fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

CVH RS turbo cca 180 koní
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=3878
Stránka 3 z 4

Autor:  Package [ 25 lis 2008 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

ricci9 píše:
Ty jsi dobrej co víc než 2,5 bar :-D já fouknul max 1,5 bar a už jsem měl o to strach. at se zeptáš kohokoliv 2,5 bar fakt foukat nemužeš. Nebo mužeš, ale zas nepočítej že ti to dlouho vydrží. vem si těsnění pod hlavou standart, ojnice standart, písty standart. Na kolik tě vyšly písty?



mozno jeden mysli absolutni tlak jeden relativny..takze potom je to to iste..

Autor:  mariS [ 03 pro 2008 12:58 ]
Předmět příspěvku: 

Package: jak absolutni a relativni? nejak to neberu.. u tohoto motoru (1,6CVH) predpokladam ze ma interni wastegate na origo turbu a blowoff v sani.. takze at dela co dela vzdycky z toho muze dostat jen maximalni tlak na kterej to ma nastaveny a co vubec turbo zvladne (2,5baru snad ani neda).. na WG mas maximalni plnici tlak pri otevrene skrtici klapce (coz mi 2,5 baru prijde jako brutalita a ve spicce vykonu by mu to delalo mozna tak 250koni kdyby to snesly dily v motoru) a na BOW zas odpustis jakejkoliv tlak kdyz zavre skrtici klapku.. zase podle nastaveni ale vetsinou cokoli co je nad atmosferickym tlakem tak leti ven ze sani

2,5baru mi proste prijde moc, jedine kdyby mel budik napojenej pred skrtici klapku a nemel blowoff :-D

je tady nejakej specialista na turba kterej mi to popre nebo vyvrati? at tady neplacam kraviny

Autor:  Standa [ 03 pro 2008 13:09 ]
Předmět příspěvku: 

Když se hovoří o absolutním tlaku tak se sčítá normální tlak (1bar) + přetlak. Při přetlaku 1,5 bar je absolutní tlak 2,5 bar.

Výrazem relativní tlak se pak myslí jenom přetlak, který se také většinou u měřáků používá a ten je přesně o ten 1bar nižší než tlak absolutní.

Autor:  mariS [ 03 pro 2008 13:32 ]
Předmět příspěvku: 

Standa: diky za vysvetleni.. ted je mi to jasny, zni to logicky protoze vzduch kterej dychame ma 1 bar, ale na budiku v aute bude ukazovat 0

relativni 1,5 bar se kratkodobe do takovyho motoru pustit da.. ikdyz je to na hrane, ale jestli myslel relativni tlak 2,5 cili absolutniho 3,5 baru tak to si myslim ze by rychle dojezdil

jo a mas u me dalsi pivko ;-) pises si to nekam? :-D

Autor:  futura [ 03 pro 2008 14:05 ]
Předmět příspěvku: 

Abys nam ho moc nevozral.

Autor:  mariS [ 03 pro 2008 14:31 ]
Předmět příspěvku: 

futy: nejspis v Castkovicich bude pit na muj ucet :-D jestli dorazi.. uz ma u me za jednotku, ted za skoleni o tlacich :-) treba jeste nejaky pripise :-D

Autor:  futura [ 03 pro 2008 15:04 ]
Předmět příspěvku: 

Do Castkovic jeste dost daleko, to se jeste muze stat veci.Ale zase ono to utika rychle.

Autor:  Bery [ 03 pro 2008 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

Budík zapojen za klapkou v sání s rozsahem do dvou baru pochybné kvality měření zakoupen kdesi v hobby - tunig krámu. Ve špičkách ukazoval přes dva skoro chtěl jít ještě jednou dokola. Bez blowoff ventilu a wastegate (tuším byl napřímo před filtr vzduchu do airboxu) samozřejmě utažený na doraz. Mě přišlo ,že to vůbec nejede. Taky jsem toho moc nenajezdil a umřelo to na chlazení oleje vody a motoru jako celku musí se hodně chladit všechno. A takhle podobně vypadalo turbo když bylo trochu šero.

Obrázek

Autor:  mariS [ 03 pro 2008 21:35 ]
Předmět příspěvku: 

wastegate napojena pred filtr vzduchu? asi si nerozumime.. wastegate je ten obtokovej kanal v turbu.. co pousti vyfukovy plyny kolem turba aby to neroztacelo turbo kdyz mas nastelovanej nizsi plnici tlak na tom tahle podtlakovyho regulatoru
a chlazeni techhle motoru je na prvnim miste.. ani ten vymenik olej-voda neni zrovna ucinej

Autor:  Wizzy [ 03 pro 2008 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

Ty krááávo :shock:

Autor:  Bery [ 03 pro 2008 21:45 ]
Předmět příspěvku: 

mariS píše:
wastegate napojena pred filtr vzduchu? asi si nerozumime.. wastegate je ten obtokovej kanal v turbu.. co pousti vyfukovy plyny kolem turba aby to neroztacelo turbo kdyz mas nastelovanej nizsi plnici tlak na tom tahle podtlakovyho regulatoru
a chlazeni techhle motoru je na prvnim miste.. ani ten vymenik olej-voda neni zrovna ucinej


Nechci kecat zapojení těch hadiček jsem měnil několikrát a nakonec to zustalo že to šlo od toho podtlakovýho ventilu na podtlak na plný pecky do filtru nevím už proč takový řešení ,ale bylo to nejučinější. Ten výměník je uplně na .....

Autor:  mariS [ 03 pro 2008 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

moment.. ty myslis zapojeni hadicek na tom trojcestnym ventilu na prevodovce? to neni wastegate
podtlakovym ventilem myslis tu podtlakovou nadobku na turbu co z nej vede tahlo ke klapce wastegate?

vymenik je lepsi nez nic, ale neni nad olejovej filtr.. jeste by byla dobra hlinikova olejova vana s zebrama ale to sem na CVH motor nevidel.. mozna RSi kdyz ma zebrovany i viko motoru

Autor:  Bery [ 03 pro 2008 22:21 ]
Předmět příspěvku: 

mariS píše:
moment.. ty myslis zapojeni hadicek na tom trojcestnym ventilu na prevodovce? to neni wastegate
podtlakovym ventilem myslis tu podtlakovou nadobku na turbu co z nej vede tahlo ke klapce wastegate?

vymenik je lepsi nez nic, ale neni nad olejovej filtr.. jeste by byla dobra hlinikova olejova vana s zebrama ale to sem na CVH motor nevidel.. mozna RSi kdyz ma zebrovany i viko motoru


Trojcestný ventil jsem uplně vyřadil. Přesně jak "podtlakovym ventilem myslím tu podtlakovou nadobku na turbu co z nej vede tahlo ke klapce wastegate " a ten byl zapojen vlatně ještě před filtr vzduchu.Jinak 1.9 CVH má hliníkovou vanu jak je použitelná na 1.6 nevím.


Obrázek

Autor:  mariS [ 03 pro 2008 22:34 ]
Předmět příspěvku: 

ta vana vypada jak ze Zeteca.. na CVH nepasuje.. zajimavy je ze bloky s hlavama se kombinovat daji ale vany ne.. a kdyz ta podtlakova nadobka ma byt napojena na podtlak tak jaks to mohl mit pred filtrem? tam preci neni podtlak.. ale chapu to.. pokuds to napojil pred filtr taks to mel zapojeny jak kdybys tam ten podtlak nezapojil vubec a vlastne si vyfukovy plyny za vsech okolnosti poustel do turbiny.. coz ti zaruci nejvetsi moznej plnici tlak jakej mas nastavenej na tahle (tim mas vlastne otevrenou, pootevrenou nebo zavrenou klapku wastegate).. pokud bys ji mel uplne zavrenou tak bys vlastne porad tlacil vzduch a tim padem bys mel vetsi vykon.. akorat je blby ze kdyz mas zavrenou skrtici klapku a vyfukovy plyny ti kvuli zavrene wastegate furt roztaci turbo a v sani vznika pretlak a ty nemas blowoff tak se ten vzduch nema kudy dostat ze sani a zase obracene zpomaluji turbo a zahrivaji ho.. asi chapu proc ti motor odesel

Autor:  Bery [ 03 pro 2008 22:50 ]
Předmět příspěvku: 

Nebylo to dotažený moc velkej štos na novej motor špatnej olej. Dnes jsem ve fázi že to mám ve stavu jako tenkrát jen meně plníme a peru se z vačkou protože si nepamatuju jak jsem jí tenkrát nastavoval aby to bylo top.

Autor:  mariS [ 04 pro 2008 08:03 ]
Předmět příspěvku: 

ja bych na nove skladnej motor plnil taky co nejmin.. zvysit se to pak da vzdycky.. a na vackovym kole je zub, kterej ma byt na rysku ne? akorat ted nevim jestli je to vackovy kolo na vacce chyceny na kuzelu tak to bys musel nejdriv nasadit kolo do nejaky polohy, prvni valec do HU, zjistit v jake poloze ma byt vacka (to sem delal naposled na stredni) a pak kolo sundat a znovu chytit do spravne polohy.. ale fakt ted nevim jak je to kolo na vacce.. musel bych to videt a mit nejaky lejstra o tom motoru.. ja mam cely slozeny hlavy v garazi na RST se seriovyma vackama takze tam jen dam kola na rysky a nasadim remen.. ale to je teorie.. buhvi kdy bude celej motor
idealni by byla stavitelna remenice na vacce, nastavit vacku presne a kolo pak dotahnout podle potreby zubu na remeni.. a ml bys to top ;-)

Autor:  Bery [ 04 pro 2008 23:20 ]
Předmět příspěvku: 

mariS píše:
idealni by byla stavitelna remenice na vacce, nastavit vacku presne a kolo pak dotahnout podle potreby zubu na remeni.. a ml bys to top ;-)



Vačka o proti kolu je přes klínek na pevno. A právě že mám stavitelný kolo a záleží i na jednom stupni.

Autor:  mariS [ 05 pro 2008 07:47 ]
Předmět příspěvku: 

Bery: tak to uz resis fakt posledni detail.. seriove to je nastaveny +- nekolik stupnu.. a k tomu kolu nebyl postup nastaveni? nenastavuje se to podle toho jak ti strihaji ventily na jinym valci? ikdyz to taky asi neni presne na stupen.. ze ja ve skole a na praxi nedaval vetsi pozor :-D

Autor:  Bery [ 06 pro 2008 01:52 ]
Předmět příspěvku: 

mariS píše:
Bery: tak to uz resis fakt posledni detail.. seriove to je nastaveny +- nekolik stupnu.. a k tomu kolu nebyl postup nastaveni? nenastavuje se to podle toho jak ti strihaji ventily na jinym valci? ikdyz to taky asi neni presne na stupen.. ze ja ve skole a na praxi nedaval vetsi pozor :-D


Tak nějak měří se to hodinkami třeba na ventilech jak střihají horní uvratě atd.Postupy mám dva oba správný oba funkční. Jak je známo každý motor je svým způsobem originál seriový použití dílů a nastavení s tím počítá a jak píšeš +- to vyjde. Vačku co mám by mohla při správném použití vydat asi 28 koní k dobru a taky je známo že každý stupeň mimo TOP je ubytek cca 2-5 koní mínus a taky se to dá nastavit že to funguje naopak takže všechno zbytečně.

Autor:  ricci9 [ 06 pro 2008 13:01 ]
Předmět příspěvku: 

Třícestnej ventil mam taky pryč místo toho tam mar zapojen regulátor tlaku turba a fachá to v pohodě i když chci něco trošku kvalitnějčího protože ta kulička v tom regulátoru se čas od času zadrhne a pak to plní uplně jinný tlak. Takže časem zvolím jiný způsob kterým pujde štelovat tlak turba z kabiny. je to takoví naprd furt zastavovat štelovat, project a zad štelovat.

Stránka 3 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/