fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Jakou mate spotřebu u Escortu 1.6 a 1.8 ? dik za odpovědi =)
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=14109
Stránka 3 z 4

Autor:  georgewolfik [ 07 led 2008 19:02 ]
Předmět příspěvku: 

No já jsem ted řešil spotřebu jelikož mám fordíka krátce a jen jako winter car..ale docela mě to překvapilo s tou spotřebou...dost to žere! natankoval jsem 30 litrů a najel jsem 270km....fnuk prostě ta rafička z benzínem jde hrozně rychle dolů připadá mi jakobych měl děravou nádrž! a navíc když to trochu honím tak mi to potom chcípne...ale hned normálně naskočí, pak při jízdě občes trochu cuká.....a a jakoby při stejné poloze plynu třeba v 80km mírně pohupuje...co se tahu týče! Mám podezření na lambda sondu nebo tak něco!ještě se mi zdá že to může být teplotním čidlem jelikož strašně dlouho trvá než se rafička teploty posune o něco víš než je jeí základní poloha.Ale podle mě by měla bejt někde uprostřed toho pole a né ve spodní části...jinak topý auto dobře a ventylátor taky funguje tak nevím!nevíte náhodou?díky

PS: Jsem zvyklej na žrouty ale na to že je to 1.6 kde není žádnej zásah do motoru tak s emi to zdá dost! Mám 1.8 is je to 16ventyl...BMW a když chci tak jezdím kolem 8 litrů když jezdím tedy do 120km/h taky mám rekord 26l/100 ale to bylo na okruhu a otáčky furt na 6 000 :twisted: :twisted:

Autor:  M. [ 08 led 2008 12:06 ]
Předmět příspěvku: 

I kdyz to topi, tak neznamena, ze je v poradku termostat, uz jsem to tu nekde psal, staci, aby teplota byla 10-15st. po normalem a je to v pytli. Pokud je motor v poradku, tak to zere srovnatelne s jinymi znackami.

Autor:  Honzík [ 09 led 2008 01:47 ]
Předmět příspěvku: 

určitě si nech změřit lamdu na osciloskopu a vyměň termostat. Navíc eskort má elektrické přitápění takže to topí i když ti odevírá dřív. Spotřebu by jsi měl mít ve městě do 11l max. bude-li větší pak je někde problém.

Autor:  Wizzy [ 09 led 2008 08:20 ]
Předmět příspěvku: 

Honzík píše:
...Navíc eskort má elektrické přitápění takže to topí i když ti odevírá dřív...

A totok jsi splašil kde?!

Autor:  M. [ 09 led 2008 10:36 ]
Předmět příspěvku: 

Honzík píše:
určitě si nech změřit lamdu na osciloskopu a vyměň termostat. Navíc eskort má elektrické přitápění takže to topí i když ti odevírá dřív. Spotřebu by jsi měl mít ve městě do 11l max. bude-li větší pak je někde problém.


No ja bych byl nervozni ve meste i s 9l/100km :-D coz uz se mi stalo a byl tom prave ten termostat

Autor:  Honzík [ 09 led 2008 22:42 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Honzík píše:
...Navíc eskort má elektrické přitápění takže to topí i když ti odevírá dřív...

A totok jsi splašil kde?!


to jsem splašil před silvestrem když jsem rozebíral topení a našel jsem tam dvě topné spirálky co se nažhaví když běží motora a je zapnutý topení. Navíc to mám vyfocený v chodu tak kdo tomu nevěří mohu to sem dát.

Autor:  Puhla [ 09 led 2008 23:00 ]
Předmět příspěvku: 

to jsi měl asi rozdělaní akumulačky né :-D
dej foto nevěřím

Autor:  Wizzy [ 10 led 2008 08:06 ]
Předmět příspěvku: 

Taky bych to rád viděl.

Autor:  mrazik [ 10 led 2008 10:27 ]
Předmět příspěvku: 

Honzík sice jsem o tom neslysel, ale muze to souviset s klimatizaci, kterou mas.
Teda to by ford dost prekvapil.

Autor:  Honzík [ 10 led 2008 14:34 ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek Obrázek Obrázek
Ta menší spirála se zapne na prvím chodu ventilátoru a ta druhá větší na dvojku a na trojku se pustí obě. Funguje to jen při nastartovaném motoru a zatnutém topení na maximum.

Autor:  mrazik [ 10 led 2008 14:43 ]
Předmět příspěvku: 

Ty vole, tak to fakt cumim.

Autor:  Honzík [ 10 led 2008 14:47 ]
Předmět příspěvku: 

není to nijak velké ale tepla to dá docela dost, taky jsem na to koukal jak blázen.

Autor:  Wizzy [ 10 led 2008 15:18 ]
Předmět příspěvku: 

honzíku.... Nejsou to náhodou ony profláklé předřadné odpory, které jakože určují rychlost ventilátoru? Vzhledem k tomu, že mrška ventilátor papa docela dost ampérů, tak se ty odpory realizují odporovým drátem a ty docela topí, proto je to taky strčené do průvanu, aby se to uchladilo, za normálních okolností to tak nesvítí, proudící vzduch to ochladí...
(mám to v autě taky)

Autor:  crazyape [ 10 led 2008 15:21 ]
Předmět příspěvku: 

Tam uvnitr musi bejt mala indukce :D

Autor:  dj.DEKL [ 10 led 2008 18:02 ]
Předmět příspěvku: 

Souhlas s Wizzym :wink:

Autor:  rowan [ 10 led 2008 18:25 ]
Předmět příspěvku:  spotreba

Cez sviatky sme boly na chate spravyl som 1000km na 70l benzinu!!! :shock: Kombinacia dialnice tam a spet plus vozit bordel na svahy (lize, snoubord) osadka 4osoby........

Autor:  MV [ 10 led 2008 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

Jinak vyhřívací odpory v topení by údajně mělo mít Scorpio.

Autor:  Honzík [ 10 led 2008 20:36 ]
Předmět příspěvku: 

jenže ty spyrály se roztopí jen při zapnutém motoru. Taky jsem si myslel že to jsou předřezené odpory jenže větrák se zapnutým klíčkem bez motoru běží a dráty jsou studené zapnou se jen tehdy když běží motor a né když se zapnou ventilátory navíc to funguje jen při topení na maximu s mběžícím motorem.

Autor:  Medved09 [ 11 led 2008 08:54 ]
Předmět příspěvku: 

Honzík píše:
Ta menší spirála se zapne na prvím chodu ventilátoru a ta druhá větší na dvojku a na trojku se pustí obě. Funguje to jen při nastartovaném motoru a zapnutém topení na maximum.

Wizzy píše:
honzíku.... Nejsou to náhodou ony profláklé předřadné odpory, které jakože určují rychlost ventilátoru? Vzhledem k tomu, že mrška ventilátor papa docela dost ampérů, tak se ty odpory realizují odporovým drátem a ty docela topí, proto je to taky strčené do průvanu, aby se to uchladilo, za normálních okolností to tak nesvítí, proudící vzduch to ochladí...
(mám to v autě taky)


Jenže to by fungovalo přesně naopak - na jedničku "brzdí" proud oba, na dvojku jeden a na trojku žádný.

A já si už čtyři roky řikám, že to auto topí rychlejc, než cokoliv v čem sem seděl :shock:

Autor:  Wizzy [ 11 led 2008 21:40 ]
Předmět příspěvku: 

A co když se na trojku zapojí oba paralelně? ;-)

Stránka 3 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/