fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

funkce volnoběžného ventilu & problém s akcelerací
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=7233
Stránka 3 z 3

Autor:  Wizzy [ 18 zář 2006 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

Z Elitu, tutok: ...odkaz nefunguje...
Je to NGK OZA448-E48 3335,-
(ta cena je bez DPH :( )

Autor:  sukyn [ 04 led 2007 23:35 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jak to dopadlo s LS? Mám podobný problém, vyzkoušel jsem tři LS, teda starší, ale pořád to při akceleraci škube, netáhne a občas se zhoupne volnoběh. Možná mám smůlu a všechny LS jsou špatný nebo to dělá něco jiného.

Autor:  Wizzy [ 05 led 2007 08:13 ]
Předmět příspěvku: 

Po výměně LS u mě vše OK 8)

Nemáš problém se svíčkami nebo zap. kabely?

Autor:  sukyn [ 07 led 2007 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

Svíčky a kabely jsem dával nedávno nový Motorcraft. Když odpojím LS, tak to neškube, ale pořád to nejede tak jako dřív.

Autor:  dj.DEKL [ 07 led 2007 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus jezdit s odpojeným MAFem...

Autor:  sukyn [ 07 led 2007 20:46 ]
Předmět příspěvku: 

To jsem zkoušel, ale bylo to ještě horší.

Autor:  Wizzy [ 07 led 2007 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

Bez lambdy to jede podle přednastavených továrních hodnot, ne-li přímo v nouzovém režimu. Nemůžeš potom čekat, že v tomto režimu bude mít deset let staré auto stejnou páru jako za normálních podmínek. Jak se to jeví mě, tak bys potřeboval tu lambdu novou. Ovšem raději si nech někde udělat diagnostiku, to pětikilo za ni se vyplatí - vzhledem k ceně lambdy.

Autor:  sukyn [ 07 led 2007 22:57 ]
Předmět příspěvku: 

To jsem si myslel taky, že je špatná LS, ale je mi divný, aby byly špatný všechny tři co mám doma. Diagnostiku jsem chtěl udělat taky, ale neshnal jsem nikoho kdo má tady poblíž digitální osciloskop. Ještě mě napadlo jestli není špatně průchozý katalizátor nebo výfuk a LS pak blbnou splodiny a ta pak EEC.

Autor:  Wizzy [ 08 led 2007 09:02 ]
Předmět příspěvku: 

No mohou být špatné všechny, ale to už by byla velká náhoda.
Na diagnostiku motoru primárně osciloskop není potřeba, ale pravda je, že při testování lambdy může hodně pomoct. (ale proč by musel být digitální?)

Autor:  sukyn [ 08 led 2007 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

Na diagnostice jsem byl, hlásila LS chudá směs, u druhé LS bohatá směs a s třetí jsem už na diagnostiku nejel. Ale to ještě nemusí znamenat, že to dělá LS. Stav LS se nechá zjistit, teda co jsem četl na ff, jen digitálním osciloskopem. http://www.fordfans.cz/technics/O2%20Se ... ostika.php

Autor:  Wizzy [ 09 led 2007 08:24 ]
Předmět příspěvku: 

To je pravda, může a nemusí. Ty lambdy - byly určené pro Esco, nebo to bylo "co dům dal"? Když jsem diagnostikoval moji lambdu, taky mi tam servisák pokusně vrazil lambdu z bmw, která měla ukázkový průběh, ale EEc se to moc nelíbilo (ale motor se choval způsobněji, než s tou mojí původní mrtvolou). Po výměně za tu, co jsem psal výše je vše OK.
Jinak ten osciloskop vážně nemusí být digitál, průběh napětí na lambdě zvládne levou zadní i analog ;-)

Autor:  sukyn [ 09 led 2007 21:35 ]
Předmět příspěvku: 

V osciloskopech se nevyznám, tak píšu, co jsem si jinde přečetl, ale už jsem zjistil, že osciloskop mají v Chevroletu, zítra tam jedu. Jinak jedna LS byla z Fordu 1,6 a druhá z 1,4.

Autor:  sukyn [ 14 led 2007 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem to snad vyřešil, všechny tři LS jsou špatný, teď mám půjčenou z Mazdy (stejný výrobce jako originál Ford-NTK) a auto jede dobře. Ještě uvidím co udělá spotřeba.

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/