fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Typy motoru montovane do Ford Escort http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=766 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | karner [ 25 lis 2004 11:49 ] |
Předmět příspěvku: | Typy motoru |
Pánové a dámy, skouknul jsem přínosnou tabulku s typy motor a zjistil jsem podle TP že mám RFS. Jaký je rozdíl a v čem oproti ostatním 1,8 TD 66kW? ![]() 1.8 66/90 RFD Diesel-TCI EDC 1.8 66/90 RFK Diesel-TCI EDC 1.8 66/90 RFS Endura-DE (TCI) EEC V Dík. |
Autor: | mrazik [ 25 lis 2004 11:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
George to co je ve velkém TP je jedno, viděl jsem spoustu volovin tam napsaných. Jsou schopní se spést ve výkonu, označení motoru, atd. Např. moje Fiesta 1.1 iC a v TP : 1.1 LC, v Escortu špatně napsané označení motoru |
Autor: | Návštěvník [ 25 lis 2004 12:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mému techničáku bych docela věřil. Auto totiž bylo původně zakoupeno v ČR a na techničáku mám razítko FORD Charouz.... ![]() Ad karner: Etzold tvrdí, že označení Endura - DE mají motory s vyladěnou výfukovou soustavou..... ![]() |
Autor: | karner [ 25 lis 2004 13:20 ] |
Předmět příspěvku: | No jo |
No jo, ale co to znamená? |
Autor: | Návštěvník [ 08 pro 2004 04:56 ] |
Předmět příspěvku: | zetec |
asi budu za vola, ale mohl by mi někdo vysvětlit co konkrétně znamená označení ZETEC u motorů FORD? |
Autor: | Standa [ 08 pro 2004 07:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Označení Zetec je označení pro řadu benzínových 16- ti ventilových motorů, které začal Ford dávat do svých aut v roce 1993. Nejprve to byly motory s kubaturou 1.8 l, 2l později 1,6l, které jsou u nás nejrozšířenější. |
Autor: | Návštěvník [ 03 dub 2006 14:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Anonymous píše: Dovolil bych si drobnou reklamaci.
Typ mého motoru je L1H, výkon 66kW/90k (a ne 65, jak je uvedeno), r.v. 1999. Podle roku výroby (analogicky k Mondeu) bych ŘJ tipnul na EEC V. moje fordka má psáno AALL1H, 66 kW, ví někdo, co znamená ten alfabetický kód? Děkuji |
Autor: | Nagant [ 03 dub 2006 14:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
AAL - typ karoserie, L1H - typ motoru |
Autor: | slavek [ 03 dub 2006 23:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja sem prodaval escorta, r.v 92 1.8 16V typ motoru je L4B, coz je hovadina protoze L4B davali do 1.6, tam si fakt pisou co chtej |
Autor: | Návštěvník [ 04 dub 2006 06:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nagant píše: AAL - typ karoserie, L1H - typ motoru
Díky, zase o něco chytřejší ![]() |
Autor: | Joint [ 01 úno 2007 23:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám r.v. 91 a v TP mám označení LJF 65kw, ale podle tabulky by to mělo bejt 77kw.Tak nevim jestli je to OK nebo mám pod kapotou neco jinyho ![]() |
Autor: | futura [ 02 úno 2007 08:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle mne bys fakt mel mit tech 76,nebo 77kW a CVH, v 91 ta 1,6 16V jeste nebyla. Poznas to podle vzhledu motoru, CVH ma plechovy viko, svice zepredu a jednu vacku, 16V viko hlinikovy, vacky dve a svisky uprostred vika.Pokud papiry vyplnovali u nas je mozny uplne vsechno. |
Autor: | Joint [ 02 úno 2007 11:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
No plechovy viko mam a svice zepredu taky.ne 16V to neni.Takze myslis ze je to teda tech 77kw? a ne 65 |
Autor: | douda [ 29 bře 2007 13:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
nevíte někdo jakej je rozdíl mezi motory L1H, L1E a L1K...jsou to všechno 1,6 16V benzín 66kW a na pohled vypadají stejně. |
Autor: | enjoy [ 29 bře 2007 14:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
douda píše: nevíte někdo jakej je rozdíl mezi motory L1H, L1E a L1K...jsou to všechno 1,6 16V benzín 66kW a na pohled vypadají stejně.
L1H,co mam ja,by snad mela mit 65kw a 88k.ale je mi to taky takovy divny ![]() |
Autor: | mrazik [ 29 bře 2007 17:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
enjoy mas skutecne tech 65kW, o jednu kilowatku mene diky emisim. |
Autor: | Gajdy [ 09 dub 2007 14:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co znamená to EFI? |
Autor: | Lucky [ 09 dub 2007 14:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Electronic Fuel Injection = elektronicke vstrikovani paliva |
Autor: | maxim.ww [ 21 dub 2007 11:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
cus ja mam 1.6i 66kw rocnik 89 v tabulce nebyl tak nevim dik za radu |
Autor: | mrazik [ 21 dub 2007 19:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
maxim v teto tabulce - http://www.fordfans.cz/technics/motory.htm - samozrejme tvuj motor je. |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |