fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

1.6 CVH - žere jak tank
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=19371
Stránka 3 z 3

Autor:  Krtek-NA [ 02 říj 2008 23:43 ]
Předmět příspěvku: 

co to je analog. osciloskop. Předpokládám, že byla zasazená ve vejfuku a ořátá provozem??? Jinak taky nefunguje. :!:

Autor:  odletelo [ 03 říj 2008 07:35 ]
Předmět příspěvku: 

Analogový osciloskop je předchůdce digitálních. Prostě není řízený procesorem. Nasazená na vejfuku byla a připojena do řj. též

Autor:  Krtek-NA [ 03 říj 2008 08:53 ]
Předmět příspěvku: 

Abyla studená nebo ten motor aspoň 5 minut běžel? Ta keramika v sondě se musí ohřát aby fungovala. :!:

Autor:  odletelo [ 03 říj 2008 09:10 ]
Předmět příspěvku: 

Neboj motor spolu s lambdou byl zahřátej až až :wink:

Autor:  MV [ 05 říj 2008 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus ještě vyblikat diagnostiku a pak dynamickej test, ten ti určitě něco řekne.
Na lambdu jde ručičkovej měřák, nějakej vhodnej rozsah, abys na něm dobře cyklování viděl, není tak rychlý a ručičkový měřáky to stíhají. Aspoň poznáš, že cykluje, nebo že pomalu. Klidně pak na zkoušku sondu odpoj, ŘJ hodnoty nahradí(pokud je ale zbytek čidel OK) a sleduj změny(spotřeba, chod motoru).
Lambdu dokáže zmást, když vejfuk netěsní před ní, přisává to tam díky pulzování spalin falešnej vzduch.
Jinak u CVH je normální volnoběh 900, odpojením volnob.ventilu opravdu jen klesnou na 750.

Autor:  roki [ 07 říj 2008 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

Mám taky EFInu 1,6 a měl jsem podobný problém s tím že to nejen žralo ale ani nejelo,hlavně nad 2000ot/min tomu hodně chyběl výkon. Jediný co jsem věděl, že je vadná lambda. I přes to do určitý doby jelo auto normálně. Občas v tahu spalovalo chudou směs-dřív se říkalo že "cvrlikaj ventily".Spotřeba byla mezi 7-8 litry a to i při 120 km/h. Vyměnil jsem snad úplně všechno co se týká přívodu paliva MAP-senzoru,čidel teploty motoru a nasávaného vzduchu, výfuku včetně lambdy, posledního dílu výfuku, odmontval kat. atd. Neřekl bych že z toho něco výrazně pomohlo. Nakonec zbyly vstřiky.Z vrakáče jsem si přivez 4 vsřiky. Bohužel vizualně vypadaly všechny stejně a lépe než ty z vrakáče.Tak jsem vyměnil náhodně 2 kusy.Auto jede podstatně líp a se spotřebou jsem se dostal na 9-10 l.

Autor:  odletelo [ 07 říj 2008 11:18 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem zatím vrátil zpátky původní čidla a tedkon čekám na novou lambdu protože ta univerzální nepracuje tak jak by měla... Vstřiků mám hodně navíc, nejlepší by bylo nechat je vyčistit, ale na to nejsou peníze. A ještě k tomu mám zaseklej ventil na odvětrání nádrže ten co je hned u plnícího hrdla.

Autor:  odletelo [ 09 říj 2008 19:52 ]
Předmět příspěvku: 

Můžou mít hydroštely vliv na chod motoru?

Autor:  Wizzy [ 09 říj 2008 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

To fi pif...

Autor:  odletelo [ 09 říj 2008 20:56 ]
Předmět příspěvku: 

necvakaj motor je tichý, jen ještě chci vyřešit volnoběh. Je jedno jestli je studený nebo zahřátý v pravidelný periodě se jakoby přidušuje. Neběží plynule.

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/