fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

při kolika řadíte
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=5536
Stránka 4 z 14

Autor:  nat [ 31 pro 2006 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

podle bedienungsanleitung escort se dá na 5ku jet od 55 - 177 km/hod (pro 1,6 zetec - 66kW)

Autor:  Dodo [ 31 pro 2006 16:19 ]
Předmět příspěvku: 

nat píše:
podle bedienungsanleitung escort se dá na 5ku jet od 55 - 177 km/hod (pro 1,6 zetec - 66kW)
Podle že čeho to ? :-D

Autor:  Bendy&Macíček [ 31 pro 2006 17:58 ]
Předmět příspěvku: 

nat píše:
podle bedienungsanleitung escort se dá na 5ku jet od 55 - 177 km/hod (pro 1,6 zetec - 66kW)


To ano, ale zkoušel jsi to někdy? to je opravdu podle mne jen na válcích a ne na asfaltu.

Autor:  Jimmy [ 31 pro 2006 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

Já si myslím, že to reálné je. Proč ne?? Nevím jestli v reálu ale tachometrových určitě....

Autor:  nat [ 31 pro 2006 18:22 ]
Předmět příspěvku: 

podle knížky, co mám k fordu....
asi je to návod k obsluze.

je tam tabulka na všechny typy fordů, chcete to sem?

to bendy:
nemám benzinkový auto, tak nevím..... :)

Autor:  Jimmy [ 31 pro 2006 18:40 ]
Předmět příspěvku: 

nat: Šak ono to tady někde je. Celý manuál a v tom jsou ty tabulky s rychlostmi. Už jsem si to tady stahoval.

Autor:  Jimmy [ 31 pro 2006 18:44 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.fordfans.cz/download_man.php

Je to escort.zip a na straně 132 je ta tabulka s rychlostmi

Autor:  M. [ 02 led 2007 08:54 ]
Předmět příspěvku: 

jojo, stara vec, ty spodni rychlosti odpovidaji 1500 ot/min. ale to jde tak po rovine.

Autor:  Mike.M [ 04 led 2007 16:31 ]
Předmět příspěvku: 

Charlie píše:
tak si mě mrazíku celkem překvapil.Pokud tvrdíš že je nejlepší a nejekonomičtější jezdit mezi 2000-3500 ot/min.
Já po městě málokdy překročím hranici 2000.
Musím ale říct že mi to žere jako tank.
Zkusím tvou metodu.

Charlie, tak to sme na tom stejne. ja sem zvykly s favorita tahat uz od 1000ot nekdy i od 700ot. a naucil sem ho, byl to karbec. ale ted mam Eskortika 1.6 16V 66kW a musim se to odnaucit. taky jezdim okolo 9l 100km

Autor:  Charlie [ 04 led 2007 16:50 ]
Předmět příspěvku: 

jenže když nad tím nepřemejšlím tak stejnak jedu po městě na 5.Někdo tady říkal že to snad ani nejde ale já takhle jezdím běžne.rychlost mezi 50-60.jak mile moje ucho slyší že je motor trošičku v otáčkách hned řadím.ALe občas si na to vzpomenu ale zatím zvýšení ani snížení spotřeby nepocituji No ale určo je jízda mezi 2000-3500 záživnější.

Autor:  Jackiii [ 04 led 2007 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

Prosimte a pri kolika radis? :shock:

Autor:  M. [ 04 led 2007 17:25 ]
Předmět příspěvku: 

Ja ted mam asi 250km od tankovani, minimalne pulka po meste, radim ted vetsinou az pri 3000 a nadrz mi jde dolu o neco rychleji, tedy rekl bych... samozrejme to muze kecat, bezne ale najedu 350-400km, kdyz mi ukazuje rucicka nadrze pulku, ted uz jsem skoro na te pulce.
myslim, ze nizke otacky a opravdu lehka noha nejsou spotrebe na skodu. Fakt je, ze nejezdim na nizke otacky do kopce, proto mi to mozna nezralo po meste tolik - jak psal mrazik nebo kdo, ze pri seslapnuti plynu pri malych otackach spotreba dle PP vyleti, davalo by mi to smysl.

Autor:  mrazik [ 05 led 2007 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

400 Km mam tak akorat na nadrz :-))

Autor:  M. [ 05 led 2007 22:28 ]
Předmět příspěvku: 

to tam mas nadrz ze stodvacitky? :-D za 10l jsem jezdil snad jen se spatnym termostatem :)

Autor:  mrazik [ 06 led 2007 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to prrrrrr, jezdim za 9 - 9.5 :-)))
Ja na spotrebu nejezdim, casto motor vytacim, proste si jizdu uzivam. Dalo by se to snizit asi tak o litr, ale to neni nic pro me. Jeste v tom hraji roli semafory atd.

Autor:  MV [ 06 led 2007 22:45 ]
Předmět příspěvku: 

No a co, já teď jezdim i za víc, mírně přes 10 litrů a to nejsou skoro žádný mrazy, ale pořád město, couračky. Ono i v létě jsem se pohyboval kolem devíti litrů. Nepodařilo se mi najít příčinu, prověřoval nebo povyměňoval jsem snad všechno - ještě se chystám na výměnu čidel teploty, i když měřením samotných čidel i přímo u ŘJ se jeví OK, ale čidla jsou poslední naděje. Možná ještě vyměnit termostat, i když ten stávající jsem vyzkoušel. Ale já už u Fordu nevěřim ničemu.
Dle palubáku to prostě tolik žere, zvlášť ve městě a studený a můžu se snažit jet úsporně jak chci.

Autor:  mrazik [ 07 led 2007 13:32 ]
Předmět příspěvku: 

MV couracky a mesto je zabijak pro jakekoli auto. Ja mam vyhodu, ze do mesta prijedu s castecne teplym motorem, takze se do tech 10 vejdu.

Autor:  M. [ 07 led 2007 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

chlapi, to stojite furt nekde na semaforech, ne? :D

Autor:  jan79 [ 08 led 2007 10:59 ]
Předmět příspěvku: 

Ja radim na vyssi stupne pri cca 2800 rpm - na rovinke. Pri jazde do kopca je to cca 3500 az 4000rpm. (tak aby to po preradeni nepadlo moc pod 2500 rpm)

Pri total pianko jazde - napr. v ramci obce mesta chodim kludne aj na 1700 rpm - preradim uz pri 2200-2300 rpm na vyssi stupen.

A ked mam "naladu" tak navstivim aj pasmo 5k+ ( do tych 6.1k rpm - samozrejme kratkodobo - treba vyhnat brouky z pod kapoty sem-tam)

Autor:  MV [ 08 led 2007 18:59 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
chlapi, to stojite furt nekde na semaforech, ne? :D

Dá se říct, že jo. Už to tu bylo probíraný několikrát, není město jako město.

btw: jak se tu psalo, že někdo jezdí na pětku cca 50-60 - jsem to dneska zkoušel, to se fakt nedá, motor nevěří - takhle jezdí klobouci ve stodvácách. Vždyť rychlost 60(nebo mírně přes) a otáčky nejsou snad ani 1500. 50 pomalu nejde jezdit ani na čtyřku. A to vy navíc máte většinou 16V.

Stránka 4 z 14 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/