fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 113 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2004 07:42 
Tak ten QTH-329 je na 80st. Já toho Mináře.....NO COMMENT!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2004 09:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak jsem se konečně u teploty motoru dostal k písmenu A, a to v zácpě u náchodských kruháků (zasvěcení znají) po cca 3 km popojíždění. Zapnul mi ventilátor, rozmrzly ostřikovače, z průduchů ventilace šel vzduch odhaduji tak 60 st.C teplý.
Ale za standardní situace se mi to stále drží úplně na spodku pole Normal, nikam to nevyleze, nespadne, nevyleze+drží jak popisuje Standa. Tak jsem asi další adept na výměnu termostatu...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2004 09:53 
To Nagant:

To už jseš druhej...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2004 10:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
No ja jsem treti! :cry: Vyleze to za bilou carku a pak pomalu k pismenu O-R.Pozorne sleduju tuhle diskusi a zjistil jsem (podle ni)Ze mi otevira brzo,parchant jeden(ten termostat)

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2004 10:12 
To Karel:

Ty máš diesel, tam je to trochu jiný, neukvap se....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2004 10:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
No jelikoz to topi na h..no , tak me asi 200Kc nezabije.Kdys tak to budu mit do zalohy.Ale myslim ze termostat otevira(prubeh otzevirani) stejne u ropaka jak u benzinaka.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2004 10:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Karle, průběh otevírání termostatu je určitě stejný. Jen u toho ropáku budse trvat trochu déle než dojde k prohřátí. Ale ten skok, při otevření termostatu a vpuštění studené vody z chladiče, musí být v zimě na ukazateli teploty vidět.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2004 10:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
No prave !! Ja ten skok nemam.Spis naopak.Brzo otevira.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2004 10:33 
Ale jestliže brzo otevírá, tak se k O nebo R nemůže dostat ani za boha...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2004 10:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
No vzdycky jsem pozoroval na vsech autech ten skok(ochlazeni) jak pise Standa a ted je to naopak .Otevre se brzo a dlouho trva (15km )nez se presune k O.Tak jsem z toho jelen ? :?: Kazdej tvrdite neco jinyho.Podle me Dieslak se ohreje driv jak benzinak.Aspon podle myho staryho Mits. Galanta kterej topil jako blazen a rucicka na teplomeru sla presne tak, jak pise Standa.Ale to jsem tam soupnul term. ze skodovky (88stupnu).Po 5 km to topilo snad na 70 Stupnu.A nikdy se neprehrival ani v lete!

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2004 10:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
I při otevřeném termostatu se může teplota vyšplhat nahoru při delším popojíždění v koloně. Když ale člověk vyjede za město tak zase klesne, což je špatně.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2004 11:05 
Diesel produkuje méně zbytkového tepla a motor je o dost masívnější než benzín, takže mu MUSÍ déle trvat, než se ohřeje. Ovšem rychlost ohřátí je dána také konstrukcí chladícího a topného systému...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2004 03:10 
mě se puma vohřeje mezi o-r a ventilátor spíná mezi m-a...Když vyleze ručička z černýho pole začínám topit cca 3km jízdy nebo 2min nastartováno před barákem.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2004 06:56 
Může mít dlouhodobé ježdění s podchlazeným motorem (80st.C) nějaké důsledky na jeho životnost?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2004 07:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
S životností bych si nedělal těžkou hlavu. I při 80°C už je olej dost zahřátý na to aby se olejový film netrhal.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2004 07:29 
No já jenom jak mám hodně pospíchat s výměnou termostatu....

Jak je obtížné se dostat k vypouštěcímu kohoutu chladící kapaliny? Je třeba sundavat nějaké kryty?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2004 07:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Jak vypustit kapalinu a vyměnit termostat jsem popisoval zde: http://fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=224&start=0

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2004 08:10 
Stando dík. Já ho hledal na druhé straně...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 21:39 
Ahoj
chtěl jsem se zeptat mám Escorta 1,8/16V zetec teplotu mám skoro na 0 a normálně mě sepne ventilátor aji třeba jen po 3 minutách jízdy. Nevite čím to může být??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2004 22:23 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Zřejmě asi teplotní čidlo pro ventilátor chladiče bude KO

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 113 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz