fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 črc 2024 02:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 256 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2004 11:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Nagant píše:
Díky za rady, podívám se v mototechnách po těch zapalovacích kabelech. Jaké je přesné označení originál kabelů Motorcraft? Nagant

Když u Forda řekneš že potřebuješ vysokonapěťové kabely ke svíčkám pro motor Zetec, tak dostaneš co chceš. Jinak Ford Opava i Ostrava nabízí pouze kabely po jednotlivých kusech za 411,- CZK bez DPH

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2004 12:38 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2004 14:07
Příspěvky: 3137
Bydliště: kousek od Dvora Králové nad L.
Nevím když se koupí kabely i neoriginál můžou bejt v pohodě. Proměření není spolehlivé

_________________
lubak
Escort RS 2000
POZOR !!! - všechny nové vozy(např.Focus,Mondeo, S-Max, Kuga, Transit, Custom) za exklusivní ceny (více info SZ nebo e-mail)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2004 21:16 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Nagant protože nevydrží dlouho. Prostě brzo odejdou, začně to cukat atd. Stejné jako se svíčkama.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 pro 2004 22:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak jsem byl dnes v servisu FORDu. Vyměnili mi svíčky (zas Motorcraft), olej, olejový filtr, brzdovou kapalinu (byla samá voda) a motor teď jede perfektně, takže spokojenost. Motor má mít najeto cca 69900, ty svíčky tam byly asi původní a opravdu už byly dost špatné. Teď to konečně jede jak drak a neškube :lol: . Nádhera!

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 pro 2004 09:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Můžu potvrdit: před týdnem jsem vyměnil zapalovací kabely(Motorcraft) a pozoruju výrazný zlepšení. Občas to studený škubalo, teď vůbec. Super!
Zkoušel jsem kabely proměřovat - starý i nový a rozdíl v odporech minimální (hlavně bohatě v limitu, co píše Etzold). Takže proměřením odporu se fakt pozná houby, tak nanejvejš hodně špatnej kabel.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 pro 2004 12:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Za kolik byla sada tech origo kabelu, me onehdy rikali kolem 1600, ale jak jsem zjistil, tak ceny upravujou dost casto a dneska uz muze bejt vsechno jinak.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2004 20:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
To futura: ani se neptej asi 2000,-/4kusy. Nejdřív mi dali omylem nějaký jiný(i když to brali podle VIN), poznal jsem to až doma. Tak jsem je vyreklamoval a ještě musel na ty správný doplatit rozdíl asi 300Kč. Tedy na CVH jsou dražší (jsou o kousek delší, červený a s dlouhou koncovkou), tamty stály kolem 400-450Kč/kus. Neuděláš nic :(

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2004 23:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Pánové, už pomalu nevím jak dál. Už sem kvůli tomu poškubávání vyměnil svíčky, kabely (i když za neorig. - stejně bezvýsledně), trochu pročistil rozdělovač, nalil do benzínu různý sajrajtíky na údajný "pročištění palivové soustavy a vstřikování". Teď se chystám zkoušet druhou cívku a pak druhou řídící jednotku. Moc nevěřím v úspěch - takže co potom???

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2004 07:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
No nepíšeš nic o tom že bys přepájel pojistkovou skříňku. Nevím sice jak u tvého auta, ale u Zetecu to už pár lidem pomohlo.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2004 21:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Standa píše:
No nepíšeš nic o tom že bys přepájel pojistkovou skříňku. Nevím sice jak u tvého auta, ale u Zetecu to už pár lidem pomohlo.


Není co pájet. U mého vozíku (a myslím, že u všech z tohohle období) je pojistkovka řešená jako plaskovej odlitek, kterej jen určuje pozice, do kterých jsou přivedený dráty ukončený vidlicema a do nich se zastrčí příslušná pojistka nebo relé. Nepřipadá mi to jako něco, co by šlo rozebrat a pak zase složit. Nebo s tím má někdo jiné zkušenosti???

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2004 11:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
MOŽNÁ se mi podařilo odstranit (nebo alespoň zmírnit) to poškubávání. Vyměnil jsem snímač, kterej dává do ŘJ informaci o poloze plynu (resp. škrtící klapky).
[img]http://www.sweb.cz/X.field/snímač%20(1).JPG[/img]
Zatím sem s tím najezdil jen něco málo přes 100 km, takže to ještě není 100% ověřenej úspěch. Jako další krok bych případně vyzkoušel dát druhou jednotku, která zesiluje impulzy k zapalování (myslím, že se jí říká EDIS).

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2005 19:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No tak už je to tu zas :evil:, tentokrát to není mírné poškubnutí, ale jako by se motor chtěl zadusit a pak to nakonec překoná, ale auto ještě dobu netáhne - asi jako když je šílený protivítr. Dnes jsem si s tím cestou domů užil... Mám nové svíčky, vyměněný olej (hladina vypadá OK). Posledních pár dnů, co jsou ta mokra, to občas dělalo tak po cca 2 km - jen poškubnutí, ale pak už to bylo OK. No a dnes to dělalo i na teplém motoru. Takže vyměním kabely, pokud bude šance, mrknu na tu pojistkovku, možná vyměnit palivový filtr nebo i koupit benzín u jiné pumpy (přitom mám tak cca 6/10 obsahu nádrže a to Natural 95 od Shella). A pak možná udělat nějaké to diagnostické blikátko.
Ach jo. :(

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2005 22:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 18:21
Příspěvky: 239
Bydliště: Nové Sedlo (Sokolov)
Cus bus,ja jsem kupoval motorcrafty svicky a vysli me na 108 Kc/ks a kabely vsechny 4 na 930 Kc.Ty ale nejsou od Forda,ale nemuzu si stezovat.

_________________
Hatchback 3 doors , CVH 1.4 EFI PTE , 01/1996 , Complectation CLX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2005 07:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To Psycho: Myslím že Motorcrafty za 108 Kč nebudou platinové co na Zeteca patří, ty ale asi Zeteca nemáš?
Můžeš tu napsat jejich označení ?

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2005 08:59 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Stando koukni do podpisu Psycha - CVH 1.4.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2005 09:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Mrazi máš pravdu, když ten podpis je tak nepřehledný, hned jsem to nepostřeh.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2005 09:54 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2004 08:57
Příspěvky: 33
Bydliště: Brno
Tak to poslubavani mne postihlo taky, doma jsem promeril kabely a jeden, ten nejkratsi nemel zadny odpor, byl i jine barvy a tvrdosti, takze se s tim uz nekdo asi pohraval, kazdopadne, jak tu uz nekdo popisoval, chovalo se to, jakoby byl obcas silnej protivitr a obcas to zabralo na vsechny 4 valce. Bylo to v rozsahu otacek 1500 - 2700, vys to uz bylo vicemene OK. Kabely jsem koupil "Carol" na www.autodily-brno.cz i s vikem rozdelovace za asi 960,- Kc. Tech kabelu bylo 5, tedy ke svickam i k civce. Ted jede auticko jak po masle, no problem, bezproblemovy starty i jizda.

Jo a auto mam Esco 1,4 CVH, ´89, 3dv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2005 21:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Bože, jak já se těším, až jednou budu moct napsat, že sem to zatracený škubání odstranil. Zatím pořád neůspěch :evil: :evil: :evil:

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 18:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Pro Xfielda i všechny, kdo můžou pomoci..!
KOlik jsi dal za to čidlo polohy škrtící klapky a kde jsi ho sehnal????Zkoušel jsi měřit, jaký má ten potenciometr rozsah odporu??

Abych to kapku přiblížil tak já mám následující problém:
Auto jde strašně špatně nastartovat, chatne sice hned, ale pokud je zima tak taky hned chcipne. Pokud se udrží nebo mu přidám tak se po chvilce ustální na 900/min, což je OK.volnoběh Když muý trošku přidám, tak slyším, jak špatně dávkuje palivo a nevytočí se víc než na 2000. Po malém zahřátí vytočit jde.Když vyjedu a brzdím do křižovatky tak to povětšinou hned zdechne (otáčky klesají až někam na 200) ZA jízdy to neškube. Chcípe to i když už je motor teplejší. PO nějakých 20minutách už je to stabilnější.

Dneska už jsem nevydržel a šel znovu laborovat. Všiml jsem si, že se mi vůbec nehýbe motor, co ovládá klapku. Když jsem odpojil ten senzor a měřil odporm, tak jsem mezi dvěma piny naměřil 4,4kOhm a mezi těmi ostatními nic. Rozsah je 3,5-4,4kOhm od dorazu k dorazu, což se mi nezdá moc velký rozdíl...
když jsem nastartoval s tím odpojeným senzorem tak mi při otočení motorek klapky hned pootevřel a tudíž jsem měl po nastartování cca 2500/min, pak to začlo pomalu klesat. (klasický termosytič, ale asi moc) volnoběh se ustálí OK.Navíc motorek sleduje polohu klapky vysouváním tyčky tak jak má.Po připojení čidla opět na pikaču. To čidlo to nějak blokuje ovládání klapky z počítače (asi tam posílá hausnumera).

Co byste poradili??Myslíte, že by se moje teorie mohla podobat pravdě??

Jinak bych jako elektrikář čekal, že ta tři dráty na potenciometru budou, jeden konec, druhý konec a jezdec , tak bych tam měl někde naměřit plný odpor té odporové dráhy, ne??? :idea: :?: :?:

neví někdo kolik má mít to či¨dlo odpor?????

POMOZTE POROSíM nebo se z toho esca poseru, ¨jinak ho mám rád:o))
Díky všem

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 19:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Pro Xfielda i všechny, kdo můžou pomoci..!
KOlik jsi dal za to čidlo polohy škrtící klapky a kde jsi ho sehnal????Zkoušel jsi měřit, jaký má ten potenciometr rozsah odporu??

Abych to kapku přiblížil tak já mám následující problém:
Auto jde strašně špatně nastartovat, chatne sice hned, ale pokud je zima tak taky hned chcipne. Pokud se udrží nebo mu přidám tak se po chvilce ustální na 900/min, což je OK.volnoběh Když muý trošku přidám, tak slyším, jak špatně dávkuje palivo a nevytočí se víc než na 2000. Po malém zahřátí vytočit jde.Když vyjedu a brzdím do křižovatky tak to povětšinou hned zdechne (otáčky klesají až někam na 200) ZA jízdy to neškube. Chcípe to i když už je motor teplejší. PO nějakých 20minutách už je to stabilnější.

Dneska už jsem nevydržel a šel znovu laborovat. Všiml jsem si, že se mi vůbec nehýbe motor, co ovládá klapku. Když jsem odpojil ten senzor a měřil odporm, tak jsem mezi dvěma piny naměřil 4,4kOhm a mezi těmi ostatními nic. Rozsah je 3,5-4,4kOhm od dorazu k dorazu, což se mi nezdá moc velký rozdíl...
když jsem nastartoval s tím odpojeným senzorem tak mi při otočení motorek klapky hned pootevřel a tudíž jsem měl po nastartování cca 2500/min, pak to začlo pomalu klesat. (klasický termosytič, ale asi moc) volnoběh se ustálí OK.Navíc motorek sleduje polohu klapky vysouváním tyčky tak jak má.Po připojení čidla opět na pikaču. To čidlo to nějak blokuje ovládání klapky z počítače (asi tam posílá hausnumera).

Co byste poradili??Myslíte, že by se moje teorie mohla podobat pravdě??

Jinak bych jako elektrikář čekal, že ta tři dráty na potenciometru budou, jeden konec, druhý konec a jezdec , tak bych tam měl někde naměřit plný odpor té odporové dráhy, ne??? :idea: :?: :?:

neví někdo kolik má mít to či¨dlo odpor?????

POMOZTE POROSíM nebo se z toho esca poseru, ¨jinak ho mám rád:o))
Díky všem

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 256 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz