fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 črc 2024 11:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 16:49 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Wizzy moc se omlouvam, melo tam byt balu. Sorry

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 16:52 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
spiderman pri brzdeni motorem tam mezi otackami 3000 - 1200 jde malilililinkato paliva. Na neutral tam toho cpe malicko vice.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 17:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2007 09:37
Příspěvky: 71
Bydliště: Brno, Wien
OK, takze neni pravda ze tam nejde pri brzdeni motorem palivo vubec - jak rika muj kamos.. to se mi vlastne zda byt blbost - co by se tam pak palilo, ze..

OK, Jde tam teda jen "malilililinkato paliva" (mezi 3000-1200 ot.) , tedy min nez pri klasickym volnobehu na neutral. Otazka je co je uspornejsi,..
Na volnobeh tam jde teda vic.. ale otacky jsou mensi.. a kdyz brzdim motorem tak naopak...

Ja teda mam porad zarazeny kvalt.. s tim ze doufam ze je to uspornejsi pri zpomalovani... a taky tim padem jen minimalne pouzivam brzdy, . Je to ok?

_________________
Ford Escort MK7 1,6 16V Zetec, combi, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 17:43 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
spiderman píše:
OK, takze neni pravda ze tam nejde pri brzdeni motorem palivo vubec - jak rika muj kamos.. to se mi vlastne zda byt blbost - co by se tam pak palilo, ze..

OK, Jde tam teda jen "malilililinkato paliva" (mezi 3000-1200 ot.) , tedy min nez pri klasickym volnobehu na neutral. Otazka je co je uspornejsi,..
Na volnobeh tam jde teda vic.. ale otacky jsou mensi.. a kdyz brzdim motorem tak naopak...

Ja teda mam porad zarazeny kvalt.. s tim ze doufam ze je to uspornejsi pri zpomalovani... a taky tim padem jen minimalne pouzivam brzdy, . Je to ok?

Když tam budeš mít zařazen neutrál, a kára se bude pohybovat jakoukoliv rychlostí, půjde motor automaticky na zvýšený volnoběh/ kolem 1200ot/ dokud nezastavíš. Po 2 vteřinách od zastavení ti klesnou na 900ot.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 18:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
spiderman u hodne automobilu se skutecne palivo nevstrikuje pri brzdeni motorem. U prvnich Zetecu se take nevstrikovalo, ale od 93 roku upravili program v jednotce a trochu vstrikuji, proc netusim, ale nejaky duvod asi maj.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 20:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2006 20:55
Příspěvky: 381
Bydliště: Stará Huť
U esca mi PP nikdy 0 na aktual spotřebě neukázal. Vlastně jednou, brzdění motorem na 3ku a ot. kolem 3500, jinak už nikdy víc.
Zato u VW 2,5TDi jak sundám nohu z plynu tak klesá na 0. Třeba z cukráku když sjíždim do Prahy, tak jedu chvilku zadarmo :-D Při 80 na 5ku tempomat s vezme kolem 2,5l na rovince. Z toho pak plyne krásná spotřeba do 6l v létě a do 6,5l v zimě.

Ještě sem zkoušel to co psal mrazik. Při ustálené rychlosti (tempomat) mi na vyšší stupeň ukazoval PP menší aktual spotřebu než na nižší. U esca s PP od jsmacha taktéž.
Ovšem TDi není benzin 16v takže to asi nelze srovnávat...

_________________
Ford Fiesta XR2i 16v - 10/93, 96kW -Obrázek
Volvo V70 D5 - 02/04, 120kW - Stříbrňák Obrázek
Bylo:Volvo S80 D5 - 02/04, 120kW - Černoch
Volvo 850 2,5T AWD - 11/96, 142kW
Ford Escort Saphir 1,6 16v - 11/94, 65kW - 2x airbag, servo, el okna, RS/XR paket
Ford Fiesta 1,4 CVH Weber 2V TLDM - 9/89, 53kW - modrá metla, ABS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 20:21 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
balu: Hezky jsi to napsal, jen poznamku: motor neni nejhospodarnejsi kolem max. kroutaku. To uz jsou otacky, kdy to zere prumerne nebo nadprumerne. Rovnez neni pravda, ze 1,6zetec ma kroutak polozen vysoko. Prave, ze je polozen nizko, mnohe 8V maji max. kroutaku vyse, viz 1,6 Oktavka. Po meste fakt staci jezdit kolem 2000, do kopce spis vice, z kopce a po rovine klidne min. Ten kroutak proste neni potreba. Pak byva jeste graf merne spotreby a ten uz je pro ekonomiku provozu zajimavejsi nez kroutak, minimum byva kolem 2000-2500 ot.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz