fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 165 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2005 18:25 
Kdyz ma motor spatne tlaky, tak taky nema ten vykon, co by mel mit, ne? Ja kdyz jsem koupil escorta, tak jsem s tim sel na dalnici, tam jsem z toho vymackl v pohode 180, tak soudim, ze motor je po fyzicke strance v poradku. Zkusil bych tohle a kdyz by to nejelo, tak je to asi jasny, ze neco neni v poradku.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 08:25 
Tlaky nemají na spotřebu vliv (aspoň teda při zapečených kroužcích). Než jsem si nechal svůj motor opravit, jezdil jsem zatím s nejnižší spotřebou, kolem 7,5l. Ono je to logické. Při nižšich tlacích se nasaje méně vzduchu do válce, tudíž se vstříkne i méně benzínu, to vše samozřejmě při dokonalém fungování elektroniky (MAF, čidla).


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 09:45 
Spotřeba u 1.6 se mi zdá adekvátní. Běžně jezdím mezi 7-8 litry, z toho tak 1/2 po městě, 1/2 mimo. Teď v zimě jsem se k měření spotřeby ještě nedostal, ale počítám, že výrazně přes 8 litrů bych se neměl dostat.

Loni v létě (v té době jsem ještě neměl vyměněný termostat, což taky ovlivňujě spotřebu) jsem jel Praha-Brno 200km za 13 litrů při zatížení 2 osoby + cca 30kg nákladu při prům. rychlosti 100-110km/h - to sem byl docela přijemně překvapenej, protože předtím jsem na eskorty slyšel dost špatný reference co se týče spotřeby.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 09:59 
No vsak ono 7-8l s 1,6 motorem neni zadna vyhra. Kdyz jezdim v praci s octavkou 1,6 74kW, tak tam i kdyz ji slapu na krk, se pres 7,5l tezko dostanu (podle palub. pocitace, ktery tedy ukazuje udajne trosku mene). Ve skodovce 125 jsem s tim predpotopnim autem jezdil bezne za 6,5l. Ta spotreba u forda je jediny, co me fakt stve. podle me by slusnej motor s timhle objemem mel jezdit mimo mesto za 6l, kor se stylem, jakym jedzim - pres 3000 ot. se dostanu malokdy...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 10:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
M. píše:
No vsak ono 7-8l s 1,6 motorem neni zadna vyhra. Kdyz jezdim v praci s octavkou 1,6 74kW, tak tam i kdyz ji slapu na krk, se pres 7,5l tezko dostanu (podle palub. pocitace, ktery tedy ukazuje udajne trosku mene). Ve skodovce 125 jsem s tim predpotopnim autem jezdil bezne za 6,5l. Ta spotreba u forda je jediny, co me fakt stve. podle me by slusnej motor s timhle objemem mel jezdit mimo mesto za 6l, kor se stylem, jakym jedzim - pres 3000 ot. se dostanu malokdy...


já sem jezdil dost často s tou koktavkou 1,6 74Kw a tam ta spotřeba byla dost šílená pod 8 sem se nedostal spíš kolem 9

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 11:33 
2 bibo: to je divny a nebyla zrovna ta jedna oktavka takovy zrout? ja ty auta v praci stridam a tam kazda zere pomerne malo. dokonce i s 1.8kou, ktera ma povest, ze se dela v nadrzi vir, tak s tou jsem jel za 7,5l. Rikam, ja to auto nikdy moc nehonim, ale s escortem i kdyz jedu na spotrebu, se moc nizko nedostanu... v lete, kdyz jsem se snazil, tak za 6,5l to slo, ale to bylo jezdeni, ze kazdy mirny kopec jsem plachtil na neutral, to samy pred semafory a obcemi


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 13:20 
bibo píše:
M. píše:
No vsak ono 7-8l s 1,6 motorem neni zadna vyhra. Kdyz jezdim v praci s octavkou 1,6 74kW, tak tam i kdyz ji slapu na krk, se pres 7,5l tezko dostanu (podle palub. pocitace, ktery tedy ukazuje udajne trosku mene). Ve skodovce 125 jsem s tim predpotopnim autem jezdil bezne za 6,5l. Ta spotreba u forda je jediny, co me fakt stve. podle me by slusnej motor s timhle objemem mel jezdit mimo mesto za 6l, kor se stylem, jakym jedzim - pres 3000 ot. se dostanu malokdy...


já sem jezdil dost často s tou koktavkou 1,6 74Kw a tam ta spotřeba byla dost šílená pod 8 sem se nedostal spíš kolem 9


to mas teda recht, 1.6 zrovna co se tyce spotreby neni zadna vyhra u octavky..ja bych oktavku nechtel ani ze zlata teda :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 20:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
M. ono dost záleží na noze a jízdním stylu. Třeba v Octavii 1.9 TDi 66kw jsem jezdil za 7 litru. V Escortu mám spotřebu 9 - 9.5 litru, ale převážně to je město. Jak vyjedu mimo, jsem na 8 - 8.5 a to jedu dle mého v pohodě. O víkendu jsem na to dupal a spotřeba 9 mimo město - otáčky neklesli pod 3.000. Jel jsem jednou na spotřebu a dostal jsem se na 6.8 litru, ale to nebyla jízda - rychlost maximálně 90 Km/h, žád né vytáčení, atd. Brrrrrrr, ještě teď z toho mám husí kůži. Podobnou spotřebu jsem měl i s ostatními auty.
Bohužel se obávám, že i s tou Octavii bych měl podobnou spotřebu.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 22:49 
No ja nevim, ja jsem jel s nekolika oktavkama, vsechny mely pocitac a nikdy jsem se nedostal pres 7,5l/100km, to byla ta 1.8cka, s 1.6kou bezne jezdim za 7l/100km. je to mimo mesto, ale na dalnici jezdim tachometrovych 140 a po kopcich ji prozenu. to se zetecem, kdyz na to slapu, tak to zere urcite 9. Mrazik psal, ze kdyz se snazi, jezdi za 6,8, to prece neni nic uzasneho, to by melo zrat mimo mesto pri normalni jizde. kdyz jsem mel S125, tak jsem se dostal i pod sest litru, kdyz jsem se snazil a vsichni vite, ze to jsou motory ze 60.let.
Fakt ta spotreba u forda, to je jedine, co mi vadi. Tedy spis ciste psychologicky, jestli zaplatim o 30Kc na 100km vic nebo mene, to mi je jedno.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 23:53 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
M. dej mi Octavii do ruky a bez problémů půjde kolem 9 litrů a to ji nebudu nějak ničit. U mě je dost problém s rozjezdama, půjezdy zatáček, tam přilnavost někdy nestačí.
Bohužel Zetec není moc spořivý, to je o něm známo, ale má mnoho dalších pozitivních vlastností a proto mu to promíjím.
Nedávno jsem četl test nového Seat Toledo 2.0 FSI a spotřeba mimo město přes 8 litru, po dálnici při 140 Km/h podle palubáku 9 litrů, takže na tom nejsem tak špatně.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 09:48 
mrazik píše:
Bohužel Zetec není moc spořivý, to je o něm známo, ale má mnoho dalších pozitivních vlastností a proto mu to promíjím.


S těmi pozitivními vlastnostmi Zetecu bych souhlasil - např. který benzínový motor se může pochlubit maximem točivého momentu při 3000 ot./min jako 1.6 Zetec?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 09:58 
to džejár:

Bych jenom upřesnil - který benzínový šestnáctiventil má maximum točivého momentu při 3000 ot/min? Ovšem co se děje pod 2000 ot/min, raději pomlčíme, že....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 11:29 
No to je sice hezky, ale podivejte se kolik to maximum je v absolutni hodnote. bezne mivaji 1.6ky pres 140 i 150Nm. Ale tim nechci zetec shazovat, je to drzak a celkove se mi v nem jezdi lepe nez treba v te oktavce.
2 George V: Ty jsi tady asi z nas nejchytrejsi :shock: , prosim te, netusis, co to je za slabej plech pres vejfuk nekde u rucni brzdy? "Sundal" jsem to na horach, visi mi to ze spodku dolu, nevis, k cemu to tam je? A da se to sehnat, pripadne jak tezka je oprava, jestli to zvladnu sam? Diky :o


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 11:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Zmetek má maximum krouťáku sice asi jenom 130 Nm, ale to je právě dáno i tím, jak nízko je ten krouťák položen. Ve vyšších otáčkách se ten krouťák dosáhne (za cenu spotřeby) snáz. 150 Nm je na 1,6 motor docela dost, to mají už spíš jenom ty opravdu nejmodernější. Zmetek je na dobu svého vzniku docela fajn motor, i dnes slouží dobře.
Mimochodem, ten novější 1,6 Zmetek, co se dával do Focusů (100 šemíků oproti našim 90), má prý cca o litr nižší spotřebu... Našel jsem, že krouťák má 146 Nm při 4000 točkách. To už je dost vysoko, ale neznám ten průběh.

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 12:07 
to M. :

O žadném plechu přes vejfuk u ruční brzdy nevím, aspoň já ho tam nemám. Nějakej plech je, tuším, přes katalyzátor, ten je snad chycenej přímo na něm, a pak jsou plechy mezi katalyzátorem a kastlí - asi kvůli tepelné ochraně. Jediné, co o nich vím, že se nesmí natírat. Sehnat se snad na Forda dá všechno (ve fordím servisu určitě), ale tohle by snad šlo udělat v domácích podmínkách - ustříhnout kus plechu a přišroubovat.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 12:19 
2 George V: Jo to bude ten mezi kastli a vejfukem, co ma branit teplu, aby slo nahoru. Je to takovej slabej plech, nechapu, jak to mohlo upadnout, ale visel dolu a na nem bylo 3 kila mokryho snehu. Musi tam ten plech vubec byt? Asi jo, co ,kdyz je to kvuli teplu...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 12:47 
to M.:

Nejspíš ureznul... Je dost tepelně namáhaný a ničím ho "nenakonzervuješ". Leda sehnat někde nějakej nerez...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 13:24 
2 george V: Btw koukam, ze mame stejny auta vcetne barvy, akorat ja mam o 2 roky starsi. Aspon ted vis, co za plech ti za dva roky upadne :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 13:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
Ten plech my taky upadnul, ale jen z cásti. Auto jsem zvednul vzal do ruky vrtacku, udelal dvě díry a přidelal ho zpet a bylo po nesnázich :-)

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 13:39 
to M. :

Možná i dřív. Když jsem to auto poprvé zespod viděl, skoro jsem ho chtěl kvůli těm plechům vrátit :D . Ale nic s tím nenadělám, natřít se to nedá, tak jen pomalu čekat, až to upadne a shánět nerez plech.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 165 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz