fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Spotreba
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=9121
Stránka 18 z 29

Autor:  Krtek-NA [ 22 črc 2007 08:58 ]
Předmět příspěvku: 

Tak koukám, že je teda normálni, že přestane slabě táhnout po 3000 tis. To auto tam má propad. :cry:

Autor:  M. [ 22 črc 2007 13:47 ]
Předmět příspěvku: 

kde vidis propad? tocak tam akorat stagnuje a pak jeste roste

Autor:  M. [ 22 črc 2007 13:50 ]
Předmět příspěvku: 

George V.: Jo na papire ta felda vypada pekne, jel jsem parkrat s tim samym motorem v oktavce a je to katastrofa... od 4000ot. to nejede, nejaky predjizdeni v kopci na dalnici je uplne na hovno :-D zlaty esco

Autor:  Krtek-NA [ 22 črc 2007 19:22 ]
Předmět příspěvku: 

To M. : Když se podíváš na Galaxy 2,3 tak to uvidíš. Scorpio tam chybí, ale galaxy má stejný motor :wink: Po 3000 tis jde dolů a pak zase roste :!:

Autor:  M. [ 22 črc 2007 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

Promin Krtku, myslel jsem, ze mas taky 1,6ku, ted koukam, ze Ty nejsi trapic malych kubatur :-D

Autor:  Krtek-NA [ 22 črc 2007 22:08 ]
Předmět příspěvku: 

:-D OK, já mám pro srandu pochopení

Autor:  George V. [ 23 črc 2007 06:22 ]
Předmět příspěvku: 

To M:

Nejen na papíře. Máme tenhle motor ve služební felicii a do 3500ot si dáváme Escorty k svačině... :D. Ale od 4000 to fakt nestojí za nic. Ale ta spotřeba při normálním ježdění a hlavně ve městě... Jednička jenom na uvedení kol do pohybu, kruháky a odbočování za tři...někdy mám dojem že těch 120Nm krouťáku tam má už od volnoběhu. Teď s tím jezdím pravidelně na Klínovec, slušný stoupáky, max 60km/h. Krásně to utáhne na čtyřku, jenom v ostrých zatáčkách dávám za tři. S Escortem bych musel furt za tři.

Autor:  balu [ 23 črc 2007 08:07 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
George V.: Jo na papire ta felda vypada pekne, jel jsem parkrat s tim samym motorem v oktavce a je to katastrofa... od 4000ot. to nejede, nejaky predjizdeni v kopci na dalnici je uplne na hovno :-D zlaty esco

Trochu to dodrbali, v koktavce měl být nejslapší motor 1.6, který dávali i do feldy. Nakonec nejslapší tam dali 1.4, to teprve musí být s koktavkou jízdní pohoda. Těch 55kw u 1.6 mělo být u feldy a 1.6 74kw u koktavky.

Autor:  M. [ 23 črc 2007 16:36 ]
Předmět příspěvku: 

esco ma ale delsi kvalty, to je taky dost znat

Autor:  George V. [ 24 črc 2007 06:30 ]
Předmět příspěvku: 

...než koktávka možná, ale Felda má stejný jak Esco (ne-li delší).

Autor:  LeMans [ 24 črc 2007 09:39 ]
Předmět příspěvku: 

to jako fakt jo? felda 1,6 má ještě delší kvalty než esco? to se mi nějak nezdá...
a záhada hlavolamu jestli felda nebo esco vyřešena... včera jsem potkal 1,6 felinu s nějaký "závodníkem" a dopadlo to tak, že v nižších otáčkách mu to jelo líp, ale nad ty 4 už se nechytal... a to je Tweety líný jako veška, takže esco vítězí díky vyšším otáčkám. Musím se přiznat, že mě to samotného překvapilo, myslel jsem, že na rozjezd to bude nastejno.

Autor:  mposchl [ 24 črc 2007 10:05 ]
Předmět příspěvku: 

ja myslim ze je to celkem logisch. esko je 16ventil, staveny hlavne na vyssi otacky. to ze ma solidni tocak uz v nizkych otackach je jedine vyhoda..nicmene felda je 8ventil (aspon pokud vim) a ty proste od spoda tahnou. meli sme facko klasika a ten tahal od volnobehu do 2000otacek uplne jak drak...ujel leccemu...ale dal to bylo jak s omezovacem...takze podle me je to logicky...a co se tyce kvaltu, tak bych teda nerekl, esko ma poradne dlouhy kvalty. najezdil sem s feldou potazmo fackem tisice a esko ma mnohem tezsi a delsi prevodovku...teda podle me...

Autor:  LeMans [ 24 črc 2007 10:14 ]
Předmět příspěvku: 

jenže možná bude rozdíl mezi převodovkama z 1,3 a 1,6 feliny ne? ale nevím, filcky nejsou můj šálek čaje.. Každopádně jsem si myslel, že mi v těch nižších otáčkách ujede o dost víc, ale ani moc ne.. trochu poodjel ale pak se to docela rychle otočilo.. ale taky to chtělo točit na 6 tisíc abych ho mohl předjet.. což by se té filcce asi moc nelíbilo 6 tisíc toček :)

Autor:  Standa [ 24 črc 2007 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

Felda 1,6 ma kratší převody než Escort, na 5°je ve Feldě při 3000 ot. na tacho 100 km/h a jelikož je to 8 ventil tak při větších rychlostech se na esco nechytá. Před léty jsem jezdil jednou služební a přesednutí do Escortu bylo vždy poznat. Esco ve 4500 ožívá ale Felda už netáhne.

Autor:  George V. [ 24 črc 2007 13:14 ]
Předmět příspěvku: 

to Standa:

tak to se docela budu hádat. Naše služební felda 1,6 má "superpřesný" tachometr. Když ukazuje 50, jedu 50 i podle radaru! Při 100km/h na 5 má cca 2700ot, stejně jak moje Esco (a tam mi tachometr o chloupek přeměřuje). Ostatní rychlosti plus minus taky odpovídají... Jinak od 4000 ot. souhlas...

Autor:  Standa [ 24 črc 2007 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

To George V.: Nevím jestli se montovaly do Feldy 1,6 různé převodovky, ale každopádně ta co jsem sní jezdil měla při 3000 na 5° pouze nějakých 100-105 Km/h a při tacho 160 umřela, po dálnici mě několikrát při této rychlosti předjela Felda 1,3 ale ta firemni 1,6 víc nejela. Byl to jedna z prvních vyrobených 1,6.

Autor:  George V. [ 24 črc 2007 14:30 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to bude asi jiná převodovka. My máme r.v. 1999.

5. st. 100km/h 2750ot, 4.st. 50km/h 1750ot.; akorát jsem se vrátil z jízdy...

Autor:  M. [ 24 črc 2007 16:57 ]
Předmět příspěvku: 

felda ma prevody trochu kratsi nez esco, ale neni to o moc, myslel jsem, ze rozdil je vetsi
http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=255
sice je hezky, ze tahne odspodu, ale kdyz se jezdi v normalnich otackach, tak extra zatah neni az tak potreba a kdyz clovek potrebuje forsaz na predjeti, tak felda tu silu asi takovou nema. jak jsem rekl, s 1,6 55kw jsem jel v oktavce a to je fakt strasny. pri jizde na dalnici do kopce mi to trochu pripomnelo starou 125ku, 4ka - 120km/h, 5ka - 120km/h :-D

Autor:  Wizzy [ 24 črc 2007 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

No však je to furt jeden a ten samý Boleslaf Motor Wergl, ne?

Autor:  George V. [ 25 črc 2007 06:08 ]
Předmět příspěvku: 

to M.

...mně ty převody připadají hodně podobný, i podle toho grafu. Ale zdá se mi, že tam mají chlapci trochu překlep. Ten společnej graf bude určitě pro 1,6 a 1,3 50kW; nechápu proč by měl mít silnější motor lehčí stálý převod.

Jinak ten zátah odspodu se náramně hodí, když musíš jezdit ve městě a udržet nízkou spotřebu. A do kopců po úzkejch silničkách to má taky něco do sebe...

to Wizzy:

....spíš Vehikl von Wolfsburg

Stránka 18 z 29 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/