fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

tak jsem ráno nenastartoval...
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=21260
Stránka 3 z 3

Autor:  Belkyys [ 27 led 2009 00:53 ]
Předmět příspěvku: 

Jak starej máš vzduch filtr.Váhy jsou většinou kalibrovaný při zaplým klíčku na odpor 1ohm. Když pak Ř.J. dostává špatnej signál tak taky špatně vyhodnotí zatížení motoru, proto to dušení. Když je ten vyhřívamej element zasranej tak je na něm nižší napětí. Zkus třeba tu starou pročistit (přípravek na čištění škrtících klapek). Když to nepomůže můžeš ji zahodit. :)

Autor:  Bumerank [ 27 led 2009 09:29 ]
Předmět příspěvku: 

to Belkyys: nevim, jestli se snažíš vysvětlovat záležitosti kolem váhy vzduchu tak, aby to pochopil každý (takže zjednodušeně), ale MAF je patrně nejsložitější čislo - obsahuje i mikroprocesorm který zajišťuje, aby topné dráty měly konstantní teplotu (tuším 300 °C) a sleduje, kolik proudu je potřeba k udržení této teploty - výsledek pak na výstupu "posílá" přes napětí

Autor:  Belkyys [ 27 led 2009 16:57 ]
Předmět příspěvku: 

Snažim se zjednodušeně no :)

Autor:  Mišell [ 27 led 2009 17:23 ]
Předmět příspěvku: 

Filtr mám bavlněnej K&N,kde udávaj životnost (při řádné údržbě) 1.000.000mil,takže tam bych asi problém nehledal. Viděl bych to na ten startovací sprej,že to prostě oddělal no...stane se.

Autor:  Wilda][ [ 27 led 2009 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

Nazdar všichni.
Měl jsem problém se startováním, až jednou ráno - konec... Pokud jsem stříknul do karbecu přímo benzín naskočil, ale po chvilce chcípl, a to nikam nevedlo.
Po laboraci jsem odpojil modrý konektor, který vede k vehementu č.1 (mimochodem nevím co to je), a odpojil hadici u filtru a zaslepil šroubem - vše je vidět na fotce.

Obrázek

1 - je asi elektronická tryska
2 - asi volnoběh
3 - to nevím, ale pokud jsem to odpojil motor jde nastartovat kdykoli..

Po této úpravě je vše OK... Mimochodem spotřebu zatím nemám změřenou.

Autor:  IntEx [ 27 led 2009 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

Z mé zkušenosti mohu napsat, že 1čka je potenciometr (čidlo) škrtící klapky, 2ka je vstřikovací čerpadlo a 3ka je samotný vstřik.

Autor:  Belkyys [ 27 led 2009 22:00 ]
Předmět příspěvku: 

viděl bych to takhle 1-snímač polohy škrtící klapky
2- nastavovač volnoběhu
3- vstřikovací jednotka
Tu hadici bych nezaslepoval, dal bych tam zpátky sání, ta slouží k odvětrání klikového nebo ventilového prostoru, když to máš zaslepený tak se tim zvyšuje tlak,nebo benzínových par, to by tak nevadilo, ale muže ti to pak blafnout :)
Zkus pročistit nastavovač volnoběhu, popřípadě jestli se ti bude chtít tak i škrtící klapku.jestli to nepomůže tak bych to viděl na lambdu nebo teplotní snímač.

Autor:  Wilda][ [ 27 led 2009 23:49 ]
Předmět příspěvku: 

Dík za odpovědi.
Ta dvojka bude regulace volnoběhu, protože když se to hejbe, tak se mění otáčky motoru, ale tu jedničku jsem nevěděl.
V hadici je stále podtlak a když se změní (pustím tam vzduch), tak motor chcípne, jinak ta hadice vede do vzduchovému filtru. Když jsem koukal na ten potenciometr škrtící klapky, tak sem si všiml, že není spojen s karburátorem. Asi vypadlo to propojení potenciometr - klapka. Až bude lepší počasí, kouknu na to pořádně.

Autor:  IntEx [ 28 led 2009 07:15 ]
Předmět příspěvku: 

Já si nemůžu pomoct, ale kde máš ve svém autě karburátor? Tohle je přece "stříkačka" ;-)

Autor:  Belkyys [ 28 led 2009 09:09 ]
Předmět příspěvku: 

jj jednobodová stříkačka. :)
No tak to vypadá, že si to přisává někam vzduch, jde o to kam :) nevidíš kam vede ta hadice?

Autor:  Wilda][ [ 28 led 2009 14:31 ]
Předmět příspěvku: 

Dobře není tam karburátor, ale ten potenciometr nevede ke škrtící klapce (asi tam něco chybí).. Tak jak se jmenuje to na čem je přišroubovanej ten potenciometr, volnoběh a lanko od plynu, a přišroubovanej vzduchový filtr? To celé se jmenuje....?? Vstřik??

Autor:  IntEx [ 28 led 2009 15:36 ]
Předmět příspěvku: 

Ano, tenhle celý vehement se vstřikovací tryskou a tím kulatým hrncem (pod číslem 3) je jednobodovoý vstřik.

Co se toho potenciometru týče, tak by měl být buď "zavěšen" na škrtící klpace, nebo někde na mechanismu plynového táhla.

Autor:  Wilda][ [ 28 led 2009 17:28 ]
Předmět příspěvku: 

Dík za osvětlení výrazů. O víkendu zkusím kouknout na ten potenciometr jestli to není jen vypadlé, ale neví jestli se k tomu dostanu. Zatím dík za info. Až zjistím víc, tak se zase ozvu.

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/