fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

při kolika řadíte
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=5536
Stránka 12 z 14

Autor:  Mike.M [ 03 kvě 2007 15:48 ]
Předmět příspěvku: 

ULO: Rev motoru? ja to tocim nekdy i do 5tis a motor je tichy, alespon me se zdat. Jinak vsude pisi ze radej od 2tis se ma jezdit i ford pise ze by se melo od 1500 coz je minimzm. Ikdyz se priznam taky nekdy jezdim tak na urovni 1tis-2tis. ale pak si rikam, to skodi a pro zrychleni to papa vice nez normalni jizda ve meste na 3. okolo 2200ot

Autor:  ULO [ 03 kvě 2007 16:16 ]
Předmět příspěvku: 

No ja jsem nejak na ten zvuk motoru vysazenej - lidi, co jsem vezl mi zase rikali, ze je to tichoucky auto, i kdyz jsem to trochu vytocil. Driv jsem jezdil ve Felde a to se samorejme neda rovna nejen, co se tyce hluku uvnitr auta :-)

S tema rozvodama v nizkych otackach to je pro me novinka - myslel jsem si, ze nejvetsi zaprah maji ve vysokych otackach :-)
Takze se asi na to vykaslu a zacnu jezdit, jak to ma rad (obcas to pekne protahnu) :-D

Autor:  Mike.M [ 03 kvě 2007 16:22 ]
Předmět příspěvku: 

urcite v nizkych ot. je rozvodak nejnamahanejsi. jelikoz se to vse toci pomalu a on to musi roztacet a makat. ve vyzsich uz se to toci +- setrvacnosti a on nema moc prace jen to korigovat. tot muj odhad. to same na kole. radej si prehodim na rychlejsi pomer, slapu sice 2x tolik ale slapani, ale jde to lehcejic. i keta se tak nenapina a tosame plati i u aut.

Autor:  LeMans [ 03 kvě 2007 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

mno dle mého je rozvodáku celkem jedno,jestli jede na 2000 nebo 4000 a praská při zvyšování otáček - čili když všechno roztáčí. a protože většinou nejvíc se zrychluje právě přï rozjezdu, tak vznikla doměnka, že praská při nízkých otáčkách.

Autor:  M. [ 03 kvě 2007 22:01 ]
Předmět příspěvku: 

George V. píše:
To M.

...1600 tam na 4 nebude, to možná na 5. Je tam kolem 2000, ale stejně mi to moc nejede. 50kW Felda je zpřevodovaná +- stejně, ale na ty 2000 už táhne obstojně. Pravda, je lehčí...


to nevim, co mas za prevody, ale mne pri 50 toci na 4 kolem 1600, pravda, tech 50 je tachometrovych... tak kdyby to bylo 1700 v realu, da se to spocitat..

Autor:  George V. [ 04 kvě 2007 06:21 ]
Předmět příspěvku: 

To ULO:

Není 2000ot. jako 2000ot. Jedna věc je jezdit 2000ot. na 1. a 2. RS. Tam se to dá a je to i ekonomické; jiná věc je tejrat tenhle motor při 2000ot. na 4.ku a 5ku. Jinak styl jízdy si paradoxně spíše zapamatuje Tvůj motor, ne ŘJ. Starý praktici říkají, že se motor "zaklepe". Takže jestli budeš často jezdit jenom v nízkých otáčkách, tak můžeš mít časem problém ten motor vyhnat do otáček. Nebude se mu moc chtít.

Autor:  George V. [ 04 kvě 2007 06:39 ]
Předmět příspěvku: 

To M:

Spíš se divím, co máš za převodovku Ty! Kdysi tady bylo téma, které se daným problémem zabývalo; kolik motor točí při jakém RS a rychlosti. Dokonce tam byly tabulky, jedna spočítaná, druhá naměřená podle GPS a docela mi to sedělo...

P.S. Zkoušel jsem to najít přes funkci Hledat, ale bez úspěchu. Nevzpomenete si někdo co to bylo za téma a v kterém "tématickém okruhu"?

Autor:  LeMans [ 04 kvě 2007 07:47 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám taky pocit, že na 50 je tam pod 2000 . mno hned dneska to vyzkouším.

Autor:  Standa [ 04 kvě 2007 08:23 ]
Předmět příspěvku: 

George V. píše:
To M:

Spíš se divím, co máš za převodovku Ty! Kdysi tady bylo téma, které se daným problémem zabývalo; kolik motor točí při jakém RS a rychlosti. Dokonce tam byly tabulky, jedna spočítaná, druhá naměřená podle GPS a docela mi to sedělo...

P.S. Zkoušel jsem to najít přes funkci Hledat, ale bez úspěchu. Nevzpomenete si někdo co to bylo za téma a v kterém "tématickém okruhu"?


Je to tady v Motor benzín: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... y+rychlost

Autor:  George V. [ 04 kvě 2007 08:59 ]
Předmět příspěvku: 

Díky Stando.

No jako vždy, pravda bude asi někde uprostřed, není to 1600, ale ani 2000. Je fakt, že když jedu kolem cedule, už tam mám možná víc jak 50 a otáčkoměr ukazuje něco pod 2000. Možná trochu přeměřuje, protože na volnoběh ukazuje skoro 1000. Tachometr je poměrně přesný; když ukazuje 50, jedu asi 48km/h podle radaru.

Autor:  ULO [ 04 kvě 2007 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

George V. píše:
To ULO:

Není 2000ot. jako 2000ot. Jedna věc je jezdit 2000ot. na 1. a 2. RS. Tam se to dá a je to i ekonomické; jiná věc je tejrat tenhle motor při 2000ot. na 4.ku a 5ku. Jinak styl jízdy si paradoxně spíše zapamatuje Tvůj motor, ne ŘJ. Starý praktici říkají, že se motor "zaklepe". Takže jestli budeš často jezdit jenom v nízkých otáčkách, tak můžeš mít časem problém ten motor vyhnat do otáček. Nebude se mu moc chtít.


Je mi to jasny :-) Ja jsem vzdycky radil a jezdil rychlosti 1,2,3 kolem tech 2000-2500, ale priznam se, ze 4 a obcas i 5 jsem jel i pod 2000. Dneska jsem vezl karu do servisu, tak jsem si zkusil radit tak, abych vzdy mel ty 2000 ot. (nevim, jak se to pak podepise na spotrebe, ale pokud to ten motor vyzaduje, tak se tak budu snazit s nim jezdit - navic je prijemny zbytecne porad nepodrazovat, pac clovek ma porad nejakou vykonovou rezervu - pak staci jen prislapnout plyn :-) )

Autor:  George V. [ 04 kvě 2007 11:08 ]
Předmět příspěvku: 

No právě že ne, to platí možná u 8v; když máš pod 2000ot, tak se Esco rozjíždí strašně pomalu a motoru to nedělá moc dobře (na vyšších kvaltech). Ta výkonová rezerva je mohutná právě při podřazení. Stačí pak na to dupnout a motor letí do otáček jako blesk. Tohle je výhoda 16v. Když se někdo přede mnou plazí 60-70, tak dám za 3, osolím to a když se pak zařazuju zpátky do pruhu, mám tam přes kilo a sázím za 5. Nesmíš se bát ho vytočit, má to rád a dělá mu to dobře.

Autor:  Plazák [ 04 kvě 2007 12:34 ]
Předmět příspěvku: 

Já když vytočím šéfa ,tak to nemá rád a nedělá mu to dobře (a po výplatě ani mně) :-D :-D :-D

Autor:  ULO [ 04 kvě 2007 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

Mas pravdu, ze jsem se bal to vytacet (napr. je pro me uplne strasny pomysleni, ze ho vytocim na 5000 na dvojku, to asi nedam :-) ).

Kazdopadne jsem si vedom, ze jsem nejezdil uplne fajnove (vzhledem k motoru) a urcite to napravim :-)

Autor:  LeMans [ 04 kvě 2007 13:10 ]
Předmět příspěvku: 

ULO píše:
Mas pravdu, ze jsem se bal to vytacet (napr. je pro me uplne strasny pomysleni, ze ho vytocim na 5000 na dvojku, to asi nedam :-) ).

Kazdopadne jsem si vedom, ze jsem nejezdil uplne fajnove (vzhledem k motoru) a urcite to napravim :-)


někdy je sranda vytočit ho i k 6 tisícům :-D samořzřejmě ne jako standardní styl jízdy. někdy to zkus a třeba tě to začne bavit :lol: to mi připomnělo, když jsem vezl svého dědu, tak on, ještě z hodně staré školy mi říká: ale nejezdíš o moc víc jak 80/h že? ono to není moc dobré..... jak jsme se dostali za město, tak za 2 a do 80/h pak zrovna za čtyři a pět a říkám mu: no, dědo, to máš pravdu, víc jak 80 na dvojku by se s tím asi moc nemělo :-D od té doby už mě nezkoušel poučovat.. :wink:

Autor:  M. [ 04 kvě 2007 18:43 ]
Předmět příspěvku: 

George V. píše:
Díky Stando.

No jako vždy, pravda bude asi někde uprostřed, není to 1600, ale ani 2000. Je fakt, že když jedu kolem cedule, už tam mám možná víc jak 50 a otáčkoměr ukazuje něco pod 2000. Možná trochu přeměřuje, protože na volnoběh ukazuje skoro 1000. Tachometr je poměrně přesný; když ukazuje 50, jedu asi 48km/h podle radaru.


Uprostred? :) Ja jsem psal 1600 pri 50km/h tachometrovych, trefil jsem se pomerne presne. Mam dojem, ze nejnizsi doporucena rychlost na ctyrku je 44km/h, to je pri 1500 ot., to je technicke provozni minimum, pod 1500 uz jednak neni moc tocak a taky bude podle me problem s mazanim.
ale abysme to shrnuli, to porovnani s feldou fakt neni fer, tam jsou lehci prevody a navic jako 8V ty nizke otacky snasi bez problemu.

Autor:  noso [ 04 kvě 2007 21:57 ]
Předmět příspěvku:  razeni

:-D je to ruzny nejcasteji radim u 3tis ale na petku ve meste jen kdyz mam na spech

Autor:  George V. [ 05 kvě 2007 07:11 ]
Předmět příspěvku: 

to M.

Zrovna včera jsem to testoval; takže mám při 50 "tachometrových" asi 1800 "otáčkoměrových".

A to srovnání s Feldou je potřebné... Pokud někdo roky jezdil s 8v autem a pak sedne do Esca, nebo jiného 16v, tak to pro něj může být šok. Esco je moje první auto, předtím jsem moc nejezdil, v práci mi občas půjčili 1,6 feldu, takže pro mne ježdění s Escem bylo ze začátku docela obtížné, než jsem pochopil zákonitosti 16v motoru a dneska si ho docela užívám...

Autor:  M. [ 05 kvě 2007 08:18 ]
Předmět příspěvku: 

Ja nerikam, ze ti to neukazuje :), ale jednoduchej vypocet. Na tom odkazu, co tu je vyse, nekdo spocital 44,9km/h na ctyrku pri 1500 ot. (to je podle me ok, kdysi jsem to taky pocital a bylo to kolem 44), takze pro 50km/h to je: 50/44,9 * 1500 = 1670 ot.; a to je 50 realnych, takze je celkem jedno, jak nam to komu ukazuje, ale tohle je realita. Mne to pri 60 ukazuje nejakejch 1800-1900 na ctyrku (na petku presne 1500).
ja jsem do esca lezl ze šáde 125 :) když nepočítám služební auto a s ní jsem jezdil pod 2000 ot v klidu a s jakou peknou spotrebou :) motor v escu se mi chova podle krivky toc. momentu, nekde kolem 2200 ot jde zatah razantne nahoru, ale max. bych rekl, ze je o dost vyse nez 3000 :)

Autor:  Jimmy [ 05 kvě 2007 16:15 ]
Předmět příspěvku: 

Mně se zdá, že u mě nastupuje největší síla od 4000ot. Od 3tis se to probouzí a od 4tis je to paráda. Zkuste si jet na dvojku na 4tis. ot třeba 200m a pak dát plný - to je fakt cítit síla, aspoň u mé 1.8

Stránka 12 z 14 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/