fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Spotreba http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=9121 |
Stránka 18 z 29 |
Autor: | Krtek-NA [ 22 črc 2007 08:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak koukám, že je teda normálni, že přestane slabě táhnout po 3000 tis. To auto tam má propad. |
Autor: | M. [ 22 črc 2007 13:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
kde vidis propad? tocak tam akorat stagnuje a pak jeste roste |
Autor: | M. [ 22 črc 2007 13:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
George V.: Jo na papire ta felda vypada pekne, jel jsem parkrat s tim samym motorem v oktavce a je to katastrofa... od 4000ot. to nejede, nejaky predjizdeni v kopci na dalnici je uplne na hovno zlaty esco |
Autor: | Krtek-NA [ 22 črc 2007 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
To M. : Když se podíváš na Galaxy 2,3 tak to uvidíš. Scorpio tam chybí, ale galaxy má stejný motor Po 3000 tis jde dolů a pak zase roste |
Autor: | M. [ 22 črc 2007 21:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Promin Krtku, myslel jsem, ze mas taky 1,6ku, ted koukam, ze Ty nejsi trapic malych kubatur |
Autor: | Krtek-NA [ 22 črc 2007 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
OK, já mám pro srandu pochopení |
Autor: | George V. [ 23 črc 2007 06:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
To M: Nejen na papíře. Máme tenhle motor ve služební felicii a do 3500ot si dáváme Escorty k svačině... . Ale od 4000 to fakt nestojí za nic. Ale ta spotřeba při normálním ježdění a hlavně ve městě... Jednička jenom na uvedení kol do pohybu, kruháky a odbočování za tři...někdy mám dojem že těch 120Nm krouťáku tam má už od volnoběhu. Teď s tím jezdím pravidelně na Klínovec, slušný stoupáky, max 60km/h. Krásně to utáhne na čtyřku, jenom v ostrých zatáčkách dávám za tři. S Escortem bych musel furt za tři. |
Autor: | balu [ 23 črc 2007 08:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
M. píše: George V.: Jo na papire ta felda vypada pekne, jel jsem parkrat s tim samym motorem v oktavce a je to katastrofa... od 4000ot. to nejede, nejaky predjizdeni v kopci na dalnici je uplne na hovno zlaty esco
Trochu to dodrbali, v koktavce měl být nejslapší motor 1.6, který dávali i do feldy. Nakonec nejslapší tam dali 1.4, to teprve musí být s koktavkou jízdní pohoda. Těch 55kw u 1.6 mělo být u feldy a 1.6 74kw u koktavky. |
Autor: | M. [ 23 črc 2007 16:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
esco ma ale delsi kvalty, to je taky dost znat |
Autor: | George V. [ 24 črc 2007 06:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
...než koktávka možná, ale Felda má stejný jak Esco (ne-li delší). |
Autor: | LeMans [ 24 črc 2007 09:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
to jako fakt jo? felda 1,6 má ještě delší kvalty než esco? to se mi nějak nezdá... a záhada hlavolamu jestli felda nebo esco vyřešena... včera jsem potkal 1,6 felinu s nějaký "závodníkem" a dopadlo to tak, že v nižších otáčkách mu to jelo líp, ale nad ty 4 už se nechytal... a to je Tweety líný jako veška, takže esco vítězí díky vyšším otáčkám. Musím se přiznat, že mě to samotného překvapilo, myslel jsem, že na rozjezd to bude nastejno. |
Autor: | mposchl [ 24 črc 2007 10:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja myslim ze je to celkem logisch. esko je 16ventil, staveny hlavne na vyssi otacky. to ze ma solidni tocak uz v nizkych otackach je jedine vyhoda..nicmene felda je 8ventil (aspon pokud vim) a ty proste od spoda tahnou. meli sme facko klasika a ten tahal od volnobehu do 2000otacek uplne jak drak...ujel leccemu...ale dal to bylo jak s omezovacem...takze podle me je to logicky...a co se tyce kvaltu, tak bych teda nerekl, esko ma poradne dlouhy kvalty. najezdil sem s feldou potazmo fackem tisice a esko ma mnohem tezsi a delsi prevodovku...teda podle me... |
Autor: | LeMans [ 24 črc 2007 10:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
jenže možná bude rozdíl mezi převodovkama z 1,3 a 1,6 feliny ne? ale nevím, filcky nejsou můj šálek čaje.. Každopádně jsem si myslel, že mi v těch nižších otáčkách ujede o dost víc, ale ani moc ne.. trochu poodjel ale pak se to docela rychle otočilo.. ale taky to chtělo točit na 6 tisíc abych ho mohl předjet.. což by se té filcce asi moc nelíbilo 6 tisíc toček |
Autor: | Standa [ 24 črc 2007 11:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Felda 1,6 ma kratší převody než Escort, na 5°je ve Feldě při 3000 ot. na tacho 100 km/h a jelikož je to 8 ventil tak při větších rychlostech se na esco nechytá. Před léty jsem jezdil jednou služební a přesednutí do Escortu bylo vždy poznat. Esco ve 4500 ožívá ale Felda už netáhne. |
Autor: | George V. [ 24 črc 2007 13:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
to Standa: tak to se docela budu hádat. Naše služební felda 1,6 má "superpřesný" tachometr. Když ukazuje 50, jedu 50 i podle radaru! Při 100km/h na 5 má cca 2700ot, stejně jak moje Esco (a tam mi tachometr o chloupek přeměřuje). Ostatní rychlosti plus minus taky odpovídají... Jinak od 4000 ot. souhlas... |
Autor: | Standa [ 24 črc 2007 13:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
To George V.: Nevím jestli se montovaly do Feldy 1,6 různé převodovky, ale každopádně ta co jsem sní jezdil měla při 3000 na 5° pouze nějakých 100-105 Km/h a při tacho 160 umřela, po dálnici mě několikrát při této rychlosti předjela Felda 1,3 ale ta firemni 1,6 víc nejela. Byl to jedna z prvních vyrobených 1,6. |
Autor: | George V. [ 24 črc 2007 14:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to bude asi jiná převodovka. My máme r.v. 1999. 5. st. 100km/h 2750ot, 4.st. 50km/h 1750ot.; akorát jsem se vrátil z jízdy... |
Autor: | M. [ 24 črc 2007 16:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
felda ma prevody trochu kratsi nez esco, ale neni to o moc, myslel jsem, ze rozdil je vetsi http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=255 sice je hezky, ze tahne odspodu, ale kdyz se jezdi v normalnich otackach, tak extra zatah neni az tak potreba a kdyz clovek potrebuje forsaz na predjeti, tak felda tu silu asi takovou nema. jak jsem rekl, s 1,6 55kw jsem jel v oktavce a to je fakt strasny. pri jizde na dalnici do kopce mi to trochu pripomnelo starou 125ku, 4ka - 120km/h, 5ka - 120km/h |
Autor: | Wizzy [ 24 črc 2007 21:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
No však je to furt jeden a ten samý Boleslaf Motor Wergl, ne? |
Autor: | George V. [ 25 črc 2007 06:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
to M. ...mně ty převody připadají hodně podobný, i podle toho grafu. Ale zdá se mi, že tam mají chlapci trochu překlep. Ten společnej graf bude určitě pro 1,6 a 1,3 50kW; nechápu proč by měl mít silnější motor lehčí stálý převod. Jinak ten zátah odspodu se náramně hodí, když musíš jezdit ve městě a udržet nízkou spotřebu. A do kopců po úzkejch silničkách to má taky něco do sebe... to Wizzy: ....spíš Vehikl von Wolfsburg |
Stránka 18 z 29 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |