fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 08 črc 2024 22:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 576 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2007 16:03 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
georg V: Mas na mysli, ze je blbe, ze 1,3 50kW ma kratsi kvalty nez 1,3 40kW? Ale ono to tak skutecne je, 40kW ma tocak polozeny niz, tak asi proto. 40kW jsem jednou ridil, nekecam, nejelo to lip nez tehdy moje 125ka, nemluvim o komfortu, ale o sile motoru. tam kde to jelo jen kilo, tam to moje skodule zvladla taky

Jinak mas pravdu, prevody jsou hodne podobne, rozdily jsou do 3%. Napr. 3000 na 5ku u feldy vidim 109km/h, esco 1,6 ma 112 km/h... a jeste zalezi taky na pneu

ja ani s tim escem ve meste moc netocim a nestezuju si, ze by to bylo liny... ale nekde jsem tu psal, ze jsem sedel uz i v jinym zetecu 1,6 a ten se choval jinak, v nizkejch otackach to jelo mizerne, asi byl jinak zajetej, nevim

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2007 00:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
Srovnání felicie-escort, jsou to odlišné motory už jak zde zaznělo 8V proti 16V. 16V má mnohem větší chuť ve vyšších otáčkách. Zetec má taky jinej poměr zdvihu válců než filcka to taky souvisí s tím proč se mu nechce v nízkejch otáčkách prostě pan Ford né zrovna ideálně spočítal poměr zdvihu k vrtání.

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2007 06:10 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
to M:

...můj tchán má dvě Felicie, jednu 40kW a druhou 50kW, tak mám možnost srovnání a vychází to spíš tak, jak jsem psal. 50kW má posazený kvalty stejně jak 1,6, 40kW má lehčí převod. To, že má 40kW posazený níž točák, není zas tak podstatné, protože ho má menší. Tuším 106Nm ku 112Nm u 50kW, a ani ta ho nemá nějak vysoko, tuším někde u 3500ot.

to Honzík:

...to spíš pan Ford špatně spočítal převody. Chtělo by to kratší převody a maximum točáku položit vejš, asi jako u Mondea 1,6.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2007 06:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Honzík píše:
prostě pan Ford né zrovna ideálně spočítal poměr zdvihu k vrtání.


No spočítal to dobře ale pro motor 1,8 a 2l. Zdvih je shodný pro všechny objemy, jen se mění vrtání. Ta 1,6 asi byla původně mimo plán a proto ten poměr vychází dost nepříznivě.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2007 06:25 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
...tak jest. Škoda že místo toho raději nepokračovali s vývojem 1,6 CVH.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2007 13:15 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
George V. ja myslim, ze cesta 16V motoru nebyla spatna.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2007 13:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
No právě že je to stejný a to by nemělo přece jen je ta 1.6 slabší určitě by ten poměr měl být trochu jiný.

8V by moc dlouhou budoucnost neměl v 16V a 24V jsou daleko větší možnosti co se týče výkonu a spotřeby

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Naposledy upravil Honzík dne 26 črc 2007 13:33, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2007 13:27 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
to Mrazik:

To určitě ne, ale měl to být spíše Zetec-S, nebo Duratec, jak ho dnes známe z Focuse. Pro každý objem existuje nějaký optimální poměr vrtání x zdvih. Pokud vyvíjíš řadu motorů, kde máš (zřejmě z ekonomických důvodů) pro všechny objemy stejnej zdvih, tak z tý řady bude optimálně navržen tak jeden a ostaní budou kompromis; a 1,6 Zetec bohužel kompromis je a docela žravej...

Já totiž, oproti 1,6 CVH, nevidím (možná krom emisí) žádný přínos; ani vyšší výkon, ani vyšší krouťák, ani nižší spotřeba; maximální otáčky má dokonce CVH vyšší...

to Honzík:

Myslíš, že ne? VW dělá 8V 1,6 s výkonem 75kW, který splní i Euro IV a jak se zdá, jen tak s ním nemíní skončit. Jinak 16v má budoucnost, ale ne s výkonem 66kW. Peugeot i Renault takovýto motor dělá o výkonu 80kW, japonci a korejci ještě víc...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2007 13:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
jasně o to mi přece jde 16V má možnost unést daleko větší výkon při stejném obsahu. O tom VW vím. Jenže všechno má své hranice. Tam kde 8V končí tak 16V má ještě možnost růstu. Přesně jak ty říkáš japonci vyvíjejí 16V motor s výkonem 140KW a to 8V už asi nezvládne

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2007 13:51 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Zetec se začal montovat v roce 1992 s výkonem jen 66kW, na kterém zůstal až do konce výroby (krom Mondea - L1L 70kW); v té době byl k dispozici dobrý motor 1,6 CVH s výkonem 77kW. Pokud bylo potřeba snížit emise, nepochybuju o tom, že by to šlo i s CVH, třeba i za cenu mírného snížení výkonu. Ale furt by byl lepší, než ten "zpackanej" Zetec. Jo, takovej Duratec, to už je jiný kafe...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2007 14:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
prece jen duratec je motor z konce devadesátých let a zetec je ze začátku elektronika duratecu je o dost přesnější než u zetecu. Proto nižšší spotřeba a vyšší výkon

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2007 14:26 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Co jsem cetl, tak ta 1,6 16V byl odvozenej pro sporive zakazniky, kterejch je i ve skopcacku mraky z 1,8, ktera byla driv. A z pochopitelnych duvodu rentability vyroby to dopadlo jak to dopadlo.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2007 22:03 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
To Honzík:

Především Duratec má optimálně vyvážen poměr vrtání x zdvih. Srovnej si schválně všechny motory rodiny Duratec; zjistíš, že se neshodují ve zdvihu, protože každý byl navržen individuálně. S tou elektronikou to nebude zas tak horký, tam se toho moc už vymyslet nedá; vývoj zážehových motorů ustrnul někdy v polovině devadesátých let s vícebodovým vstřikováním, od té doby se nic světoborného nestalo, výrobci investovali spíše do dieselů. Dneska už je to trochu o něčem jiném kvůli emisím CO2, takže se máme na co těšit. Já osobně bych se vrhnul cestou přeplňování nízkoobjemových motorů.

To Futura:

Vždyť si toho taky byli u Fordů vědomi; pročpak asi šoupli do Focusu 1,6 Duratec? Přitom jako 1,8 a 2,0 zůstaly původní Zetecy z Mondea Mk.II (bez hydroštelů).

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2007 17:22 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
George preplnovani se uz deje a zacina docela ve velkem. Uz i Ford s tim brzo prijde, prvni vlastovka uz je na svete - cetl jsem na autorevue.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2007 18:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
[quote="George V."]To Honzík:

Především Duratec má optimálně vyvážen poměr vrtání x zdvih. ¨

Jasně to je ono každej motor vyvinuli zvášť a né jako u eska jeden a zbytek kompromis. :(

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2007 11:08 
Offline
Forďák

Registrován: 27 bře 2007 21:18
Příspěvky: 83
Bydliště: Olomouc
Tak zpět ktématu. Natankoval jsem 40 litrů a ujel jsem s nimy zhruba 500 km. a to skoro pořád ve 4 až 5 lidech. Město tak ze 30%, jinak okresky, většinou tak 15 km trasy, normálnímstylem jízdy. Co na to říkáte, možná mám vadnou váhu vzduchu, nebo jedno z čidel, ale na spotřebě se to asi moc neprojevilo. Ale zdá se mi to trochu moc...

_________________
Ford Escort 12/97, 3 dvř. 1.6/66kw 16v, servo, el. okna+ střešní,vytápěné přední okno+ zadní, laděný výfuk a další drobné radosti a starosti


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2007 14:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2007 12:13
Příspěvky: 452
Bydliště: banana republyk
já myslím, že spotřeba tak akorát v pěti lidech :-)

_________________
Obrázek
alfa 156 1.8 TS
esco combi 1.6 16V

http://www.youtube.com/watch?v=UoThSeIiUKE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2007 19:19 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
jestli to byly jen 15km trasy, tak 8l/100km je v pohode. prvni 3km jedes min. za 14l/100km a na tak kratke trase se ten prumer uz blbe tlaci dolu

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2007 20:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2007 11:45
Příspěvky: 1710
Bydliště: Mělník
Já mam spotřebu 8,5l na dálku po okreskách, 10l po dálnici, no a na krátkých trasachá 30%město zbytek okresky 9,5l, převážně jen ve dvou lidech, ale mam KO vahu vzduchu. Tak mužeš bejt ježtě rád za tu tvoji spotřebu.

_________________
Escort cabrio RS 2000 -(1990), Ford Transit (1996)
Opel Monza A (1979) Opel Senator A (1978) - oboje 6 v řadě 3,0. New Opel Monza A (1978) 2,8 automat
EX:Opel Omega B 3,0 , Escort 1,6 16v, škoda 120GLS, 120LS, 105L, Fiat Uno 1,3 Turbo - jen jedna škodovka našla jného majitele než šrotiště.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2007 22:34 
Offline
Forďák

Registrován: 27 bře 2007 21:18
Příspěvky: 83
Bydliště: Olomouc
tak to je teda ještě asi fakt dobrý. Jakmile budou peníze, udělám diagnostiku a třeba se povede pevyměňováním pár součástek tu spotřebu ještě srazit. Jinak díky za postřehy, jak jsem tady četl, že má někdy i 6.5, už jsem si myslel, že je něco špatně....

_________________
Ford Escort 12/97, 3 dvř. 1.6/66kw 16v, servo, el. okna+ střešní,vytápěné přední okno+ zadní, laděný výfuk a další drobné radosti a starosti


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 576 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz