fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

poskubavani pri jizde
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=231
Stránka 3 z 13

Autor:  Standa [ 09 pro 2004 11:21 ]
Předmět příspěvku: 

Nagant píše:
Díky za rady, podívám se v mototechnách po těch zapalovacích kabelech. Jaké je přesné označení originál kabelů Motorcraft? Nagant

Když u Forda řekneš že potřebuješ vysokonapěťové kabely ke svíčkám pro motor Zetec, tak dostaneš co chceš. Jinak Ford Opava i Ostrava nabízí pouze kabely po jednotlivých kusech za 411,- CZK bez DPH

Autor:  Lubak [ 09 pro 2004 12:38 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím když se koupí kabely i neoriginál můžou bejt v pohodě. Proměření není spolehlivé

Autor:  mrazik [ 09 pro 2004 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

Nagant protože nevydrží dlouho. Prostě brzo odejdou, začně to cukat atd. Stejné jako se svíčkama.

Autor:  Nagant [ 14 pro 2004 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem byl dnes v servisu FORDu. Vyměnili mi svíčky (zas Motorcraft), olej, olejový filtr, brzdovou kapalinu (byla samá voda) a motor teď jede perfektně, takže spokojenost. Motor má mít najeto cca 69900, ty svíčky tam byly asi původní a opravdu už byly dost špatné. Teď to konečně jede jak drak a neškube :lol: . Nádhera!

Autor:  MV [ 15 pro 2004 09:58 ]
Předmět příspěvku: 

Můžu potvrdit: před týdnem jsem vyměnil zapalovací kabely(Motorcraft) a pozoruju výrazný zlepšení. Občas to studený škubalo, teď vůbec. Super!
Zkoušel jsem kabely proměřovat - starý i nový a rozdíl v odporech minimální (hlavně bohatě v limitu, co píše Etzold). Takže proměřením odporu se fakt pozná houby, tak nanejvejš hodně špatnej kabel.

Autor:  futura [ 15 pro 2004 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

Za kolik byla sada tech origo kabelu, me onehdy rikali kolem 1600, ale jak jsem zjistil, tak ceny upravujou dost casto a dneska uz muze bejt vsechno jinak.

Autor:  MV [ 16 pro 2004 20:39 ]
Předmět příspěvku: 

To futura: ani se neptej asi 2000,-/4kusy. Nejdřív mi dali omylem nějaký jiný(i když to brali podle VIN), poznal jsem to až doma. Tak jsem je vyreklamoval a ještě musel na ty správný doplatit rozdíl asi 300Kč. Tedy na CVH jsou dražší (jsou o kousek delší, červený a s dlouhou koncovkou), tamty stály kolem 400-450Kč/kus. Neuděláš nic :(

Autor:  Xfield [ 16 pro 2004 23:56 ]
Předmět příspěvku: 

Pánové, už pomalu nevím jak dál. Už sem kvůli tomu poškubávání vyměnil svíčky, kabely (i když za neorig. - stejně bezvýsledně), trochu pročistil rozdělovač, nalil do benzínu různý sajrajtíky na údajný "pročištění palivové soustavy a vstřikování". Teď se chystám zkoušet druhou cívku a pak druhou řídící jednotku. Moc nevěřím v úspěch - takže co potom???

Autor:  Standa [ 17 pro 2004 07:03 ]
Předmět příspěvku: 

No nepíšeš nic o tom že bys přepájel pojistkovou skříňku. Nevím sice jak u tvého auta, ale u Zetecu to už pár lidem pomohlo.

Autor:  Xfield [ 17 pro 2004 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
No nepíšeš nic o tom že bys přepájel pojistkovou skříňku. Nevím sice jak u tvého auta, ale u Zetecu to už pár lidem pomohlo.


Není co pájet. U mého vozíku (a myslím, že u všech z tohohle období) je pojistkovka řešená jako plaskovej odlitek, kterej jen určuje pozice, do kterých jsou přivedený dráty ukončený vidlicema a do nich se zastrčí příslušná pojistka nebo relé. Nepřipadá mi to jako něco, co by šlo rozebrat a pak zase složit. Nebo s tím má někdo jiné zkušenosti???

Autor:  Xfield [ 31 pro 2004 11:44 ]
Předmět příspěvku: 

MOŽNÁ se mi podařilo odstranit (nebo alespoň zmírnit) to poškubávání. Vyměnil jsem snímač, kterej dává do ŘJ informaci o poloze plynu (resp. škrtící klapky).
[img]http://www.sweb.cz/X.field/snímač%20(1).JPG[/img]
Zatím sem s tím najezdil jen něco málo přes 100 km, takže to ještě není 100% ověřenej úspěch. Jako další krok bych případně vyzkoušel dát druhou jednotku, která zesiluje impulzy k zapalování (myslím, že se jí říká EDIS).

Autor:  Nagant [ 05 led 2005 19:44 ]
Předmět příspěvku: 

No tak už je to tu zas :evil:, tentokrát to není mírné poškubnutí, ale jako by se motor chtěl zadusit a pak to nakonec překoná, ale auto ještě dobu netáhne - asi jako když je šílený protivítr. Dnes jsem si s tím cestou domů užil... Mám nové svíčky, vyměněný olej (hladina vypadá OK). Posledních pár dnů, co jsou ta mokra, to občas dělalo tak po cca 2 km - jen poškubnutí, ale pak už to bylo OK. No a dnes to dělalo i na teplém motoru. Takže vyměním kabely, pokud bude šance, mrknu na tu pojistkovku, možná vyměnit palivový filtr nebo i koupit benzín u jiné pumpy (přitom mám tak cca 6/10 obsahu nádrže a to Natural 95 od Shella). A pak možná udělat nějaké to diagnostické blikátko.
Ach jo. :(

Autor:  Psycho [ 05 led 2005 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

Cus bus,ja jsem kupoval motorcrafty svicky a vysli me na 108 Kc/ks a kabely vsechny 4 na 930 Kc.Ty ale nejsou od Forda,ale nemuzu si stezovat.

Autor:  Standa [ 06 led 2005 07:08 ]
Předmět příspěvku: 

To Psycho: Myslím že Motorcrafty za 108 Kč nebudou platinové co na Zeteca patří, ty ale asi Zeteca nemáš?
Můžeš tu napsat jejich označení ?

Autor:  mrazik [ 06 led 2005 08:59 ]
Předmět příspěvku: 

Stando koukni do podpisu Psycha - CVH 1.4.

Autor:  Standa [ 06 led 2005 09:18 ]
Předmět příspěvku: 

Mrazi máš pravdu, když ten podpis je tak nepřehledný, hned jsem to nepostřeh.

Autor:  stano.p [ 06 led 2005 09:54 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to poslubavani mne postihlo taky, doma jsem promeril kabely a jeden, ten nejkratsi nemel zadny odpor, byl i jine barvy a tvrdosti, takze se s tim uz nekdo asi pohraval, kazdopadne, jak tu uz nekdo popisoval, chovalo se to, jakoby byl obcas silnej protivitr a obcas to zabralo na vsechny 4 valce. Bylo to v rozsahu otacek 1500 - 2700, vys to uz bylo vicemene OK. Kabely jsem koupil "Carol" na www.autodily-brno.cz i s vikem rozdelovace za asi 960,- Kc. Tech kabelu bylo 5, tedy ke svickam i k civce. Ted jede auticko jak po masle, no problem, bezproblemovy starty i jizda.

Jo a auto mam Esco 1,4 CVH, ´89, 3dv.

Autor:  Xfield [ 06 led 2005 21:19 ]
Předmět příspěvku: 

Bože, jak já se těším, až jednou budu moct napsat, že sem to zatracený škubání odstranil. Zatím pořád neůspěch :evil: :evil: :evil:

Autor:  Zdechlina [ 07 led 2005 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

Pro Xfielda i všechny, kdo můžou pomoci..!
KOlik jsi dal za to čidlo polohy škrtící klapky a kde jsi ho sehnal????Zkoušel jsi měřit, jaký má ten potenciometr rozsah odporu??

Abych to kapku přiblížil tak já mám následující problém:
Auto jde strašně špatně nastartovat, chatne sice hned, ale pokud je zima tak taky hned chcipne. Pokud se udrží nebo mu přidám tak se po chvilce ustální na 900/min, což je OK.volnoběh Když muý trošku přidám, tak slyším, jak špatně dávkuje palivo a nevytočí se víc než na 2000. Po malém zahřátí vytočit jde.Když vyjedu a brzdím do křižovatky tak to povětšinou hned zdechne (otáčky klesají až někam na 200) ZA jízdy to neškube. Chcípe to i když už je motor teplejší. PO nějakých 20minutách už je to stabilnější.

Dneska už jsem nevydržel a šel znovu laborovat. Všiml jsem si, že se mi vůbec nehýbe motor, co ovládá klapku. Když jsem odpojil ten senzor a měřil odporm, tak jsem mezi dvěma piny naměřil 4,4kOhm a mezi těmi ostatními nic. Rozsah je 3,5-4,4kOhm od dorazu k dorazu, což se mi nezdá moc velký rozdíl...
když jsem nastartoval s tím odpojeným senzorem tak mi při otočení motorek klapky hned pootevřel a tudíž jsem měl po nastartování cca 2500/min, pak to začlo pomalu klesat. (klasický termosytič, ale asi moc) volnoběh se ustálí OK.Navíc motorek sleduje polohu klapky vysouváním tyčky tak jak má.Po připojení čidla opět na pikaču. To čidlo to nějak blokuje ovládání klapky z počítače (asi tam posílá hausnumera).

Co byste poradili??Myslíte, že by se moje teorie mohla podobat pravdě??

Jinak bych jako elektrikář čekal, že ta tři dráty na potenciometru budou, jeden konec, druhý konec a jezdec , tak bych tam měl někde naměřit plný odpor té odporové dráhy, ne??? :idea: :?: :?:

neví někdo kolik má mít to či¨dlo odpor?????

POMOZTE POROSíM nebo se z toho esca poseru, ¨jinak ho mám rád:o))
Díky všem

Autor:  Zdechlina [ 07 led 2005 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

Pro Xfielda i všechny, kdo můžou pomoci..!
KOlik jsi dal za to čidlo polohy škrtící klapky a kde jsi ho sehnal????Zkoušel jsi měřit, jaký má ten potenciometr rozsah odporu??

Abych to kapku přiblížil tak já mám následující problém:
Auto jde strašně špatně nastartovat, chatne sice hned, ale pokud je zima tak taky hned chcipne. Pokud se udrží nebo mu přidám tak se po chvilce ustální na 900/min, což je OK.volnoběh Když muý trošku přidám, tak slyším, jak špatně dávkuje palivo a nevytočí se víc než na 2000. Po malém zahřátí vytočit jde.Když vyjedu a brzdím do křižovatky tak to povětšinou hned zdechne (otáčky klesají až někam na 200) ZA jízdy to neškube. Chcípe to i když už je motor teplejší. PO nějakých 20minutách už je to stabilnější.

Dneska už jsem nevydržel a šel znovu laborovat. Všiml jsem si, že se mi vůbec nehýbe motor, co ovládá klapku. Když jsem odpojil ten senzor a měřil odporm, tak jsem mezi dvěma piny naměřil 4,4kOhm a mezi těmi ostatními nic. Rozsah je 3,5-4,4kOhm od dorazu k dorazu, což se mi nezdá moc velký rozdíl...
když jsem nastartoval s tím odpojeným senzorem tak mi při otočení motorek klapky hned pootevřel a tudíž jsem měl po nastartování cca 2500/min, pak to začlo pomalu klesat. (klasický termosytič, ale asi moc) volnoběh se ustálí OK.Navíc motorek sleduje polohu klapky vysouváním tyčky tak jak má.Po připojení čidla opět na pikaču. To čidlo to nějak blokuje ovládání klapky z počítače (asi tam posílá hausnumera).

Co byste poradili??Myslíte, že by se moje teorie mohla podobat pravdě??

Jinak bych jako elektrikář čekal, že ta tři dráty na potenciometru budou, jeden konec, druhý konec a jezdec , tak bych tam měl někde naměřit plný odpor té odporové dráhy, ne??? :idea: :?: :?:

neví někdo kolik má mít to či¨dlo odpor?????

POMOZTE POROSíM nebo se z toho esca poseru, ¨jinak ho mám rád:o))
Díky všem

Stránka 3 z 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/