fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vzduch
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=2328
Stránka 4 z 4

Autor:  mike33 [ 20 črc 2005 20:32 ]
Předmět příspěvku:  vzduchový filtr

Díky za odpověď, já tam díru nemám, ale někam to odvedu, s tou flaškou to není špatnej nápad. Dneska jsem to ještě nestilhl namontovat, protože musím udělat nejakej držák na ten kužel, protože je těžkej a plandal by tam na hadici, což není zrovna O.K.Je to nějakej polskej výrobek za 800 korun, ale je to částěčně v plastovým obalu, tak uvidím(za ty prachy)???!!

Autor:  MV [ 20 črc 2005 20:45 ]
Předmět příspěvku: 

Ke kitu K&N byl takovej tvarovanej držák ze silný páskoviny, na obou koncích díry - jedna se přišroubuje k filtru(konkrétně je tam přivařenej šroub k rouře sání) a druhá k silentbloku na karosérii, kde byl přišroubovanej původní airbox.

Autor:  mike33 [ 21 črc 2005 19:09 ]
Předmět příspěvku:  vzduchový filtr

Díky za info, já tam mám prd a tak si něco vyrobím z plechovýho pásu!!

Autor:  pepa [ 14 zář 2005 00:13 ]
Předmět příspěvku:  filtr

Dotaz na zkušené Forďáky. Díval jsem se na vzduchový filtr a v krabici ve které je umístěný jsem zjistil na dně v jednom rohu nějakou přepážku ve které je molitan cca 8x1x1 cm. Tato přepážka je spojena hadičkou s prostorem pod víkem ventilů. Ten molitan byl trochu nasáklý něčím asi olejem. Po benzínu to nesmrdělo a bylo to mastné. Co to je? Je to schválně napuštěné nějakou speciální kapalinou, nebo to můžu vyprat v jarové vodě? A ještě po kolika tis. km se má měnit vzduchový filtr, mám na něm 20tis. a jezdím jako každý druhý po normálních cestách, žádné polňačky.

Autor:  carPWR [ 14 zář 2005 00:17 ]
Předmět příspěvku: 

to pepa: ten molitan nema byt napusteny, ma byt normalne "molitanovy" a nic vic. Filtr se meni tusim po 40000km a meni se prave i ten molitan (je soucasti baleni vzduchoveho filtru (teda alespon origos motorcraft to ma))

Autor:  mike33 [ 14 zář 2005 00:33 ]
Předmět příspěvku: 

Ta hadice co vede do vzducháče je odvětrání z motoru a ten molitan je asi mastnej od oleje co fouká spolu se vzduchem tou hadicí do filtru.Ten molitan funguje jako takovej malej odlučovač oleje, aby to nešpinilo filtr.Mě osobně, ještě když jsem měl originál airbox, se ten molitan při vytahování rozpadl a tak jsem ustřihl kus jinýho trochu řidšího a bylo.

Autor:  pepa [ 14 zář 2005 01:18 ]
Předmět příspěvku:  filtr

Díky. A proč je odvětrání motoru do prostoru filtru, odkud to je nasáváno zase do motoru?

Autor:  mike33 [ 14 zář 2005 01:43 ]
Předmět příspěvku: 

V motoru vzniká přetlak, který musí někam odcházet, t.j. nějakým odvětráním, jinak by mohlo dojít k poškození např. těsnění pod hlavou. Do filtru to jde z jednoho prostýho důvodu a to proto, aby ten "bordel" nefoukal ven.Vliv na plnění motoru nasávaným vzduchem to nemá, kdybys tu hadici odpojil, nastartoval motor a dal na ni prst, tak ucítíš jak to mírně odfukuje, třeba jako papiňák. V žádném případě tu hadici neucpávej!!Má to každej motor, nejen Ford.Pokud jde tou hadicí hodně oleje, znamená to, že je někde chyba(netěsnost pístních kroužků a pod.)Většinou to znamená, že motor toho už má dost za sebou a je dobrý změřit kompresní tlaky!

Autor:  mike33 [ 14 zář 2005 01:47 ]
Předmět příspěvku: 

Když se podíváš na moje auto v sekci, tak já tam mám sportovní vzducháč a před něj ústí normální gumová zahnutá hadice.Chtěl jsem tam ještě přidat nějakej filtřík, ale žádná mastota mě z motoru nefouká, takže to zatím neřeším! :twisted:

Autor:  pepa [ 14 zář 2005 02:19 ]
Předmět příspěvku:  vzduch

aha, tak to jo, ...ono to zas tak moc mastný nebylo, pouze na omak a auto ani nežere olej, jezdím od výměny do výměny

Autor:  Bendy&Macíček [ 14 zář 2005 09:43 ]
Předmět příspěvku: 

klidně to vyper, já to taky pral a do druhýho esca, kde to mělo svý za sebou sem taky dal jinej kus molitanu. Je to jak pišou kluci, takže žádný násilí :-)

Autor:  Hnata [ 12 říj 2006 17:58 ]
Předmět příspěvku: 

panove prosim pekne ten odfuk motoru musi mit takhle dlouhou hadici? Jde o to ze jsem poridil minifiltrik (konusek) prave na tenhle odfuk motoru a prijde mi zbytecny ho dat na konec te dlouhe hadice .... muzu tu hadici zkratit nebo pripadne ten filtrik namontovat rovnou tesne k motoru s tim ze bych tu hadici uplne vyhodil?

Autor:  Hnata [ 12 říj 2006 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

no preci nebudu jezdit s tim krasnym karbonovym hribkem nekde schovanym na dlouhe hadicce ... tak to muzu zkratit nebo ne?

Autor:  Hnata [ 13 říj 2006 10:11 ]
Předmět příspěvku: 

no tak panove nebudte skoupi na slovo :-D
Zkratim to a dej se vule bozi ...

Autor:  Lukas1 [ 14 říj 2006 18:35 ]
Předmět příspěvku: 

No nemusí tam bejt tak dlouhá hadice, ale spíš by to chtělo aby byla nad úrovní toho vyústění. Vzduch uvnitř pulzuje a je možný, že by ses moh dočkat hnědýho kónusku od oleje. Já mám na svým tu hadici nezkrácenou, ale je natažená na druhou stranu motoru. Možná sem dám foto ale dneska už se mi nechce

Autor:  Hnata [ 14 říj 2006 18:36 ]
Předmět příspěvku: 

no ja to uz zkratil a fotku dodam ... na funkci jsem zatim rozdil nepoznal

Autor:  Hnata [ 14 říj 2006 18:40 ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek

Autor:  Lukas1 [ 14 říj 2006 23:46 ]
Předmět příspěvku: 

No možná bych hadičku ještě zkrátil a filtřík postavil kolmo nahoru, ale je to detail

Autor:  Hnata [ 14 říj 2006 23:49 ]
Předmět příspěvku: 

jj to postaveni kolmo nahoru mam v planu - tos mi uplne cetl myslenky - jde o to ale ze ta hadicka sama o sobe nedrzi kolmo nahoru a budu tam muset udelat nejaky natrubek - chci to udelat tak ze ji zkratim k tomu ohybu a otocim ji o 90 stupnu - tim ten filtrik vlastne dam nahoru - no jenze ted by tam nedrzel a hejbal se :)

Autor:  Hnata [ 20 říj 2006 08:40 ]
Předmět příspěvku: 

zkraceno, ohnuto a je nahoru ... a ted premejslim jestli neni chyba ze z toho nebude moci odtejkat ten olej co z toho normalne v nepatrnem mnozstvi tekl ...
Obrázek

Stránka 4 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/