fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 zář 2024 00:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2005 21:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Wizzy píše:
Dawe píše:
...40 000 km ? Ja ti oddelam zdvihatka za 400 km kdyz me pozadas...


:shock: To by mě zajímalo jak?


Hned po vymene vytacet vice nez davaj. Kdyz si vyhodis omezovac a vytocis parkrat motor pod zatezi pres 7 000 RPM, uvidis jak se budou tvarit.

Dlouhodobe na rozcvakani jim staci jezdit u motoru jako je CVH ktere nejsou zrovna nejradsi ve vysokym pasmu trosku agresivneji a uz to mame tady. 40 000 km na to uplne muze stacit.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2005 22:12 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
No a jak je to s mým L1H - ten by měl vyšší otáčky snášet lépe, ne? Nechystám se mu odpojovat omezovač a snažím se k němu chovat slušně (i když teď za to courání v zimě po městě by mi asi nejraději nafackoval). Do 30 000 mi chybí pár kiláků, tak pomalu čekám, co se začne sypat. Na co se na jaře chci určitě podívat, tak je volnoběžnej ventil (bude to zajímavý bez zvedáku) - mám takovej pocit, že mu chvilku trvá, než vyrovná volnoběh a ten sám o sobě malilinko kolísá.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2005 22:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
No normálně jezdím okolo 3000ot a když potřebuju trochu akcelerovat, tak okolo 5000ot. Myslím že nad 5000 jsem tam ještě snad neměl, takže nešetrností to snad nebude. Taky to mohli být nějaký šmejdy, ale ve fordu snad nejsou takový ...
Když se nějaký zedře, tak by to nemělo nic moc udělat ne?Maximálně to možná pojede na 3 válce, ale se pletu.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2005 07:14 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
to nicus:

Už se to tady několikrát psalo, že Fordi při výměně zdvihátek doporučujou měnit i redukční ventil tlaku oleje. Jestli si ho neměnil a je třeba trochu přidřenej, tak se ti po těch 40000km moc nedivím. Já to chci udělat naopak - při příští výměně oleje si ten ventil nechám vyměnit a s výměnou zdvihátek ještě počkám. Dám vědět, jak jsem dopadl...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2005 17:13 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Dawe: Jsi nějaký chytrý ti řeknu. Zničit zdvihátka po 400 kilometrech. Dovol abych se zasmál. :-D Uvědom si, že se nijak nepohybují. Po nastartování vymezí vůli ventilů a pak se ani nehnou. Tak jak bys je chtěl zničit člověče. Dokonce mi dneska říkal známý (přijímací technik ve Fordu Malý A Velký) že musí být tuhá i u vypnutého motoru! Logicky taky že jo. Jinak by jsme asi nenastartovali že. Nebo jo, ale s pořádným rachotem. A dozvěděl jsem se teda potom, že je to sjetá vačka a chytlá vahadla to mé klepání. Když jsem hydrauliky zkontroloval a všech osm bylo tvrdých.
Jo a Wizzy:
bratr má taky 1,6 Zetec a ptal se ho nedávno taky na vytáčení. Tak se dozvěděl, že může bez starosti točit klidně až do omezovače! Těmito motory se prý osazovaly dokonce závodní speciály. A rozhodně nedávaly jen 66Kw. :)

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2005 17:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Hmm, je fakt, že děda neříkal nic o redukčním ventilu tlaku oleje, ale jen o zdvihátkách. Zase když to dělali v origo ford servisu, tak to už udělat mohli.Na kolik příjde to vyměnit? Docela rád bych to cvakání odstranil...

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2005 21:36 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Martin 1.6 - stačí vypustit olej a projet to a zdvihátka odejdou, teda pokud dřív neodejde motor :D .
Jinak motor 1.6 Zetec má omezovač v 7.000 ot. Ale s těmi závodními nevím nevím, o tom jsem neslyšel. 1.6 Zetec není moc dobrý motor pro zvyšování výkonu, protože to je překopaná 1.8, která poskytuje mnohem větší možnosti. Kdyby jsi k tomu měl víc informací, sem s nimi.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2005 23:11 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Jasně. Pozišťuju a podělím se. Ale až po novém roku kdy vezu Escortíka k němu pod kudlu. Tak jsem zvědav jak dopadnu.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 pro 2005 19:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Tak nevím ale co jsem tady četl mám z toho smíšené pocity a nevím co si o tom mám myslet.Hydraulické zdvihátko jako každá část motoru se pěkně namaká a tím má i svojí životnost. Výrobci udávají životnost tak kolem 100 000 km pak by se měli měnit.Vše určitě ovlivňuje kvalita a výměny oleje.A co se týká času kdy se dostane olej z vany na vačku tak to vidím mezi 15 až 20 vteřinami při plný syntetice jinak je někde problém.Za tento čas musí i hydrošteli vymezit svojí vůli.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 pro 2005 20:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Martin 1,6 píše:
Dawe: Jsi nějaký chytrý ti řeknu. Zničit zdvihátka po 400 kilometrech. Dovol abych se zasmál. :-D Uvědom si, že se nijak nepohybují. Po nastartování vymezí vůli ventilů a pak se ani nehnou. Tak jak bys je chtěl zničit člověče. Dokonce mi dneska říkal známý (přijímací technik ve Fordu Malý A Velký) že musí být tuhá i u vypnutého motoru! Logicky taky že jo. Jinak by jsme asi nenastartovali že. Nebo jo, ale s pořádným rachotem. A dozvěděl jsem se teda potom, že je to sjetá vačka a chytlá vahadla to mé klepání. Když jsem hydrauliky zkontroloval a všech osm bylo tvrdých.


Tak mi puc auto kdyz mi neveris.....

Vic je zbytecny rozebirat.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 pro 2005 12:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Bery: no jo, ale jak tedy zjistit, kde je problém? Zdvihátka mi cvakají pořád, je trochu slyšet silnější zacvakání po nastartování, který se zá pár vteřin utlumí. Ale ani potom rozhodně není chod motoru tichej, spíš skoro jak diesel. Zdvihátka mi měnili tak před 20-25t km(v tu dobu najeto okolo 150t km), ale ani po jejich výměně se mi to pocitově nezdálo zcela OK - cvakání se sice zlepšilo, ale žádnej zázrak. Teď to cvaká zase jak předtím. Olej(Mobil 10W-40) měním pravidelně po roce, což je u mě tak 8t km, ale ani s novou náplní žádná změna k lepšímu.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 pro 2005 14:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
MV: U tvýho motoru bych to viděl na vačku a co je smutnější jestli tomu tak je tak máš nový zdvihátka zase v pytli a to z toho duvodu že ta obroušená vačka naráží ze spoda do zdvihátek a udělá do nich dulek a jsou vule na světě.Prostě by to chtělo vyměnit vačku se zvihátky a nejlepší by bylo i vahadla nový matky co je stahují.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 pro 2005 16:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Bery: když mi servisák měnil ty zdvihátka, tak jsem se ho přímo ptal na stav vačky a vahadel, jestli tam nejsou vymlácený nebo vydřený plochy. Prý nebyly, že ty zdvihátka ještě nebyly tak špatný, aby stačily zanechat stopy. Každopádně po zimě plánuju prohlídku všeho okolo vačky a zdvihátek, protože možná na problém zdvihátek ukazuje nevyrovnanej chod motoru, hlavně volnoběh a není nad to zkontrolovat si vše sám. Jestli bude vačka k.o., tak si nejsem jist, jestli by se výměna vůbec vyplatila. Znamenalo by to další investice plus věci jako rozvoďák apod.
Tedy fakt nemůžu říct, že by mě Ford nadchnul bezproblémovostí.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 pro 2005 17:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Starší fordi jsou super káry - každý rok to chce investici tak 10 až 15 000 a šlapou jako hodinky. Teda alespoň ten můj . . . Ostatně od téměř 16 let starého auta se to asi dá čekat

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2005 20:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
MV píše:
Bery: když mi servisák měnil ty zdvihátka, tak jsem se ho přímo ptal na stav vačky a vahadel, jestli tam nejsou vymlácený nebo vydřený plochy. Prý nebyly, že ty zdvihátka ještě nebyly tak špatný, aby stačily zanechat stopy. Každopádně po zimě plánuju prohlídku všeho okolo vačky a zdvihátek, protože možná na problém zdvihátek ukazuje nevyrovnanej chod motoru, hlavně volnoběh a není nad to zkontrolovat si vše sám. Jestli bude vačka k.o., tak si nejsem jist, jestli by se výměna vůbec vyplatila. Znamenalo by to další investice plus věci jako rozvoďák apod.
Tedy fakt nemůžu říct, že by mě Ford nadchnul bezproblémovostí.


Aby si zkontroloval vačku tak musí hlava ven jinak toho není moc vidět.Už jsem to několikrát dělal mám i věci teď ze svýho turba a taky je tam ta vačka pěkně omydlená škoda že nemohu sem poslat fotku (pracuje se na tom).Jinak Ford není žádný zázrak ,ale ostatní značky jsou snad ješťě horší.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2005 21:00 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Přesně tak. Ford je Ford. :D Máme jich v rodině pět a všichni nadmíru spokojeni. Fotky hlavy a něčeho takového bych docela uvítal. :wink:

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2005 21:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Pravda je, že lidi co znám a mají auta podobného data výroby, tak jsou na tom dost často o mnoho huř a opravy už pomalu vzdávaji. Každý auto má hold své mouchy . . .

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Hydraulicka zdvihatka
PříspěvekNapsal: 26 pro 2005 21:54 
[quote="Bery"][quote="MV"]Bery: když mi servisák měnil ty zdvihátka, tak jsem se ho přímo ptal na stav vačky a vahadel, jestli tam nejsou vymlácený nebo vydřený plochy. Prý nebyly, že ty zdvihátka ještě nebyly tak špatný, aby stačily zanechat stopy. Každopádně po zimě plánuju prohlídku všeho okolo vačky a zdvihátek, protože možná na problém zdvihátek ukazuje nevyrovnanej chod motoru, hlavně volnoběh a není nad to zkontrolovat si vše sám. Jestli bude vačka k.o., tak si nejsem jist, jestli by se výměna vůbec vyplatila. Znamenalo by to další investice plus věci jako rozvoďák apod.
Tedy fakt nemůžu říct, že by mě Ford nadchnul bezproblémovostí.[/quote]

Aby si zkontroloval vačku tak musí hlava ven jinak toho není moc vidět.Už jsem to několikrát dělal mám i věci teď ze svýho turba a taky je tam ta vačka pěkně omydlená škoda že nemohu sem poslat fotku (pracuje se na tom).Jinak Ford není žádný zázrak ,ale ostatní značky jsou snad ješťě horší.[/quote]Ahoj sleduju vás poměrně dlouho a snad budu něco platný po zítří , kdy se zeptám odborníka na slovo vzatého "Fordmana" jinak bohuzel musím souhlasit s" quote m "


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2005 22:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
sanman: Umím číst jen chci naznačit že když nesundáš hlavu a vačku z ní nevyndáš tak kuloví poznáš. Ford nemá zrovna dobrý vačky to mi tady snad dá za pravdu každý. Důkazem toho jsou OHC a nasledují CVH. Víc nemám co bych dodal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2005 22:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Takže asi bude lepší se na to vykašlat, nechce se mi zas měnit těsnění pod hlavou a dělat rozvody, obojí bylo dělaný v létě. Maximálně sundat víko, vahadla, vyndat zdvihátka a zkontrolovat, jestli nějaký neodešlo, možná rozhýbat. Totiž si nejsem jist, jaký zdvihátka jsem tam při výměně dostal, podle ceny usuzuju na neoriginály.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 77 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz