fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Spotreba
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=9121
Stránka 21 z 29

Autor:  M. [ 19 srp 2007 18:05 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem si na strankach jsmacha precetl, ze Zetec se zarazenou rychlosti do 3000ot/min bere benzin. Nechtel bych rozhodne zpochybnovat tvrzeni tak nadaneho cloveka, ale prece jen, opravdu je to tak? :-D

Autor:  mposchl [ 19 srp 2007 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

je to tak. nad 3000 s kvaltem z kopce nedava, resp. prestava davat,pri klesnuti na cca 2700otacek opet obnovuje prisun paliva. jinak je to treba se zapnutou klimou, kdy dava snad porad (i nad 5t u me daval a ne malo), navic ne vzdy je prisun paliva za normalnich okolnosti zastaven nad 3000,proste rekl bych "vetsinou". Tak by me zajimalo proc :D, prej ze ford udava smer vsem RJ, ale tohle se mi nezda...ale pani urcite vedeli co delaji...

Autor:  Jackiii [ 20 srp 2007 00:54 ]
Předmět příspěvku: 

noreking píše:
bud se mi to zda nebo vam to nejak moc zere jezdim skoro 90% po meste s klimou ma max...8.2 spotreba.... :wink:


To ti to zere vic nez me :-D ja mam prumer 7.6l/100km tohle ted byl ulet o kterym vim.. :-D

Autor:  Jackiii [ 20 srp 2007 00:55 ]
Předmět příspěvku: 

Ale vyrazovat se ani nema ne? sem slysel ze se znici katik..takze je to jedno :)

Autor:  Miky [ 20 srp 2007 07:32 ]
Předmět příspěvku: 

Nevim jestli se níčí katík,ale se zařazenou rychlosti máš menší spotřebu

Autor:  mposchl [ 20 srp 2007 08:49 ]
Předmět příspěvku: 

jak kdy ;-) uz se toho tu na toto tema namlatilo dost, RJ forda totiz prisun paliva zastavuje az nad 3000otacek, coz nejsou prijemne otacky na brzdeni motorem (i kdyz ted v alpach sem bezne brzdil kolem 4500 ;-) ), jinak tam palivo jde a ne malo, mam vyzkousene ze pri vyrazeni se da usetrit. Otazka co to dela s brzdami atd. V dusledku je to asi plichta.

a s tim katikem bych nerekl, ze se nici, podle me se vic nici pri brzdeni motorem, protoze pokud mate zkusenost s brzdeni z dlouhych velkych kopcu, z vyfuku jde dost nespalenych sracek, ktere se v kataku musi usazovat a tim jej ucpavat, je fakt, ze se zase vypali, kdyz clovek jede nahoru :D. Takze dalsi tema k polemizaci.

Autor:  Jimmy [ 20 srp 2007 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

mposchl píše:
jak kdy ;-) uz se toho tu na toto tema namlatilo dost, RJ forda totiz prisun paliva zastavuje az nad 3000otacek


Tohle u mě neplatí!!! Já jakmile pustím nohu z plynu a mám zařazené tak tam jde 0,0l dle PP. Zkoušel jsem to několikrát. Mně to začíná vstřikovat palivo až když otáčky klesnou pod 1200ot.

Autor:  M. [ 20 srp 2007 19:25 ]
Předmět příspěvku: 

Ha, no takhle jsem si vzdycky myslel, ze to funguje... ale nemam PP.

Autor:  Jimmy [ 20 srp 2007 20:14 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
Ha, no takhle jsem si vzdycky myslel, ze to funguje... ale nemam PP.


Tak pořiď PP :D ale mám takové tušení, že to všem co mají 1,6tku přestává vstřikovat až od těch 3tis ot. Já mám sice taky EEC IV, ale s označením FAST, tak nevím jestli to na to má vliv.... :smt102

Autor:  Honzík [ 20 srp 2007 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

nevím jak vy ale já to mám vyzkoušený i bez PP a to jednoduše stačí mít v nádrži sucho a jet někde po rovince při sešlápnutým plynu to cuká při jízdě bez něj cukání mizí ale jakmile klesnou otáčky pod 1500 tak se opět vrací a na neutrál to zdechne.

Autor:  Krtek-NA [ 20 srp 2007 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

Dá se to asi tak poznat, ale motoru a pal. čerpadlu to moc neprospívá. :!:

Autor:  Honzík [ 20 srp 2007 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

jo to je mi jasný proto to nedělám každej den ale fakt jen pro zkoušku.

Autor:  Krtek-NA [ 20 srp 2007 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

Honzík píše:
jo to je mi jasný proto to nedělám každej den ale fakt jen pro zkoušku.

No a nejjistější je to podle PP cca od 1500 nahoru o,o l/100km :wink:

Autor:  MV [ 20 srp 2007 21:46 ]
Předmět příspěvku: 

Jimmy píše:
...Já jakmile pustím nohu z plynu a mám zařazené tak tam jde 0,0l dle PP. Zkoušel jsem to několikrát. Mně to začíná vstřikovat palivo až když otáčky klesnou pod 1200ot.

Přesně takhle se to chová i mně, potvrzeno i PP.

Autor:  Miky [ 21 srp 2007 06:59 ]
Předmět příspěvku: 

U focusu jakmile máte přes 3000 otáček a pustíte plyn jedete za 0 po celou dobu než sešlápnete plyn.Ale když je tam třeba 2500 ot. tak si to bere kolem 2-3 litry a na neutrál tak 1,5l

Autor:  George V. [ 26 srp 2007 17:43 ]
Předmět příspěvku: 

Co je to zas za blbost, že přestává vstřikovat až od 3000ot. Jezdím občas s naší služební feldou s PP a tam se přestává vstřikovat od 1500. Když pak srovnávám brždění motorem s mým Escortem a s Feldou, je to tak zhruba nastejno (Ford je těžší). Kdyby se vstřikoval benzín, tak by to přeci vůbec nemohlo motorem tak brzdit... Spíš bych to viděl na nějakou chybu...

Autor:  mposchl [ 26 srp 2007 18:06 ]
Předmět příspěvku: 

prostimte. jak muzes srovnavat filcku s eskem? A maji pravdu ti, co tvrdi, ze prestava vstrikovat kolem 3t (plusminus), 0.0 dava do cca 2500pri brzdeni motorem, pak znovu zacne vstrikovat. u nekoho to samozrejme muze byt jinak, je podle me mozny, ze EEC V to uz ma jinak. ale jinak je to tak, jak se tu pise. mam to nakonec treba osobne odskouseny na svym esku s PP. a kdyz mam pustenou klimu, tak strika furt. HAWK.

Autor:  Wizzy [ 26 srp 2007 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

Potvrzuju, můj palubák ukazuje to samé.

Autor:  Krtek-NA [ 26 srp 2007 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

:shock: :shock: kolik jede takový Esco při 3000ot??? to ani nemůžete pořádně zkusit, protože to určitě není 90. Jednotka vypíná přívod paliva nad 1500ot. Když né je v něčem chyba. :wink:

Autor:  mposchl [ 26 srp 2007 20:17 ]
Předmět příspěvku: 

Nemyslim si, ze by byla nekde chyba...leda by tu chybu tady meli uplne vsichni (teda vetsina). No a zalezi, jak to myslis, takova HochAlpenStrasse, tu sem sjizdem se zarazenou dvojkou, jelo to tak okolo 60 a tocilo 4500,takze neni problem zjistit, kdy to vypina palivo ;-). Staci se rozjet na dalnici na 150 a pustit plyn a hned je tam nula. Ale jak klesnou pod 2500, uz to zase papa. Nekde sem cetl, ze je to kvuli lepsi akceleraci, proste tam to palivo jde no. A dle meho nazoru to chyba neni. To by pak slo rict jednoduse - panove z fora odpusti - Eskort by pak byla jedna velka chyba :smt082 :smt040 :smt082 ...pac toho, cim se lisi od ostatnich "dobovych aut" je prilis mnoho na to, aby se dalo rict, kdyz to neni tak, tak to mas spatne :-)

HAWK!!!

Stránka 21 z 29 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/