fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

prodleva motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=7439
Stránka 2 z 3

Autor:  kupis [ 30 říj 2006 09:41 ]
Předmět příspěvku: 

Tak oživím zase tohle téma. Povedlo se někomu ten problém odstranit? Po výměně středního dílu výfuku se téměř nic nezměměnilo. Pokoušel jsem laborovat s odpojením čidla na teplotu vzduchu, ale vypadá to, že problém se neodstranil. Zjistil jsem však, že za studena se i s autem blbě rozjíždí. Musím dát víc otáček jinak se auto začne dusit a poskakovat. Jinak stále přetrvává ten samý problém.

Autor:  futura [ 30 říj 2006 14:18 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud se jedna o 16V tak bych mimo kabelu a svicek nevyloucil ani MAF. Zkusil bych z jinyho auta.

Autor:  Nagant [ 30 říj 2006 15:34 ]
Předmět příspěvku: 

No, mně špatné rozjíždění, škubání (prodleva a pak auto vyrazí) nebo špatný tah zastudena dělaly svíčky.

Taky jsem nejprve podezíral střední tlumič, nechal ho vyměnit, ale nepomohlo to.
Než budeš něco dělat s katalyzátorem, zajeď si na emise, třeba bude katalyzátor v pohodě.

Autor:  kupis [ 30 říj 2006 16:38 ]
Předmět příspěvku: 

ale jak jsem psal dřív, tak svíčky i kabely mám nový origo ford.

Autor:  Nagant [ 30 říj 2006 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

Jsem to přehlíd. :oops: A za provozní teploty motoru úplně v pohodě, táhne při předjíždění, při popojíždění a při přechodu brždění motorem/obnovení vstřikování?

Autor:  kupis [ 31 říj 2006 08:44 ]
Předmět příspěvku: 

Jakmile je motor ohřátý, tak se chová v pohodě. Občas tedy jakoby poškubne, ale na to jsem si už zvyknul...dělá to od tý doby, co tankuju jenom V-Power.

Už jsem z toho zoufalej, ráno to dělalo zas a mám pocit, že čím nižší je ráno teplota, tim víc to dělá.

Autor:  Wizzy [ 31 říj 2006 09:03 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě bych zkontroloval čidla teploty vzduchu a chladící kapaliny včetně drátů a konektorů. Stejně tak čidlo na škrtící klapce. Pokud je to tak, jak píše mrazik (chudá směs) a lambda je ok (ta se navíc při studeném motoru nebere v potaz), tak bych viděl problém někde tady.

Autor:  kupis [ 31 říj 2006 13:32 ]
Předmět příspěvku: 

Tak zkusím koupit nová čidla, ale mám s tím pár problémů: Čidlo na teplotu vzduchu jsem nikde v druhovýrobě nesehnal. Na stránkách firmy Facet je, ale u nás jsem ho nikde nenašel. Nevím kolik může stát origo Ford. A druhej problém: Kolik je v Zetecu 1.6 čidel na vodu? Vím o jednom, který je kousek od termostatu a nejspíš bude pro ŘJ. A co další?

Autor:  Wizzy [ 31 říj 2006 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

Čidlo na vzduch jsem taky nenašel. :(
Pokud nemáš úplně posledního Escorta, kde prý je jen jedno čidlo na vodu, tak jsou tam celkem tři. Na domečku termostatu nahoře je čidlo pro EEC, dole pro budík. A kus dál na hadici je čidlo pro ventilátor na chladiči. V tomto případě jde o čidlo, co je nahoře na domečku termostatu.

Autor:  Standa [ 31 říj 2006 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek[/img]

Autor:  Wizzy [ 31 říj 2006 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

Kde je čidlo teploty vzduchu v motoru, to samozřejmě vím ;-)
Myslel jsem to tak, že jsem ho nenašel v druhovýrobě :D

Autor:  Standa [ 31 říj 2006 21:32 ]
Předmět příspěvku: 

futura píše:
Pokud se jedna o 16V tak bych mimo kabelu a svicek nevyloucil ani MAF. Zkusil bych z jinyho auta.


Myslím, že vyzkoušet jízdu s odpojeným MAFem , nebo jiným vypůjčeným by nebylo od věci.

To Wizzi: nečetl jsem to od začátku :-)

Autor:  Pa9 [ 08 lis 2006 16:21 ]
Předmět příspěvku:  .

mam obdobne problemy pri prudsim seslapnuti auto prvni jakoby se pridusi a pak jede akorat se mi zda ze to za studena lip tahne nez za tepla mam novou lambdu,kabely,svicky a pocitac stale ukazuje bohatou smes tak se chcu zeptat jestli by to mohly delat MAF,TPS a cidlo teploty vzduchu popr. kdyby nekdo vedel jak na to TPS protoze mam obavy ze jek ho vytahnu aby neco nespadlo do sani.

Autor:  mrazik [ 08 lis 2006 18:41 ]
Předmět příspěvku: 

Pa9 všechno co jsi vyjmenoval, by to mohlo dělat. protože přesně tyto mají vliv na složení směsi.

Autor:  Pa9 [ 09 lis 2006 16:11 ]
Předmět příspěvku:  .

jen bych se chtel zeptat jak na to TPS at se mi to tam nerozsype na mraky jestli staci vysroubovat ty sroubky a vytahnout to

Autor:  Wizzy [ 09 lis 2006 16:34 ]
Předmět příspěvku: 

Nic se nerozsype, klidem to odšroubuj.

Autor:  George V. [ 10 lis 2006 08:20 ]
Předmět příspěvku: 

To Wizzi:

co myslíš tím - posledního Escorta? Mám auto z poslední modernizační řady 02/99 - 07/00 a tam jsou čidla na teplotu cladící kapaliny tři, tak jak ve starších...

Autor:  Wizzy [ 10 lis 2006 08:40 ]
Předmět příspěvku: 

Já taky a mám taky tři čidla. Ale kdysi jsem tu někde četl o Escortovi z úplně poslední fáze produkce, kterýměl přístrojovku z focuse s digitálním displayem v otáčkoměru (palubní poč?) a podle všeho měl asi i část elektriky z Focuse. Ber to ale jako nezaručenou informaci.

Autor:  George V. [ 10 lis 2006 08:45 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, někdo ho tady i má, modrá metalíza... Ale momentálně si nevzpomenu kdo, možná Honza Čelda Čelechovský. Snad by tam měla být i EEC V, která si (např. v Mondeu) řídí spínání větráku chladiče sama...

Autor:  Ondrej [ 10 lis 2006 10:28 ]
Předmět příspěvku: 

to jsem ja
cidlo teploty tam mam taky, jediny co tam nemam je cidlo pro pristrojovou desku, tam se informace bere z RJ
http://guverner.ruk.cuni.cz/cida/ford/index.html
pristrojovka z fokusu to neni, ale davala se podle me do novejsich fiest

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/