fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Jak chutnají tyhle mrazy vašemu autu?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=4588
Stránka 3 z 4

Autor:  MV [ 28 led 2006 11:53 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 1,6: taky si myslím, že zakrytí chladiče tady moc neřeší. Podle mě hraje velkou roli ne ochlazování motoru přes chladič(tam nic nejde, termostat je zavřenej), ale přes topení. Když jsou větší mrazy, tak je ohřívání motoru znatelně pomalejší kvůli ochlazování systému přes výměník topení.

Autor:  Martin 1,6 [ 28 led 2006 11:56 ]
Předmět příspěvku: 

Tak s toho plyne, aby bylo teplo motoru budeme v autě klepat kosu. :-D

Autor:  Tony [ 28 led 2006 17:18 ]
Předmět příspěvku: 

a já sem myslel že chladič je od toho aby tu vodu chladil náporem vzduchu a když je -10 tak si myslím že ju ochlazuje docela dost,a kolik aut má na 100% funkční termostat,topením se zvětší okruh vody,ale myslím si že tam takové stráty nejsou po zahřáti je přece v autě teplo,já sem chladič zakryl a ohřívá se to dřív,a o trochu víc.

Autor:  Goldies [ 28 led 2006 17:41 ]
Předmět příspěvku: 

Escort 1,4 ´97 cabrio 8) -25 a naskocilo na prvni pokus, bohuzel sem si po predchozim majiteli (auto mam od vanoc) nezkontroloval nemrznoucku, takze sem uspesne malem uvaril auto... Jo a taky je v haji termostat, takze netopim :( Jo a ta spotreba je fakt strasna :shock:

Autor:  otas.pe [ 28 led 2006 18:06 ]
Předmět příspěvku: 

chladič zakrývat je podle mě absolutní blbost. Pokud je v pořádku termostat, tak není důvod. Já ho zakrytý nemám a provozní teploty dosáhnu shruba o kilometr dál než když je teplo a topí to moc hezky.

Autor:  Pavel Handlovský [ 30 led 2006 11:38 ]
Předmět příspěvku: 

Suhlasim s tym ze je zbytocne nejako prekryvat chladic! Pokial je termostat OK tak nie je problem zohriat auto cca po 4 - 5 km a kurit mi zacina po 2 km...

Zakrytie chladica nema za nasledok rychlejsie zohriatie motoru pretoze ak je OK termostat tak voda nepreteka cez chladic. A ked je motor treba ochladit otvori sa termostat a ochladi ho rychlejsie ako ked je zakryty.... Takze vsetkym co maju prekryty chladic odporucam ho odkryt a dat si tam dobry termostat. :wink: pre motor je to urcite prirodzenejsie .... 8)

Autor:  Milan_H [ 30 led 2006 12:10 ]
Předmět příspěvku: 

Je to tak. Se zakrýváním chadiče mohou laborovat jen ti, kteří mají špatný termostat. Jinak je to k ničemu. Originál termostat Motorcraft přijde na cca 400-450 Kč, neoriginál cca na 1/2. Výměna, pokud člověk není úplně levý, zabere max. hodinku. Já osobně jsem měl trochu ploblém s přístupem šroubů u termostatu, překážely trubky klimatizace. Ale šlo to. Pokud je to bez klimy, musí to být razdva. Před výměnou se mi motor nikdy neohřál ani k "N" , protože to teklo hned do velkého okruhu - do chladiče. Teď po výměně, po 5 km je tam "R" až "M", když byly mrazy -20 šlo to pomaleji, to je jasné. Obalovat motor skelnou vatou ale nebudu.

Autor:  Ondrej [ 31 led 2006 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

tak moji baterce mrazive pocasi moc neprospelo, ctrnact dni auto stalo a predtim sem jezdil jenom jednou tydne kratkou trasu, no a dneska baterka obmitla dodavat potrebnou energii, uz pri otoceni klicku nahlasil display pristrojovky chybu - lowbat 10.4V a vsechny rucicky se vytocily na maximum a zpet, tak sem zkusil nastartovat, ale starter se sotva roztocil,
ale co je horsi nemuzu povolit ty srouby co drzej baterku abych ji mohl nabit

Autor:  jarous350 [ 31 led 2006 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli myslis srouby, ktery drzej ten plech dole u baterky, tak jsem resil podobnej problem. Pomohly az 2 prodluzovaky z golasady nad sebou s docela velkou pakou. A i tak jsem musel hodne zabrat. Puvodne jsem sel na to s malym plochym klickem, ze to jako povolim dvema prstama a jeste v tom uzkym prostoru :roll:

Autor:  Ondrej [ 31 led 2006 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

jo resim presne stejny problem, mam kratkej nastavec na golu a dlouhej mam v praci, kam se do konce tejdne nedostanu, tak auticko bude odpocivat v klidu dal

Autor:  dj.DEKL [ 01 úno 2006 19:05 ]
Předmět příspěvku: 

Nechceš pomoct nastartovat přes kabely? :wink:

Autor:  vendiik [ 02 úno 2006 13:15 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli dobre rozumim, tak jsi nechal auto stat na mrazu s vytriskanou baterkou? Muzes si jit rovnou koupit novou...
1) Pokud se behem nekolika hodin nezacne uplne vybita baterie nabijet, zacne nevratne degradovat material desek.
2) Muze ti zmrznout elektrolyt.

Autor:  Ondrej [ 02 úno 2006 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

vcera sem baterku zacal nabijet, tak uvidim zda jeste neco vydrzi

Autor:  George V. [ 02 úno 2006 14:58 ]
Předmět příspěvku: 

Na různý prodlužováky goly bacha!!! Mně se podařilo jeden šroub při vyndavání baterky krásně urvat; a nejhorší je, že je tak tvrdej, že se nedá ani odvrtat, aby šel vytáhnout... Naštěstí těch závitů je tam víc, ale ten, kterej jsem použil pro nový šroub už byl tak zrezlej, že to drží jenom na čestný slovo. Raději to napřed prostříkat WDéčkem, nechat odležet, pobouchat kladivem, atd.

Autor:  Nagant [ 02 úno 2006 16:20 ]
Předmět příspěvku: 

No mně ta přimrzlá baterka šla kupodivu ven. A to to bylo pár dní po tom víkendu jak v sobotu byla obleva a do neděle klesla teplota skoro o 20 stupňů. Šrouby a úhelníček byly prakticky volné, suché, jen baterka byla přimrzlá dnem, poťukal jsem ji gumovou paličkou a použitím trochu větší síly od středu vozu se ji podařilo odtrhnout.

Byl jsem překvapený, ža ta voda stihla před mrazy odtéct.
Taky mám na baterce mikrotenový sáček a přetaženo starou zavařovací gumou, docela se mi to osvědčuje.

Autor:  Hnata [ 06 úno 2006 17:26 ]
Předmět příspěvku: 

tak auto mrazy stale zvlada dobre ale me uz primo se.ou ! Uz me nebavi byt rano po ceste do prace navlecenej jako krava abych na zacatku neumrznul a pak kdyz se blizim k praci tak je mi zas hic pac uz mam zatopeno... uz me nebavi ubirat uz tak malej vzorek na zimnich gumach kdyz mi to minimalne jednou ujede a podhrabnu .... uz me nebavi se modlit at uz jedu sebepomaleji aby se ty gumy chytli nejakeho sucheho asfaltu tady v zatocinach u nas pred domem kdyz se ritim do nich bokem (nutno rict ze neumyslne).... proste uz me zima nebavi a chci leto ..... HNED TED !!!
:evil: :evil: :evil:

Autor:  Martin 1,6 [ 06 úno 2006 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

Řekl bych, že nejsi sám, koho ta zima už se*e. :( A podle předpovědí meteorologů jaro je v nedohlednu. Takže máme asi tři možnosti. Odletět do teplých krajin, zvyknout si, nebo vyhledat psychologa. ;-)

Autor:  Hnata [ 06 úno 2006 17:39 ]
Předmět příspěvku: 

ja osobne vidim i ctvrtou moznost - chlastat co nejvic a pokud mozno co nejcastejc

Autor:  vašík [ 06 úno 2006 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes jsem měl poprvé problém s mastartováním.První nažhavení-motor točí ale válce nevěděl kterej má chytit.Druhé nažhavení to samé.Třetí nažhavení chytil jak za mlada.Bylo jen-19.Prvních 200 m jsem rád když tam dám dvojku jak je převodovka zatuhlá.Po dvouch km už hřeje za další dva jsem v robotě.Už zase do mrazu.Tatru 815 autojeřáb AD 20 mám v opravě, motohodiny žádné.Tak na dílně dělám že dělám.Jsem toho názoru "ZIMY UŽ BYLO DOST" Kde je jaro :roll: .

Autor:  Martin 1,6 [ 06 úno 2006 22:49 ]
Předmět příspěvku: 

Hnata píše:
ja osobne vidim i ctvrtou moznost - chlastat co nejvic a pokud mozno co nejcastejc
:-D Jo a máte supr pivo! Takže si jdu hned otevřít jednoho lahváčka a lehnu dovany. 8)

Stránka 3 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/