fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

ze 115k na 130k
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=8085
Stránka 3 z 3

Autor:  mrazik [ 28 lis 2006 09:43 ]
Předmět příspěvku: 

Lukasi no jo, nechal jsem se ukecat a posilil jsem a prvni asi nebudu, i kdyz mam v podstate plnohodnotnou i s brzdama.
S tim posilenim o 15 koni hrozne zalezi na stylu jizdy. Nekdo kdo si rad vytoci motor, jezdi ,,dynamicteji", pak bych mu ten upgrade doporucil, protoze vetsi vykon od tech 4500 do 6500 pociti.
Lukasi ona to neni jen vacka, ale je lepsi dat tvrdsi pruziny a jeste cip, aby tam toho preci jen vice nateklo. S tim setrvacnikem bych byl opatrnej, aby pak motor nevybeh kapotou a nenafackoval majiteli :-))

Autor:  Lukas1 [ 28 lis 2006 11:45 ]
Předmět příspěvku: 

Ty vačice by na 130k měli přihodit 16k (měli nemuseli) ale kolik to pak bude na motoru, kterej má oproti 130k vačky horší....... 20k ?, s čipama opatrně moc tomu nevěřím, a když tak jedině s na sériovej motor nebo přímo v kitu s vačkama, ale to je pak cena úplně někde jinde. Pružiny třeba nejsou, on z toho zas takovej dravec, kterej potočí 7500ot nebude. Ty doporučujou až na Ultimate road (cca 275°), ale na natu jsem nenašel nikoho kdo by s nima jezdil po silnici.
Pokud má někdo dobrej základ, a to 115k je tak s vačkama mu prospěje, a pokud se k němu bude chovat ohleduplně tak ani neublíží..........A troufám si říct, že s vačkama to po jede líp než 130k v základu

Autor:  mrazik [ 28 lis 2006 11:51 ]
Předmět příspěvku: 

Lukasi ja to beru tak, ze ta 130k verze je v podstate seriovka, odzkousena atd.
S tim cipem jsem to samzorejme myslel v souvislosti s tou vackou. Ale souhlasim, ze pokud ma nekdo 1.8 115koni ma i tuto moznost. Jak funguji pak ostre vacky nedokazu rict, neporovnaval jsem.

Autor:  Lukas1 [ 28 lis 2006 12:06 ]
Předmět příspěvku: 

Já znám jak se chovají vačky na motoru Š130 v erku, co dělá kamarád vyzkoušel as 4 druhy od 249°do 285° (je to 8 ventil tak 285 bude asi jako ta 260 v 16v), na brzdě to zatím nebylo, ale nakonec nechal tu 285° protože ač je to divný tak mu to táhne už od 3000ot velice solidně (asi líp než kterýkoliv fávo) a končí právě na těch 7000ot kdy už nemá srdce jít dál.
Poku dje motor v pořádku tak se jejich přidání na stabilitě moc nepozná, a piper ví co dělá.
Mě na motoru limituje omezovač otáček a ten setrvačník, už nemám kam točit takže je dávat nebudu. Ale i tak bez čipu mi to atakuje 170k. podívám se jestli někde najdu graf, a možná mám někde na 2. kompu i překlafanej do excelu, když jsem porovnával zlepšení oproti ostatním motorům.

Autor:  George V. [ 28 lis 2006 13:44 ]
Předmět příspěvku: 

to m@rekR$:

Svým prvním výrokem jsem jen reagoval na tuto perlu:

"Točák je ti naprd, pokud není výkon"

Autor:  mrazik [ 28 lis 2006 13:56 ]
Předmět příspěvku: 

Lukasi sem s tim grafem, sem zvedavej.

Autor:  M. [ 28 lis 2006 14:04 ]
Předmět příspěvku: 

George V. píše:
Vzorec pro výpočet výkonu zjištěný na motorové brzdě:


P = Mt . n/ 9 549,3


Kde: P = výkon v kW, Mt = točivý momet v Nm, n = otáčky motoru za min.

Převzato z článku Jiřího Čecha o motorech na Mondeo TechWebu.

http://mtw.fordclubs.org/article.php?article=1&rubrik=4


to je zajimavy, ja znam to konstantu ve jmenovateli jako 9454. ale jinak to sedi.

Autor:  Jimmy [ 28 lis 2006 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

A tohle co jsi napsal vyjde na kolik?? A co životnost motoru?? Je hodně snížena nebo to motor v pohodě zvládne. Na tom mém je nalétáno asi 73tis takže je relativně v dobrém stavu.

Autor:  mrazik [ 28 lis 2006 21:47 ]
Předmět příspěvku: 

Jimmy zvladne to v pohode, neni duvod, aby mu to nejak ublizilo.

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/