fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Rada k spotřebě a otáčkám pro Escorta Combi 1.6 16V
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=13326
Stránka 4 z 4

Autor:  mrazik [ 06 lis 2007 16:49 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy moc se omlouvam, melo tam byt balu. Sorry

Autor:  mrazik [ 06 lis 2007 16:52 ]
Předmět příspěvku: 

spiderman pri brzdeni motorem tam mezi otackami 3000 - 1200 jde malilililinkato paliva. Na neutral tam toho cpe malicko vice.

Autor:  spiderman [ 06 lis 2007 17:11 ]
Předmět příspěvku: 

OK, takze neni pravda ze tam nejde pri brzdeni motorem palivo vubec - jak rika muj kamos.. to se mi vlastne zda byt blbost - co by se tam pak palilo, ze..

OK, Jde tam teda jen "malilililinkato paliva" (mezi 3000-1200 ot.) , tedy min nez pri klasickym volnobehu na neutral. Otazka je co je uspornejsi,..
Na volnobeh tam jde teda vic.. ale otacky jsou mensi.. a kdyz brzdim motorem tak naopak...

Ja teda mam porad zarazeny kvalt.. s tim ze doufam ze je to uspornejsi pri zpomalovani... a taky tim padem jen minimalne pouzivam brzdy, . Je to ok?

Autor:  balu [ 06 lis 2007 17:43 ]
Předmět příspěvku: 

spiderman píše:
OK, takze neni pravda ze tam nejde pri brzdeni motorem palivo vubec - jak rika muj kamos.. to se mi vlastne zda byt blbost - co by se tam pak palilo, ze..

OK, Jde tam teda jen "malilililinkato paliva" (mezi 3000-1200 ot.) , tedy min nez pri klasickym volnobehu na neutral. Otazka je co je uspornejsi,..
Na volnobeh tam jde teda vic.. ale otacky jsou mensi.. a kdyz brzdim motorem tak naopak...

Ja teda mam porad zarazeny kvalt.. s tim ze doufam ze je to uspornejsi pri zpomalovani... a taky tim padem jen minimalne pouzivam brzdy, . Je to ok?

Když tam budeš mít zařazen neutrál, a kára se bude pohybovat jakoukoliv rychlostí, půjde motor automaticky na zvýšený volnoběh/ kolem 1200ot/ dokud nezastavíš. Po 2 vteřinách od zastavení ti klesnou na 900ot.

Autor:  mrazik [ 06 lis 2007 18:47 ]
Předmět příspěvku: 

spiderman u hodne automobilu se skutecne palivo nevstrikuje pri brzdeni motorem. U prvnich Zetecu se take nevstrikovalo, ale od 93 roku upravili program v jednotce a trochu vstrikuji, proc netusim, ale nejaky duvod asi maj.

Autor:  Vena [ 06 lis 2007 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

U esca mi PP nikdy 0 na aktual spotřebě neukázal. Vlastně jednou, brzdění motorem na 3ku a ot. kolem 3500, jinak už nikdy víc.
Zato u VW 2,5TDi jak sundám nohu z plynu tak klesá na 0. Třeba z cukráku když sjíždim do Prahy, tak jedu chvilku zadarmo :-D Při 80 na 5ku tempomat s vezme kolem 2,5l na rovince. Z toho pak plyne krásná spotřeba do 6l v létě a do 6,5l v zimě.

Ještě sem zkoušel to co psal mrazik. Při ustálené rychlosti (tempomat) mi na vyšší stupeň ukazoval PP menší aktual spotřebu než na nižší. U esca s PP od jsmacha taktéž.
Ovšem TDi není benzin 16v takže to asi nelze srovnávat...

Autor:  M. [ 06 lis 2007 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

balu: Hezky jsi to napsal, jen poznamku: motor neni nejhospodarnejsi kolem max. kroutaku. To uz jsou otacky, kdy to zere prumerne nebo nadprumerne. Rovnez neni pravda, ze 1,6zetec ma kroutak polozen vysoko. Prave, ze je polozen nizko, mnohe 8V maji max. kroutaku vyse, viz 1,6 Oktavka. Po meste fakt staci jezdit kolem 2000, do kopce spis vice, z kopce a po rovine klidne min. Ten kroutak proste neni potreba. Pak byva jeste graf merne spotreby a ten uz je pro ekonomiku provozu zajimavejsi nez kroutak, minimum byva kolem 2000-2500 ot.

Stránka 4 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/