fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Cukání a dušení motoru cca 300 m po rozjezdu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=8711
Stránka 2 z 2

Autor:  Krtek-NA [ 01 led 2009 00:00 ]
Předmět příspěvku: 

Možná by bylo lepší to více rozvést, mohla to být klidně vybitá baterka, nevím. Mohl ti dojít benzín atd. Napiš toho více.
Udělalo to jednou, nebo každý ráno... :smt102

Autor:  joefinde [ 01 led 2009 00:15 ]
Předmět příspěvku: 

Patys píše:
joefinde píše:
joefinde píše:
Lidi, všem to dělá za studena? Mě za tepla. Teda jedu po dálnici třeba 130 a zničeho nic to začne zpomalovat, tak musím pustit plyn a opět ho sešlápnout a jede to zas chvilku normálně. Prostě to udrží stálou rychlost asi tak 10 minut. Pak zpomalí samovolně, dokud se nepustí a opět nesešlápne plyn.



Zapomněl jsem napsat, jak to dopadlo. Vyměnil jsem svíčky a je to vše v pohodě. Necuká to a má krásné zrychlení i s pedálem na podlaze, když potřebuju předjet do kopce.


Tak mě Escort dělá to samé a to mám nové svíčky. A občas taky nechce nastartovat, třeba jako dneska, kdy mě museli domů dotáhnout :( Tak nevím, jestli nějaký problém v pojistkovce ...



jo aha.... a kabely máš v pořádku? Nekorodované kontakty?

Autor:  petansvatos [ 03 led 2009 00:56 ]
Předmět příspěvku: 

tak mě včera Ford pěkně vypekl a nenastartoval ... a zrovna jsem nutně potřeboval někam jet (nesnáším MHD) a tak došlo na cívku...a zdá se že ustalo cukání motoru při konstatní rychlosti....hurá...a hlavně, jelikož tam teď mám cívku z 2.0 Mondea ( velké poděkování to Martin_in_Capri ) tak to jede doslova jak blesk :twisted:

Autor:  Patys [ 07 led 2009 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

Problém se startováním by měl být vyřešen, baterka už to prostě nedávala, s novou startuje parádně. Akorát mě pořád trápí to dušení motoru, po nějaké době jízdy prostě přestane táhnout a zachvíli je to zase OK. A taky při podřazování nebo zastavování auto neudrží volnoběh a chcípne, to by mohlo mít spojitost s tou ztrátou výkonu. Cívku jsem zkusil vyměnit a tou to nebude, volnoběžný ventil jsem měl rozebraný a vyčistil jsem ho. Co mám zkusit jako první dál? Čidlo škrtící klapky, MAP nebo by to mohly dělat kabely? :?:

Autor:  xxMisa [ 20 led 2009 18:36 ]
Předmět příspěvku: 

joefinde píše:
Lidi, všem to dělá za studena? Mě za tepla. Teda jedu po dálnici třeba 130 a zničeho nic to začne zpomalovat, tak musím pustit plyn a opět ho sešlápnout a jede to zas chvilku normálně. Prostě to udrží stálou rychlost asi tak 10 minut. Pak zpomalí samovolně, dokud se nepustí a opět nesešlápne plyn.






Ja mam ten samy problem, auto cuka, nechce tahnout pak z niceho nic jede jak drak...nekdy po treba 100 ´metrech se to deje znova... nevim cim by to mohlo byt. pomozte prosim.

Autor:  joefinde [ 20 led 2009 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

No mě to teď cuká za studena. V servisu mi měnily silentbloky, tak nevím, jestli tam něco blbě nezapojili. Když vytáhnu drát od váhy vzduchu, tak to nedělá. Musím to dát někde spravit po výplatě.

Autor:  Belkyys [ 27 led 2009 01:25 ]
Předmět příspěvku: 

Mohla by to být váha vzduchu, zkuste při volnoběhu,PRUDCE sešlápnout plyn. pedál až na podlahu. Motor by měl téměř ihned reagovat a nechat se rychle vytočit na max. pokud je to nějaký línější, zkuste vyčistit tu váhu, drátek může být zanešenýa tím ovlivňovat odpor, který pak odesílá chybně do Ř.j. nebo bych to pak viděl na lambda sondu, jestlli je tam už dlouho tak se zvyšuje prodleva, kdy začne fungovat a taky poté dává už dost pochybný signál, je to vidět při zobrazení signálu osciloskopem.

Autor:  Wizzy [ 27 led 2009 08:40 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně tak. Případně to může být ještě čidlem polohy klapky, ale to když je špatné, tak většinou jen v části své dráhy a nejčastěji na začátku, kde se jezdec toho poťáku pohybuje nejčastěji. Nebo potom někde špatný drát - občas vede signál od čidla a auto jede o.k., občas ne a pak je to zdechlé. Já měl taky s tím problémy a bylo to lambdou, viz zde:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=7233

Autor:  Bumerank [ 27 led 2009 09:25 ]
Předmět příspěvku: 

Belkyys píše:
Mohla by to být váha vzduchu, zkuste při volnoběhu,PRUDCE sešlápnout plyn. pedál až na podlahu. Motor by měl téměř ihned reagovat a nechat se rychle vytočit na max. .....

myslím, že tady na foru byla diskuze i o tomto - tedy jak rychle reaguje motor na prudké sešlápnutí plynu...většina lidí se shodla, že protože tyto motory už nejsou nejmladší (a to i z hlediska technologií), tak to chvilku trvá - já stihnu sešlápnout plyn na podlahu a zase ho pustit, aniž by se otáčky přehouply přes 1500
s tou váhou vzduchu je to jinak pravda, ale místo sledování prodlevy spíše sledovat, jestli se motor na moment nezačne dusit, než ty otáčky veletí (pokud vůbec vyletí) nahoru :-) ..pokud se to přidusí, otáčky nepůjdou nahoru nebo to dokonce zdechne, tak je na 95% znečištěná MAF (váha vzduchu) ;)

Autor:  Belkyys [ 27 led 2009 17:06 ]
Předmět příspěvku: 

Ja vím že auta nejsou nejmladší , prostě na to šlápnout a držet, poslouchat motor jak se chová, popř jestli plynule jde do maximálních otáček. Nebo mě napadla ještě indukčka-zkrat mezi primárním a sekundárním vinutí. Každopádně bych i trochu prostříkal škrtící klapku pro očištění, může se použít i na tu váhu. např. http://www.olejshop.cz/xVP-valvoline-carburettor-cleaner-500-ml

Autor:  xxMisa [ 28 led 2009 12:50 ]
Předmět příspěvku: 

to chcipani a duseni pri startu jsem vyresil tim, ze jsem sundal sani a pri chodu motoru jsem nastrikal do sani cistic na karburator...je to v poho...vahu vzduchu jsem taky cistil, tak ze jsem ji sundal a conoril jsem ji do tech benzinu a pak opatrne ocistil prelozenym hadrikem...chce to hodne opatrnosti, protoze vaha vzduchu neni levna zalezitost...tedka bych potreboval podrobny navod na rozebrani motoru v cestine, protoze jsem rozmr*** ventily je to moter 1,8 ZETEC 16V----> preskocil mi remen na jednom kole...kdybyste neco vedeli piste na xxMisa@seznam.cz

Autor:  Belkyys [ 28 led 2009 19:32 ]
Předmět příspěvku: 

OOu tak to je velice nemilé :( nechtěl bych

Autor:  xxMisa [ 30 led 2009 01:10 ]
Předmět příspěvku: 

xxMisa píše:
to chcipani a duseni pri startu jsem vyresil tim, ze jsem sundal sani a pri chodu motoru jsem nastrikal do sani cistic na karburator...je to v poho...vahu vzduchu jsem taky cistil, tak ze jsem ji sundal a conoril jsem ji do tech benzinu a pak opatrne ocistil prelozenym hadrikem...chce to hodne opatrnosti, protoze vaha vzduchu neni levna zalezitost...tedka bych potreboval podrobny navod na rozebrani motoru v cestine, protoze jsem rozmr*** ventily je to moter 1,8 ZETEC 16V----> preskocil mi remen na jednom kole...kdybyste neco vedeli piste na xxMisa@seznam.cz



kola srovnane....zatim vez problemu, ale kdo vi co to udela az ten motor zacnu namahat jizdou

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/