fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

RS 2000 kolísání otáček
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=17404
Stránka 3 z 4

Autor:  Wizzy [ 16 čer 2008 08:08 ]
Předmět příspěvku: 

O střílení do sání se tu kdysi něco psalo...
Pro inspiraci: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... u%E8inn%E9

Autor:  Krtek-NA [ 16 čer 2008 08:14 ]
Předmět příspěvku: 

Tam jsi to popisoval ty motory, ale myslím, že ty první 1,6 16V nebyly Zetecy, ale Zety. Možná s pletu, ale něco takovýho jsem četl ve světě motorů :wink:

Autor:  Wizzy [ 16 čer 2008 08:36 ]
Předmět příspěvku: 

Zetec je jiný název pro Zetu ;-)
A v eresu není Zetec ale upravený dvoulitr DOHC ze sierry. Ale principielně je to to samé jako Zetec, akorát to má řetězový rozvod.

Autor:  Sponik [ 16 čer 2008 09:48 ]
Předmět příspěvku: 

Pánové zatím moc všemděkuji za rady, zkusím ten regulátor tlaku paliva a ty vstřiky vyhpodit ven a uvidím jak pochodím, každopádně podám podrobné hlášení a doufám že už brzo pojede

Autor:  doubek [ 18 čer 2008 07:25 ]
Předmět příspěvku: 

já se na to vy..... včera jsem radostně zadělal pal. čerpadlo dal zpátky nádrž vyměnil map nalil benzín natoči jsem rsko a ta svině houpe pořád jako kdybych nic neudělal tak ted už fakt nevím co s těma sráčema je a to maj prej bejt nejlepší motory od forda to abych se zasmál už mě ten volnoběh stál nehezký prachy a spoustu času ještě chvíli se v tom povrtám a pude z baráku krám jeden

Autor:  PADY [ 18 čer 2008 09:53 ]
Předmět příspěvku: 

Tak po přečtení mě napadá jedna věc, kterou jste tady vyloučili,že to bude asi vpořádku.
:!: Zkontroluj rozvody :!: :!: :!: :!:
To samé měl brácha na Ibize ( 1,4MPI). Byly hozený o zub. Motor kolísal ve volnoběhu a i chcípal. Z výfuku i na provozní teplotu smrděl benzín.Svíčky černý jak bota.
Hlásilo to chybu regulátoru otáček a lambdu.
Daly jsme nový rozvody ,lambdu a je po problému. :!: :wink:

Autor:  Sponik [ 18 čer 2008 10:14 ]
Předmět příspěvku: 

PADY píše:
Tak po přečtení mě napadá jedna věc, kterou jste tady vyloučili,že to bude asi vpořádku.
:!: Zkontroluj rozvody :!: :!: :!: :!:
To samé měl brácha na Ibize ( 1,4MPI). Byly hozený o zub. Motor kolísal ve volnoběhu a i chcípal. Z výfuku i na provozní teplotu smrděl benzín.Svíčky černý jak bota.
Hlásilo to chybu regulátoru otáček a lambdu.
Daly jsme nový rozvody ,lambdu a je po problému. :!: :wink:



mno jo ale to má řetěz ten jek tak nepřeskočí, jediný co by mohlo být že se povolil napínák na rozvodech

Autor:  PADY [ 18 čer 2008 10:30 ]
Předmět příspěvku: 

To,že je tam řetěz vím. O zub přeskočit za jízdy, to jsem ještě neviděl. Ono je to většinou těch zubů více a pak je to mela. Jak ho máš dlouho? Třeba to někdo dal blbě před tebou. Bráchovi to taky jezdilo 2 měsíce vpoho, co to koupil ,jen smrděl benzín.

Autor:  Sponik [ 18 čer 2008 11:23 ]
Předmět příspěvku: 

PADY píše:
To,že je tam řetěz vím. O zub přeskočit za jízdy, to jsem ještě neviděl. Ono je to většinou těch zubů více a pak je to mela. Jak ho máš dlouho? Třeba to někdo dal blbě před tebou. Bráchovi to taky jezdilo 2 měsíce vpoho, co to koupil ,jen smrděl benzín.


víc jak rok ho mám, jezdil úplně v pohodě po jednom větším zátahu zdechl a nešel vůbec rozjet a ted jde jen na dva válce

Autor:  doubek [ 18 čer 2008 12:16 ]
Předmět příspěvku: 

mě to dělá od začátku co jsem ho koupil a tosem si řikal vyčistim volnoběžák a bude to v pohodě :(

Autor:  doubek [ 19 čer 2008 16:39 ]
Předmět příspěvku: 

zkoumal už na rs někdo ventil odvětrání klikové skříně nejakej takovej nesmysl tam za svodama je

Autor:  Sponik [ 20 čer 2008 16:29 ]
Předmět příspěvku: 

Tak civky vyměněný obě dvě ale nepomohlo to ani o chlup stále ten samý problém. o víkendu zkusím ještě přehodit vstřik a podám hlášení.

Autor:  Sponik [ 22 čer 2008 21:17 ]
Předmět příspěvku: 

takže vstřik vyměnen a je to pořád stejně takže ted asik bádat v elektrice.

nenapadá někoho na co má závislost to že 2 a 4 válec jede a 1 a 3 je mrtvej?

Autor:  doubek [ 23 čer 2008 16:14 ]
Předmět příspěvku: 

zkus jestli jde k těm vstřikum co ti nejdou proud odpoj konektory a proměř to když ne muže být v háji kabeláž od ř.j nebo i ř.j špatná

Autor:  Sponik [ 23 čer 2008 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

doubek píše:
zkus jestli jde k těm vstřikum co ti nejdou proud odpoj konektory a proměř to když ne muže být v háji kabeláž od ř.j nebo i ř.j špatná



elektrice moc nerozumím tak možná tenhle dostat vám bude připadat blbej,ale stačí to proměřit obyč měřákem ( na žárovku) a kdy to měřit když je zaplý klíček? nebo když motor " běží" ?

Autor:  PADY [ 24 čer 2008 10:55 ]
Předmět příspěvku: 

Za běhu motoru.Mělo by stačit na žárovku.Nebo vyndej vstřik a uvidíš jestli dává,ale to chce dělat ve dvou.

Autor:  doubek [ 24 čer 2008 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

jj s natočeným motorem a ta žárovka by měla asi stačit taky

Autor:  poly [ 27 čer 2008 09:24 ]
Předmět příspěvku: 

Zdar chlapi, taky mám RS a dlouho se ho snažim dát do kupy. Mám cukání při rozjezdech a občas houpavý volnoběh, většinou to ale zpravilo vyčištění volnob. ventilu. Vyměnil sem snad všechny čidla na motoru co jsou, prohazoval novou cívku, nakonec se vrhnul na předělání celé kabeláže k akčním členům motoru (pakárna pod sacím potrubím) a výsledek stále stejný. Studený motor jakš takš ale teplý cuká při rozjezdech a popjíždění v kolonách je za trest. Dřív sem zkoušel dát vícebodové svíčky ale když se motor dostal do provozní teploty tak to jelo na 3 a nechtělo to startovat. Po vyndání byly černé jako bota. Až origo motorcrafty se chytly ale teď se mi při teplém motoru zdá že i ony pálí špatně. Kabely mám samozřejmě nové. Lambdy mi jak jinak než hlásí špatnou směs, nové chvíli držely bez chyby. A jak tady čtu o těch rozvodech, začínám se bát nejhoršího, že bude muset motor ven. Koukal sem už dřív jak je hlava oblemcaná od lukoprenu, takže už se nějakej snaživec do toho sral ale asi tomu dvakrát moc nerozumněl! Takže až přijde LOVE (vejplata) asi se vrhnu do servisu ke známýmu ať mi s tim poradí a zkoukne to kde je chyba, jelikož už sem do toho šmejda zahučel za dobrejch 40.000 (co se týče jen motoru, kdepa sou kola, tlumiče, pružiny,...) a stále tomu něco je a držkuje. Už sem přemejšlel že toho žrouta střelim těžce pod cenou, ale přece jen to je asi srdeční záležitost... Takže fakt asi ty rozvody o zub

Autor:  Sponik [ 27 čer 2008 09:54 ]
Předmět příspěvku: 

vážně si myslíte že by mohl ŘETĚZ přeskočit na rozvodech?

Autor:  Krtek-NA [ 27 čer 2008 15:09 ]
Předmět příspěvku: 

Ja si to nemyslím, ale vyjímky se dějí. Starý Scorpio 2,5D mi přeskočil :wink:

Stránka 3 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/