fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 08 črc 2024 23:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2009 20:36 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Tepelnou roztažnost znáš? Vlhkost? Je to Ford, ne? ;-) :-D

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2009 10:48 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Horsi varianta: zapalovaci modul.
Nespekuluj uz a nekoho popros na zkousku. Zetecu jezdi spousta.

Lepsi varianta:
Na Omegach ma souvislost s teplotou snimac kliky (hodne dulezity pro zapalovani). To neni jen otazka Fordu. :-)
Kdyz tam odejde, takhle se to projevuje. Je to civka ktera je mikroskopicky prerusena a pak zalezi na teplote/roztaznosti jestli dava nebo nedava signal.

Jinak s teplotou se meni VSECHNO - roztaznost. Studaky v televizich se hledaji i tak ze se na ne strika ochlazovaci sprej.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2009 13:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Píšeš, že když vynechává motor tak zároveň cvaká nějaké relé. Zkus identifikovat které relé to je a pak jít po kabelech které mají spojitost z jeho napájením. Já myslím, že to může být klidně prodřená izolace a z toho pak krátkodobé výpadky napájení relé, nebo nějaký blbý kontakt, třeba v konektoru, nebo na kostru.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2009 22:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2008 20:42
Příspěvky: 219
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Chlapi, pripojím sa k názorom. Mám podobný problém. Dnes som umýval ESCO a strekol som aj motor. Asi 10 km bez cukania a keď sa vysušil, začalo to znova....:-((

_________________
Ford Escort 1,8 Zetec Combi Ghia, r.v. 1997, čierna metalíza
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... fullsize=1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2009 16:38 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2009 15:00
Příspěvky: 3
Bydliště: Šumperk
Stím umytím motoru :shock: jsem si užil svoje netěsnila mi jedna fajfka na svičce sranda když se zahřál vše OK chvilku lítal volnoběh a pohoda :D Pak jsem přišel nastartoval když jsem to nechál stát a hele tří valec honem zhasnout motor hadru do ruky a vymačkával jsem na sídlišti vodičku od svíček :wink: Mrkni se jestli ti tam nenatekla voda :lol:

Jinak problém mám stejnej cuká při studeném motoru bez ohledu na teplotu prostě cuká,ale kabely jsem neměnil...původní majitel je dal do nějaké gumičky takže mají dvoj izolaci což je fajn,ale asi jsem v pytli :lol: no ale cuká jen za studena...Jo a když je ta mrcha studena a hodím tam spátečku tak se skoro udusí otačky spadnou tak na cca. 500 ale jen když točím volantem eh?Co by to mohlo být?

Jinak nechtěl jsem dělat novej topic :D

_________________
now car:Ford Escort 1.6 16v 66kw :)(jěště splašenější koníci) :D
EX car: Renault Super 5 1.4 44kw :) (pěkně splašené stadečko koníků)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2009 18:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2008 02:26
Příspěvky: 1132
Bydliště: Tachov, Praha
to Hanysek: Myslim, ze kdyz tocis volantem je tam nejakej spinac kterej by mel zvysovat otacky motoru ... nevim to presne ale nekde jsem to cetl ... tipuju to na ten spinac ... ostatni ti urcite napisi co to je ... ale nevim jakou spojitost to ma s tou zpateckou ... :-/

_________________
Focus RS MK1, 2.0T 16V - 280bhp ...
Fiesta ST, 2.0 16V - 160bhp ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2009 12:31 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2009 15:00
Příspěvky: 3
Bydliště: Šumperk
Jo ten spínač funguje...ale mě napadlo že by to mohlo dělat dělat třeba to že mám málo kapaliny v servu :? co myslíš?

Přijdu nastartuju dam zpátečku vyjíždím vytočím volant kamkoliv skoro plnej a najednou to spadne ty otáčky ale to už když jsem v pohybu tak otáčím volantem a spadne to na cca. 500 pak při přidání plynu se zvednou ,ale vyskočí i samy akorád to trvá... jinak vše OK :roll:Jen mě to štve :wink:

_________________
now car:Ford Escort 1.6 16v 66kw :)(jěště splašenější koníci) :D
EX car: Renault Super 5 1.4 44kw :) (pěkně splašené stadečko koníků)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2009 22:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2008 02:26
Příspěvky: 1132
Bydliště: Tachov, Praha
abych pravdu rekl, tak vazne nevim ... zkus dolit kapalinu v servu, ale podle me to tohle nedela ... ale za zkousku nic nedas ... a na jednicku ti to nedela? Jen na zpatecku?

_________________
Focus RS MK1, 2.0T 16V - 280bhp ...
Fiesta ST, 2.0 16V - 160bhp ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2009 12:37 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2009 15:00
Příspěvky: 3
Bydliště: Šumperk
Jo dnes to udělalo i na jedničku :x Ale auto vypadá v pořádku dokonce jsem prošel i TK a emisema takže v pohodě :lol:

Akorád to dělá jen když je studené...jak se zahřeje tak je vše OK :wink:

_________________
now car:Ford Escort 1.6 16v 66kw :)(jěště splašenější koníci) :D
EX car: Renault Super 5 1.4 44kw :) (pěkně splašené stadečko koníků)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2009 14:01 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27 led 2008 19:14
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha
Nedávno začalo moje auto cukat a netáhnout při zrychlování, netáhne hlavně od 3000 výše, když mám plynový pedál seslapnuty vice jak cca 30% do tech 30% je vse v normalu, hlavně je to znát u zahřátého motoru u studeného to skoro nedělá. Zkoušel jsem vyměnit palivový filtr, svíčky, kabely vypadají neporušené, výfuk je rok starý, při odpojeném MAF žádná změna, napadla mě lambda ale při jejím odpojení také jede skoro stejně navíc mám najeto 61000km a to by odešla trochu brzo, diagnostika z techto stránek nic neodhalila...

_________________
Ford Escort sedan, Ghia, 1.6 16V ZETEC,r.v. 95
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2009 15:05 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Mě odešla lambda při čtyřiceti tisících... není to jen o kilometrech, ale i o věku. Já tipuju ji, chovalo se mi to přitom skoro stejně.
Zkus se podívat, jestli nemáš podobné symptomy.
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... ce+ventilu

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2009 23:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
To Wizzy: Jak se ti prosim presne projevovala ta lambda ? Bylo nejake cukani, nebo spise pomalejsi vypadky v tahu ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 čer 2009 00:45 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27 led 2008 19:14
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha
To Wizzy: jak které, brždění motorem a padání otáček bezproblému akorát na volnoběh se občas zahoupají otáčky, také to tipuju na tu lambdu obzvlášt když jsem našel izolaci toho káblu připečenou k trubce od chladiče. Divne je že to diagnostika neukázala a že po zmáčnutí plynu až na zem (řj by měla lambdu přehlížet) stejně akceleruje dost pomalu. Je to divny za studena ok, někdy škube v celem rozpěti otáček, jindy 500otáček táhne dalších 500skoro nejdede, jindy zase jenom velmi pomalu akceleruje...
Zkusim si půjčit od někoho zapalovací kabely a pak vyměním tu lambdu.

_________________
Ford Escort sedan, Ghia, 1.6 16V ZETEC,r.v. 95
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 čer 2009 00:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Taky bych nerekl ze je to lambda, jestli je to stejne pri podlaze.
Kdyz chces mit jistotu, odpoj ji - musi to jet normalne bez ni. Pokud bude stale cukat, problem neni v lambde.
Zitra jedu do Prahy s diagnostikou, muzu ti tu lambdu skouknout, ale pokud to blbe pali, bude to okazovat ne moc hozke veci. Ale k overeni, zda se nejak meni (=neni mrtva) to muze stacit.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 čer 2009 15:09 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27 led 2008 19:14
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha
to tomin: moc diky za diagnostiku fakt paráda všechny ty grafy a budíky :-) ukázalo se ze lambda funguje naprosto správně a problem by měl být někde v zapalování takže to nejspíš budou ty kabely, vyměním a dám vědět jak jsem dopadl

_________________
Ford Escort sedan, Ghia, 1.6 16V ZETEC,r.v. 95
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: VN kabely
PříspěvekNapsal: 05 čer 2009 22:43 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 2005 13:40
Příspěvky: 40
Bydliště: Humpolec
vyměň zapalovací kabely a máš na 90% po problému, a bacha, pokud bude na svíčkách na izolátoru slabá šedá čára jakoby tužkou, musíš měnit znovu i svíčky, protože vadný VN kabel spolehlivě oddělá i novou svíčku. To nic, před 4 roky jsem to taky nevěděl.

_________________
FORD Escort Kombi 1,6 16V,1998, klima, el.okna, ABS, 2x airbag


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2009 20:22 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27 led 2008 19:14
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha
kabely vyměněny a auto zase jezdí jako dřív :)

_________________
Ford Escort sedan, Ghia, 1.6 16V ZETEC,r.v. 95
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2009 18:58 
Offline
Nováček

Registrován: 12 črc 2008 15:50
Příspěvky: 23
Bydliště: Horní Benešov
Tak tohle mi dělala 1.4 , vyměnil sem celý motor za 1.6 zmetek a dělá to pořád, vyděl bych to na lambdu, nebo palivovou soustavu ....

_________________
Ford Escort MKVI 1.4 55 KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2009 14:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Tak jsem si začal hrát s tím Pivíkovým Escortem, to škubání je fakt nepravidelné a náhodné, někdy na dvojku i trojku plnej plyn rozjezd v pohodě, někdy to škubne jednou, někdy několikrát za sebou. To škubání je takového rázu, že už je vytržený ten silenblok pod posilovačem brzd :lol: .
Zatím vyměněno:
snímač setrváku
snímač vačky
zapalovací cívka i s kabelama
jízda bez víčka nádrže (byl tam podtlak)
jízda s odpojeným MAFem
.....a je to furt stejný.....
Takže jdu pokračovat a v plánu mám zatím ještě:
výměnu snímače škrtící klapky, snímače rychlosti, lambdu, palivový filtr, kontrolu hadic a kabelů....dál mě zatím nic nenapadá. :smt017

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2009 16:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Nikde nemas svicky. :-)
Co je to za motor ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz