fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
1.6 CVH - žere jak tank http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=19371 |
Stránka 3 z 3 |
Autor: | Krtek-NA [ 02 říj 2008 23:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
co to je analog. osciloskop. Předpokládám, že byla zasazená ve vejfuku a ořátá provozem??? Jinak taky nefunguje. ![]() |
Autor: | odletelo [ 03 říj 2008 07:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Analogový osciloskop je předchůdce digitálních. Prostě není řízený procesorem. Nasazená na vejfuku byla a připojena do řj. též |
Autor: | Krtek-NA [ 03 říj 2008 08:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Abyla studená nebo ten motor aspoň 5 minut běžel? Ta keramika v sondě se musí ohřát aby fungovala. ![]() |
Autor: | odletelo [ 03 říj 2008 09:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neboj motor spolu s lambdou byl zahřátej až až ![]() |
Autor: | MV [ 05 říj 2008 20:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus ještě vyblikat diagnostiku a pak dynamickej test, ten ti určitě něco řekne. Na lambdu jde ručičkovej měřák, nějakej vhodnej rozsah, abys na něm dobře cyklování viděl, není tak rychlý a ručičkový měřáky to stíhají. Aspoň poznáš, že cykluje, nebo že pomalu. Klidně pak na zkoušku sondu odpoj, ŘJ hodnoty nahradí(pokud je ale zbytek čidel OK) a sleduj změny(spotřeba, chod motoru). Lambdu dokáže zmást, když vejfuk netěsní před ní, přisává to tam díky pulzování spalin falešnej vzduch. Jinak u CVH je normální volnoběh 900, odpojením volnob.ventilu opravdu jen klesnou na 750. |
Autor: | roki [ 07 říj 2008 10:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám taky EFInu 1,6 a měl jsem podobný problém s tím že to nejen žralo ale ani nejelo,hlavně nad 2000ot/min tomu hodně chyběl výkon. Jediný co jsem věděl, že je vadná lambda. I přes to do určitý doby jelo auto normálně. Občas v tahu spalovalo chudou směs-dřív se říkalo že "cvrlikaj ventily".Spotřeba byla mezi 7-8 litry a to i při 120 km/h. Vyměnil jsem snad úplně všechno co se týká přívodu paliva MAP-senzoru,čidel teploty motoru a nasávaného vzduchu, výfuku včetně lambdy, posledního dílu výfuku, odmontval kat. atd. Neřekl bych že z toho něco výrazně pomohlo. Nakonec zbyly vstřiky.Z vrakáče jsem si přivez 4 vsřiky. Bohužel vizualně vypadaly všechny stejně a lépe než ty z vrakáče.Tak jsem vyměnil náhodně 2 kusy.Auto jede podstatně líp a se spotřebou jsem se dostal na 9-10 l. |
Autor: | odletelo [ 07 říj 2008 11:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem zatím vrátil zpátky původní čidla a tedkon čekám na novou lambdu protože ta univerzální nepracuje tak jak by měla... Vstřiků mám hodně navíc, nejlepší by bylo nechat je vyčistit, ale na to nejsou peníze. A ještě k tomu mám zaseklej ventil na odvětrání nádrže ten co je hned u plnícího hrdla. |
Autor: | odletelo [ 09 říj 2008 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Můžou mít hydroštely vliv na chod motoru? |
Autor: | Wizzy [ 09 říj 2008 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
To fi pif... |
Autor: | odletelo [ 09 říj 2008 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
necvakaj motor je tichý, jen ještě chci vyřešit volnoběh. Je jedno jestli je studený nebo zahřátý v pravidelný periodě se jakoby přidušuje. Neběží plynule. |
Stránka 3 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |