fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zetec vs CVH
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=10166
Stránka 3 z 4

Autor:  otas.pe [ 29 kvě 2007 16:28 ]
Předmět příspěvku: 

George V. píše:
To pivik:

...a to myslíš, že při plným plynu na 5.tku při 2000ot. to jako nežere?


pokud držíš plnej kotel, tak to chlastá vždycky, to je mi jasný. v tom případě je lepší podřadit, než to hudlat na 5ku.

Autor:  M. [ 29 kvě 2007 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

No na 5ku 2000 ot nalozenej do kopce bych nejel ani ja :-D

Autor:  milos.l [ 29 kvě 2007 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

zetekem sem spotrebu nikdy zadnym neresil, ale ve fusionu duratec nezavisi spotreba az tak na vyuzivanejch otackach, velmi svizne okresku jakoze furt trojka, ctyrka nad 4tis dam s mensi spotrebou nez prahu nebo dalnici

Autor:  George V. [ 30 kvě 2007 06:16 ]
Předmět příspěvku: 

Ze Zetecem je to to samý... Prostě 16v.

Autor:  M. [ 30 kvě 2007 18:33 ]
Předmět příspěvku: 

to ze je to 16V neznamena, ze to zere nejmin u 4000 :-D to je nesmysl. muzeme se bavit, ze to nebude pri 1500 jako u karburatoru, ale pri 4000 zere kazdej benzin vic nez je nutny.

Autor:  milos.l [ 30 kvě 2007 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

osobni zkusenost... ja ale nepisu ze to je minimalni spotreba, pisu jen ze je to min nez... pokud trochu jedes tak je vcelku jedno jestli mas plnej ve 3tis nejakou dobu, nebo plnej v 5ti tisicich polovicni dobu...

ale myslim ze tohle neni tema o spotrebe, a hlavne k tomu ja se nemam moc co vyjadrovat :D cokoliv pod 10 je OK :D

Autor:  Krtek-NA [ 30 kvě 2007 21:42 ]
Předmět příspěvku: 

Jde o to to rozjet, to chlastá všechno a potom to udžovat tak spotřeba klesne. Nejhorší je taková agresivita když chceš někoho předjet a jedeš za ním styl brzda - plyn. :roll: Nebo ježdění na nízký rychlostní stupně taký není moc ůsporný.

Autor:  George V. [ 31 kvě 2007 09:27 ]
Předmět příspěvku: 

to M:

...netvrdím, že to žere nejmíň při 4000, ale určitě to bude žrát míň, když se bude motor "flákat" při 2500 na trojku, než když se bude "dusit" při 2000 na čtyřku.

Prostě pro 16v neznamenají automaticky nižší otáčky nižší spotřebu, vždy záleží na okolnostech...

Autor:  M. [ 31 kvě 2007 19:00 ]
Předmět příspěvku: 

ale to neni o 16 ventilech. to je spis o tom, ze to neni karbec. kupodivu zetec 1,6 16V ma papirove hodnoty spis pasujici na 8V. Uz jsme to tu nekde spolu probirali :-D ok, ty mas ten palubak, i kdyz jejich presnost je taky nekdy sporna, verim ze 2500 je uspornejsi nez 1500, i mozna nez 2000 :-D
i kdyz ja jezdim kolem 2000 a na spotrebu si stezovat nemuzu.

Autor:  Mac Háček [ 31 kvě 2007 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

co máte všici proti karburátorům?? :-D

Autor:  M. [ 31 kvě 2007 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

ja vubec nic, naopak, tam se dalo se spotrebou docela kouzlit :-D

Autor:  George V. [ 01 čer 2007 13:26 ]
Předmět příspěvku: 

To M.

JE to o 16v. 8v má lepší průběh krouťáku v nízkých otáčkách, tj. v pásmu 1500 - 2500ot., mnohé 8v mají právě v těch 2500 maximum. V odborné literatuře se píše, že motory mají přijatelnou spotřebu, pokud se používají do otáček, kde je max. krouťáku. Většina 16v motorů má max. krouťáku v pásmu 3500 - 4500ot., takže mohou být i v těhle otáčkách úspornější, naopak se Zetecem se do 3000ot. moc jezdit nedá, tedy hlavně při řazení... Palubák nemám, ale mám zkušenost, že když dusím svůj motor při 2000ot. na třičtvrtě plynu do kopce, tak se mi povážlivě zmítá ručička palivoměru...teda teď už takhle samozřejmě nejezdím, snažím se moc neslézat pod 2500 a přesto to není na spotřebě znát, vždy se spolehlivě vejdu do 9l (jezdím hlavně krátké trasy a po městě...).

Autor:  Jackiii [ 01 čer 2007 16:18 ]
Předmět příspěvku: 

No to ti to docela papka..i po tom meste..nechapu proc by se nedalo jezdit se zetecek ve 3000?

Autor:  George V. [ 01 čer 2007 20:39 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych řek, že papká docela v normě. Do 6km se ten motor moc neohřeje a z toho skoro půlka je ještě po městě... Do 3000 se samozřejmě jezdit dá, při ustálené jízdě není problém. Mluvil jsem hlavně o řazení. Když vyjíždím od domu, tak na jedné křižovatce odbočuju z vedlejší doprava a hned je to do kopce, takže musím jedničku vytočit skoro na 4000, aby mi pak dvojka zabrala nad 2000ot, jinak je to líný. A pak dvojku protáhnout ke 3500, aby trojka udržela 50ku. A to si to pak pápne. . .

Autor:  M. [ 01 čer 2007 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

George V: no zrovna zetec 1,6 ma maximum papirove ve 3000 a od cca 2300 to jede slusne. ne ze bych trapil motor na 2500 do kopce, ale na 4000 to vytocim tak pri najezdu na dalnici, nebo predjizdeni nekde v kopci na okresce, aby me z protismeru nikdo nesejmul. ale pokud nekdo jede na spotrebu, mel by jet ustalenou rychlosti a na nizky otacky bez ohledu zda je to 8V nebo 16V, ale jinak mas samozrejme pravdu s tim, ze 8V jede odspodu. Sorry s tim PP, spletl jsem si te s mrazikem :-D
ja i po meste jezdim za 7,5 a taky ne moc dlouhe trasy, ale zadne zacpy. porad tech 50-60 a sem tam semafory.
kazdopadne sleduju i na idnes serial o usporne jizde a tam taky tvrdi, ze to chce nizke otacky, neni duvod jim neverit, kdyz to je od cloveka, co jezdi economy rallye a nejezdi tam se stodvacitkou :-D i kdyz oni jsou uchylni, protoze jezdit nekde za 4l to uz je o zivot a motoru davaj slusnej kour

Autor:  George V. [ 01 čer 2007 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

Po městě za 7,5l ??? Jenom po městě, nebo to máš mix? Těžko uvěřit... Já mám dlouhodobou spotřebu 8,3l, což zhruba odpovídá údajům výrobce (8,2) a přičítám to na vrub právě těm kratším trasám, nestěžuju si...

Autor:  Jackiii [ 02 čer 2007 08:51 ]
Předmět příspěvku: 

Ja mam podle vyrobce v TP uvedeno spotreba 7.2l/100km pri stovce..pokud jedu po dalnici plynulou jizdou 140-150 :-D tak mi dokonce spotreba klesne k 7l..

A dlouhodobej prumer i s prahou mam 7.6l/100km..a nedusim motor pri 1500 otackach..

Autor:  M. [ 02 čer 2007 09:29 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, ted na jare/v lete po městě 7,5, ale rikam, nestojim v zacpach. mne se spotreba ve meste mimo mesto nejak zasadne nelisi, tak max. o litr.
Ale ja fakt jezdim s lehkou nohou a po rovine pri tech necelych tacho 60 tam ctyrku mam, do kopce samozrejme ne

Autor:  M. [ 02 čer 2007 09:31 ]
Předmět příspěvku: 

jinak zetec 1,6 ma pri ustalenych 120km/h spotrebu 6,9. ale urcite spotreba s rostouci rychlosti neklesa. kdyz jedu po dalnici 140, tak je to nekde kolem 7,2.

Autor:  Jackiii [ 02 čer 2007 13:24 ]
Předmět příspěvku: 

Neklesa ale vyhoupne se tak o 0.5/100km

Stránka 3 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/