fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
prodleva motoru http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=7439 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | kupis [ 30 říj 2006 09:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak oživím zase tohle téma. Povedlo se někomu ten problém odstranit? Po výměně středního dílu výfuku se téměř nic nezměměnilo. Pokoušel jsem laborovat s odpojením čidla na teplotu vzduchu, ale vypadá to, že problém se neodstranil. Zjistil jsem však, že za studena se i s autem blbě rozjíždí. Musím dát víc otáček jinak se auto začne dusit a poskakovat. Jinak stále přetrvává ten samý problém. |
Autor: | futura [ 30 říj 2006 14:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud se jedna o 16V tak bych mimo kabelu a svicek nevyloucil ani MAF. Zkusil bych z jinyho auta. |
Autor: | Nagant [ 30 říj 2006 15:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, mně špatné rozjíždění, škubání (prodleva a pak auto vyrazí) nebo špatný tah zastudena dělaly svíčky. Taky jsem nejprve podezíral střední tlumič, nechal ho vyměnit, ale nepomohlo to. Než budeš něco dělat s katalyzátorem, zajeď si na emise, třeba bude katalyzátor v pohodě. |
Autor: | kupis [ 30 říj 2006 16:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
ale jak jsem psal dřív, tak svíčky i kabely mám nový origo ford. |
Autor: | Nagant [ 30 říj 2006 17:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jsem to přehlíd. ![]() |
Autor: | kupis [ 31 říj 2006 08:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jakmile je motor ohřátý, tak se chová v pohodě. Občas tedy jakoby poškubne, ale na to jsem si už zvyknul...dělá to od tý doby, co tankuju jenom V-Power. Už jsem z toho zoufalej, ráno to dělalo zas a mám pocit, že čím nižší je ráno teplota, tim víc to dělá. |
Autor: | Wizzy [ 31 říj 2006 09:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Určitě bych zkontroloval čidla teploty vzduchu a chladící kapaliny včetně drátů a konektorů. Stejně tak čidlo na škrtící klapce. Pokud je to tak, jak píše mrazik (chudá směs) a lambda je ok (ta se navíc při studeném motoru nebere v potaz), tak bych viděl problém někde tady. |
Autor: | kupis [ 31 říj 2006 13:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak zkusím koupit nová čidla, ale mám s tím pár problémů: Čidlo na teplotu vzduchu jsem nikde v druhovýrobě nesehnal. Na stránkách firmy Facet je, ale u nás jsem ho nikde nenašel. Nevím kolik může stát origo Ford. A druhej problém: Kolik je v Zetecu 1.6 čidel na vodu? Vím o jednom, který je kousek od termostatu a nejspíš bude pro ŘJ. A co další? |
Autor: | Wizzy [ 31 říj 2006 16:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Čidlo na vzduch jsem taky nenašel. ![]() Pokud nemáš úplně posledního Escorta, kde prý je jen jedno čidlo na vodu, tak jsou tam celkem tři. Na domečku termostatu nahoře je čidlo pro EEC, dole pro budík. A kus dál na hadici je čidlo pro ventilátor na chladiči. V tomto případě jde o čidlo, co je nahoře na domečku termostatu. |
Autor: | Standa [ 31 říj 2006 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() |
Autor: | Wizzy [ 31 říj 2006 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kde je čidlo teploty vzduchu v motoru, to samozřejmě vím ![]() Myslel jsem to tak, že jsem ho nenašel v druhovýrobě ![]() |
Autor: | Standa [ 31 říj 2006 21:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
futura píše: Pokud se jedna o 16V tak bych mimo kabelu a svicek nevyloucil ani MAF. Zkusil bych z jinyho auta.
Myslím, že vyzkoušet jízdu s odpojeným MAFem , nebo jiným vypůjčeným by nebylo od věci. To Wizzi: nečetl jsem to od začátku :-) |
Autor: | Pa9 [ 08 lis 2006 16:21 ] |
Předmět příspěvku: | . |
mam obdobne problemy pri prudsim seslapnuti auto prvni jakoby se pridusi a pak jede akorat se mi zda ze to za studena lip tahne nez za tepla mam novou lambdu,kabely,svicky a pocitac stale ukazuje bohatou smes tak se chcu zeptat jestli by to mohly delat MAF,TPS a cidlo teploty vzduchu popr. kdyby nekdo vedel jak na to TPS protoze mam obavy ze jek ho vytahnu aby neco nespadlo do sani. |
Autor: | mrazik [ 08 lis 2006 18:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pa9 všechno co jsi vyjmenoval, by to mohlo dělat. protože přesně tyto mají vliv na složení směsi. |
Autor: | Pa9 [ 09 lis 2006 16:11 ] |
Předmět příspěvku: | . |
jen bych se chtel zeptat jak na to TPS at se mi to tam nerozsype na mraky jestli staci vysroubovat ty sroubky a vytahnout to |
Autor: | Wizzy [ 09 lis 2006 16:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nic se nerozsype, klidem to odšroubuj. |
Autor: | George V. [ 10 lis 2006 08:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
To Wizzi: co myslíš tím - posledního Escorta? Mám auto z poslední modernizační řady 02/99 - 07/00 a tam jsou čidla na teplotu cladící kapaliny tři, tak jak ve starších... |
Autor: | Wizzy [ 10 lis 2006 08:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já taky a mám taky tři čidla. Ale kdysi jsem tu někde četl o Escortovi z úplně poslední fáze produkce, kterýměl přístrojovku z focuse s digitálním displayem v otáčkoměru (palubní poč?) a podle všeho měl asi i část elektriky z Focuse. Ber to ale jako nezaručenou informaci. |
Autor: | George V. [ 10 lis 2006 08:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, někdo ho tady i má, modrá metalíza... Ale momentálně si nevzpomenu kdo, možná Honza Čelda Čelechovský. Snad by tam měla být i EEC V, která si (např. v Mondeu) řídí spínání větráku chladiče sama... |
Autor: | Ondrej [ 10 lis 2006 10:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
to jsem ja cidlo teploty tam mam taky, jediny co tam nemam je cidlo pro pristrojovou desku, tam se informace bere z RJ http://guverner.ruk.cuni.cz/cida/ford/index.html pristrojovka z fokusu to neni, ale davala se podle me do novejsich fiest |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |