kdyz dam trojku, tak tahne do kopce hodne slusne pres 130km/h, pak dam 4ku a ta uz taky vyrazne do kopce nezrychluje, ja tedy pres 140 nejezdim, ale 140 ta 4ka do kopce da uplne v pohode a sla by dal (osoby+veci cca 160kg)
Felda ma kratsi prevody, to taky dost nahrava zrychleni, ale na druhou stranu pri 120 tam na Felde musis jet na ctyrku, ale Esco snese trojku

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2006 09:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
1,6 zetec proste neni a nebude motor na sportovnější jízdu.
Tvoje možnosti jsou:
1,8 Zetec 130PS(z XR3i esca)
2,0 zetec 136PS( z mondea)
nebo prodat tvoje auto a koupit si Esco RS 2000 - 150PS

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2006 12:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2006 22:31
Příspěvky: 318
Bydliště: Brno
Vykašli se na přehazování motorů, prodej to co máš a kup si RS 2000. Dnes ho seženeš, když přestřelím do 90 tis. a je to verze MK VII v plné palbě, bez klimy.
Já ho sehnal před 2 měsíci za 86 zachovalý a bez koroze.
Však podívat se na něj můžeš tady: http://www.volny.cz/autoskola.brno/scale1/rs2000.htm
P.S. lítá jak kameň :-D :-D

_________________
FordScale18
HomikRacing
Ford Escort RS 2000 MK VII 03/1996
Ford Transit - 2006
Ford Escort MK III - 1982
Ford C-MAX - 2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2006 12:13 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Ford Escort bez koroze ? Tak tuhle scifi jsem ještě neviděl :-)))) Radši nedloubej šroubovákem do zadních nosníků.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2006 12:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2006 22:31
Příspěvky: 318
Bydliště: Brno
To jo Mrazi, neviděl jsem v životě jedinýho Escorta, co by měl nosníky zdravý, ale to už jsem tu někde psal. Takže to beru jako výrobní vadu. :) :) Ale co se týče plechů tak v poho.

_________________
FordScale18
HomikRacing
Ford Escort RS 2000 MK VII 03/1996
Ford Transit - 2006
Ford Escort MK III - 1982
Ford C-MAX - 2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2006 13:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Homik píše:
Vykašli se na přehazování motorů, prodej to co máš a kup si RS 2000. Dnes ho seženeš, když přestřelím do 90 tis. a je to verze MK VII v plné palbě, bez klimy.
Já ho sehnal před 2 měsíci za 86 zachovalý a bez koroze.
Však podívat se na něj můžeš tady: http://www.volny.cz/autoskola.brno/scale1/rs2000.htm
P.S. lítá jak kameň :-D :-D


HOMIK - na strankach mas chybu. RS 2000 ma kroutak 190Nm při 4500 otáčkách!!!!Tak si to oprav. Kroutak se udava pri vrcholu kroutaku a ne pri vrcholu PS! Jinak RSo ma i vzadu kotouče(jen F1 edice ma teda bubny, ale to sme uz snad resili)

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz