fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
při kolika řadíte http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=5536 |
Stránka 12 z 14 |
Autor: | Mike.M [ 03 kvě 2007 15:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
ULO: Rev motoru? ja to tocim nekdy i do 5tis a motor je tichy, alespon me se zdat. Jinak vsude pisi ze radej od 2tis se ma jezdit i ford pise ze by se melo od 1500 coz je minimzm. Ikdyz se priznam taky nekdy jezdim tak na urovni 1tis-2tis. ale pak si rikam, to skodi a pro zrychleni to papa vice nez normalni jizda ve meste na 3. okolo 2200ot |
Autor: | ULO [ 03 kvě 2007 16:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja jsem nejak na ten zvuk motoru vysazenej - lidi, co jsem vezl mi zase rikali, ze je to tichoucky auto, i kdyz jsem to trochu vytocil. Driv jsem jezdil ve Felde a to se samorejme neda rovna nejen, co se tyce hluku uvnitr auta ![]() S tema rozvodama v nizkych otackach to je pro me novinka - myslel jsem si, ze nejvetsi zaprah maji ve vysokych otackach ![]() Takze se asi na to vykaslu a zacnu jezdit, jak to ma rad (obcas to pekne protahnu) ![]() |
Autor: | Mike.M [ 03 kvě 2007 16:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
urcite v nizkych ot. je rozvodak nejnamahanejsi. jelikoz se to vse toci pomalu a on to musi roztacet a makat. ve vyzsich uz se to toci +- setrvacnosti a on nema moc prace jen to korigovat. tot muj odhad. to same na kole. radej si prehodim na rychlejsi pomer, slapu sice 2x tolik ale slapani, ale jde to lehcejic. i keta se tak nenapina a tosame plati i u aut. |
Autor: | LeMans [ 03 kvě 2007 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
mno dle mého je rozvodáku celkem jedno,jestli jede na 2000 nebo 4000 a praská při zvyšování otáček - čili když všechno roztáčí. a protože většinou nejvíc se zrychluje právě přï rozjezdu, tak vznikla doměnka, že praská při nízkých otáčkách. |
Autor: | M. [ 03 kvě 2007 22:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
George V. píše: To M.
...1600 tam na 4 nebude, to možná na 5. Je tam kolem 2000, ale stejně mi to moc nejede. 50kW Felda je zpřevodovaná +- stejně, ale na ty 2000 už táhne obstojně. Pravda, je lehčí... to nevim, co mas za prevody, ale mne pri 50 toci na 4 kolem 1600, pravda, tech 50 je tachometrovych... tak kdyby to bylo 1700 v realu, da se to spocitat.. |
Autor: | George V. [ 04 kvě 2007 06:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
To ULO: Není 2000ot. jako 2000ot. Jedna věc je jezdit 2000ot. na 1. a 2. RS. Tam se to dá a je to i ekonomické; jiná věc je tejrat tenhle motor při 2000ot. na 4.ku a 5ku. Jinak styl jízdy si paradoxně spíše zapamatuje Tvůj motor, ne ŘJ. Starý praktici říkají, že se motor "zaklepe". Takže jestli budeš často jezdit jenom v nízkých otáčkách, tak můžeš mít časem problém ten motor vyhnat do otáček. Nebude se mu moc chtít. |
Autor: | George V. [ 04 kvě 2007 06:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
To M: Spíš se divím, co máš za převodovku Ty! Kdysi tady bylo téma, které se daným problémem zabývalo; kolik motor točí při jakém RS a rychlosti. Dokonce tam byly tabulky, jedna spočítaná, druhá naměřená podle GPS a docela mi to sedělo... P.S. Zkoušel jsem to najít přes funkci Hledat, ale bez úspěchu. Nevzpomenete si někdo co to bylo za téma a v kterém "tématickém okruhu"? |
Autor: | LeMans [ 04 kvě 2007 07:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám taky pocit, že na 50 je tam pod 2000 . mno hned dneska to vyzkouším. |
Autor: | Standa [ 04 kvě 2007 08:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
George V. píše: To M:
Spíš se divím, co máš za převodovku Ty! Kdysi tady bylo téma, které se daným problémem zabývalo; kolik motor točí při jakém RS a rychlosti. Dokonce tam byly tabulky, jedna spočítaná, druhá naměřená podle GPS a docela mi to sedělo... P.S. Zkoušel jsem to najít přes funkci Hledat, ale bez úspěchu. Nevzpomenete si někdo co to bylo za téma a v kterém "tématickém okruhu"? Je to tady v Motor benzín: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... y+rychlost |
Autor: | George V. [ 04 kvě 2007 08:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky Stando. No jako vždy, pravda bude asi někde uprostřed, není to 1600, ale ani 2000. Je fakt, že když jedu kolem cedule, už tam mám možná víc jak 50 a otáčkoměr ukazuje něco pod 2000. Možná trochu přeměřuje, protože na volnoběh ukazuje skoro 1000. Tachometr je poměrně přesný; když ukazuje 50, jedu asi 48km/h podle radaru. |
Autor: | ULO [ 04 kvě 2007 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
George V. píše: To ULO:
Není 2000ot. jako 2000ot. Jedna věc je jezdit 2000ot. na 1. a 2. RS. Tam se to dá a je to i ekonomické; jiná věc je tejrat tenhle motor při 2000ot. na 4.ku a 5ku. Jinak styl jízdy si paradoxně spíše zapamatuje Tvůj motor, ne ŘJ. Starý praktici říkají, že se motor "zaklepe". Takže jestli budeš často jezdit jenom v nízkých otáčkách, tak můžeš mít časem problém ten motor vyhnat do otáček. Nebude se mu moc chtít. Je mi to jasny ![]() ![]() |
Autor: | George V. [ 04 kvě 2007 11:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
No právě že ne, to platí možná u 8v; když máš pod 2000ot, tak se Esco rozjíždí strašně pomalu a motoru to nedělá moc dobře (na vyšších kvaltech). Ta výkonová rezerva je mohutná právě při podřazení. Stačí pak na to dupnout a motor letí do otáček jako blesk. Tohle je výhoda 16v. Když se někdo přede mnou plazí 60-70, tak dám za 3, osolím to a když se pak zařazuju zpátky do pruhu, mám tam přes kilo a sázím za 5. Nesmíš se bát ho vytočit, má to rád a dělá mu to dobře. |
Autor: | Plazák [ 04 kvě 2007 12:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já když vytočím šéfa ,tak to nemá rád a nedělá mu to dobře (a po výplatě ani mně) ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ULO [ 04 kvě 2007 12:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mas pravdu, ze jsem se bal to vytacet (napr. je pro me uplne strasny pomysleni, ze ho vytocim na 5000 na dvojku, to asi nedam ![]() Kazdopadne jsem si vedom, ze jsem nejezdil uplne fajnove (vzhledem k motoru) a urcite to napravim ![]() |
Autor: | LeMans [ 04 kvě 2007 13:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
ULO píše: Mas pravdu, ze jsem se bal to vytacet (napr. je pro me uplne strasny pomysleni, ze ho vytocim na 5000 na dvojku, to asi nedam
![]() Kazdopadne jsem si vedom, ze jsem nejezdil uplne fajnove (vzhledem k motoru) a urcite to napravim ![]() někdy je sranda vytočit ho i k 6 tisícům ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | M. [ 04 kvě 2007 18:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
George V. píše: Díky Stando.
No jako vždy, pravda bude asi někde uprostřed, není to 1600, ale ani 2000. Je fakt, že když jedu kolem cedule, už tam mám možná víc jak 50 a otáčkoměr ukazuje něco pod 2000. Možná trochu přeměřuje, protože na volnoběh ukazuje skoro 1000. Tachometr je poměrně přesný; když ukazuje 50, jedu asi 48km/h podle radaru. Uprostred? ![]() ale abysme to shrnuli, to porovnani s feldou fakt neni fer, tam jsou lehci prevody a navic jako 8V ty nizke otacky snasi bez problemu. |
Autor: | noso [ 04 kvě 2007 21:57 ] |
Předmět příspěvku: | razeni |
![]() |
Autor: | George V. [ 05 kvě 2007 07:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
to M. Zrovna včera jsem to testoval; takže mám při 50 "tachometrových" asi 1800 "otáčkoměrových". A to srovnání s Feldou je potřebné... Pokud někdo roky jezdil s 8v autem a pak sedne do Esca, nebo jiného 16v, tak to pro něj může být šok. Esco je moje první auto, předtím jsem moc nejezdil, v práci mi občas půjčili 1,6 feldu, takže pro mne ježdění s Escem bylo ze začátku docela obtížné, než jsem pochopil zákonitosti 16v motoru a dneska si ho docela užívám... |
Autor: | M. [ 05 kvě 2007 08:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja nerikam, ze ti to neukazuje ![]() ja jsem do esca lezl ze šáde 125 ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Jimmy [ 05 kvě 2007 16:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mně se zdá, že u mě nastupuje největší síla od 4000ot. Od 3tis se to probouzí a od 4tis je to paráda. Zkuste si jet na dvojku na 4tis. ot třeba 200m a pak dát plný - to je fakt cítit síla, aspoň u mé 1.8 |
Stránka 12 z 14 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |