fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Rezonator? Ano či NE?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=3172
Stránka 3 z 5

Autor:  PH [ 19 pro 2006 15:28 ]
Předmět příspěvku: 

Vlozku taky neni problem objednat,akorat bude stat ponekud vic nez 400,- ,-))
ad jety kat... mno, kdyz je pres nej videt, a mrizka neni uplne cerna, tak by mel byt funkcni, otazka je, jestli to ma cenu kupovat starsi. Prirovnal bych to ke koupi starsich svicek... Jinak kdyz tam kat nemas, tak se to moc nelibi lambde... bud to jede v nouzovem rezimu, nebo pridava smes, aby se lip spalila v katu (ktery tam neni). Vic to zere hur jede.

Autor:  Fíkus [ 28 črc 2007 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

Tak si to procitam a vase nazory jsou dost rozdilne. Muj kat je mrtvej a vydava priserny zvuky. Z vrakacu to nechci riskovat a nejakej pochybnej za 2500 se mi taky nechce kupovat. S emisema problem mit nebudu, takze to resi bud trubka za par korun,nebo rezonator za litr.. otazka esi se vyplati...?

Autor:  Psyg [ 28 črc 2007 14:47 ]
Předmět příspěvku: 

drnčí mi to při 1800 otáčkách,ale jenom trošku.To znamená, že kat už odchází do věčných lovišť?

Autor:  Huskye [ 28 črc 2007 16:06 ]
Předmět příspěvku: 

No můj už dávno odešel, při řazení to prská a v nízkých otáčkách krásně bublá :-) mi se to moc nelíbí ale ostatní vždycky, ty vado to máš super zvuk jak jsi to udělal? :-D
No ale jinak pochybné katy za 2500, mi teda mechanik říkal, že špatné nejsou a bohatě postačují, univerzální katalizátory za 3000, lepší jak dávat desítku za originál... Já osobně ale chci jít do sportovního katalizátoru s větší propustností, který vyjde tak na 3,5tis, což neni moc. Ideální pak rezonátor místo středové části za něj a koncovou část taky novou :-)

Autor:  Fíkus [ 30 črc 2007 11:20 ]
Předmět příspěvku: 

Porad jsem se tu od nikoho nedocetl zkusenost jen s trubkou misto katu... :roll:

Autor:  Pavel 1.6 [ 30 črc 2007 13:00 ]
Předmět příspěvku: 

Bez katu to jede hůř,to je vše. ;-)

Autor:  Krtek-NA [ 30 črc 2007 16:19 ]
Předmět příspěvku: 

Nechej aspoň plášť, někde jsem četl, že je důležitá geometrie výfuku :wink: Takže trubka by asi nebyla ideální.

Autor:  Pavel 1.6 [ 30 črc 2007 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem napřed ten kat vymlátil a už to bylo v pr....
Známej mi tam dal jetej a zase v pohodě. :-D

Autor:  Fíkus [ 03 srp 2007 09:44 ]
Předmět příspěvku: 

Nevite nekdo jeke je ten montazni prumer trubky vyfuku u 1,6 16V? A co to vlastne je MONTAZNI prumer? Vnejsi? Vnitrni?

Autor:  Standa [ 03 srp 2007 10:55 ]
Předmět příspěvku: 

Montážní průměr bude vnější průměr trubky

Autor:  Fíkus [ 03 srp 2007 11:07 ]
Předmět příspěvku: 

mike33 píše:
Napíšu Ti na ně kontakt, a jinak montážní průměr trubky výfuku je 55 mm, alespoň u mého auta! Ta adresa je www.tuning-rs.com a jednal jsem s panem Šmídákem tel : 739022193, email : eshop@tuning-rs.com.
Hadice sání má průměr 60 mm, ale ten filtr se dodává včetně redukce.
Napiš mě Tvůj email a pošlu Ti fotku jak to mám v autě!!


Jak si poznal kterej rezonator si vybrat? Od kazdyho prumeru trubky tam maji 3 druhy za skoro stejnou cenu,ale rozdily mezi nima tam nikde nevyctes....

Autor:  Gajdy [ 04 srp 2007 14:43 ]
Předmět příspěvku: 

zkoušel dát někdo 2 rezonátory?

Autor:  boresprut [ 05 srp 2007 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

takže jak to tak čtu tak přihodím taky trošku do mlejna.. cca před 3 měsícema jsem nahradil původní kaťák sportovním a místo středového tlumiče jsem tam nabaštil nerez rezonátor... zvuk excelentní (teda aspoň pro mě a kámoše), spotřeba zdá se bejt stejná ikdyž u mé nohy neustále na podlaze se to blbě poznává :lol: a nakonec ten výkon... myslím teda alespoň se mi zdá že to táhne lépe už od spodních otáček ale zas že by to nějak extra přineslo výkon to bych asi taky netrvdil... takže sečteno podtrženo jsem stím spokojen

Autor:  Fíkus [ 06 srp 2007 10:08 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.tuning-rs.com/index.php?kate ... ky&f=rezonátory kterej rezonator byste podle tvaru vybrali misto katu? katlook1, 2, 3...? Aby mi tam pasoval..

Autor:  Fíkus [ 25 srp 2007 10:18 ]
Předmět příspěvku: 

Tak sem nechal dat pryc kat a nahradit ho trubkou a auto jde lip do otacek,ale v tech nizsich to fakt ubralo kroutak,skoro bych rekl ze po meste to musim ted tocit tak o 500-1000rpm vic. Krom toho ten zvuk je ted na me az mooc hlasitej. Takze vysledek nesplnil moje ocekavani a je to spis k horsimu:( Otazka esi se to zlepsi kdyz tam dam rezonator.

Autor:  enjoy [ 25 srp 2007 23:21 ]
Předmět příspěvku: 

Fíkus píše:
Tak sem nechal dat pryc kat a nahradit ho trubkou a auto jde lip do otacek,ale v tech nizsich to fakt ubralo kroutak,skoro bych rekl ze po meste to musim ted tocit tak o 500-1000rpm vic. Krom toho ten zvuk je ted na me az mooc hlasitej. Takze vysledek nesplnil moje ocekavani a je to spis k horsimu:( Otazka esi se to zlepsi kdyz tam dam rezonator.


tak v tom bych se docela chtel projet,precijenom to ani normalne nema skoro zadnej zatah z nizkejch otacek.

Autor:  Fíkus [ 15 lis 2007 15:12 ]
Předmět příspěvku: 

Znamy ze servisu mi rikal ze kdyz se da pryc kat,tak se zvysi teplota a motor jede permanentne v nouzovem rezimu,tudiz se zvedne spotreba.... Muze na tom byt neco pravdy?

Autor:  Jiří [ 16 lis 2007 12:02 ]
Předmět příspěvku: 

Fíkus píše:
Znamy ze servisu mi rikal ze kdyz se da pryc kat,tak se zvysi teplota a motor jede permanentne v nouzovem rezimu,tudiz se zvedne spotreba.... Muze na tom byt neco pravdy?



Hmmm tak tohle se mi zdá jako dóóst dobrej blábol :roll: .Nesmíš věřit všemu co říkají.Auto v nouzovým režimu poznáš že ti čerpadlo v nádrži furt jede.

Autor:  Fíkus [ 25 lis 2007 11:36 ]
Předmět příspěvku: 

Jaký je rozdíl mezi rezonátorem a dynamizerem?

Autor:  Fíkus [ 05 pro 2007 16:32 ]
Předmět příspěvku: 

mike33 píše:
Takže jsem pomalu otestoval novej rezonátor v kombinaci se sportovním vzducháčem a jsem moc spokojenej. Do 3.000 otáček je auto v klidu a pak to začne táhnout, do té doby neslyšnej rezonátor začne bručet a auto táhne vlastně zhruba o 1.000 ot/min. dříve něž před tím. Dřív jsem to držel okolo 4.000 ot/min. kdy kulminoval toč. moment, tak to táhlo super, teď je to vlasně celý posunutý dolů. Jak psali ale ostatní, pokud jen s autem popojíždíte po městě a nehoníte to do otáček, tak nic nepoznáte. Na volné cestě a u předjíždění je to už o něčem jiném! Připomínám, že jezdím jen na Natural 95, žádnej V Power, ale každopádně to s ním zkusím, pojede to určitě ještě líp. Když jsem tam párkrát natankoval 98 okt. benzin, bylo to znát, auto šlo daleko líp po plynu!! :lol:


Tak jsem tam dal rezonator a nic moc. Sice to tahne trosku lip ale razantne to ubralo kroutak.. coz se dost lisi od zkusenosti ostatnich lidi co tady o tom pisou.. tak by me zajimalo kde je zrada..

Stránka 3 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/