fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Rozjíždění kolik otacek je nejlepsi
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=10461
Stránka 3 z 3

Autor:  mikirc [ 12 čer 2009 12:27 ]
Předmět příspěvku: 

Me v autoskole ucitel nerikal nic na kolik otacek, proste pridat plyn a casem se clovek nauci kolik si dat, pak jsem presel z autoskoly na auto bez otackomeru (disel 1,7) a problemy jsem mel jen trochu v zime kdyz to bylo studene, otackomer je podle mne zbytecna vec

Autor:  Micko [ 12 čer 2009 13:30 ]
Předmět příspěvku: 

Nesouhlasím, že je otáčkoměr zbytečnost...bez něj nevíš do kolika můžeš tu dvojku vytočit, než ti uteče motor ;D Osobně u D nepoznám jestli 40kmh na V. je málo nebo ne, protože to prostě hladce jede, ale fakt by zajímalo jaký to má otáčky :o) Nebo kam až můžeš se VI. a kdy řadit V. Jasně že to člověk cejtí a i já snad řadím správně, ale ta informace mi chybí :o)

Autor:  enjoy [ 12 čer 2009 13:43 ]
Předmět příspěvku: 

Tak me ucitel v autoskole rikal 1600ot. ale to jsem o tom jeste vedel uplnou bramboracku.
no da se rict,ze mel pravdu,ale treba na popojizdeni v kolone to neni.
jinak bez otackomeru ani ranu!koukam na nej snad tolik jako na tachac a aspon vim,kdy mam 1500ot abych uz podradil..u trojky a ctyrky.

ale to tu nic novyho nerikam... me by spis zajimalo,kolik lidi muze rict,ze se umi vzdy rozjet bez takovyho toho zhoupnuti,propadu otacek po rozjeti atd.. :D

Autor:  mikirc [ 12 čer 2009 15:15 ]
Předmět příspěvku: 

Micko píše:
Nesouhlasím, že je otáčkoměr zbytečnost...bez něj nevíš do kolika můžeš tu dvojku vytočit, než ti uteče motor ;D Osobně u D nepoznám jestli 40kmh na V. je málo nebo ne, protože to prostě hladce jede, ale fakt by zajímalo jaký to má otáčky :o) Nebo kam až můžeš se VI. a kdy řadit V. Jasně že to člověk cejtí a i já snad řadím správně, ale ta informace mi chybí :o)

tak pokud clovek nema nejake super odhlucneny motor, tak si myslim ze to musi jak citi tak slyset, a ja v nasem aute poznam kdy uz je motor vytoceny a musim radit dal, nebot to nejen jde slyset, ale i citit ze to uz netahne, a ve svojem escortu sice otackomer mam, ale kdyz potrebuji jet tak na nej stejne nehledim, je to v citu podle meho

Autor:  Krtek-NA [ 12 čer 2009 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

ty vole, já jednou dlouho neseděl ve Scorpiu a jezdil jsem Tipem, pak jsem sedl do škopka a jedu...
dojedu Volvo - to dám, předjedu ho a ... kurva ono to nejede. Jé omezovač a to jsem měl rádio jen tak nějak, takže u nějakejch aut je nezbytnej. :wink: :!:

Autor:  Micko [ 12 čer 2009 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

mikirc píše:
tak pokud clovek nema nejake super odhlucneny motor, tak si myslim ze to musi jak citi tak slyset, a ja v nasem aute poznam kdy uz je motor vytoceny a musim radit dal, nebot to nejen jde slyset, ale i citit ze to uz netahne, a ve svojem escortu sice otackomer mam, ale kdyz potrebuji jet tak na nej stejne nehledim, je to v citu podle meho


Nojooo, já na něj taky nekoukám, ale prostě pro naučení se s tím autem je nezbytnej...protože to kdy to táhne a kdy ne poznáš, ale s rozdílem nejmíň 500ot a to už je věc kterou neucejtíš, ale pomohla by ti k optimálnímu řazení :o)

Autor:  Micko [ 12 čer 2009 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

enjoy píše:
.. me by spis zajimalo,kolik lidi muze rict,ze se umi vzdy rozjet bez takovyho toho zhoupnuti,propadu otacek po rozjeti atd.. :D


No když nespěchám, tak si hraju na automat a snažím se při řazení nestáhnout uplně plyn, ale rovnou ho trefit na budoucí otáčky řazené rychlosti. Výhodu vidím v minimálním opotřebení spojky i spotřebě paliva (neroztáčíš pak motor znova - což u diesla je potřeba hoodně energie to rozvrtět :D)

Autor:  Micko [ 12 čer 2009 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek-NA píše:
ty vole, já jednou dlouho neseděl ve Scorpiu a jezdil jsem Tipem, pak jsem sedl do škopka a jedu...
dojedu Volvo - to dám, předjedu ho a ... kurva ono to nejede. Jé omezovač a to jsem měl rádio jen tak nějak, takže u nějakejch aut je nezbytnej. :wink: :!:


Nojo, omezovač je asi dobrá věc..matka mi takhle přetočila motor u 120L, když pod plynem sešlápla spojku a držela to pod krkem celou věčnost než jsem ji vysvětlil, že to dělat nemá :D

Autor:  Leny [ 13 čer 2009 08:39 ]
Předmět příspěvku: 

jo, takhle mi kdysi kámoška oddělala motor v rapidu.. a byl tam otáčkoměr. Ukázal jsem jí kde má držet ručičku (na cca 4,5tis) a šel se podívat, jestli otvítrá druhá klapka na karbecu.. dala plnej, já řval a než jsem oběhl auto k ní abych ji vytáhl, motor byl v pánu.. takhle ječet škodnou jsem nikdy víc neslyšel :-D a z toho plyne ponaučení, že i když je otáčkoměr, hloupému nestačí..

Autor:  Rosťa-RS [ 14 čer 2009 12:51 ]
Předmět příspěvku: 

takže když se rozjíždím v klidu tak mám tak 1200ot jinak na míň než na 900 se nerozjíždím takže se rozjíždím 900 až 1500ot když se rozjíždím v klidu

Autor:  spooon [ 15 čer 2009 13:16 ]
Předmět příspěvku: 

tak do těch 2000rpm normální rozjíždění, a jinak jak se mi chce :-D

Mě v autoškole učili rozjíždět se bez plynu (nějakej turbodehet), pak sem jednou jel ve Fabce 1.2htp a bez plyn u to fakt nešlo :-D

Jinak to tak nějak moc neřeším...prostě přidám tolik, aby sem auto zbytečně netrápil...jak odspoda tak odshora

Otáčkoměr je IMHO dost důležitý...proto sem si přehodil budíky, sice mi teď nejde rychloměr ale vím, kolik točím :lol:

Autor:  Mr.Katana [ 16 čer 2009 12:29 ]
Předmět příspěvku: 

Já upřímně ani netuším, na kolik otáček se rozjíždím... Otáčkoměr vůbec nepoužívám, maximálně na dálnici se kochám těmi 3 - 3.5k otáček při 140 - 150kmh (tachometrových, tedy kolem 130 - 140 max reálných) nebo kolik to tam má, protože vím, že to bude mít příznivou spotřebu kolem 7.5l :biggrin:

Jinak ho nepoužívám ani na rozjezdy, ani při vysokých otáčkách, na obé mi bohatě stačí můj sluch a cit pro motor :smile:

Pravda ale je, že ve městě jako je Praha se na křižovatkách spíše rozjíždím prudčeji, protože zaprvé je pořád někde nějaká, zadruhé se tady obecně víc spěchá a zatřetí bych brzdil kolonu, kdybych zkoušel, jak dlouho bude trvat motor udusit a utrápit až k smrti jako Mike.M :biggrin:

Autor:  KKKuba [ 16 čer 2009 13:16 ]
Předmět příspěvku: 

otacky pri rozjizdeni neresim,to je snad slyset a cejtit ne?

Autor:  vizn [ 08 črc 2009 00:49 ]
Předmět příspěvku: 

KKKuba píše:
otacky pri rozjizdeni neresim,to je snad slyset a cejtit ne?


konecne to nekdo napsal :D tri stranky resit jak se rozjizdet? :D to jste meli resit prvni hodiny v autoskole ne? :)

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/