fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Jak zvýšit u 1,6 výkon http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=20510 |
Stránka 3 z 4 |
Autor: | Honza 2 [ 14 pro 2008 15:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() ![]() ![]() |
Autor: | Vavris [ 14 pro 2008 15:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
No a za tyto investice už se blížíme k ceně zachovalé RS2000 ![]() |
Autor: | Jimmy [ 14 pro 2008 15:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebo zbořeného Cosworthu ![]() |
Autor: | LeMans [ 15 pro 2008 21:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vavris píše: No a za tyto investice už se blížíme k ceně zachovalé RS2000
![]() za tyto všechny investice co tam vypisoval mu klidně své zachovalé (bez poznámek) RS 2000 klidně nechám ![]() proč mám z techhle rad dycky pocit, že jsou čerpané z televizních filmů a z toho co dotyčný někde slyšel... fakt pokaždé je někde napsáno o ostré vačce a čipu a ještě leštění kanálků. |
Autor: | Michal Ševeček [ 15 pro 2008 22:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nezapomeň na nitrooous oxiid šýštéém woe ![]() |
Autor: | spooon [ 15 pro 2008 22:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
LeMans -> a jak jinak chceš u atmosféry zvýšit výkon? Zprůchodnit celý motor (sání, výfuk) a pak ostrá vačka ![]() ![]() |
Autor: | fonz [ 15 pro 2008 23:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.ford-escort.cz/ |
Autor: | spooon [ 15 pro 2008 23:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
o tom nepochybuju, nemá to cenu... Píšu o způsobu, jak zvýšit výkon. Pak je tu ještě samozřejmě otázka přeplňování...ale to už sme někde jinde ![]() |
Autor: | Vavris [ 16 pro 2008 01:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
no otázka přeplňování atmosféry už je vyložená zhovadilost, pokud neexistuje komplet turbo kit.. A i s ním to je fanatismus nejvyššího rázu ![]() |
Autor: | pbjun [ 16 pro 2008 09:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Noo ale kdyz uz tunit 1,6 tak jedine turbem ![]() ![]() |
Autor: | Honza 2 [ 16 pro 2008 12:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Michal Ševeček píše: a nezapomeň na nitrooous oxiid šýštéém woe
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | LeMans [ 16 pro 2008 13:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
spoon: mě jde o to, že taková rada je hrozně neúplná když vyměníš vačky jednotku a vyleštíš hlavu tak tomu snad spíš uškodíš než pomůžeš, protože zbytek zůstane v sérii a bude to dělat pěkný bordel. takže když už budu mluvit o vačicích, tak bych zmínili aj všechno co je potřeba kolem. |
Autor: | Jimmy [ 16 pro 2008 14:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to bych možná až tak netvrdil. Ono hlava a blok jsou dvě různé věci a dá se s přehledem upravovat jedna s tím, že to nebude mít fatální následky pro druhou. Vem si to tak: blok-můžeš dát kované a titanové vnitřnosti a hlava s tím bude pracovat úplně v pohodě. Na duhé straně můžeš upravovat hlavu, zvětšit sací a výfukové kanálky, můžeš hlavu snížit, můžeš dát lepší svody, větší klapku a se sériovým blokem to bude pořád jezdit. Dokonce bych se odvážil tvrdit, že můžeš dát přeplňování a sériový blok to zvládne. Nicméně na závěr musím říct, že tohle platí jen v případě, kdy je na začátku toho všeho udělána kompletní GO celého motoru, protože těch X set tisíc km asi nebude ten pravý základ pro úpravy. Joo a vůbec to neztahujete k 1.6tce, tohle jsem psal k něčemu smysluplnějšímu, protože objem je fakt ale opravdu důležitý.... A teď teda něco pro ty jednašestkáře. Pokud chcete zvyšovat výkon a neměnit motor, tak bych doporučil cestu uvedení motoru do "zánovního" stavu, čili něco jako GO nejnutnějších částí motoru. Věřím tomu, že jenom zabroušení sedel ventilů + třeba překroužkování pístů (pokud jsou horší tlaky) Vám tam opět vrátí všech těch 90koní a bude Vám to stačil a navíc to nemusí být až taková finanční palba jako za jiné pokusy ala čip a vačky. |
Autor: | LeMans [ 16 pro 2008 14:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
no problém je, že právě tu nutnou GO motoru nikdo většinou nezmíní. když snížíš hlavu zvýšíš kompresi a motor pude do kytek. když dáš kované vnitřnosti a neuděláš nic s hlavou tak tam budou úplně zbytečně. a takhle bych mohl pokračovat dál a dál. navíc se pohybujeme v cifrách které by do toho stejně nikdo neinvestoval, takže je to úplně zbytečné radit. |
Autor: | fonz [ 16 pro 2008 17:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.ford-escort.cz/ |
Autor: | Vavris [ 16 pro 2008 18:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
ani na ten link neklikám a tipuju, že to je maratova CRX 4x4 ![]() |
Autor: | fonz [ 16 pro 2008 18:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.ford-escort.cz/ |
Autor: | Jimmy [ 16 pro 2008 23:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Třeba jáá ![]() |
Autor: | Vavris [ 17 pro 2008 00:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je s podivem, že tam z toho původního motoru pořád zbylo dost věcí a je to jen doplněné o spoustu performance dílů a hodně foukavé turbo... Prdel byla, jak to měl eště všechno na předku, na trojku ve 120 to pálilo gumy jak sviň ![]() |
Autor: | Neo5 [ 17 pro 2008 19:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co se týče mýho esca, tak to letí jak sviň.. Nevím kde se to v tom autě bere, ale to zrychlení mě fakt hodně překvapuje..Když na to fest šlápnu, tak na 970m dlouhé rovném úseku (bylo to lehce z kopce, do kopce mám v u konce kolem 155km/h), do které najíždím 30km/h a která končí zatáčkou o 180°, mám +/- v 1/2 - 140-150km/h , 4/6 - 160-170km/h a dál jsem to nezkoušel ptž na 13" si musím nechat hodně dlouhou brzdnou dráhu, abych to nějak nedrtil..Asi si řeknete, že sem hovado, tak rychle jezdit, ale když máte jistotu a vidíte tam.. |
Stránka 3 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |