fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Přehřívání motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=7806
Stránka 2 z 2

Autor:  Xenotoca [ 17 pro 2006 23:44 ]
Předmět příspěvku: 

-petr-: To, že "chlazení topením" je u škodovky účinnější, zní logicky, protože v porovnání se škodovkou má ford motor o poznání výkonnější a celkové množství chladící kapaliny nižší, takže odběr tepla topnou soustavou bude v poměru k výkonu motoru jen příslovečným "plivnutím do Stromovky".
Při "ručičce v červeném" budu samozřejmě automaticky zastavovat. Když jsem viděl, kolik litrů chladicí kapaliny dokázala během pár okamžiků vyvařit malá škodovka, dovedu si představit, jak rychle by zasyčela kapalina ve fordu.

Autor:  -petr- [ 18 pro 2006 00:46 ]
Předmět příspěvku: 

Xenotoca: Však mně je to jasné, jen jsem chtěl předat konkrétní zkušenost, vzhledem k předešlým dotazům. Chlazení topením ale přece jen znát docela bylo.. Do červeného pole jsem se nikdy nedostal, pouze dvakrát jsem se k té hranici přiblížil, autu bych samozřejmě neublížil.

Autor:  Mac Háček [ 18 pro 2006 08:50 ]
Předmět příspěvku: 

no, já jezdím běžně sručičkou pod červeným polem a vlétě v červěném a nevařím

Autor:  sehyk [ 02 led 2007 11:43 ]
Předmět příspěvku: 

mám dost podobný problém a byl bych moc rád, kdyby to ta pumpa konečně vyřešila

Autor:  PH [ 05 led 2007 02:29 ]
Předmět příspěvku: 

My, co nam jede vrtule porad, tyhle problemy nemame ,-))
A v predchozi xr3i jsem v zime vozil pred celym chladicem papundekl, protoze to neslo ani zahrat, natoz uvarit.

Autor:  Fíkus [ 19 kvě 2009 19:11 ]
Předmět příspěvku: 

Mám taky problém s přehřívám, i po krátké jízdě mám pod kapotou jak v sauně, od svodů jde šíleně horký vzduch, až se divim že se všechny plastové součástky nezačnou tavit, voda lehce vře, ale ručička je vždycky v normě. Mohl by to být nefunkční ventilátor? Ty svody to je fakt otřesný, to je u N7A normální že z toho jde takový horko?

Autor:  George V. [ 20 kvě 2009 06:13 ]
Předmět příspěvku: 

....spíš vodní pumpa, nebo neotevírající termostat. Ale ten vyloučíš tím, že si šáhneš na hadici k chladiči; když bude horká, termostat je OK...

Autor:  Fíkus [ 20 kvě 2009 09:48 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě bych dodal, s čím sem se ještě nesetkal, že to nebublá jen v expanzce, ale i v hadicích po celém oběhu

Autor:  Wizzy [ 20 kvě 2009 09:51 ]
Předmět příspěvku: 

A víčko na expanzce ti těsní?

Autor:  George V. [ 20 kvě 2009 09:51 ]
Předmět příspěvku: 

Tak spíš pumpa, nebo taky těsnění pod hlavou...

Autor:  Fíkus [ 20 kvě 2009 09:53 ]
Předmět příspěvku: 

jj těsní. J

Autor:  Fíkus [ 20 kvě 2009 09:54 ]
Předmět příspěvku: 

jj těsní. Já nevim, ale já si pořád myslím že by to měl být nespínací vantilátor, pač pod tou kapotou je i po krátké jízdě takový horko, že se mi taví bandáže na kabelem za chladičem

Autor:  George V. [ 20 kvě 2009 10:04 ]
Předmět příspěvku: 

No ono chvilku trvá než se motor dostatečně ohřeje, aby se otevřel termostat, a voda zatím běhá "vnitřním" okruhem. V zimě mi to trvá třeba i 10km. Mně se kdysi termostat neotevíral, tím pádem mi také nespínal ventilátor (!) a motor se pak přehříval. Ale aby mi bublala voda, to nikdy ne. A to jsem s tím jel přes 20km a pak druhý den ještě 15km do servisu. Tohle může být fakt pumpa, že Ti nehoní vodu vnitřním okruhem a pak se to vaří, a nebo to těsnění...

Autor:  Micko [ 30 čer 2009 18:44 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, dovolím si dva dotázky :o) 1) jak se proboha provádějí opravy na straně řemene - např. výměna pumpy? já tam místa, že ani ten dakl od rozvodů nemůžu pořásně sundat...natoš tam strčit nářadí..to musí motor ven či co? :) 2) termostat mi jede ALE - ručička se standartně drží na "N" (čili v horní části měřáku) a někdy je hezky uprostřed - nezávisle na stylu jízdy. A tuhle jsem jel krokem po polní cestě a koukám, že mi jede ventilátor chladiče, ale ručička byla normálně na tom "N" ku...jak velká je možnost vedy měřáku nebo čidla? V dobách kdy mi blbnul termostat tak do červenýho vylezla...spolu se zmizením vody ;)

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/