Pro Xfielda i všechny, kdo můžou pomoci..!
KOlik jsi dal za to čidlo polohy škrtící klapky a kde jsi ho sehnal????Zkoušel jsi měřit, jaký má ten potenciometr rozsah odporu??
Abych to kapku přiblížil tak já mám následující problém:
Auto jde strašně špatně nastartovat, chatne sice hned, ale pokud je zima tak taky hned chcipne. Pokud se udrží nebo mu přidám tak se po chvilce ustální na 900/min, což je OK.volnoběh Když muý trošku přidám, tak slyším, jak špatně dávkuje palivo a nevytočí se víc než na 2000. Po malém zahřátí vytočit jde.Když vyjedu a brzdím do křižovatky tak to povětšinou hned zdechne (otáčky klesají až někam na 200) ZA jízdy to neškube. Chcípe to i když už je motor teplejší. PO nějakých 20minutách už je to stabilnější.
Dneska už jsem nevydržel a šel znovu laborovat. Všiml jsem si, že se mi vůbec nehýbe motor, co ovládá klapku. Když jsem odpojil ten senzor a měřil odporm, tak jsem mezi dvěma piny naměřil 4,4kOhm a mezi těmi ostatními nic. Rozsah je 3,5-4,4kOhm od dorazu k dorazu, což se mi nezdá moc velký rozdíl...
když jsem nastartoval s tím odpojeným senzorem tak mi při otočení motorek klapky hned pootevřel a tudíž jsem měl po nastartování cca 2500/min, pak to začlo pomalu klesat. (klasický termosytič, ale asi moc) volnoběh se ustálí OK.Navíc motorek sleduje polohu klapky vysouváním tyčky tak jak má.Po připojení čidla opět na pikaču. To čidlo to nějak blokuje ovládání klapky z počítače (asi tam posílá hausnumera).
Co byste poradili??Myslíte, že by se moje teorie mohla podobat pravdě??
Jinak bych jako elektrikář čekal, že ta tři dráty na potenciometru budou, jeden konec, druhý konec a jezdec , tak bych tam měl někde naměřit plný odpor té odporové dráhy, ne???
neví někdo kolik má mít to či¨dlo odpor?????
POMOZTE POROSíM nebo se z toho esca poseru, ¨jinak ho mám rád:o))
Díky všem