fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Spotreba http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=9121 |
Stránka 21 z 29 |
Autor: | M. [ 19 srp 2007 18:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem si na strankach jsmacha precetl, ze Zetec se zarazenou rychlosti do 3000ot/min bere benzin. Nechtel bych rozhodne zpochybnovat tvrzeni tak nadaneho cloveka, ale prece jen, opravdu je to tak? ![]() |
Autor: | mposchl [ 19 srp 2007 18:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
je to tak. nad 3000 s kvaltem z kopce nedava, resp. prestava davat,pri klesnuti na cca 2700otacek opet obnovuje prisun paliva. jinak je to treba se zapnutou klimou, kdy dava snad porad (i nad 5t u me daval a ne malo), navic ne vzdy je prisun paliva za normalnich okolnosti zastaven nad 3000,proste rekl bych "vetsinou". Tak by me zajimalo proc ![]() |
Autor: | Jackiii [ 20 srp 2007 00:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
noreking píše: bud se mi to zda nebo vam to nejak moc zere jezdim skoro 90% po meste s klimou ma max...8.2 spotreba....
![]() To ti to zere vic nez me ![]() ![]() |
Autor: | Jackiii [ 20 srp 2007 00:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale vyrazovat se ani nema ne? sem slysel ze se znici katik..takze je to jedno ![]() |
Autor: | Miky [ 20 srp 2007 07:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevim jestli se níčí katík,ale se zařazenou rychlosti máš menší spotřebu |
Autor: | mposchl [ 20 srp 2007 08:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak kdy ![]() ![]() a s tim katikem bych nerekl, ze se nici, podle me se vic nici pri brzdeni motorem, protoze pokud mate zkusenost s brzdeni z dlouhych velkych kopcu, z vyfuku jde dost nespalenych sracek, ktere se v kataku musi usazovat a tim jej ucpavat, je fakt, ze se zase vypali, kdyz clovek jede nahoru ![]() |
Autor: | Jimmy [ 20 srp 2007 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
mposchl píše: jak kdy
![]() Tohle u mě neplatí!!! Já jakmile pustím nohu z plynu a mám zařazené tak tam jde 0,0l dle PP. Zkoušel jsem to několikrát. Mně to začíná vstřikovat palivo až když otáčky klesnou pod 1200ot. |
Autor: | M. [ 20 srp 2007 19:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ha, no takhle jsem si vzdycky myslel, ze to funguje... ale nemam PP. |
Autor: | Jimmy [ 20 srp 2007 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
M. píše: Ha, no takhle jsem si vzdycky myslel, ze to funguje... ale nemam PP.
Tak pořiď PP ![]() ![]() |
Autor: | Honzík [ 20 srp 2007 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
nevím jak vy ale já to mám vyzkoušený i bez PP a to jednoduše stačí mít v nádrži sucho a jet někde po rovince při sešlápnutým plynu to cuká při jízdě bez něj cukání mizí ale jakmile klesnou otáčky pod 1500 tak se opět vrací a na neutrál to zdechne. |
Autor: | Krtek-NA [ 20 srp 2007 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dá se to asi tak poznat, ale motoru a pal. čerpadlu to moc neprospívá. ![]() |
Autor: | Honzík [ 20 srp 2007 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo to je mi jasný proto to nedělám každej den ale fakt jen pro zkoušku. |
Autor: | Krtek-NA [ 20 srp 2007 21:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Honzík píše: jo to je mi jasný proto to nedělám každej den ale fakt jen pro zkoušku.
No a nejjistější je to podle PP cca od 1500 nahoru o,o l/100km ![]() |
Autor: | MV [ 20 srp 2007 21:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jimmy píše: ...Já jakmile pustím nohu z plynu a mám zařazené tak tam jde 0,0l dle PP. Zkoušel jsem to několikrát. Mně to začíná vstřikovat palivo až když otáčky klesnou pod 1200ot.
Přesně takhle se to chová i mně, potvrzeno i PP. |
Autor: | Miky [ 21 srp 2007 06:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
U focusu jakmile máte přes 3000 otáček a pustíte plyn jedete za 0 po celou dobu než sešlápnete plyn.Ale když je tam třeba 2500 ot. tak si to bere kolem 2-3 litry a na neutrál tak 1,5l |
Autor: | George V. [ 26 srp 2007 17:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co je to zas za blbost, že přestává vstřikovat až od 3000ot. Jezdím občas s naší služební feldou s PP a tam se přestává vstřikovat od 1500. Když pak srovnávám brždění motorem s mým Escortem a s Feldou, je to tak zhruba nastejno (Ford je těžší). Kdyby se vstřikoval benzín, tak by to přeci vůbec nemohlo motorem tak brzdit... Spíš bych to viděl na nějakou chybu... |
Autor: | mposchl [ 26 srp 2007 18:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
prostimte. jak muzes srovnavat filcku s eskem? A maji pravdu ti, co tvrdi, ze prestava vstrikovat kolem 3t (plusminus), 0.0 dava do cca 2500pri brzdeni motorem, pak znovu zacne vstrikovat. u nekoho to samozrejme muze byt jinak, je podle me mozny, ze EEC V to uz ma jinak. ale jinak je to tak, jak se tu pise. mam to nakonec treba osobne odskouseny na svym esku s PP. a kdyz mam pustenou klimu, tak strika furt. HAWK. |
Autor: | Wizzy [ 26 srp 2007 19:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Potvrzuju, můj palubák ukazuje to samé. |
Autor: | Krtek-NA [ 26 srp 2007 20:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() ![]() ![]() |
Autor: | mposchl [ 26 srp 2007 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemyslim si, ze by byla nekde chyba...leda by tu chybu tady meli uplne vsichni (teda vetsina). No a zalezi, jak to myslis, takova HochAlpenStrasse, tu sem sjizdem se zarazenou dvojkou, jelo to tak okolo 60 a tocilo 4500,takze neni problem zjistit, kdy to vypina palivo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() HAWK!!! |
Stránka 21 z 29 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |