fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 05 črc 2024 19:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 pro 2008 15:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2008 14:31
Příspěvky: 86
Bydliště: Východní Čechy
:D Je zajímavé sledovat tuto debatu,nějak jsem ale nedospěl k nějakému zajímavému poznání jak zvýšit výkon 1,6ccm motoru. Je fakt,že rozdíl váhy dvou vozidel skoro srovnatelných výkonu je hodně znát.A to jak jste psaly dříve 200 kg je opravu hodně na zrychlení. To by se muselo odlehčit celé auto. Koukal jsem po netu a jen váha samotných oken je neúnosná.Váha sedadel to samé.Takhle bych mohl pokračovat dál,ale asi to nebude všechno na zvýšení výkonu. Od leštění kanálu sání,ostrá vačka,přečipování PC v autě,jiný převodový poměr převodovky a to samé i na diferenciálu a s tím i spojené rozměry kol a pláštu. ;-) :-D

_________________
Honza 2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 pro 2008 15:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 dub 2008 19:33
Příspěvky: 1401
Bydliště: Velká Polom (Ostrava)
No a za tyto investice už se blížíme k ceně zachovalé RS2000 :-D

_________________

ex RS2K..
život je moc krátký na to, abychom jezdili v nudných autech... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 pro 2008 15:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Nebo zbořeného Cosworthu :-D

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 pro 2008 21:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
Vavris píše:
No a za tyto investice už se blížíme k ceně zachovalé RS2000 :-D

za tyto všechny investice co tam vypisoval mu klidně své zachovalé (bez poznámek) RS 2000 klidně nechám :)
proč mám z techhle rad dycky pocit, že jsou čerpané z televizních filmů a z toho co dotyčný někde slyšel... fakt pokaždé je někde napsáno o ostré vačce a čipu a ještě leštění kanálků.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 pro 2008 22:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
a nezapomeň na nitrooous oxiid šýštéém woe :-D

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 pro 2008 22:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2008 15:00
Příspěvky: 1169
Bydliště: Liberecko
LeMans -> a jak jinak chceš u atmosféry zvýšit výkon? Zprůchodnit celý motor (sání, výfuk) a pak ostrá vačka :lol: :wink: a přenastavení mapy řídící jednotky taky hodně pomůže, no ne?

_________________
Ford Focus 1999, zetec 1.8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 pro 2008 23:33 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 25 úno 2007 14:23
Příspěvky: 3609
http://www.ford-escort.cz/


Naposledy upravil fonz dne 21 úno 2012 01:36, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 pro 2008 23:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2008 15:00
Příspěvky: 1169
Bydliště: Liberecko
o tom nepochybuju, nemá to cenu...


Píšu o způsobu, jak zvýšit výkon. Pak je tu ještě samozřejmě otázka přeplňování...ale to už sme někde jinde :wink:

_________________
Ford Focus 1999, zetec 1.8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2008 01:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 dub 2008 19:33
Příspěvky: 1401
Bydliště: Velká Polom (Ostrava)
no otázka přeplňování atmosféry už je vyložená zhovadilost, pokud neexistuje komplet turbo kit.. A i s ním to je fanatismus nejvyššího rázu :D

_________________

ex RS2K..
život je moc krátký na to, abychom jezdili v nudných autech... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2008 09:09 
Offline
Forďák

Registrován: 10 úno 2008 09:24
Příspěvky: 396
Bydliště: Petřvald
Noo ale kdyz uz tunit 1,6 tak jedine turbem :D ono videl sem turbo 1,6 zetecy s cca 200 konma a taky to jelo, pravdou je ze investice by byly vysoke, ale kdyz je nekdo fanda a chce za kazdou cenu mit vykonnou 1,6 (myslim vykonnou v dane objemove kategorii) tak proc ne... Ale mam pocit ze na turbo by bylo treba cca 60 tis a to jenom na matros :D

_________________
Ford focus combi red 1,6 ; weitec 40/40, hudba hertz, kola dotz mugello 16" 205/50 cca 400 tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2008 12:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2008 14:31
Příspěvky: 86
Bydliště: Východní Čechy
Michal Ševeček píše:
a nezapomeň na nitrooous oxiid šýštéém woe :-D



:-D Todle bude asi nejlepší a pokud toho tam pustíš dost tak se ta raketa stejně rozletí. Dusík je dobrý sluha,ale zlý pán a to doslova. ;-) ;-) :D

_________________
Honza 2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2008 13:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
spoon: mě jde o to, že taková rada je hrozně neúplná když vyměníš vačky jednotku a vyleštíš hlavu tak tomu snad spíš uškodíš než pomůžeš, protože zbytek zůstane v sérii a bude to dělat pěkný bordel. takže když už budu mluvit o vačicích, tak bych zmínili aj všechno co je potřeba kolem.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2008 14:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Tak to bych možná až tak netvrdil. Ono hlava a blok jsou dvě různé věci a dá se s přehledem upravovat jedna s tím, že to nebude mít fatální následky pro druhou.

Vem si to tak:
blok-můžeš dát kované a titanové vnitřnosti a hlava s tím bude pracovat úplně v pohodě. Na duhé straně můžeš upravovat hlavu, zvětšit sací a výfukové kanálky, můžeš hlavu snížit, můžeš dát lepší svody, větší klapku a se sériovým blokem to bude pořád jezdit. Dokonce bych se odvážil tvrdit, že můžeš dát přeplňování a sériový blok to zvládne. Nicméně na závěr musím říct, že tohle platí jen v případě, kdy je na začátku toho všeho udělána kompletní GO celého motoru, protože těch X set tisíc km asi nebude ten pravý základ pro úpravy. Joo a vůbec to neztahujete k 1.6tce, tohle jsem psal k něčemu smysluplnějšímu, protože objem je fakt ale opravdu důležitý....

A teď teda něco pro ty jednašestkáře. Pokud chcete zvyšovat výkon a neměnit motor, tak bych doporučil cestu uvedení motoru do "zánovního" stavu, čili něco jako GO nejnutnějších částí motoru. Věřím tomu, že jenom zabroušení sedel ventilů + třeba překroužkování pístů (pokud jsou horší tlaky) Vám tam opět vrátí všech těch 90koní a bude Vám to stačil a navíc to nemusí být až taková finanční palba jako za jiné pokusy ala čip a vačky.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2008 14:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
no problém je, že právě tu nutnou GO motoru nikdo většinou nezmíní. když snížíš hlavu zvýšíš kompresi a motor pude do kytek. když dáš kované vnitřnosti a neuděláš nic s hlavou tak tam budou úplně zbytečně. a takhle bych mohl pokračovat dál a dál. navíc se pohybujeme v cifrách které by do toho stejně nikdo neinvestoval, takže je to úplně zbytečné radit.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2008 17:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 25 úno 2007 14:23
Příspěvky: 3609
http://www.ford-escort.cz/


Naposledy upravil fonz dne 21 úno 2012 01:36, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2008 18:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 dub 2008 19:33
Příspěvky: 1401
Bydliště: Velká Polom (Ostrava)
ani na ten link neklikám a tipuju, že to je maratova CRX 4x4 :-D

_________________

ex RS2K..
život je moc krátký na to, abychom jezdili v nudných autech... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2008 18:23 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 25 úno 2007 14:23
Příspěvky: 3609
http://www.ford-escort.cz/


Naposledy upravil fonz dne 21 úno 2012 01:36, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2008 23:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Třeba jáá :shock:

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2008 00:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 dub 2008 19:33
Příspěvky: 1401
Bydliště: Velká Polom (Ostrava)
Je s podivem, že tam z toho původního motoru pořád zbylo dost věcí a je to jen doplněné o spoustu performance dílů a hodně foukavé turbo... Prdel byla, jak to měl eště všechno na předku, na trojku ve 120 to pálilo gumy jak sviň :-D

_________________

ex RS2K..
život je moc krátký na to, abychom jezdili v nudných autech... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2008 19:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2008 09:25
Příspěvky: 739
Bydliště: Dlouhá Loučka
Co se týče mýho esca, tak to letí jak sviň.. Nevím kde se to v tom autě bere, ale to zrychlení mě fakt hodně překvapuje..Když na to fest šlápnu, tak na 970m dlouhé rovném úseku (bylo to lehce z kopce, do kopce mám v u konce kolem 155km/h), do které najíždím 30km/h a která končí zatáčkou o 180°, mám +/- v 1/2 - 140-150km/h , 4/6 - 160-170km/h a dál jsem to nezkoušel ptž na 13" si musím nechat hodně dlouhou brzdnou dráhu, abych to nějak nedrtil..Asi si řeknete, že sem hovado, tak rychle jezdit, ale když máte jistotu a vidíte tam..

_________________
PUZZLE
Ford Escort 06/97´,3-dv, 2.0 16V zetec
100kW+ + IB5 se svorem a stálým 4,27 + velké brzdy + cca 1100kg = :-D

OTROK
Ford Focus Combi 2007, 1.6 TDCi 66kw+, 500tis.km nájezd a stále kupodivu jezdí


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz