fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zrychlení, nedostanu se přes 150ku
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=19118
Stránka 3 z 3

Autor:  Mouse [ 20 zář 2008 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

škoda forman 1.4? tak to jsem nežral :smt082

Autor:  Wizzy [ 20 zář 2008 20:48 ]
Předmět příspěvku: 

Bumerank píše:
..ale ZETEC EFI už to má, ne? :)

Nemá.

Autor:  Bumerank [ 20 zář 2008 21:51 ]
Předmět příspěvku: 

..takže je nepodstatné lít tam vyšší oktanové číslo jak 95? ..a který první Fordí motor to čidlo má? :shock:

Autor:  oli_2 [ 20 zář 2008 22:42 ]
Předmět příspěvku: 

oprava škoda forman 1.3 50kw .se hned všeho chytnete jak hovno košile :lol:

Autor:  Krtek-NA [ 20 zář 2008 23:04 ]
Předmět příspěvku: 

Bumerank píše:
..takže je nepodstatné lít tam vyšší oktanové číslo jak 95? ..a který první Fordí motor to čidlo má? :shock:

co vím tak sirka 2,0 DOHC ho měla, ale jinak netuším.

Autor:  Wizzy [ 21 zář 2008 08:58 ]
Předmět příspěvku: 

Ale to nebyl Zetec, že ne ;-)

Autor:  Krtek-NA [ 21 zář 2008 09:35 ]
Předmět příspěvku: 

No to nebyl.... pokud se jedná o to tak zetec asi žádnej bych řekl. :wink: Myslel jsem, že se ptali kterej to měl :wink:

Autor:  Mišell [ 21 zář 2008 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

oli_2 píše:
Mišell píše:
Buď v klidu,já se přes 150 nedostanu pomalu ani s 85kW.

150 sem lítal se škodou 120 :lol: a to sme jezdily do práglu čtyří+plnej kufr nářadí.když sem jel bez vercajku ve dvou,tak 160 :wink:
je sice prvda že měla najeto cca 70000 km ale zase ten výkon je někde jinde


Jj,150 jsem jezdil taky se škodárnou,když měla motor z Fáva 46kW. S Escem ani náhodou-motor v pi*i,spojka v pi*i,kolo podivně vykloněný=skoro se s tim bojim jezdit :D

Autor:  Krtek-NA [ 21 zář 2008 22:26 ]
Předmět příspěvku: 

Kurva Mišeli, esco máš pěkný (podle galerie) proč do toho nějakopu korunu nepustíš???? To musí bejt teda když se s tím bojíš jezdit. :roll: :!:

Autor:  oli_2 [ 22 zář 2008 07:52 ]
Předmět příspěvku: 

Mišell píše:
S Escem ani náhodou-motor v pi*i,spojka v pi*i,kolo podivně vykloněný=skoro se s tim bojim jezdit :D

na ale votom tohle téma je,kooonečně sme to rozlouskly :lol: .proto sme se na začátku divily,proto sem tady vypisoval jako bambula s čim všim sem jel 150 aby bylo vidět,že ty vaše eska tollik musí ject taky a některý i víc.to že je máte vysypaný,touž je na jiný téma :lol:

Autor:  rs200008 [ 22 zář 2008 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

No benzine bych taky moc neveril, tankuju na omw a shell a kdyz natankuju jinde, auto mi prijde linejsi.. A 1.4ka escort co ma najeto 315 000 mi lita 185km

Autor:  Mišell [ 22 zář 2008 22:41 ]
Předmět příspěvku: 

Krtek-NA: To bylo myšleno obrazně,jezdím s tím denně. Korun jsem do toho pustil dost,ale zatím do jinejch věcí:) Podvozek už mám v cajku,teď je tam novej komplet Supersport. Motor dostává pravidelný výměny oleje atd. Spojka je v plánu ještě před zimou. Pak se zagarážuje(stejně jako loňský dvě zimy),něco se ušetří za benzín a pak bude na řadě motor-zvažuju možnost implantace střev z 96kW(samozřejmě po řádných opravách motoru,který budou muset nastat). Neboj,o auto se trošku starám:)

Autor:  PADY [ 23 zář 2008 13:29 ]
Předmět příspěvku: 

Bumerank píše:
..takže je nepodstatné lít tam vyšší oktanové číslo jak 95? ..a který první Fordí motor to čidlo má? :shock:


Od 89 typ F6D,F6G motor 1,4. :wink:

Autor:  oli_2 [ 23 zář 2008 17:29 ]
Předmět příspěvku: 

rs200008 píše:
No benzine bych taky moc neveril, tankuju na omw a shell

u tý benzíny hlavně bacha.nějak sem tomu nevěnoval pozornost páč tam nejezdim ale pak mi někdo řikal že teď nová "benzina plus" a ta že prej je typu něco-oil a podobnym

Autor:  LeMans [ 24 zář 2008 07:56 ]
Předmět příspěvku: 

Bumerank píše:
LeMans píše:
no 1,4 CFI jsem měl a že by měl čidlo klepání to se mi fakt absolutně nezdá ale třeba se pletu...

..třeba to tu napsali jen tak pro srandu :D http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=ks


no já at čumím jak čumím v té tabulce nevidím nikde 1,4 CFI:-D :-D

Autor:  Bumerank [ 24 zář 2008 11:14 ]
Předmět příspěvku: 

LeMans píše:
Bumerank píše:
LeMans píše:
no 1,4 CFI jsem měl a že by měl čidlo klepání to se mi fakt absolutně nezdá ale třeba se pletu...

..třeba to tu napsali jen tak pro srandu :D http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=ks


no já at čumím jak čumím v té tabulce nevidím nikde 1,4 CFI:-D :-D

kdyby tam měli napsat všechny motor, tak by se autoři upsali: "ať si to najdou na NETu" :lol:
btw...že by žádný motor pod 3l neměl to čidlo? :roll:

Autor:  vendiik [ 25 zář 2008 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

Bumerank píše:
LeMans píše:
Bumerank píše:
LeMans píše:
no 1,4 CFI jsem měl a že by měl čidlo klepání to se mi fakt absolutně nezdá ale třeba se pletu...

..třeba to tu napsali jen tak pro srandu :D http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=ks


no já at čumím jak čumím v té tabulce nevidím nikde 1,4 CFI:-D :-D

kdyby tam měli napsat všechny motor, tak by se autoři upsali: "ať si to najdou na NETu" :lol:
btw...že by žádný motor pod 3l neměl to čidlo? :roll:


Ale no tak, snad každej ví, že tohle je především manuál pro americký motory...Bronco, Thunderbird a Taurus to jsou opravdu evropský auta jak stehno.

Já tu dával odkaz na manuál, kde je napsáno, že 1,4 CFI ho má (najděte si to), takže je to jenom moje slovo proti vašemu pánové.

Btw. Felicie 1,3 ho má taky: http://www.mevek.cz/shop.php?category=4&k=74&p=1410

Nechápu argumenty typu, že zetec to nemá tak přes to vlak nejede.
P. S.: A i kdybyste mě přišly umlátit bejsbolovejma pálkama tak na tom nic nezměníte

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/