fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Cukání Zetec 1,6 16V
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=23080
Stránka 3 z 4

Autor:  Wizzy [ 06 kvě 2009 20:36 ]
Předmět příspěvku: 

Tepelnou roztažnost znáš? Vlhkost? Je to Ford, ne? ;-) :-D

Autor:  tomin [ 07 kvě 2009 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

Horsi varianta: zapalovaci modul.
Nespekuluj uz a nekoho popros na zkousku. Zetecu jezdi spousta.

Lepsi varianta:
Na Omegach ma souvislost s teplotou snimac kliky (hodne dulezity pro zapalovani). To neni jen otazka Fordu. :-)
Kdyz tam odejde, takhle se to projevuje. Je to civka ktera je mikroskopicky prerusena a pak zalezi na teplote/roztaznosti jestli dava nebo nedava signal.

Jinak s teplotou se meni VSECHNO - roztaznost. Studaky v televizich se hledaji i tak ze se na ne strika ochlazovaci sprej.

Autor:  Standa [ 07 kvě 2009 13:34 ]
Předmět příspěvku: 

Píšeš, že když vynechává motor tak zároveň cvaká nějaké relé. Zkus identifikovat které relé to je a pak jít po kabelech které mají spojitost z jeho napájením. Já myslím, že to může být klidně prodřená izolace a z toho pak krátkodobé výpadky napájení relé, nebo nějaký blbý kontakt, třeba v konektoru, nebo na kostru.

Autor:  Mlynec [ 09 kvě 2009 22:50 ]
Předmět příspěvku: 

Chlapi, pripojím sa k názorom. Mám podobný problém. Dnes som umýval ESCO a strekol som aj motor. Asi 10 km bez cukania a keď sa vysušil, začalo to znova....:-((

Autor:  Hanysek [ 30 kvě 2009 16:38 ]
Předmět příspěvku: 

Stím umytím motoru :shock: jsem si užil svoje netěsnila mi jedna fajfka na svičce sranda když se zahřál vše OK chvilku lítal volnoběh a pohoda :D Pak jsem přišel nastartoval když jsem to nechál stát a hele tří valec honem zhasnout motor hadru do ruky a vymačkával jsem na sídlišti vodičku od svíček :wink: Mrkni se jestli ti tam nenatekla voda :lol:

Jinak problém mám stejnej cuká při studeném motoru bez ohledu na teplotu prostě cuká,ale kabely jsem neměnil...původní majitel je dal do nějaké gumičky takže mají dvoj izolaci což je fajn,ale asi jsem v pytli :lol: no ale cuká jen za studena...Jo a když je ta mrcha studena a hodím tam spátečku tak se skoro udusí otačky spadnou tak na cca. 500 ale jen když točím volantem eh?Co by to mohlo být?

Jinak nechtěl jsem dělat novej topic :D

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 30 kvě 2009 18:43 ]
Předmět příspěvku: 

to Hanysek: Myslim, ze kdyz tocis volantem je tam nejakej spinac kterej by mel zvysovat otacky motoru ... nevim to presne ale nekde jsem to cetl ... tipuju to na ten spinac ... ostatni ti urcite napisi co to je ... ale nevim jakou spojitost to ma s tou zpateckou ... :-/

Autor:  Hanysek [ 31 kvě 2009 12:31 ]
Předmět příspěvku: 

Jo ten spínač funguje...ale mě napadlo že by to mohlo dělat dělat třeba to že mám málo kapaliny v servu :? co myslíš?

Přijdu nastartuju dam zpátečku vyjíždím vytočím volant kamkoliv skoro plnej a najednou to spadne ty otáčky ale to už když jsem v pohybu tak otáčím volantem a spadne to na cca. 500 pak při přidání plynu se zvednou ,ale vyskočí i samy akorád to trvá... jinak vše OK :roll:Jen mě to štve :wink:

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 31 kvě 2009 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

abych pravdu rekl, tak vazne nevim ... zkus dolit kapalinu v servu, ale podle me to tohle nedela ... ale za zkousku nic nedas ... a na jednicku ti to nedela? Jen na zpatecku?

Autor:  Hanysek [ 01 čer 2009 12:37 ]
Předmět příspěvku: 

Jo dnes to udělalo i na jedničku :x Ale auto vypadá v pořádku dokonce jsem prošel i TK a emisema takže v pohodě :lol:

Akorád to dělá jen když je studené...jak se zahřeje tak je vše OK :wink:

Autor:  Nitr0 [ 03 čer 2009 14:01 ]
Předmět příspěvku: 

Nedávno začalo moje auto cukat a netáhnout při zrychlování, netáhne hlavně od 3000 výše, když mám plynový pedál seslapnuty vice jak cca 30% do tech 30% je vse v normalu, hlavně je to znát u zahřátého motoru u studeného to skoro nedělá. Zkoušel jsem vyměnit palivový filtr, svíčky, kabely vypadají neporušené, výfuk je rok starý, při odpojeném MAF žádná změna, napadla mě lambda ale při jejím odpojení také jede skoro stejně navíc mám najeto 61000km a to by odešla trochu brzo, diagnostika z techto stránek nic neodhalila...

Autor:  Wizzy [ 03 čer 2009 15:05 ]
Předmět příspěvku: 

Mě odešla lambda při čtyřiceti tisících... není to jen o kilometrech, ale i o věku. Já tipuju ji, chovalo se mi to přitom skoro stejně.
Zkus se podívat, jestli nemáš podobné symptomy.
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... ce+ventilu

Autor:  tomin [ 03 čer 2009 23:24 ]
Předmět příspěvku: 

To Wizzy: Jak se ti prosim presne projevovala ta lambda ? Bylo nejake cukani, nebo spise pomalejsi vypadky v tahu ?

Autor:  Nitr0 [ 04 čer 2009 00:45 ]
Předmět příspěvku: 

To Wizzy: jak které, brždění motorem a padání otáček bezproblému akorát na volnoběh se občas zahoupají otáčky, také to tipuju na tu lambdu obzvlášt když jsem našel izolaci toho káblu připečenou k trubce od chladiče. Divne je že to diagnostika neukázala a že po zmáčnutí plynu až na zem (řj by měla lambdu přehlížet) stejně akceleruje dost pomalu. Je to divny za studena ok, někdy škube v celem rozpěti otáček, jindy 500otáček táhne dalších 500skoro nejdede, jindy zase jenom velmi pomalu akceleruje...
Zkusim si půjčit od někoho zapalovací kabely a pak vyměním tu lambdu.

Autor:  tomin [ 04 čer 2009 00:54 ]
Předmět příspěvku: 

Taky bych nerekl ze je to lambda, jestli je to stejne pri podlaze.
Kdyz chces mit jistotu, odpoj ji - musi to jet normalne bez ni. Pokud bude stale cukat, problem neni v lambde.
Zitra jedu do Prahy s diagnostikou, muzu ti tu lambdu skouknout, ale pokud to blbe pali, bude to okazovat ne moc hozke veci. Ale k overeni, zda se nejak meni (=neni mrtva) to muze stacit.

Autor:  Nitr0 [ 04 čer 2009 15:09 ]
Předmět příspěvku: 

to tomin: moc diky za diagnostiku fakt paráda všechny ty grafy a budíky :-) ukázalo se ze lambda funguje naprosto správně a problem by měl být někde v zapalování takže to nejspíš budou ty kabely, vyměním a dám vědět jak jsem dopadl

Autor:  pupik [ 05 čer 2009 22:43 ]
Předmět příspěvku:  VN kabely

vyměň zapalovací kabely a máš na 90% po problému, a bacha, pokud bude na svíčkách na izolátoru slabá šedá čára jakoby tužkou, musíš měnit znovu i svíčky, protože vadný VN kabel spolehlivě oddělá i novou svíčku. To nic, před 4 roky jsem to taky nevěděl.

Autor:  Nitr0 [ 17 čer 2009 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

kabely vyměněny a auto zase jezdí jako dřív :)

Autor:  frantaflinta1 [ 12 črc 2009 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tohle mi dělala 1.4 , vyměnil sem celý motor za 1.6 zmetek a dělá to pořád, vyděl bych to na lambdu, nebo palivovou soustavu ....

Autor:  skaldal [ 16 črc 2009 14:55 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem si začal hrát s tím Pivíkovým Escortem, to škubání je fakt nepravidelné a náhodné, někdy na dvojku i trojku plnej plyn rozjezd v pohodě, někdy to škubne jednou, někdy několikrát za sebou. To škubání je takového rázu, že už je vytržený ten silenblok pod posilovačem brzd :lol: .
Zatím vyměněno:
snímač setrváku
snímač vačky
zapalovací cívka i s kabelama
jízda bez víčka nádrže (byl tam podtlak)
jízda s odpojeným MAFem
.....a je to furt stejný.....
Takže jdu pokračovat a v plánu mám zatím ještě:
výměnu snímače škrtící klapky, snímače rychlosti, lambdu, palivový filtr, kontrolu hadic a kabelů....dál mě zatím nic nenapadá. :smt017

Autor:  tomin [ 16 črc 2009 16:12 ]
Předmět příspěvku: 

Nikde nemas svicky. :-)
Co je to za motor ?

Stránka 3 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/