fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Spotreba
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=9121
Stránka 22 z 29

Autor:  Krtek-NA [ 26 srp 2007 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=provoz

tohle přečíst! je to dokonce tady z fóra a čti zpomalování, tam je to jasně popsáno :!:

Autor:  mposchl [ 26 srp 2007 21:27 ]
Předmět příspěvku: 

moc pekne napsany clanek, i sem se zasmal. ale stejne trvam na svym. EEC pro esko vypina privod paliva az na 3t.potvrdi to hromada lidi tady na foru.samozrejme sou i taci, kterym to funguje jinak. ted otazka, kdo ma pravdu a kdo to ma rozbity. to by sme se tu mohli dohadovat cely dny a stejne to nevyresili.

Autor:  mrazik [ 27 srp 2007 16:04 ]
Předmět příspěvku: 

mposchl nemas tak uplne pravdu, protoze nekomu skutecne vypina uz nad 1200 otacek. Ono zalezi hlavne na roku vyroby. Co jsem tak sledoval, jednolo se hlavne o MK5 a s nastupem 1.6 16V v roce 93 se upravil program v ridici jednotce a davkovani se vypina az nad 3 tisice otacek.

Autor:  mposchl [ 27 srp 2007 16:20 ]
Předmět příspěvku: 

jasne, ja se nechci hadat, navic beru v uvahu jen mk7, asi sem to malo zdruraznil, u kterych sem snad neslysel neco jineho, jak to bylo i jinych typu nemam potuchy a samozrejme to muze byt jakkoliv ;-)

Autor:  spiderman [ 31 srp 2007 10:01 ]
Předmět příspěvku: 

Pochlubim se se svou spotrebou.
Mam esco asi mesic, jezdim temer vyhradne (90%) mimo mesto, ale zas ne po dalnici... a spotreba je 10L kdyz jedu tak normalne, 9L kdyz to setrim s maximalne lehkou nohou a otackama 2500-3000.
Kdyz sem procetl cely tohle forum tak..koukam ze to neni zadna slava ze ? :( s tim musim neco delat.
Zkusim se podivat na to ty cidla teploty... a tak. Hlavne asi na to cidlo teploty pro RJ,ze.

Autor:  mposchl [ 31 srp 2007 10:04 ]
Předmět příspěvku: 

z toho si nic nedelej, ja s novym jezdil za 14. problem byl v termostatu. taky jde o to se naucit co kazdy auticko potrebuje. ted jezdim za 7 a to se mi zda celkem slusny. jinak kdyz mrknes na papirovou spotrebu, tak to vubec zadna slava neni. proste FORD.

Autor:  spiderman [ 31 srp 2007 10:08 ]
Předmět příspěvku: 

OK, mozna trapna otazka novacka,..vsichni se asi zasmeji ale ja to zkousnu. Na co je vlastne termostat? Vim zeje tam cidlo teplotyt pro RJ, cidlo teploty teplmeru.. ale ted nejak nevim na co slouzi termostat a jak ovlivni spotrebu ... :(

Autor:  mposchl [ 31 srp 2007 10:18 ]
Předmět příspěvku: 

termostat je takovej ventil, kterej ma v sobe vosk reagujici na teplotu okoli. normalne, kdyz je motor studenej, tak tento ventil uzavre okruh chlazeni, tim umozni vode, ktera je v bloku motoru, aby se rychle ohrala...a az se zacne ohrivat, tak se zacne otvirat (diky tomu, ze vosk se teplotou roztahuje...nejspis) a tim umozni vode kolovat a jit do chladice...no a timto udrzuje stale stejnnou tepplotu chladici kapaliny (potazmo vody). kdyz je treba kosa, tak ucinnost chladice stoupa a voda by se chladila vic nez je potreba. No a jelikoz cidlo teploty vody je napojeno na RJ, ktere tim za studena snad jako jeden z hlavnich prvku dava najevo, ze motor je studenej, tak RJ to chape tak, ze ma do motoru solit vice paliva, tim se motor rychleji ohriva a taky diky tomu ma plynulejsi chod za studena (viz stare skodovky s rucnuim syticem :D ) no a to je to, proc to zere. protoze RJ dava prilis bohatou smes...a kdyz je termostat spatnej, tak nedovira (nebo treba neotvira - to se zase furt varis) a RJ ma stale udaje o studene vode a tak dava bohatou smes...atd. Ale netvrdim, ze je to tvuj pripad!!! navic v lete se to obvykle tak neprojevi, pac je teplo a voda se zahriva mnohem rychleji.

Autor:  spiderman [ 31 srp 2007 10:36 ]
Předmět příspěvku: 

ok, danke.

A kolik tak muze stat ten novej termostat nebo to cidlo teploty pro RJ ? a je mozne aby si to clovek vymenil sam ?

Autor:  mposchl [ 31 srp 2007 10:47 ]
Předmět příspěvku: 

termostat prijde s tesnenim na 500korun +- (origo motorcraft). cidlo pro RJ bude podstatne drazsi. podivej se do sekce ceny tady na foru. tam najdes vic. i o termostatu tu najsdes hromadu informaci, snaz se co nejrychleji zorientovat a nauc se pouzivat hledani. termostat i cidlo neni problem vymenit sam pred "barakem".

Autor:  spiderman [ 31 srp 2007 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

OK, ja bych si chtel totiz maximum veci menit nebo spravovat sam,.. na to sem si to taky koupil... abbych se vozil, a taky abych si s tim hral :) takze doufam ze je i plno dalsich veci co jdou udelat pred garazi nebo barakem :) ..

Autor:  mposchl [ 31 srp 2007 10:57 ]
Předmět příspěvku: 

jestli chces, kontaktuj me na ICQ, at sem neplacame jeden kec za druhym. na esku se toho stale da udelat hodne doma, zalezi jaky ma clovek moznosti.navic se obavam, ze to neni auto, kde by ses JEN vozil, takze spousta prace te nemine :)

Autor:  enjoy [ 31 srp 2007 12:07 ]
Předmět příspěvku: 

termostat 300,-(neorigo.neni duvod cpat fordovi jeho ceny. a cidlo original u charouze 700,- )
ps:to cidlo teploty pro ridici jednotku ti muzu za par stovek poskytnout,protoze mam jeden nahradni,menil jsem ho a problem byl jinde :)

Autor:  angličák [ 31 srp 2007 23:38 ]
Předmět příspěvku: 

Asi vás trošku naprdnu...ale RS2000.....další nepojízdné auto na laně za mnou...téměř umírněná jízda v rámci pravidel...8 l/100 km...ale je pravda že to auto umí sežrat i 12...ovšem ten dotah mne dostal...

Autor:  angličák [ 31 srp 2007 23:41 ]
Předmět příspěvku: 

mposchl píše:
termostat prijde s tesnenim na 500korun +- (origo motorcraft). cidlo pro RJ bude podstatne drazsi. podivej se do sekce ceny tady na foru. tam najdes vic. i o termostatu tu najsdes hromadu informaci, snaz se co nejrychleji zorientovat a nauc se pouzivat hledani. termostat i cidlo neni problem vymenit sam pred "barakem".


Von není problém se stavit za mnou a já můžu zdarma (nésu blbej?) navigovat co a jak kde...

Autor:  mposchl [ 01 zář 2007 09:10 ]
Předmět příspěvku: 

angličák píše:
mposchl píše:
termostat prijde s tesnenim na 500korun +- (origo motorcraft). cidlo pro RJ bude podstatne drazsi. podivej se do sekce ceny tady na foru. tam najdes vic. i o termostatu tu najsdes hromadu informaci, snaz se co nejrychleji zorientovat a nauc se pouzivat hledani. termostat i cidlo neni problem vymenit sam pred "barakem".


Von není problém se stavit za mnou a já můžu zdarma (nésu blbej?) navigovat co a jak kde...


:-) Coz mi pripomina, ze bych se za Tebou osobne rad stavil, abys mi to omrkl, zacina mi to delat prilis divnych zvuku :-)

Autor:  Kidzero [ 02 zář 2007 23:48 ]
Předmět příspěvku: 

moja spotreba je 26 a viac ked sa naozaj vozím....

ale viem urobiť aj 11 ked veľmi chcem..

Autor:  angličák [ 03 zář 2007 08:18 ]
Předmět příspěvku: 

Kidzero píše:
moja spotreba je 26 a viac ked sa naozaj vozím....

ale viem urobiť aj 11 ked veľmi chcem..


Kosík.....Sirka.... :shock: :smt023

Autor:  Jarošu [ 21 zář 2007 09:13 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jestli to dobře chápu. Když pojedu na 3 z kopce a budu tam mít 3100 otáček tak je spotřeba nulová????? Se mi to nezdá.....

Autor:  mposchl [ 21 zář 2007 09:19 ]
Předmět příspěvku: 

treba 3100, tak to funguje u me.

Stránka 22 z 29 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/